Податкова Інспекція
Заповнюємо Звіт про суми податкових пільг PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
01.09.2017 08:26

 

Відповідно до п. 30.6 ст. 30 Податкового кодексу України, суми податку та збору не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб’єктом - платником податків. Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1233 затверджено Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (далі – Порядок) та Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт).

Порядком визначено, що Звіт подається суб’єктом господарювання за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі, коли суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається.

Звіт заповнюється відповідно до Порядку, зокрема, у графах «Код пільги згідно з довідником пільг» та «Найменування податкової пільги» Звіту зазначаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до Довідника пільг.

Суб’єкт господарювання, який подає Звіт до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації, в якому зазначає код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до Довідника податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, та Довідника інших податкових пільг, затверджених Державною фіскальною службою України (далі – Довідники).

При поданні Звіту:

- за дванадцять календарних місяців минулого року використовуються Довідники пільг станом на 01 січня поточного року;

- за три календарних місяці поточного року – Довідники пільг станом на 01 квітня поточного року;

- за шість календарних місяців поточного року – Довідники пільг станом на 01 липня поточного року;

- за дев’ять календарних місяців поточного року – Довідники пільг станом на 01 жовтня поточного року.

ГУ ДФС у Київській області

У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, кожного разу необхідно заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, має право подати згідно з Додатком до Критеріїв на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, інформацію щодо: - видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
Інформація подається окремо по кожній податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.

Тобто, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, платнику податків необхідно кожного разу заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

ГУ ДФС у Київській області

Як виправити помилки у звіті за  формою № 1ДФ

Пунктом 3.1 розділу III Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 визначено перелік реквізитів, які заповнюються у формі № 1ДФ.

Проведення коригувань реквізитів зазначеної форми здійснюється відповідно до розділу IV цього Порядку.

Коригування поданої і прийнятої форми № 1ДФ проводяться на підставі самостійно виявлених податковим агентом помилок, а також на підставі повідомлень про помилки, виявлені контролюючим органом (п. 4.1 розділу IV Порядку № 4).

У разі необхідності проведення коригувань у формі № 1ДФ до закінчення строку її подання подається звітна нова форма (п. 4.2 розділу IV цього Порядку).

Уточнююча форма № 1ДФ подається у разі необхідності проведення коригувань після закінчення строку її подання. Уточнююча форма № 1ДФ може подаватися як за звітний період, так і за попередні періоди (п. 4.3 розділу IV Порядку № 4).

При цьому заповнення звітної нової та уточнюючої форм № 1ДФ є однаковим. Звітна нова та уточнююча форми № 1ДФ подаються на підставі інформації з попередньо поданої форми і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються.

Для проведення коригування необхідно виключити рядок, в якому було допущено помилку. Для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 зазначити «1» — на виключення рядка.

Після чого для введення нового рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 зазначити «0» — на введення рядка.

Відповідно до п. 119.2 ст. 119 ПКУ неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку –     тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, -  тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 01.09.2017 08:28 )
 
Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
30.08.2017 06:58

 

Відповідно до п. 100.8. ст. 100 Податкового кодексу (далі – ПКУ) рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки приймається у такому порядку:

- стосовно загальнодержавних податків та зборів – керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу з урахуванням особливостей, визначених п. 100.9 ст. 100 ПКУ;

- стосовно місцевих податків та зборів – керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та затверджується фінансовим органом місцевого органу виконавчої влади, до бюджету якого зараховуються такі місцеві податки та збори.

Згідно з п. 100.9 ст. 100 ПКУ, рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, крім випадків, передбачених п. 100.9 ст. 100 ПКУ, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про що повідомляється центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, якщо сума, заявлена до розстрочення, відстрочення, або сума розстрочених, відстрочених грошових зобов’язань чи податкового боргу, щодо яких переносяться строки сплати, становить один мільйон гривень та більше, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум, якщо сума попередньо наданого розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу не була погашена, приймається за вмотивованим та обґрунтованим рішенням керівника (заступника керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

ГУ ДФС у Київській області

 

При зупиненні реєстрації податкової накладної в ЄРПН в СМ КОР, граничні строки реєстрації перериваються на період зупинення реєстрації

З 1 липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

Тобто, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у разі відповідності сукупності критеріїв оцінки ступенів ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації в ЄРПН.

Податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Таким чином, податкова накладна / розрахунок коригування реєструються датою внесення їх до ЄРПН.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в ЄРПН протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення, штрафні санкції не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування.

Зазначена норма передбачена п. 201.10 ст. 201, п.п. 210.16.4 ст. 201 та п. 120 1.1 ст. 120 1 Податкового кодексу України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звіти неприбутківців, які до  01 липня 2017 року не привели у відповідність свої установчі документи

 Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу неприбуткові організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Закону №652 від 17.07.2015р., що не відповідають вимогам п. 133.4 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

У разі недотримання зазначених норм такі установи після 01 липня 2017 року втрачають ознаку неприбутковості та виключаються контролюючим органом з Реєстру. Тобто стають  платниками податку на прибуток підприємств.

Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два "статуси": не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017 р.) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017 р.) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.

Порядок звітування вищевказаних платників, яких з 01 липня 2017 року виключено з Реєстру та які з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. отримали статус платника податку на прибуток, наступний:

- за період з 01.01.2017 р. по 30.06.2017 р. неприбуткова організація подає до органів ДФС Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 р. по 30.06.2017 р.), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Звіту 01 березня 2018 року;

- за період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. така організація повинна подати до контролюючого органу декларацію з податку на прибуток підприємств за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р., та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації 01 березня 2018 року.

В той самий час, якщо у подальшому, після втрати неприбутковості після 1 липня, платник у період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. знову включається органами ДФС до Реєстру неприбуткових організацій, такий платник має подати наступну звітність:

- за період перебування на загальній системі оподаткування - Декларацію за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування на загальній системі оподаткування, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто граничний строк подання Декларації - 01 березня 2018 року;

- за період перебування у Реєстрі така організація надає органам ДФС Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування у Реєстрі, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання декларації 01 березня 2018 року.

Роз’яснення з цього питання прописані в листі ДФС України від 10.08.2017р. N 21192/7/99-99-12-02-04-17.

 

 

ГУ ДФС у Київській області

 
У липні до Державного бюджету Київська митниця ДФС забезпечила 3,5 млрд. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:40

 

У липні 2017 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 3,5 млрд. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 3,4 млрд. грн.

- до спеціального фонду – 102 млн.грн.

Виконання індикативних показників доходів становить 100,3%  (перевиконання становить 10,7  млн.грн.), в тому числі:

- по загальному фонду –  100% (+0,9  млн.грн.);

- по спеціального фонду – 110,5% (+ 9,7 млн.грн.).

У порівнянні з липнем 2016 року забезпечено зростання надходжень митних податків  на 563,8 млн. грн. (+19%).

Середньоденні надходження митних платежів зросли на 24,7% (зі 135 млн.грн. у липні 2016 року до 168,3 млн.грн. у липні 2017 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38,1%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:

·        «автомобілі легкові» –  сплачено митних податків на загальну суму 933,7  млн. грн. (питома вага сплачених податків – 26,5%);

·        «лікарські засоби» - 139,2 млн. грн. (4,0%);

·        «телефонні апарати» - 102,5 млн. грн.(2,9%);

·         «трактори» - 86,1 млн. грн.(2,4 %);

·         «засоби захисту рослин»  – 82,4 млн. грн. (2,3%).

Внаслідок реалізації митницею заходів, спрямованих на  забезпечення максимальних надходжень та залучення наявних резервів, в напрямку контролю за визначенням митної вартості товарів, їх класифікацією та країною походження, додатково у липні 2017 року перераховано до Державного бюджету України митних податків в сумі майже 37 млн.грн., в тому числі за результатами:

коригування митної вартості товарів – 33,4 млн. грн.;

контролю правильності визначення країни походження товарів  – 1,8 млн. грн.

класифікаційної роботи – 1,7 млн. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

Платники податків Київщини перерахували до місцевих бюджетів більше 5 млрд.грн.

За січень-липень 2017 року до місцевих скарбниць Київщини надійшло 5,3  млрд. грн. із сумою додаткових надходжень в 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%. 

Найзначнішу частину надходжень забезпечено зі сплати податку з доходів фізичних осіб на суму у 3,3 млрд. грн. Це на 40% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року: додатково надійшло 940 млн. грн.

Від плати за землю бюджети області отримали 666 млн. грн.,  що на 20 % перевищує минулорічний показник із сумою додаткових коштів у 111 млн. грн.

Майже у півтора рази збільшилася сума надходжень зі сплати єдиного податку. Так, на потреби регіону платники Київщини перерахували  719 млн. грн. Ця сума на 48% більша за той самий період 2016 року. Додатково місцеві бюджети отримали 234 млн. грн. 

У розрізі категорій платників фізичні особи – підприємці за січень-липень 2017 року сплатили 542 млн. грн. єдиного податку. Темп росту складає 159% у порівнянні з відповідним періодом минулого року із додатковими надходженнями у 200 млн. грн.

Єдиного податку з юридичних осіб (ІІІ група) з початку 2017 року сплачено 97 млн. грн., що на 10 млн. гривень більше за суму, яка надійшла у 2016 році.

Четверта група платників податків – юридичних осіб до місцевого бюджету сплатила 80 млн. грн. єдиного податку. Це у 1,4 рази більше відповідного періоду попереднього року із додатковими надходженнями у 24 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Особливості функціонування СМКОР

Головне управління  ДФС у Київській області нагадує платникам податків, що відповідно до вимог пункту 74.2 статті 74 глави 7 розділу II Податкового кодексу України з 1 липня 2017 року функціонує система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - СМКОР). Про це йдеться у листі ДФС України від 27.07.2017 №19915/7/99-99-08-04-01-17.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Критерії) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованим у Мін'юсті 16.06.2017 за № 753/30621.

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в ЄРПН здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК цим Критеріям (далі - Моніторинг).

Якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв, реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) першу квитанцію з повідомленням про зупинення реєстрації такої ПН/РК та виявлені помилки та пропонується надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом № 567, та/або Таблицю даних платника податків (далі - Таблиця), яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

Пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій ПН/РК.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F) 1312601 .

Повідомлення формується окремо по кожній ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН. До Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі РDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мб).

Таблиця даних платника податку подається за формою J(F) 1312301 згідно з додатком до Критеріїв, що відображає специфіку господарської діяльності.

При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов'язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.

Електронні формати Повідомлення та додатка до нього розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Підтвердженням про отримання Повідомлення є квитанція про доставку.

Протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу, комісія ДФС приймає та надсилає платнику податку другу квитанцію з повідомленням про результат обробки призупиненої ПН/РК та Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (друга квитанція).

Рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 485, яка набрала чинності 14.07.2017.

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Що робити, коли користі від незаконно придбаного «BMW» 525 на іноземній реєстрації менше, ніж шкоди? PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:35

 

Київською митницею ДФС виявлено черговий факт використання автомобіля з іноземною реєстрацією з порушеннями чинного законодавства.

Цього разу в поле зору митників потрапив «BMW» 525, 1998 року випуску під керуванням нашого співвітчизника, який потрапив в ДТП в Київській області.

В ході проведення перевірки, згідно з інформацією наявною у митній базі даних «Інспектор», встановлено, що зазначений автомобіль в лютому цього року ввезено на митну територію України громадянином Молдови через пункт пропуску «Угринів-Долгобичув» в митному режимі «тимчасове ввезення до 1 року» із заявленою метою - особисте користування.

Відповідно до пояснень нашого співвітчизника, який знаходився за кермом авто, транспортний засіб «BMW» 525 був придбаний ним у лютому місяці 2017 року у громадянина Азербайджана, тоді ж українець за гроші отримав і довіреність на авто.

Разом з тим, чинним законодавством передбачено, що передача транспортного засобу в користування іншій особі у вказаному випадку можлива виключно за умови сплати до бюджету належних платежів.

Зокрема, пунктом 60 статті 4 Митного кодексу України зазначено: транспортні засоби особистого користування, зареєстровані на території відповідної країни, перебувають у власності або тимчасовому користуванні відповідного громадянина та ввозяться або вивозяться цим громадянином у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію винятково для особистого користування, а не для промислового або комерційного транспортування товарів чи пасажирів за плату або безоплатно. В той же час, виявилося, що станом на 18.07.2017 вищезазначений автомобіль особистого користування за межі митної території України не вивезений, а переданий для користування іншій особі.

А це означає, що громадянин Молдови використав транспортний засіб «BMW», який був ввезений для особистого користування, стосовно якого надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв’язку з якими було надано такі пільги.

За даним фактом складено протокол про порушення митних правил, автомобіль вилучено до винесення рішення у справі.

Звертаємо також вашу увагу, що в соціальних мережах і навіть в деяких засобах масової інформації продовжує розповсюджуватися викривлена інформація щодо порядку використання транспортних засобів зареєстрованих в інших країнах резидентами України.

Так, досить часто поширюються коментарі від осіб, які називають себе кваліфікованим юристами та фахівцями митного права, при цьому намагаючись ввести в оману населення нашої держави щодо правомірності використання транспортних засобів з іноземною реєстрацією.

Швидше за все такі «фахівці» мають на меті отримання прибутку за рахунок реалізації ввезених із закордону авто пов’язаними з ним особами.

Довідково: статтею 93 Митного кодексу України передбачено, що товари, транспортні засоби комерційного призначення, що переміщуються у митному режимі транзиту, не можуть використовуватись з жодною іншою метою, крім транзиту і повинні бути доставленими у митний орган призначення до закінчення строку, визначеного статтею 95 цього Кодексу.

Пунктом 1 статті 95 Митного кодексу України встановлено, що строк транзитних перевезень для автомобільного транспорту становить 10 діб (у разі переміщення в зоні діяльності одного митного органу - 5 діб).

ГУ ДФС у Київській області

 

Нагадуємо Порядок заповненнярозрахункових документів при сплаті податків та зборів до бюджету

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що розрахункові документи при сплаті податків та зборів до бюджету  заповнюються відповідно до вимог наказу МФУ від 24.07.2015 №666«Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України12 серпня 2015 р. за N 974/27419, із змінами і доповненнями.

Зокрема, в полі «призначення платежу» обов’язково вказуєтьсякод ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків.

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

 Приклад заповнення поля “призначення платежу” розрахункового документу:

 

*

;101

;20120559

;ПДВ за березень

;

;

;

1

2

3

4

5

6

7

Поле N 1: друкується службовий код (знак) "*" (ознака платежу);

поле N 2: друкується розділовий знак ";"друкується код виду сплати (формат ссс - тризначне число);

поле N 3: друкується розділовий знак ";"друкується один з нижченаведених реквізитів: 1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8); 2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

поле N 4: друкується розділовий знак ";"друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі

поле N 5: друкується розділовий знак ";"

поле N 6: друкується розділовий знак ";"

поле N 7: друкується розділовий знак ";"

ГУ ДФС у Київській області

 

Декларацію з податку на прибуток за ІІ квартал 2017 року необхідно подати за оновленою формою

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє платникам податку на прибуток, що 9 червня 2017 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» .

Державною фіскальною службою України у листі від 30.06.2017 №16989/7/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності наказу Мінфіну від 28.04.2017 №467» рекомендовано платникам податку на прибуток підприємств, які звітують щоквартально, подавати податкову декларацію за звітний (податковий) період  (ІІ квартал 2017 року) за оновленою формою.

Згідно з положеннями Податкового кодексу України, щоквартально декларацію з податку на прибуток підприємств подають:

- платники податку на прибуток з доходом за минулий 2016 рік понад 20 млн. грн.;

- підприємства, які ліквідуються у ІІ кварталі 2017 року;

- підприємства, які з ІІІ кварталу 2017 року перейшли на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності;

- платники єдиного податку-юридичні особи третьої групи, у разі виплати дивідендів засновникам-юридичним особам та сплати авансових внесків з податку на прибуток підприємств.

              Нагадуємо, що подати декларацію з податку на прибуток  підприємств за ІІ квартал 2017 року необхідно до 9 серпня 2017 року, а сплатити податок на прибуток – до 18 серпня 2017 року.

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 11.08.2017 06:40 )
 
Майже 25 млрд.грн. перерахувала до Держбюджету Київська митниця ДФС PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:34

 

За результатами діяльності Київської митниці ДФС протягом 7 місяців 2017 року забезпечено перерахування до Державного бюджету України митних податків на загальну суму майже 25 млрд. грн.

У порівнянні з показниками відповідного періоду 2016 року – досягнуто зростання надходжень митних податків на 21,7% або 4,5 млрд. грн.  (за 7 місяців 2016 року – перераховано 20 млрд. 509 млн.грн.).

Середньоденні надходження митних платежів також зросли на 21,7% (з 144,4 млн.грн. у 2016 році до 177,1 млн.грн. у 2017 році).

Виконання індикативних показників доходів, доведених ДФС України на січень – липень 2017 року, становить 114,2%, тобто понад встановлені індикативні показники митницею перераховано 3,1 млрд. грн.

В тому числі до загального фонду Державного бюджету забезпечено перерахування 24,3 млрд. грн., що майже на 3 млрд. грн. більше встановленого індикативного показника.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники податків Київщини сплатили   майже 3 млрд. грн. єдиного внеску  на соціальний захист громадян

  За сім місяців 2017 року  платники  податків Київщини спрямували майже 3,5 млрд. гривень єдиного внеску на соціальну підтримку суспільно вразливих верств населення. Ця сума перевищує показники аналогічного періоду минулого року на 46 %: додатково забезпечено 1,1 млрд. грн.

                 Єдиний соціальний внесок автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

        Своєчасні надходження єдиного внеску забезпечують соціальні гарантії держави по пенсійним виплатам та надійний захист для  мешканців Київщини під час безробіття, нещасних випадках чи професійних захворювань.

Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску громадянам гарантується право на соціальний захист: на випадок безробіття, у разі нещасних випадків на виробництві чи професійних захворювань, а також гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

ГУ ДФС у Київській області

 

З початку поточного року платникам Київщини

відшкодовано понад 428 млн. грн. ПДВ

За сім місяців поточного року 690 суб’єктів господарювання Київщини отримали бюджетне відшкодування податку на додану вартість на загальну суму більше ніж 428 млн. гривень.

У 2016 році 721 підприємствам  Київської області було відшкодовано майже 281 млн. гривень ПДВ.

Нагадаємо, що законодавчі зміни та, зокрема, введення в дію системи автоматизованого моніторингу критеріїв оцінки ступеня ризиків покликані удосконалити роботу системи електронного адміністрування ПДВ, зокрема в частині виправлення помилок та зниження ризику формування фіктивного податкового кредиту, а також зменшити кількість перевірок.

ГУ ДФС у Київській області

 

Аудит: цьогоріч проведено удвічі менше перевірок

Протягом січня-липня 2017 року підрозділами аудиту Київської області проведено 337 документальних перевірок, що на 382 перевірки менше, ніж за січень-липень 2016 року, в тому числі 94 планових та 243 позапланових перевірки. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 139 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 80 млн. гривень.

Станом на 1 серпня поточного року 44,6 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму
53,7 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету та зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі
16,6 млн. гривень.

Крім того, за січень-липень місяць 2017 року проведено 1430 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 8,5 млн. грн., з яких 4,3 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині відбулося засідання Громадської ради

3 липня 2017 року відбулося чергове засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Київській області. 

У роботі ради взяли участь в. о. начальника Олексій Кавилін, заступник начальника Олександр Кучеренко, заступник начальника відділу моніторингу ризикових операцій Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС Анатолій Кухар, а також керівники структурних підрозділів.

Під час роботи обговорювали підсумки роботи ГУ ДФС у Київській області за сім місяців поточного року, про що детально доповів в.о. начальника Олексій Кавилін. «Збільшення надходжень спостерігається за всіма основними джерелами наповнення бюджетів. Від платників податків Київської області до державного бюджету за  сім місяців 2017 року надійшло майже 4,5 млрд. гривень. Це на 39 % більше за той самий період попереднього року. Додатково надійшло більше 1,2 мільярда гривень.  Надходження до місцевих бюджетів області збільшилися майже на третину. За січень-липень 2017 року надійшло 5,3  млрд. грн. Сума додаткових надходжень складає 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%», - повідомив Олексій Анатолійович.  

У свою чергу, голова Громадської ради Іван
Шилов наголосив на підвищенні ефективності роботи податківців, акцентувавши увагу на зростанні надходжень до бюджету.

У ході роботи члени громадської ради порушували питання підвищення заробітної плати, а також своєчасність її виплати працедавцями. Окремо учасники засідання  обговорили нюанси запровадження з 1 липня 2017 року системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення  реєстрації таких  ПН/РК в ЄРПН.  

Заслухавши інформацію представника Київської митниці ДФС, члени Громадської ради вирішили опрацювати та надати пропозиції щодо механізму відпрацювання підвищених ризиків порушення податкового та митного законодавства суб’єктами господарювання, які здійснюють експортні операції. Підбиваючи підсумки засідання, Олексій Кавилін зазначив, що Громадська рада – міцна платформа для відкритого діалогу з представниками громадськості, який дає змогу будувати конструктивні взаємовідносини з бізнесом.

«Така співпраця дозволяє відкрито обговорювати новації та пропозиції щодо вдосконалення податкового та митного законодавства, а також роботи державної фіскальної служби зокрема», - резюмував Олексій Кавилін.   

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 11.08.2017 06:35 )
 
Обережно! Шахраї! PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.07.2017 07:36

 

Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області попереджає про непоодинокі випадки шахрайства з боку невідомих осіб, які представляються працівниками та керівниками податкових інспекцій ГУ ДФС у Київській області та вимагають від підприємців Київської області перерахувати на розрахункові рахунки фізичних осіб у різних банках України незаконну винагороду за непроведення позапланових документальних перевірок.

У разі виникнення вищевказаних обставин, УВБ ГУ ДФС у Київській області повідомляє про необхідність повідомити про таку інформацію за телефоном гарячої лінії 044 246 23 55.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині викрили цех з алкогольним фальсифікатом

20 липня 2017 року до слідчого відділу фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло повідомлення про злочин від оперативного управління Білоцерківської ОДПІ. Так, громадянин «С» в гаражі, який обладнано під підпільний цех, що знаходиться на території гаражного кооперативу у м. Біла Церква, незаконно виготовляв та зберігав з метою збуту виготовлені алкогольні напої.

Оперативні працівники та слідчі  Білоцерківської ОДПІ провели огляд зазначеного гаража, внаслідок чого виявлено та вилучено:

- 160 пляшок об’ємом 5 літрів кожна, які повністю заповнені прозорою рідиною з різким запахом спирту. Вказані пляшки без етикеток та марок акцизного податку;

- 16  паперових ящиків, в яких знаходилися пакети з рідиною місткістю 10  літрів. Вказані ящики без етикеток та марок акцизного податку;

- 1  бочка синього кольору об’ємом 220 літрів, в якій знаходиться речовина із різким запахом спирту. Бочка заповнена повністю;

- 1  пластмасова каністра об’ємом 5 літрів, в якій знаходиться речовина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр. «С», дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);

- 1 пластмасова каністра об’ємом 1 літр, в якій знаходиться рідина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр.«С» дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);

- 90  пляшок місткістю 5 літрів пусті. Запаковані в поліетиленові пакети по 30 пляшок в кожному (вказані пляшки зберігаються для подальшого розлиття в них спиртосуміші);

- 3  бочки об’ємом 220 літрів кожна пусті (зі слів гр. «С» вказані бочки використовуються для зберігання спирту чи спиртосуміші);

- 5  спиртометрів для вимірювання міцності алкогольних напоїв;

- 7 пляшок оцту, які повністю заповнені (зі слів гр. «С»  оцет використовувався для виготовлення підроблених алкогольних напоїв);

- 1  лійка (для розливу незаконно виготовлених алкогольних напоїв);

- 8 фільтрів для очистки води;

- 11 порожніх картонних ящиків з написом «Пшенична»;

- 3  пляшки для переливання рідини;

- 2  бочки об’ємом 1 000 літрів, порожні (використовувалися для змішування спирту з водою). Вказані бочки обладнані фільтрами, шлангами та краном для зливу рідини);

- мотор для перекачування рідини марки «Leo (s\n LKJ – 800 P (775 302).

Також проведено огляд автомобіля марки «Газ», який належить на праві власності гр. «Т», та яким користується гр. «С» (згідно зі свідоцтвом).  У ході проведеного огляду виявлено та вилучено:

- автомобіль марки Газ та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;

- 120 (сто двадцять) пустих пляшок об’ємом 5 літрів кожна.

21.07.2017 року до Білоцерківського міськрайонного суду направлено клопотання про накладення арешту на вилучене майно.

За вище вказаним фактом слідчим  відділом фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 204 КК України.

Досудове розслідування триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині відшкодовано Державі 3,3 млн. грн. за кримінальні правопорушення у митній сфері

В напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників фіскальної служби Київщини розпочато 6 кримінальних проваджень. При цьому сума встановлених збитків складає 10,4 млн. гривень. Наразі державі відшкодовано збитків на суму 3,3 млн. гривень.

Припинено діяльність 1  «центру мінімізації митних платежів».

До митних органів направлено 5 орієнтування та проведено 5 митних оглядів.

В рамках кримінальних проваджень накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 516,8 тис. гривень.

 

ГУ ДФС у Київській області

 


Сторінка 1 із 59

free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld