Звернення

Email:
Прізвище, ім'я, побатькові
Ваше звернення

Звернення громадян
Прийом громадян головою райдержадміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
23.04.2019 06:23

 

 

22 квітня голова Бородянської районної державної адміністрації  Вадим Чередник  провів особистий прийом громадян. На прийомі були присутні: заступник голови райдержадміністрації Валентин Корнієнко, начальник управління соціального захисту населення РДА Олена Боженко, головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та роботи зі зверненнями громадян апарату РДА  Тетяна Смірнова та головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та роботи зі зверненнями громадян апарату РДА Алла Сліпенко.

Читати далі...
 
Особистий прийом громадян Вадимом Чередником PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
07.02.2019 07:07

 

 

6 лютого  голова Бородянської районної державної адміністрації Вадим Чередник провів особистий прийом громадян  за участі спеціаліста відділу юридичного забезпечення та роботи зі зверненнями громадян апарату РДА Катерини Струкачьової.

Прийом відвідав житель м. Києва Володимир Бражник з питання отримання кадастрового номеру на ділянку в садовому товаристві «Металіст».

Читати далі...
 
Колегія райдержадміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
25.01.2019 07:53

 

 

24 січня голова Бородянської районної державної адміністрації Вадим Чередник провів засідання колегії РДА за участі голови районної ради Георгія Єрка, голів сільських, селищних рад та ОТГ, представників ЗМІ.

На порядку денному розглянуто наступні питання:

1.                  Про виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Бородянському районі за 2018 рік.

Читати далі...
 
Д О В І Д К А про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 2018 рік PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.01.2019 07:29

 

 

Протягом 2018 року Бородянська районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указу), відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання пункту 3 зазначеного Указу відбулося 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській районній державній адміністрації.

Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських (селищних) радах Бородянського району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Бородянської райдержадміністрації на 2018 рік, та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських (селищних)  радах Бородянської району, затвердженого головою райдержадміністрації від 22.12.2017 № 392, проводились перевірки не рідше двох разів на рік.

На виконання п. 6 Указу у райдержадміністрації було затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян, які суворо дотримувались.

Протягом звітного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 632 звернення громадян, що на 274 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року. З них: вирішено позитивно – 324 (2017 рік – 128).

Колективних звернень одержано 30, що на 13 звернень менше ніж за відповідний період 2017 року. Повторних звернень 5 (2017 рік - 8).

Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.

Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі керівництвом адміністрації прийнято 25 звернень, що на 7 звернень менше ніж за відповідний період минулого року.

Через вищестоящі органи надійшло 121 звернення (на 49 звернень більше як у 2017 році (72)). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відключення квартири від послуги централізованого опалення, проведення ремонту в багатоквартирному будинку,  охорони здоров»я, виділення путівок на санаторно-курортне лікування, ліквідації стихійних сміттезвалищ, отримання матеріальної допомоги та інші.

Слід також відзначити, що спеціалістами райдержадміністрації за 2018 рік опрацьовано 684 звернення, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців м.Київ-101, смт Бородянка-147,  Київська область – 86,  смт.Немішаєве – 36, с. Дружня-22, смт Клавдієво-Тарасове-18, с. Загальці – 17, смт Бабинці, с.Нове Залісся та с.Пилиповичі по 16, с.Микуличі – 12

За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:              5 – багатодітних сімей, 68 –учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни,  6- інвалідів І,ІІ,ІІІ гр.,2 - дітей війни,  7 – осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 2018 рік  питання аграрної політики та земельних відносин є найбільш проблемним - 338 звернень, це виділення земельних ділянок, надання дозволу на розробку та затвердження технічної документації із землеустрою.

На другому місці за кількістю звернень є питання комунального господарства47 звернень, це в основному питання ліквідування стихійних сміттезвалищ, відновлення послуг електропостачання та водопостачання тощо.

В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при керівнику апарату райдержадміністрації, щомісяця на нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.

Більшість питань, порушених громадянами на виїзних прийомах, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), ремонту доріг, питання оформлення субсидії, надання матеріальної допомоги та інші.

Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.

Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських (селищних) голів та начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.

Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.

Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через районну газету «Вперед», та на офіційному веб-сайті Бородянської  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.

Аналіз роботи із зверненнями громадян за 2018 рік свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

  

Начальник відділу юридичного

забезпечення та роботи зі зверненнями

громадян апарату райдержадміністрації                                             Ю.Фесюк

 

 

Білецька В.В.

045-77-5-27-68

 


 
Засідання комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
29.12.2018 08:18

 

 

27 грудня голова Бородянської районної державної адміністрації Вадим Чередник провів засідання постійно діючої комісії  з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

На порядку денному розглянуто питання про підсумки роботи адміністрації щодо розгляду звернень громадян за листопад 2018 року, про стан  розгляду звернень громадян, які подані на розгляд та виконання структурним підрозділам райдержадміністрації.

Читати далі...
 


Сторінка 1 із 11
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld