Звернення

Email:
Прізвище, ім'я, побатькові
Ваше звернення

Звернення громадян
Особистий прийом громадян PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
17.10.2019 05:56

 

 

16 жовтня т.в.о. голови Бородянської районної державної адміністрації  Віктор Барчан  провів особистий прийом громадян. На прийомі була присутня головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та роботи зі зверненнями громадян апарату адміністрації  Алла Сліпенко.

Прийом відвідала жителька смт Бородянка Галина Рухтіна  по питанню  невиплати соціальної допомоги.

            Під час прийому  Віктор Барчан  надав роз’яснення заявниці та  рекомендував для об’єктивного розгляду питання підготувати відповідне письмове звернення та подати його до райдержадміністрації.

 


 
ДОВІДКА про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.10.2019 05:56

 

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за 9 місяців   2019 року відбулося  9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року становить  120 звернень проти 394 звернень за 2018 рік, це на 174  звернення  менше  за відповідний період 2018 року. Із 120 звернень громадян: задоволено – 26; пояснено – 94.

   Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 3 звернення  (за відповідний період минулого року розглянуто 22 звернення).

Колективних звернень за звітний період одержано 14.

Повторних звернень не надходило.

У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників. У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців: смт  Бородянка - 42, м.Київ - 21, Київська область - 11,   смт.Клавдієво – 7, смт Бабинці - 6, смт.Немішаєве - 5, с.Качали – 3, с.Пилиповичі – 3.

Через органи вищого рівня надійшло 24 письмових звернень, що на 63 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року. 

   

Організації – кореспонденти

Кількість звернень

+ , -

2019

2018

Адміністрація Президента України

3

7

-4

Верховна Рада України

2

1

1

Апарат Верховної Ради України

1

19

-18

Служби Кабінету Міністрів України

0

1

-1

Секретаріат КМ України

1

5

-4

Народні депутати України

1

2

-1

Київська ОДА

16

29

-13

Міністерство екології та природн

0

18

-18

Київська міська державна адмініс

0

1

-1

Генеральна прокуратура України

0

2

-2

Інші

0

2

-2

 

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

 

           

 

            За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

Категорії громадян – заявників

Кількість питань

+ , -

2019

2018

Багатодітна сім"я

2

4

-2

Одинока мати

1

0

1

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

3

7

-4

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

1

0

1

Дитина війни

1

2

-1

Інші категорії

77

325

-248

Пенсіонер

16

34

-18

Робітник

0

2

-2

Державний службовець

0

1

-1

Підприємець

1

1

0

Служитель релігійних організацій

1

0

1

Учасник бойових дій

7

3

4

Інвалід І групи

1

1

0

Інвалід ІІ групи

6

2

4

Інвалід ІІІ групи

3

0

3

                                                 

За підсумками розгляду заяв та скарг за 9 місяців  2019 року  порушено 120 питань, основними з них є:

 

Характер питання

Кількість звернень

+ , -

2019

2018

Аграрна політика і земельні відносини

36

174

-138

Транспорт і зв'язок

5

7

-2

Соціальний захист

20

25

-5

Охорона здоров'я

3

8

-5

Праця і заробітна плата

0

1

-1

Комунальне господарство

17

35

-18

Житлова політика

1

8

-7

Екологія та природні ресурси

2

23

-21

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

2

0

2

Сім”я, діти, молодь, тендерна рівність, фізична культура і спорт

1

3

-2

Культура та культурна спадщина, туризм

0

1

-1

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

3

-2

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації

1

0

1

Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

1

0

1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

3

3

0

Діяльність органів місцевого самоврядування

3

1

2

Інше

24

100

-76

 

Звернення громадян для розгляду надсилалися з відповідними дорученнями керівництва райдержадміністрації, залежно від їх змісту, до управлінь, структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій, виконкомів сільських, селищних рад. Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється  вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

Стан роботи із зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 18 виїзних прийомів громадян головою адміністрації, та 68 першим заступником голови адміністрації, заступником голови адміністрації і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв’язку” з населенням району. Завдяки такій практиці, значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

За даний період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

Дата

Прізвище, Ім’я, по батькові

Посада

21.01

 

Купраш А.О.

Немішаєве Н.В.

Селищний голова смт. Бабинці

Начальник управління фінансів райдержадміністрації

18.02

 

Черненко А.Г.

Фурт Т.М.

Сільський голова с. Здвижівка

Начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

18.03

емішає С.В.

Вишинська Н.В.

Селищний голова смт. Немішаєве

Начальник відділу культури, національностей та релігії райдержадміністрації

15.04

Перевізник П.П.

Самсонова Ю.М.

Сільський голова с.Микуличі

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації

20.05

Буряк В.І.

Стасенко Л.С.

Сільський голова с.Майданівка

Начальник служби у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації

15.07

Сахарук О.В.

Боженко О.А.

Селищний голова ОТГ смт.Бородянка

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

19.08

Рудніченко А.М.

Поліщук Н.

Селищний голова ОТГ смт.Пісківка

Завідувач архівного сектору райдержадміністрації

16.09

Яременко І.В.

Шульц М.Й.

Сільський голова с.Небрат

Начальник відділу з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, ЖКГ та будівництва райдержадміністрації

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади  на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи із зверненнями громадян.

У Бородянській райдержадміністрації робота із зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 331  звернення, що на 176 звернень менше  ніж у 2018 році (507).

   Термін розгляду звернень громадян - не порушувався.

 

 

Начальник відділу

юридичного забезпечення та

роботи із зверненнями громадян                                                             Ю.Фесюк

 


 
Особистий прийом громадян т.в.о. голови Бородянської районної державної адміністрації Віктором Барчаном PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
03.10.2019 06:23

 

  

2 жовтня т.в.о. голови Бородянської районної державної адміністрації  Віктор Барчан  провів особистий прийом громадян. На прийомі була присутня головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації  Алла Сліпенко.

Читати далі...
 
І Н Ф О Р М А Ц І Я про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2019 року PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.07.2019 07:06

 

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за І півріччя   2019 року відбулося  6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя  2019 року становить  80 звернень проти 203 звернень за 2018 рік, це на 123  звернення  менше  за відповідний період 2018 року. З них позитивно розглянуто  12 звернень (2018 рік – 68), пояснено 68 звернень (2018 рік – 135).

  Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 3 звернення (за відповідний період минулого року розглянуто 19 звернень). За результатами особистого прийому громадян головою райдержадміністрації прийняті відповіді доручення.

Колективних звернень за звітний період одержано  9.

Повторних звернень не надходило.

 Звернення громадян для розгляду надсилалися з відповідними дорученнями керівництва райдержадміністрації, залежно від їх змісту, до управлінь, структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій, виконкомів сільських, селищних рад.

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації      надійшло    від     мешканців: смт. Бородянка - 34,   м. Київ - 13, Київська область - 6,   смт Бабинці - 5, смт. Клавдієво – 5, смт. Немішаєве - 4, с. Пилиповичі – 3.

 

Через органи вищого рівня надійшло 21 письмове звернення, що на 27 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року.                                                                                      

                                                                       

                                                                                       2019         2018       +/-

Адміністрація Президента України

2

5

-3

Верховна Рада України

2

1

1

Апарат Верховної Ради України

0

12

-12

Секретаріат КМ України

1

4

-3

Народні депутати України

1

2

-1

Київська ОДА

15

14

+1

Міністерство екології та природних ресурсів

0

6

-6

Київська міська державна адміністрація

0

1

-1

Генеральна прокуратура України

0

1

-1

Інші

0

2

-2

 

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється  вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

        

         За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

 

                                                                                        2019             2018        +/-

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

 

 

3

7

-4

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Чсс

 

Чорнобильській АЕС

1

0

1

Багатодітна сім’я

2

2

0

Інші категорії

59

150

-91

Пенсіонер

5

27

-22

Підприємець

1

1

0

Державний службовець

1

0

1

Учасник бойових дій

3

2

1

Інвалід ІІ групи

1

1

0

Інвалід ІІІ групи

1

0

0

 

 

За підсумками розгляду заяв та скарг за І  півріччя  2019 року  порушено 80 питань, основними з них є:

 

Характер питання

Кількість звернень

+ , -

2019

2018

Аграрна політика і земельні відносини

22

54

-32

Транспорт і зв'язок

4

7

-3

Соціальний захист

12

13

-1

Праця і заробітна плата

0

1

-1

Охорона здоров'я

3

8

-5

Комунальне господарство

11

21

-10

Житлова політика

1

6

-5

Екологія та природні ресурси

1

10

-9

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

2

-1

Культура та культурна спадщина, туризм

0

1

-1

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

4

-3

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації

1

0

1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

2

0

2

Діяльність органів місцевого самоврядування

3

1

2

Інше

18

69

-51

 

        Стан роботи із зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 12 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та 37 першим заступником голови адміністрації, заступником голови адміністрації і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці, значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

За даний період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

 

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

21.01

 

Купраш А.О.

Остапченко Н.В.

Селищний голова смт Бабинці

Начальник управління фінансів райдержадміністрації

18.02

 

Черненко А.Г.

Фурт Т.М.

Сільський голова с. Здвижівка

Начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

18.03

Замідра С.В.

Вишинська Н.В.

Селищний голова смт Немішаєве

Начальник відділу культури, національностей та релігії райдержадміністрації

15.04

Соломенко Н.Д.

Кухар В.І.

Сільський голова с.Майданівка

Начальник відділу  освіти райдержадміністрації

20.05

Перевізник П.П.

Самсонова Ю.М.

Сільський голова с.Микуличі

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості

24.06

Буряк В.І.

Стасенко Л.С.

Сільський голова с.Загальці

Начальник служби у справах дітей та сім’ї

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади, через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи із зверненнями громадян.

У Бородянській райдержадміністрації робота із зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 223  звернень, що на 110 звернень менше ніж у 2018 році (334).

  Термін розгляду звернень громадян від Урядової гарячої лінії не порушувався.

 

 

 

Т.в.о. голови

райдержадміністрації                                                                       В.Барчан

 

Вик. Сліпенко А.,

(04577) 5-27-68

 


 
І Н Ф О Р М А Ц І Я про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя 2019 року PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
09.07.2019 06:38

 

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у Бородянській  райдержадміністрації здійснюється відповідно до  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також розпорядчими документами голів обласної і Бородянської районної державних адміністрацій.

На виконання п. 3 Указу  Президента України від 07.02.2008 №109/2008  за І півріччя   2019 року відбулося  6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Бородянській  районній державній адміністрації.

У райдержадміністрації постійно проводиться аналіз звернень громадян у розрізі населених пунктів, порушених питань та категорій заявників.

Загальна кількість звернень, які надійшли до Бородянської райдержадміністрації за І півріччя  2019 року становить  80 звернень проти 203 звернень за 2018 рік, це на 123  звернення  менше  за відповідний період 2018 року. З них позитивно розглянуто  12 звернень (2018 рік – 68), пояснено 68 звернень (2018 рік – 135).

  Головою райдержадміністрації на особистому прийомі розглянуто 3 звернення (за відповідний період минулого року розглянуто 19 звернень). За результатами особистого прийому громадян головою райдержадміністрації прийняті відповіді доручення.

Колективних звернень за звітний період одержано  9.

Повторних звернень не надходило.

 Звернення громадян для розгляду надсилалися з відповідними дорученнями керівництва райдержадміністрації, залежно від їх змісту, до управлінь, структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій, виконкомів сільських, селищних рад.

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації      надійшло    від     мешканців: смт. Бородянка - 34,   м. Київ - 13, Київська область - 6,   смт Бабинці - 5, смт. Клавдієво – 5, смт. Немішаєве - 4, с. Пилиповичі – 3.

 

Через органи вищого рівня надійшло 21 письмове звернення, що на 27 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року.                                                                                      

                                                                       

                                                                                       2019         2018       +/-

Адміністрація Президента України

2

5

-3

Верховна Рада України

2

1

1

Апарат Верховної Ради України

0

12

-12

Секретаріат КМ України

1

4

-3

Народні депутати України

1

2

-1

Київська ОДА

15

14

+1

Міністерство екології та природних ресурсів

0

6

-6

Київська міська державна адміністрація

0

1

-1

Генеральна прокуратура України

0

1

-1

Інші

0

2

-2

 

Термін розгляду звернень -  не порушувався.

 

Особлива увага керівництвом Бородянської райдержадміністрації приділяється  вирішенню обґрунтованих заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян, використовуючи для цього всі наявні можливості.

        

         За звітний період до Бородянської райдержадміністрації звернулися:

 

                                                                                        2019             2018        +/-

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

 

 

3

7

-4

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

Чсс

 

Чорнобильській АЕС

1

0

1

Багатодітна сім’я

2

2

0

Інші категорії

59

150

-91

Пенсіонер

5

27

-22

Підприємець

1

1

0

Державний службовець

1

0

1

Учасник бойових дій

3

2

1

Інвалід ІІ групи

1

1

0

Інвалід ІІІ групи

1

0

0

 

 

За підсумками розгляду заяв та скарг за І  півріччя  2019 року  порушено 80 питань, основними з них є:

 

Характер питання

Кількість звернень

+ , -

2019

2018

Аграрна політика і земельні відносини

22

54

-32

Транспорт і зв'язок

4

7

-3

Соціальний захист

12

13

-1

Праця і заробітна плата

0

1

-1

Охорона здоров'я

3

8

-5

Комунальне господарство

11

21

-10

Житлова політика

1

6

-5

Екологія та природні ресурси

1

10

-9

Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

1

2

-1

Культура та культурна спадщина, туризм

0

1

-1

Освіта, наукова, науково-технічна, іноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

4

-3

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації

1

0

1

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

2

0

2

Діяльність органів місцевого самоврядування

3

1

2

Інше

18

69

-51

 

        Стан роботи із зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються  на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату райдержадміністрації, щомісяця на  нарадах при голові райдержадміністрації за участю  керівників підрозділів адміністрації та щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За звітний період проведено 12 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та 37 першим заступником голови адміністрації, заступником голови адміністрації і керівником апарату адміністрації. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема, виділення земельних ділянок), питання комунального господарства (освітлення, газифікація, ремонт доріг, надання допомоги для ремонту шкіл та дитячих садочків, питання електропостачання віддалених вулиць в населених пунктах) та питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги та пришвидшення розгляду документів для  оформлення субсидії).

Також важливим напрямком роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації є проведення “прямого телефонного зв'язку” з населенням району. Завдяки такій практиці, значна кількість громадян  змогла отримати безпосередньо від керівництва адміністрації відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо  прискорення вирішення проблемних питань.

За даний період, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації  сільських/селищних голів Бородянського району та начальників управлінь, відділів, та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, а саме:

 

Дата

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

21.01

 

Купраш А.О.

Остапченко Н.В.

Селищний голова смт. Бабинці

Начальник управління фінансів райдержадміністрації

18.02

 

Черненко А.Г.

Фурт Т.М.

Сільський голова с. Здвижівка

Начальник відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації

18.03

Замідра С.В.

Вишинська Н.В.

Селищний голова смт. Немішаєво

Начальник відділу культури, національностей та релігії райдержадміністрації

15.04

Соломенко Н.Д.

Кухар В.І.

Сільський голова с.Майданівка

Начальник відділу  освіти райдержадміністрації

20.05

Перевізник П.П.

Самсонова Ю.М.

Сільський голова с.Микуличі

Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості

24.06

Буряк В.І.

Стасенко Л.С.

Сільський голова с.Майданівка

Начальник служби у справах дітей та сім’ї

 

Бородянською райдержадміністрацією налагоджено тісну співпрацю  із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян. З метою забезпечення відкритості роботи органів виконавчої влади, через районну газету «Вперед» та на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови  адміністрації, які стосуються роботи із зверненнями громадян.

У Бородянській райдержадміністрації робота із зверненнями громадян спрямована на забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень та належної організації особистого прийому, зокрема, на забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Від  Урядової гарячої лінії за звітний період надійшло 223  звернень, що на 110 звернень менше ніж у 2018 році ( 334).

  Термін розгляду звернень громадян від Урядової гарячої лінії - не порушувався.

 

 

 

Т.в.о. голови

райдержадміністрації                                                                       В.Барчан

 

Вик. Сліпенко А.П.

(04577) 5-27-68

 


 


Сторінка 1 із 13
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld