Відділ ЖКГ
Засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при райдержадміністрації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.04.2018 06:02

 

 

24 квітня  відбулось позачергове засідання державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при РДА.

На порядку денному розглянуто питання про зняття карантину з адміністративної території Микулицької сільської ради та заходи, що необхідно здійснити з метою профілактики АЧС на території Бородянського району.

Заслухавши інформацію начальника Бородянського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Олександра Петрука із зазначеного питання, керуючись розділом VII «Надзвичайні протиепізоотичні комісії та карантин тварин» Закону України «Про ветеринарну медицину», Положенням про Державну надзвичайну протиепізоотичну комісію при Бородянській районній державній адміністрації, комісією прийнято рішення, зокрема, зняти карантин щодо африканської чуми свиней з адміністративної території Микулицької сільської ради з 24 квітня 2018 року; жителю Микулич розведення свиней дозволяється проводити через 6 місяців після зняття карантину з дотриманням необхідних ветеринарно-санітарних заходів; забезпечити дієвий контроль за переміщенням живих тварин на території району; забезпечити завчасне інформування Бородянського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області про організацію та місця проведення сільськогосподарських ярмарок та забезпечити надання торгових місць власникам сільськогосподарської продукції тільки за наявності експертних висновків державної лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи; вжити дієвих заходів щодо припинення та ліквідації місць стихійної, несанкціонованої торгівлі живими тваринами та продуктами тваринного походження в населених пунктах Бородянського району; продовжити роботу з депопуляції дикого кабана та забезпечити виконання Плану спільних дій між Київським обласним та по м. Києву управлінням лісового та мисливського господарства та Головним управлінням Держпродспоживслужби в Київській області щодо координації дій із питань профілактики африканської чуми свиней та ліквідації (у разі виникнення) осередків захворювання у дикій фауні та недопущення поширення на інші території; забезпечити широку роз’яснювальну роботу щодо небезпеки АЧС та вжиття необхідних запобіжних заходів для недопущення занесення і розповсюдження захворювання на території району та інші.


 
Лише за три дні населення та ОСББ залучили 270 «теплих кредитів» на суму 23 млн гривень! PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.04.2018 05:53

 

 

 

За перші три дні роботи Урядової програми «теплих кредитів» у ц. р., з 18 по 20 квітня, нею вже скористалося 50 ОСББ, залучивши у банках 15 млн грн. на енергоефективні заходи у багатоповерхівках.

Це свідчить про значну затребуваність програми серед мешканців багатоквартирних будинків, які з нетерпінням чекали її відновлення.

 

Тепер ОСББ-учасники програми мають нагоду одержати відшкодування 40%-70% суми «теплих кредитів». Додаткові компенсації надає місцева влада. Наразі прийнято 128 місцевих програм здешевлення «теплих кредитів», про які можна дізнатися на сайті Агентства: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

 

Нагадаємо, що цьогоріч на програму «теплих кредитів» виділено 400 млн. грн., майже половина яких –190 млн грн. – на відшкодування для ОСББ.

 

Голови ОСББ можуть впевненими, що співфінансування вистачить, у тому числі на проекти з комплексної термомодернізації будинків. Саме глибинні заходи з енергоефективності надають найбільший результат з точки зору економії енергоресурсів: платіжки за опалення зменшуються вдвічі і більше.

 

Також, впродовж трьох днів видано:

 

·        217 кредитів на утеплення приватних будинків на суму майже 8 млн грн.;

 

·        3 кредити на встановлення твердопаливних котлів на суму 100 тис. гривень.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю


 
За тиждень три українські міста відкрили інвесторам можливості для запровадження 80 ЕСКО-проектів у бюджетній сфері! PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.04.2018 05:51

 

 

Лідером у цьому питанні є Київ. Влада столиці затвердила істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів.

ЕСКО-проекти передбачається впроваджувати у дитячих садочках, школах та різних навчальних закладів Оболонського, Святошинського, Солом'янського, Деснянського та Дарницького районів столиці.

 

За умовами договорів планується, зокрема, встановлення ІТП із системи автоматичного погодного регулювання або модернізація існуючого обладнання. Строк дії більшості договорів - 5-6 років. Очікувана економія енергоспоживання складе не менше 20%.

 

Услід за Києвом активно залучають ЕСКО-інвесторів м. Миколаїв та м. Хмельницький.

У Миколаєві затверджено істотні умови для 26 договорів, а у Хмельницькому – для 5 контрактів.

Нагадаємо, що схвалення істотних умов – важлива складова запровадження енергосервісу, передбачена законодавством як додаткова гарантія повернення інвестицій ЕСКО-інвестору.

 

«Закликаю інші міста до плідної співпраці з компаніями заради підвищення енергоефективності та комфорту у дитсадках, школах, лікарнях та інших бюджетних установах», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

 

Переваги енергосервісу, особливості укладання контрактів та успішні історії запроваджених проектів дізнавайтеся на IV Форумі енергоефективного партнерства «ЕСКО: Успіхи та перспективи. Нові механізми сталого фінансування енергоефективності місцевих громад», який проводить Держенергоефективності 27 квітня 2018 р. у м. Києві у КВЦ «Парковий» (http://saee.gov.ua/uk/events/previews/2261).

 

Акредитація ЗМІна Форум проходить за тел.: 044 590-59-65, 096 906 85 95, 097 596 70 88 та e-mail: saeepressa@gmail.com.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю


 
УМОВИ проведення конкурсу PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
23.04.2018 13:06

 

ЗАТВЕРЖДЕНО

наказ т.в.о. керівника апарату                      

Бородянської районної

державної адміністрації

від 20.04.2018 року 49-к

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -

головного спеціаліста з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій

відділу з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва

Бородянської районної державної адміністрації в Київській області 

 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки:

1. У сферах благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання:

1.1. Бере участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм благоустрою населених пунктів;

1.2. Інформує населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;

1.3. Бере участь у проведенні щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримання громадського порядку»;

1.4. Здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання;

1.5. Забезпечує реалізацію повноважень Бородянської районної державної адміністрації щодо здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері благоустрою території населених пунктів;

1.6. Надає пропозиції щодо збирання і видалення побутових відходів, створення полігонів для їх захоронення, а також здійснення роздільного збирання корисних компонентів цих відходів;

1.7. Надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення в межах району;

1.8. Надає пропозиції щодо відведення земельних ділянок для організації місць поховання.

2. У сфері цивільного  захисту населення:

2.1. Забезпечує розроблення та здійснення заходів  з удосконалення організації  цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту  та життєзабезпечення  постраждалого населення;

2.2. Здійснює організаційне, інформаційне та методичне забезпечення роботи постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

2.3. Здійснює оповіщення керівного складу райдержадміністрації, органів управління,  підприємств, установ та організацій, а також оповіщення  та інформування  населення при загрозі або виникненні  надзвичайних ситуацій, забезпечує готовність пункту управління голови райдержадміністрації;

2.4. Здійснює організаційні заходи з створення, накопичення, зберігання, розподілення матеріального резерву для запобігання, виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, у тому числі засобів радіаційного та хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення та сил цивільного захисту, а також проведення заходів з життєзабезпечення постраждалого населення та надання йому матеріальної та фінансової допомоги;

2.5. Здійснює планування, організацію та проведення відселення та евакуацію населення з зон  надзвичайних ситуацій (зон можливих бойових дій в особливий період), організацію роботи евакуаційної комісії;

2.6. Координує діяльність сил територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, діяльність комунальних аварійно-рятувальних служб;

2.7. Координує діяльність центру соціально-психологічної реабілітації населення та його інформування з питань подолання наслідків Чорнобильської катастрофи;

2.8. Розробляє та здійснює  у межах своїх повноважень  заходи щодо участі органів управління  та сил територіальної підсистеми  цивільного  захисту в  територіальній обороні;

2.9. У межах своїх повноважень бере участь у здійсненні антитерористичних заходів;

2.10. Планує  та координує  формування, ведення  та використання районного страхового фонду документації відповідно до затвердженої  програми формування  страхового фонду документації, розробляє, координує та контролює здійснення заходів з профілактики травматизму невиробничого характеру у Бородянському районі відповідно до затверджених планів;

2.11. Розробляє та організовує виконання заходів, щодо забезпечення готовності органів управління та сил територіальної підсистеми до дій за призначенням у мирний час і в особливий період;

2.12. Веде облік і здійснює контроль за утриманням захисних споруд, бере участь у роботі комісій з визначення їх технічного стану, організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах;

2.13. Організовує забезпечення навчання посадових осіб місцевих органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, керівників та їх заступників з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки і здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

3. Бере участь:

3.1. В організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, координації діяльності  комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань та  спеціалізованих служб цивільного захисту;

3.2. У реалізації  інженерно-технічних заходів  цивільного захисту при розробленні містобудівної документації, в тому числі заходів, спрямованих на  забезпечення сталого функціонування  суб'єктів господарювання, які належать  до сфери управління державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, в особливий період;

4. Готує та подає голові адміністрації пропозиції з:

4.1. Включення до проекту районного бюджету витрат на розвиток та функціонування  цивільного захисту району;

4.2. Проектів державних програм та проектів соціально-економічного та культурного розвитку Бородянського району щодо удосконалення органів цивільного захисту;

4.3. Включення до проекту обласного бюджету, районного бюджету витрат на  розвиток та функціонування органів управління та сил територіальної підсистеми  цивільного захисту, систем зв’язку та централізованого оповіщення, здійснення заходів з захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків, а також наслідків Чорнобильської катастрофи;

4.4. Віднесення сіл та селищ до груп ЦЗ та подання їх центральному органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, а також суб’єктів господарювання до категорій з цивільного захисту та затвердження їх переліку у порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів України.

 

 

Умови оплати праці:

Посадовий оклад – 4100,00 грн., надбавка за ранг державного службовця, надбавка за вислугу років, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

 

 

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо

зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3. Письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік /подається на сайті НАЗК за посиланням https://nazk.gov.ua /.

 

Строк подання документів: з 20 квітня 2018 року по 04 травня 2018 року до 17.00.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу:

07801, Київська обл., смт. Бородянка, вул. Центральна, 331.

Об 10.00 годині 07 травня 2018 року.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адрес електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Кошова Оксана Олегівна,

тел.(04577) 5-63-01

E-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

 

Кваліфікаційні вимоги

 

Освіта

Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра.

 

Досвіт роботи

 

Не потребує.

 

Володіння державною мовою

 

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.  Якісне виконання поставлених завдань

 

Вміння працювати з інформацією; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння ефективно використовувати ресурси; організованість.

 

2.  Комунікація та

взаємодія

 

Вміння ефективно слухати та сприймати думки;

вміння ефективної координації з іншими, чітко висловлюватися (усно та письмово).

 

3. Досягнення

результатів

 

Чітке бачення результату;

запобігання та ефективне подолання перешкод.

 

4. Технічні вміння

 

Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

 

5. Особистісні якості

 

Відповідальність; аналітичні здібності;

дисципліна і системність;  самоорганізація та орієнтація на розвиток; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

 

Вимога

 

1. Знання законодавства

 

Компоненти вимоги

 

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції».

 

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та місцем роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Закон України  «Про місцеві державні адміністрації», нормативно-правові акти з урахуванням специфіки функціонування відповідного державного органу.

 

     

 

 

Т.в.о. керівника  апарату адміністрації                 (підпис)                    Ю.М. Фесюк

                                                                                               

Кошова О.О.

тел., 5-63-01


Наказ 49-к

 
Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
23.04.2018 13:03

 


БОРОДЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

 

20.04.2018

    

         №   49-к

 

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій відділу з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва Бородянської районної державної адміністрації

 

Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246   «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648 «Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»:

 

1.                Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій відділу з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації.

 

2.                Затвердити умови проведення конкурсу згідно з додатками та надіслати в електронній формі до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби в місті Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях, висвітлити на офіційному сайті райдержадміністрації та в ЗМІ.

 

3.                Відділу юридичного забезпечення та управління персоналом апарату райдержадміністрації забезпечити прийняття  документів на зайняття вакантної посади протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про конкурс на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

 

4.                Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Т.в.о. керівника апарату адміністрації                                          Ю.М. Фесюк

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації

 

 

Л.А. Виноградова

 

Головний спеціаліст відділу юридичного

забезпечення та управління персоналом

апарату райдержадміністрації                                                                      

 

 

С.О. Антонюк

 

Головний спеціаліст відділу юридичного

забезпечення та управління персоналом

апарату райдержадміністрації                                                                       

 

 

О.О. Кошова

 

 


Сторінка 8 із 58
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld