Соціальний захист населення
Засідання комісії райдержадміністрації з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат і засідання робочої групи РДА з питань легалізації виплати заробітної плати PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.06.2018 06:02

 

 

21 червня відбулось засідання комісії райдержадміністрації з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат і засідання робочої групи РДА з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення під головуванням першого заступника голови Бородянської районної державної адміністрації Віктора Барчана. Участь в засіданнях, зокрема, взяли начальник управління соціального захисту населення РДА Олена Боженкоголовний спеціаліст відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості РДА Юлія Шульгач,  начальник управління Державної казначейської служби України у Бородянському районі Київської області Леся Котенко, начальник Ірпінського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області Валентина Заболотна, директор Бородянського районного центру зайнятості Сергій Колосовський, члени комісії та робочої групи, ЗМІ.

На порядку денному комісією розглянуто питання щодо стану заборгованості на підприємствах, які нараховували середньомісячну заробітну плату найманим працівникам менше (нижче встановленого законодавством рівня мінімальної заробітної плати, з 1 січня 2018 року - 3723 грн.), згідно поданих розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ).

Робоча група РДА з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення розглянула питання щодо стану заборгованості на підприємствах та у приватних підприємців, які мають заборгованість перед Ірпінським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Київської області, які  нараховували заробітну плату менше встановленого мінімального розміру, з 1 січня 2018 року - 3723 грн.

За результатами засідань прийнято відповідні рішення.


 
Комісія під головуванням першого заступника голови Бородянської райдержадміністрації Віктора Барчана розглянула питання придбання житла для учасників бойових дій PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
20.06.2018 07:15

 

 

19 червня перший заступник голови Бородянської райдержадміністрації Віктор Барчан провів засідання комісії при Бородянській РДА щодо розгляду заяв членів сімей загиблих та осіб із інвалідністю з числа учасників бойових дій на території інших держав про виплату грошової компенсації. Участь в засіданні взяли заступник голови Бородянської районної ради Олексій Черкашин, начальник управління соціального захисту населення РДА Олена Боженко, т.в.о. начальника управління фінансів РДА Олена Дерун, начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості РДА Юлія Самсонова, т.в.о. начальника відділу з питань ЦЗ, НС, інфраструктури та ЖКГ РДА Катерина Струкачьова, завідувач сектором містобудування та архітектури РДА Вадим Наумов, селищний голова Бородянки Олександр Сахарук, депутат районної ради, директор ЦСПРН Людмила Бойко.

Читати далі...
 
Підстави для призначення потерпілому одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.06.2018 05:28

 

 

Фонд соціального страхування України здійснює страхування громадян на випадок тимчасової або стійкої втрати працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Право на отримання потерпілим одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати настає з дня встановлення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності.

Для призначення одноразової допомоги та щомісячної страхової виплати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соцстрахування подаються:

1) заява потерпілого про призначення страхових виплат;

2) акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 (якщо стався нещасний випадок);

3) акт (спеціального) розслідування нещасного випадку (аварії), що стався (сталася), за формою Н-5 (якщо такий складався);

4) акт розслідування хронічного професійного захворювання за формою П-4 (якщо таке встановлено);

5) рішення суду про встановлення факту нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (якщо було засідання суду з цього питання);

6) висновок МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності;

7) довідка про середню заробітну плату (доход);

8) копія трудової книжки або витяг з неї, засвідчені страхувальником або підписом працівника робочого органу виконавчої дирекції Фонду при пред’явленні оригіналу;

9) довідка про розмір пенсії по інвалідності (якщо вона призначена) унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (у тому числі про розмір одержуваних надбавок), якщо пенсія призначена до 11.10.2017;

10) довідка будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів або пансіонату для ветеранів війни та праці про розмір вартості утримання потерпілого в ньому;

11) протокол засідання комісії з питань охорони праці підприємства, а у разі, якщо вона не створена на підприємстві, комісії з питань вирішення спорів при робочих органах виконавчої дирекції Фонду про відсоток зменшення розміру одноразової допомоги потерпілому на виробництві (у разі встановлення комісією з розслідування нещасного випадку, що ушкодження здоров’я настало не лише з причин, що залежать від роботодавця, а і внаслідок порушення застрахованою особою нормативних актів про охорону праці).

Якщо потерпілий за станом здоров’я чи з інших причин не може одержати вищезазначені документи, їх одержує та подає відповідний страховий експерт робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

Зазначені документи формуються в справу про страхові виплати та зберігаються в управлінні (відділенні) Фонду. До справи додаються відомості про заробітну плату (дохід) потерпілого з Державного реєстру застрахованих осіб.

Нагадаємо, що Фонд постійно збільшує розмір страхових виплат, коригуючи його відповідно до зростання показників заробітної плати.


 
Засідання міждисциплінарної команди з надання послуги патронату над дітьми PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.06.2018 05:16

 

 

12 червня у рамках підтримки патронатного вихователя т.в.о голови райдержадміністрації Валентином Корнієнком проведено засідання міждисциплінарної  команди з надання послуги патронату над дітьми.

Читати далі...
 
Розпорядження PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.06.2018 10:26

 


Сторінка 1 із 23
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld