Звіт про виконання заходів Програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бородянському районі за 2017 рік

PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
20.01.2018 10:25

 

Керуючись Законами України “Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, “Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні”, Указами Президента України, відповідно до розпорядженням голови райдержадміністрації № 430 від 12.12.2016 року на сесії Бородянської районної ради № 147-13-VIІ від 16.12.2016 року було схвалено та затверджено «Програму розвитку малого і середнього підприємництва у Бородянському районі на 2017 – 2018 роки».

Основні напрямки Програми спрямовані на удосконалення регуляторних процесів, створення сприятливого інвестиційного клімату, забезпечення стабільних умов для створення та функціонування суб’єктів підприємництва, вирішення проблем підприємництва, спрощення процедури надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів дозвільного характеру тощо.

 

За даними Бородянського відділення Вишгородської ОДПІ  ГУ ДФС у Київській області станом на 15.01.2018 загальна кількість діючих фізичних-осіб підприємців становить 2 303 од., юридичних осіб – 1 384 од. Протягом  2017 року зареєструвалось 324 фізичні-особи підприємці, припинили діяльність  – 492 од., зареєструвалось 65 юридичних осіб, припинили діяльність – 17 од.

 

 

Рис. 1

Суб’єкти малого підприємництва надають населенню району побутові послуги, послуги транспорту та зв’язку, послуги у сфері фінансового посередництва, страхування,  працюють в сфері роздрібної торгівлі  та ресторанного господарства. 

Важливу роль підприємці відіграють в соціально-економічному та культурному розвитку району, зокрема, активну участь приймають в організації та проведенні масових заходів у районі.

Великою мірою роль малого підприємництва полягає у вирішенні питання зайнятості, особливо це стосується нинішнього стану справ, як в Україні в цілому, так і в нашому районі зокрема, коли йде процес скорочення робочих місць на великих підприємствах, малі фірми не тільки зберігають, але й створюють нові робочі місця.

Протягом звітного періоду проходили профнавчання на різноманітних курсах 71 особа з числа безробітних. Успішно закінчили навчання та працевлаштовані 64 особи, 2 особи отримали одноразову допомогу на відкриття підприємницької діяльності. Дану допомогу за рішенням профільної комісії надано протягом цього року безробітним, які успішно пройшли професійне навчання та захистили бізнес-проект на розвиток власної справи у сумі 37 963 грн.  Роботу в цьому напрямку буде продовжено шляхом надання інформаційно-консультаційних послуг на профінформаційних семінарах з безробітними особами та виїзних відкритих прийомах для населення району. Метою  виїзних відкритих прийомів спільно з соціальними  партнерами  центру  зайнятості – управлінням  соціального  захисту  населення райдержадміністрації,  управлінням Пенсійного  фонду в Бородянському  районі, Бородянським РЦЗ та БЦСПРН «Довір’я», є  надання   комплексних соціальних  послуг   стосовно  консультацій   щодо  реєстрації  в  службі  зайнятості,  сприяння працевлаштуванню  осіб,  надання соціальних  послуг з  профнавчання,  стажування  у  роботодавців, підвищення кваліфікації,  перепідготовки,  підготовки безробітних,  отримання  юридичних  консультацій, а також оформлення субсидій та пенсійних виплат. Виїзди  здійснено  по  7 населених  пунктах району:  смт. Немішаєве,  смт Пісківка, с.Загальці, с.Микуличі, смт Клавдієве-Тарасове, смт Бабинці, с.Озера

Громадські роботи, що відповідають потребам певної територіальної громади або задовольняють суспільні потреби територіальних громад, організовуються місцевими державними адміністраціями, виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад за участю територіальних органів центрального органу виконавчої влади на договірних засадах.

Протягом січня – грудня 2017 року укладено 12 договорів про організацію громадських робіт та фінансування їх організації з Бородянською селищною радою, Клавдієво-Тарасівською селищною радою, Дружнянською сільською радою, Немішаєвською селищною радою.  Брали участь у громадських роботах та інших роботах тимчасового характеру 229 осіб, які перебували на обліку в центрі зайнятості. За 2017 рік було відшкодовано на організацію оплачуваних громадських робіт сільським та селищним радам 21 721,00 грн. Протягом 2017 року було створено 217 тимчасових робочих місць для організації робіт тимчасового характеру у Бородянському управлінні житлово-комунального господарства на посаду підсобного робітника, ПП "Корал-Дизайн" на посаду оператора фарбувально-сушильної лінії та агрегата, ПП "ІНДАСТРІАЛБУД" на посаду підсобного робітника, ТОВ СФК «Борекс» на посаду підсобного робітника,  "ФІЛІЯ "КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКЕ ДЕУ "ДП КИЇВОБЛДОРУПР" на посаду  водія автотранспортних засобів,  Бородянська селищна рада "Бородянське управління житлово-комунального господарства" на посаду підсобного працівника.

Відповідно до Порядку надання роботодавцю компенсації витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2013 р. № 347 Бородянським районним  центром зайнятості відшкодовується компенсація єдиного соціального внеску у разі створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних громадян за направленням центру зайнятості. Протягом 2017 року даною послугою скористались: ФОП «Дука Андрій Леонідович», ТОВ «Алюпол», ФОП «Лисенко Юрій Борисович». За 2017 рік було відшкодовано 31 937,00 грн. 

Протягом 2017 року Бородянською районною радою суб’єктам господарювання було надано в оренду приміщення, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Бородянського району загальною площею – 841,5 м².

Запровадження механізму часткового відшкодування з місцевого бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів не передбачено. Враховуючи обмежений фінансовий ресурс району, при прийнятті  місцевого бюджету  на 2017 рік не було можливості передбачити кошти на фінансування «Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Бородянському районі на 2017 – 2018 роки».

Інформування громадськості про розвиток підприємництва в Бородянському районі забезпечується шляхом опублікування статей у районній газеті «Вперед»:

·        «Аграрний сектор має перспективи» (01.01.2017 №1-2);

·         «Керуючись принципом дієвого патріотизму» (21.01.2017 №7);

·        «Не вірте, чуткам, панове !» (04.02.2017 №11);

·        «Не вір ні очам, ні вухам своїм» (15.02.2017 №14);

·        «Будівництво заводу «Лаковер» – під контроль громади» (18.02.2017 №15);

·        «Підприємці – громаді» (18.03.2017 №23);

·        «5 фактів та 5 міфів про міжнародні закупівлі» (01.04.2017 №27);

·        «Не сумуймо – було й гірше» (08.04.2014 №29);

·         «На території ДП «Клавдіївський лісгосп» сезон тиші» (22.04.2017 №32);

·         «Двічі за один і той же товар» (03.06.2017 № 43);

·        «Всоя кав’ярня – його мрія» (07.06.2017 №44);

·        «Секонд-хенд - у павільйоні, «молочку» - на вулицю» (10.06.2017 №45);

·        «І ми там були, і коровай привезли» (14.06.2017 №46);

·        «Мяке сало – не по кишені. Їжмо кабачки» (05.07.2017 № 52);

·        «Я за здорову конкуренцію» (02.08.2017 № 60);

·        «Нові можливості для розвитку власної справи» (12.08.2017 № 63);

·        «Захоплення, що стало бізнесом» (02.09.2017 № 68);

·        «Гарний подарунок від підприємців» (06.09.2017 № 69);

·        «Розвиток бізнесу – ресурс продуктивної громади» (06.09.2017 № 69);

·        «І знову про «Прімакс КВТ» (23.09.2017 № 74);

·        «Перший урок «лікнепу» від фахівців» (11.10.2017 № 79);

·        «Полуниця – від «Бері-Комерц» (25.10.2017 № 82);

·        «Алюполу – 10 років» (25.10.2017 № 82);

·        «Дбати про захист інтересів бізнесу» (28.10.2017 № 83);

·        «Борекс у стані ліквідації» (25.11.2017 № 91);

·        «Підписано меморандум щодо будівництва ЦНАПу» (02.12.2017 № 93);

·        «Чи пропишеться в Діброві «Антарес 7» (20.12.2017 № 98).

 Інформація також оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації в розділі «Розвиток підприємництва»: http://rdabr.gov.ua.

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» в Бородянському  районі  функціонує  Відділ – центр надання адміністративних послуг  Бородянської  РДА.

Основною метою роботи відділу є надання якісних адміністративних послуг, розширення доступу до інформації, необхідної для їх отримання, створення сприятливих умов для реалізації фізичними та юридичними особами їх конституційних прав, свобод і законних інтересів, удосконалення механізму надання адміністративних послуг та приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема до норм Закону України  «Про  адміністративні  послуги».     

З набранням чинності постанови «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями  державної  форми  власності»  в  частині обов’язкового використання  виключно  захищених  носіїв особистих ключів адміністраторами  ЦНАП адміністрації було  отримано  вищезазначені   ключі.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України  від 11 жовтня 2017 року № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523» відділом-центром надання адміністративних послуг було розроблено та  затверджено  розпорядження «Про  затвердження  переліку  адміністративних  послуг,  які надаються  через відділ-центр надання адміністративних послуг Бородянської  районної  державної   адміністрації  у  новій  редакції».

Через відділ – центр надання адміністративних послуг Бородянської райдержадміністрації надаються  69 адміністративних   послуг, з них територіальні  органи  виконавчої  влади   надають  – 38  послуг,  відділи  райдержадміністрації – 31 послугу.

В 4 кварталі 2017 року відділом-центром надання адміністративних послуг Бородянської РДА проводилось повторне відстеження результативності розпорядження голови Бородянської районної державної адміністрації «Про  внесення змін до розпорядження голови Бородянської районної державної адміністрації  від 30 жовтня 2014 року № 305 «Про затвердження  регламенту  відділу – центру   надання  адміністративних  послуг  Бородянської   районної   державної   адміністрації», зареєстрованого в Бородянському районному управлінні юстиції 20 листопада 2014 року за № 2/298».  Відстеження  результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації отриманої за результатами  діяльності  відділу-центру надання  адміністративних  послуг.

Враховуючи  цілі  регулювання, для  відстеження  результативності  зазначеного  регуляторного  акта  були  визначені  наступні  показники:

·        кількість  послуг, які надаються через ЦНАП; 

·        кількість суб’єктів надання, які за принципом організаційної  єдності  надають   адміністративні  послуги   через ЦНАП;

·        кількість  звернень до Центру надання адміністративних послуг;

·        кількість  наданих  адміністративних  послуг;

·        кількість  наданих  консультацій  суб’єктам  звернення,  щодо отримання   адміністративної  послуги;

·        витрати   часу на отримання певних адміністративних послуг;

·        кількість  скарг,  щодо процедур  отримання  адміністративних  послуг.     

Протягом 2017 року відділом-центром надання адміністративних послуг було  запроваджено  надання декількох нових адміністративних послуг:  «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку», «Надання дозволу на спеціальне  водокористування»;  «Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру»; «Видача висновку про погодження документації із землеустрою»; «Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні»; «Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього  перевезення  небезпечних  вантажів».

За  2017  рік  відділом-центром надання адміністративних послуг було надано  14548  адміністративних  послуг  та  4364  консультацій.  

Найчастіше  люди  звертаються  за отриманням  адміністративних послуг, суб’єктом надання  яких  є  управління  Держгеокадастру – 7 310 шт.,  а саме:

- Державна   реєстрація  земельної   ділянки з видачею витягу Державного земельного кадастру;

-  Надання  вiдомостей   з  Державного земельного кадастру у формі «витягу  з  Державного земельного кадастру про земельну  дiлянку»;

- Видача  довiдки  з державної статистичної звiтностi про наявнiсть земель  та розподiл  їх  за  власниками земель,  землекористувачами, угiддями;

-  Видача  відомостей з державного земельного кадастру у формі довідки,  що  містить узагальнену  інформацію  про  землі ( території);

-  Видача  витягу з  технічної  документації  про нормативну  грошову оцінку  земельної   ділянки; 

-  Виправлення  технiчної  помилки у вiдомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що  здiйснює його ведення, з видачею  витягу  (внесення змін );

-   Надання відомостей з архіву;

- Надання вiдомостей з Державного земельного кадастру у формі  викопiювань  з кадастрової карти (плану) та iншої  картографiчної    документації.

Для підвищення комфорту та зручності працює електронний сервіс замовлення найбільш популярних послуг Держгеокастру, а саме: Витяг з державного земельного кадастру та витяг з  технічної  документації  про  нормативну  грошову  оцінку  земельної  ділянки, за допомогою  якого  було  надано – 883  адміністративних  послуг.

На виконання Законів України «Про внесення змін до  Закону України   «Про державну реєстрацію  юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про внесення змін до  Закону України   «Про державну реєстрацію  речових прав на нерухоме майно та іх обтяжень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII  відділом-центром надання адміністративних послуг здійснюється робота з прийому документів для надання адміністративних послуг  у  сфері  державної  реєстрації  речового  майна,  реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, громадських  об’єднань.

За   2017  рік   у  цьому напрямку  було  зареєстровано:

·        2 901  адміністративна   послуга  у  сфері    державної   реєстрації речового  майна;

·        1 049  юридичних осіб  та  фізичних осіб - підприємців;

·        34   громадських об’єднання.

За  2017  рік  через ЦНАП було надано 295 адміністративних  послуг, суб’єктом  надання яких є сектор містобудування та архітектури  Бородянської  райдержадміністрації.

Через ЦНАП було надано  40  адміністративних  послуг дозвільного характеру,  суб’єктами  надання  яких  є:  Київське обласне та по м. Києву  управління  лісового та  мисливського   господарства (лісорубний  квиток);  Бородянський РВ ГУ ДСНС України в Київській  області; Державне агентство водних  ресурсів  України (дозвіл на водокористування).

На виконання Закону України «Про внесення змін  до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» Бородянською райдержадміністрацією та сільськими, селищними радами Бородянського району були підписані угоди про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг. Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних рад адміністратори відділу-центру надання адміністративних послуг адміністрації розглядали справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 КУпАП.  За  2017 рік було виписано 1 180  постанов  про  адміністративні   правопорушення.

 З 01.06.2017 року через ЦНАП було запроваджено надання нової  адміністративної послуги «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку» суб’єктом  надання якої  є Державна  міграційна  служба. За  отриманням  цієї послуги  звернулося 879  суб’єктів  звернення.

На офіційному веб-сайті Бородянської райдержадміністрації у розділі «Центр надання адміністративних послуг», постійно оновлюється інформація про адміністративні послуги,  які  громадяни  можуть  отримати  у  Центрі. Розміщуються  повідомлення  про зміни,  які відбулись у законодавстві України.

 

 
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld