Відкриті дані
Д О В І Д К А PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
18.10.2018 07:08

 

 

про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року

 

За 9 місяців 2015 року Бородянська районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за 9 місяців 2015 року відбулося 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянська районній державній адміністрації.

Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських (селищних) радах Бородянського району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Бородянської райдержадміністрації на 2018 рік, та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських (селищних)  радах Бородянської району на 2018 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 22.12.2017 № 392, проводяться перевірки не рідше двох разів на рік.

На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян.

Встановлено, що протягом вказаного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 394 звернення громадян, що на 136 звернень більше ніж за відповідний період 2017 року. З них: вирішено позитивно – 158 (2017 рік – 84).

Колективних звернень одержано 10, що на 9 звернення менше ніж за відповідний період 2017 року. Повторні звернення не надходили.

Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.

Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі керівництвом адміністрації прийнято 22 звернення, що на 13 звернень більше ніж за відповідний період минулого року.

Через вищестоящі органи – 48 звернень (на 16 звернень більше як у 2017 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відключення квартири від послуги централізованого опалення, проведення ремонту в багатоквартирному будинку,  охорони здоров»я, виділення путівок на санаторно-курортне лікування, ліквідації стихійних сміттезвалищ, отримання матеріальної допомоги та інші.

Слід також відзначити, що спеціалістами райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року опрацьовано 507 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців смт. Бородянка–82, смт. Немішаїво – 22, смт.Бабинці та с.Нове Залвісся – 14, смт.Клавдієво-Тарасове та с.Пилиповичі -11.

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися: 4 – багатодітних сімей, 34- пенсіонера; 2 – дітей війни; 6 – учасників бойових дій, учасників війни, 7 – осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 9 місяців 2015 року  питання аграрної політики та земельних відносин є найбільш проблемним - 175 звернень, це виділення земельних ділянок, надання дозволу на розробку та затвердження технічної документації із землеустрою.

На другому місці за кількістю звернень є питання комунального господарства34 звернення, це в основному питання ліквідування стихійних сміттезвалищ, відновлення послуг електропостачання та водопостачання та інші.

В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при керівнику апарату райдержадміністрації, щомісяця не нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.

За звітний період було проведено 17 виїзних прийомів громадян т.в.о. голови адміністрації та 36- першим заступником і керівником апарату. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), ремонту доріг, питання оформлення субсидії, надання матеріальної допомоги та інші.

Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.

Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських (селищних) голів та начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.

Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.

Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через районну газету «Вперед», та на офіційному веб-сайті Бородянської  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.

Аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

  

Головний спеціаліст відділу юридичного

забезпечення та роботи зі зверненнями

громадян апарату райдержадміністрації                                      В.В.Білецька

 

 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
20.07.2018 07:16

 

 

про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2018 року

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за І півріччя 2018 року відбулося  5 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя, становить  196 звернень проти 159, це на 38 звернень більше за відповідний період 2017 року. З них позитивно розглянуто 80 звернень (2017 рік – 62)

Т.в.о. голови райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 19 звернень (за відповідний період минулого року розглянуто 7 звернення).

Колективних звернень одержано 8, що на 9 звернення  менше, ніж за відповідний період  2017 року. 

Повторних звернень одержано 0, що на 5 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. 

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: м. Київ-19, Київська область - 21, смт Бородянка - 55смт Бабинці - 11, смт Немішаєве - 16, с. Нове Залісся та с. Микуличі по 8 , с. Здвижівка, с. Дружня, с. Загальці та с. Пилиповичі по 6, смт Клавдієво-Тарасове, смт Пісківка та с. Козинці по 4.

  Через органи вищого рівня надійшло 48 письмових звернень, що на 16 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року.

                                                                          2018         2017           +/-

Адміністрація Президента України

5

4

1

Верховна Рада України та її служби

0

1

-1

Верховна Рада України

1

0

1

Апарат Верховної Ради України

12

1

11

Секретаріат КМ України

4

2

2

Народні депутати України

2

4

-2

Київська ОДА

14

16

-2

Міністерство екології та природних ресурсів

6

2

4

Київська міська державна адміністрація

1

0

1

Генеральна прокуратура України

1

1

0

Інші

2

1

1

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

                                                                        2018       2017           +/-

Багатодітна сім"я

1

1

0

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

7

4

3

Дитина війни

2

0

2

Інші категорії

147

99

48

Пенсіонер

25

41

-16

Робітник

2

4

-2

Державний службовець

1

0

1

Підприємець

1

0

1

Інвалід Великої Вітчизняної війни

1

0

1

Учасник бойових дій

3

2

1

Інвалід І групи

1

1

0

Інвалід ІІ групи

2

1

1

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу, найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 2018 рік  порушено 197 питань.

Характер питання

Кількість звернень

+ , -

2018

2017

Аграрна політика і земельні відносини

54

59

-5

Транспорт і зв'язок

7

1

6

Соціальний захист

13

24

-11

Праця і заробітна плата

1

0

1

Охорона здоров'я

8

1

7

Комунальне господарство

21

14

7

Житлова політика

6

1

5

Екологія та природні ресурси

10

6

4

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

2

0

2

Культура та культурна спадщина, туризм

1

1

0

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

4

2

2

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

5

-4

Інше

69

41

28

 

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при т.в.о. голови райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу це питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 11 виїзних прийомів громадян т.в.о.голови адміністрації та 24 першим заступником і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання щодо діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

За І півріччя згідно зі затвердженим т.в.о. голови райдержадміністрації графіком відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації:

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

15.01

 

Власюк Г.Г.

Остапченко Н.В.

Сільський голова с.Шибено

Начальник управління фінансів райдержадміністрації

19.02

 

Коротка О.В.

Фурт Т.М.

Сільський голова с. Пилиповичі

Начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

19.03

Михальова О.М.

Вишинська Н.В.

Сільський голова с. Новий Корогод

Начальник відділу культури, національностей та релігії райдержадміністрації

16.04

Тонюк В.І.

Кухар В.І.

Сільський голова с.Нова Гребля

Начальник відділу освіти райдержадміністрації

21.05

Вінцик Р.О.

Боярська І.О.

Сільський голова с.Дмитрівка

Головний спеціаліст взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи райдержадміністрації

18.06

Рудніченко А.М.

Стасенко Л.С.

Голова Пісківської селищної ОТГ

Начальник служби у справах дітей та сім”ї райдержадміністрації

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади  через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, що стосуються роботи зі зверненнями громадян.

   У Бородянській райдержадміністрації робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому.

Від  Урядової  гарячої  лінії  за звітний період надійшло 320 звернень, що на 44 звернення більше, ніж у 2017 році (256).

 Термін розгляду звернень громадян не порушувався.

 

 


 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.04.2018 06:30

 

 

про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І квартал 2018 року

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за І квартал 2018 року відбулося  2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

         У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І квартал становить  116 звернень проти 80 це на 36 звернень більше за відповідний період 2017 року. З них позитивно розглянуто 44 звернень (2017 рік –26)

Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 13 звернень (за відповідний період минулого року розглянуто 2 звернення).

Колективних звернень одержано 5, що на 2 звернення  менше ніж за відповідний період  2017 року.  Повторних звернень одержано 0, що на 2 звернення менше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року . 

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: м.Київ-4, Київська область–12, смт  Бородянка-39смт Бабинці-11, смт Клавдієво-4, смт.Немішаєве – 8, с.Здвижівка - 6 , с. Нове Залісся - 6 , с.Пилиповичі – 4, смт.Пісківка, с.Загальці, с.Козинці, с.Небрат  –3.

 

  Через органи вищого рівня надійшло 20 письмових звернень, що на 3 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року.

                                                               2018             2017           +/-

Адміністрація Президента України

2

2

0

Верховна Рада України та її служби

0

1

-1

Апарат Верховної Ради України

11

0

11

Секретаріат КМ України

3

2

1

Народні депутати України

0

2

-2

Київська ОДА

8

12

-4

Київська міська державна адміністрація

1

0

1

Генеральна прокуратура України

1

0

1

Інші

1

1

0

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

                                                                      2018       2017           +/-

Особа, що потерпіла від Чорнобильської

катастрофи

7

0

7

Інші категорії

84

50

34

Пенсіонер

16

24

-8

Робітник

2

3

-1

Державний службовець

1

0

1

Учасник бойових дій

2

1

1

Інвалід І групи

1

0

1

Інвалід ІІ групи

1

0

1

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 2018 рік  порушено 184 питання.

Характер питання

Кількість звернень

+ , -

2018

2017

Аграрна політика і земельні відносини

28

26

2

Транспорт і зв'язок

4

1

3

Соціальний захист

8

17

-9

Охорона здоров'я

5

0

5

Комунальне господарство

13

11

2

Житлова політика

6

1

5

Екологія та природні ресурси

3

3

0

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

2

0

2

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

3

-2

Діяльність органів місцевого самоврядування

1

1

0

Інше

44

16

28

 

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 5 виїзних прийомів громадян т.в.о.голови адміністрації, та 12 першим заступником, і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці, значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

 

За даний період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

15.01

 

Власюк Г.Г.

Остапченко Н.В.

Селищний голова с.Шибено

Начальник управління фінансів райдержадміністрації

19.02

 

Коротка О.В.

Фурт Т.М.

Селищний голова с. Пилиповичі

Начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

19.03

Михальова О.М.

Вишинська Н.В.

Селищний голова с. Новий Корогод

Начальник відділу культури, національностей та релігії райдержадміністрації

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади, через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи зі зверненнями громадян.

            У Бородянській райдержадміністрації робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 157 звернень, що на 27 звернень менше, ніж у 2017 році (184).

 Термін розгляду звернень громадян - не порушувався..

 

Т.в.о. голови Бородянської

райдержадміністрації                                               В.М.Корнієнко

Д О Р У Ч Е Н Н Я

дані на засіданні колегії райдержадміністрації

з питання „Про підсумки роботи Бородянської райдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2017 року

 

 Начальникам структурних

підрозділів райдержадміністрації,

головам сільських, селищних рад

 

1. Проводити моніторинг додержання законодавства з питань розгляду звернень громадян, особливо щодо повторних звернень, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв'язання найбільш актуальних проблем.

Щокварталу

 

2. Забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у зверненнях питань.

Постійно

 

 

Головам сільських, селищних рад 

3. Не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, порушення строків, визначених чинним законодавством, безпідставної передачі звернень іншим органам державної влади.

Постійно

4. Забезпечувати ефективне функціонування прямих, „гарячих” телефонних ліній, телефонів довіри.

Постійно

5. Вживати додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення району про стан роботи із зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань.

Постійно

6. Забезпечувати проведення „дня контролю”, в рамках якого здійснювати  виїзні   перевірки  стану  виконання  доручень,  наданих  місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян

Щомісяця

 

Відділу організаційного забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату Бородянської райдержадміністрації

7.       Оприлюднювати у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Постійно 

8. Контроль за виконанням даного доручення покласти на  керівника апарату райдержадміністрації Л.Є.Болясова.

 
І Н Ф О Р М А Ц І Я про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 2017 рік PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
05.01.2018 07:08

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за 2017 року відбулося  8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

            У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації становить  358 звернень проти 359 це на 1 звернення менше за відповідний період 2016 року. З них позитивно розглянуто 128 звернень (2016 рік –94).

Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 33 звернень (за відповідний період минулого року розглянуто 29 звернень).

Колективних звернень одержано 43, що на 1 звернення  менше ніж за відповідний період  2016 року.  Повторних звернень одержано 8, що на 12 звернень менше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року . 

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: м.Київ-47, смт  Бородянка-98,   смт Клавдієво-Тарасове-29, смт.Немішаєве – 23, смт Бабинці-10, с.Здвижівка - 12 , с. Дружня-10 , с.Блискавиця-9, с.Микуличі –9, с.Пилиповичі-9.

 

  Через органи вищого рівня надійшло 71 письмових звернення, що на 31 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року.

                                                                            2017               2016               +/-

Адміністрація Президента України

15

18

-3

Верховна Рада України та її служби

1

0

1

Верховна Рада України

2

5

-3

Апарат Верховної Ради України

9

4

5

Секретаріат КМ України

4

10

-6

Народні депутати України

4

4

0

Депутати Київської міської ради

0

1

-1

Київська ОДА

31

47

-16

Мінекономіки  України

0

1

-1

Міністерство екології та природн

3

4

-1

Міністерство юстиції України

0

2

-2

Київська обласна рада

0

1

-1

Київська міська державна адмініс

0

2

-2

Генеральна прокуратура України

1

3

-2

Інші

1

0

1


Термін розгляду звернень -  не порушувався.

 

 

 

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

                                                                                                   2017   2016      +/-

Багатодітна сім"я

2

3

-1

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

4

8

-4

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

0

3

-3

Дитина війни

0

5

-5

Інші категорії

242

154

88

Пенсіонер

73

118

-45

Робітник

14

43

-29

Державний службовець

1

0

1

Військовослужбовець

0

3

-3

Інвалід війни

0

3

-3

Учасник бойових дій

5

7

-2

Інвалід І групи

1

2

-1

Інвалід ІІ групи

4

5

-1

Інвалід ІІІ групи

1

2

-1

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 2017 рік  порушено 358 питань. Питання аграрної політики та земельних відносин залишаються найбільш актуальними.

                                                                                                              2017         2016           +/-

Аграрна політика і земельні відносини

105

99

6

Транспорт і зв'язок

7

11

-4

Соціальний захист

39

42

-3

Праця і заробітна плата

0

1

-1

Охорона здоров'я

2

11

-9

Комунальне господарство

41

52

-11

Житлова політика

4

8

-3

Екологія та природні ресурси

26

11

15

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

0

3

-3

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

0

3

-3

Культура та культурна спадщина, туризм

1

1

0

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

5

11

-6

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

1

-1

Діяльність органів місцевого самоврядування

9

1

8

Інше

120

112

8

 

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 24 виїзних прийомів громадян головою адміністрації, та 72 першим заступником, заступником голови і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці, значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

 

За даний період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

 

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

16.01

 

Сахарук О.В.

Боженко О.А.

Селищний голова смт.Бородянка

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

13.02

 

Купраш А.О.

Юркевич Л.М.

Селищний голова смт. Бабинці

Завідувач архівного сектору райдержадміністрації

13.03

Замідра С.В.

Наумов В.Ю.

Селищний голова смт. Немішаєве

Завідувач сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації

10.04

Микиша С.М.

Шульц М.Й.

Сільський голова с.Блиставиця

Начальник відділу з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, ЖКГ та будівництва райдержадміністрації

08.05

Федоренко А.М.

Мельниченко І.І.

Сільський голова с.Дружня

Директор центру соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді

12.06

Буряк В.І.

 

Сільський голова с.Загальці

 

10.07

 

Соломенко Н.Д.

Оксененко І.В.

Сільський голова с.Майданівка

Начальник відділу державної реєстрації прав на нерухомість та бізнес Бородянської РДА

14.08

 

Голух С.В.

Слухай Н.М.

Сільський голова с.Качали

Директор Бородянського районного територіального центру соціального обслуговування

11.09

Перевозник П.П.

Фесюк Ю.М.

Сільський голова с.Микуличі

Начальник відділу юридичного забезпечення та управління персоналом Бородянської РДА

       

 

 

09.10

Яременко І.В.

Виноградова Л.А.

Сільський голова с.Небрат

Начальник загального відділу Бородянської РДА

 

13.11

Мартинов В.А.

Тюпа-Гришина І.В.

Сільський голова с.Озера

Начальник відділу з питань внутрішньої політики, інформації та зв”язків з громадськістю Бородянської РДА

11.12

Скиба М.Т.

Самсонова Ю.М.

Селищний голова смт.Клавдієво-Тарасове

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості Бородянської РДА

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади, через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи зі зверненнями громадян.

            У Бородянській райдержадміністрації робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 454 звернень, що на 57 зверненнь менше, ніж у 2016 році (511).

 Термін розгляду звернень громадян - не порушувався..

 

 

ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до

місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування

за 2017 рік у порівнянні з 2016 роком

 

Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення

 

 

та роботи зі зверненнями громадян

апарату адміністрації                                                         В.В.Білецька

 


 
І Н Ф О Р М А Ц І Я PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
18.10.2017 21:23

 

про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за 9 місяців 2017 року відбулося  8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

            У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців, становить  258 звернень проти 263, це на 5 звернень менше за відповідний період 2016 року. З них позитивно розглянуто 87 звернень (2016 рік –74).

Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 23 звернення (за відповідний період минулого року розглянуто 26 звернень).

Колективних звернень одержано 31, що на 2 звернення  менше, ніж за відповідний період  2016 року.  Повторних звернень одержано 7, що на 9 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року . 

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: м.Київ-33, смт  Бородянка-63,   смт Клавдієво-Тарасове-27, смт.Немішаєве – 14, смт Бабинці-8, с.Здвижівка - 11 , с. Дружня-8 , с.Мирча – 5, с.Микуличі –7, с.Пилиповичі-7.

 

  Через органи вищого рівня надійшло 54 письмових звернення, що на 15 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року.

                                                                            2017               2016               +/-

Адміністрація Президента України

12

11

1

Верховна Рада України та її служби

1

0

1

Верховна Рада України

0

4

-4

Апарат Верховної Ради України

6

3

3

Секретаріат КМ України

3

5

-2

Народні депутати України

4

3

1

Депутати Київської міської ради

0

1

-1

Київська ОДА

24

35

-11

Мінекономіки  України

0

1

-1

Міністерство екології та природн

2

2

0

Київська міська державна адмініс

0

1

-1

Генеральна прокуратура України

1

3

-2

Інші

1

0

1

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

 

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

                                                                                                   2017   2016      +/-

Багатодітна сім"я

2

2

0

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

4

7

-3

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

0

3

-3

Дитина війни

0

4

-4

Інші категорії

173

107

66

Пенсіонер

55

87

-32

Робітник

11

34

-23

Державний службовець

1

0

1

Військовослужбовець

0

3

-3

Інвалід війни

0

2

-2

Учасник бойових дій

2

7

-5

Ветеран праці

0

0

0

Інвалід І групи

1

2

-1

Інвалід ІІ групи

3

3

0

Інвалід ІІІ групи

0

1

-1

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу, найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 2017 рік  порушено 258 питань. Питання аграрної політики та земельних відносин залишаються найбільш актуальними.

                                                                                                              2017         2016           +/-

Аграрна політика і земельні відносини

74

76

-2

Транспорт і зв'язок

3

9

-6

Соціальний захист

31

28

3

Праця і заробітна плата

0

1

-1

Охорона здоров'я

3

8

-5

Комунальне господарство

34

39

-5

Житлова політика

3

4

-1

Екологія та природні ресурси

17

7

10

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

0

3

-3

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

0

1

-1

Культура та культурна спадщина, туризм

1

1

0

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

7

8

-1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

1

-1

Діяльність органів місцевого самоврядування

6

1

5

Інше

79

82

-3

 

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 16 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та 52 першим заступником, заступником голови і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць у населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

За цей період, згідно зі затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

16.01

 

Сахарук О.В.

Боженко О.А.

Селищний голова смт.Бородянка

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

13.02

 

Купраш А.О.

Юркевич Л.М.

Селищний голова смт. Бабинці

Завідувач архівного сектору райдержадміністрації

13.03

Замідра С.В.

Наумов В.Ю.

Селищний голова смт. Немішаєве

Завідувач сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації

10.04

Микиша С.М.

Шульц М.Й.

Сільський голова с.Блиставиця

Начальник відділу з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, ЖКГ та будівництва райдержадміністрації

 

 

 

08.05

Федоренко А.М.

Мельниченко І.І.

Сільський голова с.Дружня

Директор центру соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді

12.06

Буряк В.І.

 

Сільський голова с.Загальці

 

10.07

 

Соломенко Н.Д.

Оксененко І.В.

Сільський голова с.Майданівка

Начальник відділу державної реєстрації прав на нерухомість та бізнес Бородянської РДА

14.08

 

Голух С.В.

Слухай Н.М.

Сільський голова с.Качали

Директор Бородянського районного територіального центру соціального обслуговування

11.09

Перевозник П.П.

Фесюк Ю.М.

Сільський голова с.Микуличі

Начальник відділу юридичного забезпечення та управління персоналом Бородянської РДА

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  зі засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади, через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, змін у законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи зі зверненнями громадян.

            У Бородянській райдержадміністрації робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 340 звернень, що на 55 звернень більше, ніж у 2016 році (285).

 Термін розгляду звернень громадян - не порушувався..

 

Білецька В.В., 5-27-68

 


Сторінка 1 із 2
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld