Звернення

Email:
Прізвище, ім'я, побатькові
Ваше звернення

ДОВІДКА

PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.04.2020 06:40

 

 

 про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І квартал 2020 року

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській райдержадміністрації здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  протягом     2019 року  відбулося  3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації  протягом  І кварталу 2020 року становить  32 звернення проти 53 звернень за 2019 рік, це на 21  звернення  менше  за відповідний період 2019 року. Із 32 звернень громадян: задоволено – 10; пояснено – 22, інше – 0.

 

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 123 звернень, що на 10 звернень більше  ніж у 2019 році (113).

 

 

   Термін розгляду звернень громадян - не порушувався.

   Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 2 звернення  (за відповідний період минулого року розглянуто 1 звернення).

Колективних звернень за звітний період одержано 3, що на 2 звернення менше ніж за відповідний період 2019 року.

Повторних звернень не надходило.

Через органи вищого рівня надійшло 3 письмових звернення, що на 15 звернень менше, ніж за відповідний період  2019 року. У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: правильності нарахування плати за послугу водопостачання та скарга на голову селищної ради.

У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників. У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: смт  Бородянка - 11, м. Київ - 7, Київська область - 1,   смт  Клавдієво-Тарасове – 5, смт Немішаєве – 3, с. Вабля – 1, с. Пилиповичі – 1, с. Вишняки – 1, з інших областей -2.

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися: 8 – пенсіонерів.

За підсумками розгляду заяв та скарг за І квартал 2020 року  порушено 32 питання. Питання соціального захисту -3, житлової, аграрної політики та земельних відносин – 7, комунальне господарство – 2, транспорт та зв’язок -2, екологія та природні ресурси – 2, інше – 16.

В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об’єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.

Звернення громадян для розгляду надсилалися з відповідними дорученнями керівництва райдержадміністрації, залежно від їх змісту, до управлінь, структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій, виконкомів сільських, селищних рад. Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється  вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

Стан роботи із зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 6 виїзних прийомів громадян головою адміністрації, та 12 заступником голови адміністрації та керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв’язку” з населенням району. Завдяки такій практиці, значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

За даний період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади  на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи із зверненнями громадян.

У Бородянській райдержадміністрації робота із зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

Цапук Н.

тел. (04577) 5-16-65


 
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld