Податкова Інспекція
Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
30.08.2017 06:58

 

Відповідно до п. 100.8. ст. 100 Податкового кодексу (далі – ПКУ) рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки приймається у такому порядку:

- стосовно загальнодержавних податків та зборів – керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу з урахуванням особливостей, визначених п. 100.9 ст. 100 ПКУ;

- стосовно місцевих податків та зборів – керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та затверджується фінансовим органом місцевого органу виконавчої влади, до бюджету якого зараховуються такі місцеві податки та збори.

Згідно з п. 100.9 ст. 100 ПКУ, рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, крім випадків, передбачених п. 100.9 ст. 100 ПКУ, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про що повідомляється центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, якщо сума, заявлена до розстрочення, відстрочення, або сума розстрочених, відстрочених грошових зобов’язань чи податкового боргу, щодо яких переносяться строки сплати, становить один мільйон гривень та більше, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум, якщо сума попередньо наданого розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу не була погашена, приймається за вмотивованим та обґрунтованим рішенням керівника (заступника керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

ГУ ДФС у Київській області

 

При зупиненні реєстрації податкової накладної в ЄРПН в СМ КОР, граничні строки реєстрації перериваються на період зупинення реєстрації

З 1 липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

Тобто, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у разі відповідності сукупності критеріїв оцінки ступенів ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації в ЄРПН.

Податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Таким чином, податкова накладна / розрахунок коригування реєструються датою внесення їх до ЄРПН.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в ЄРПН протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення, штрафні санкції не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування.

Зазначена норма передбачена п. 201.10 ст. 201, п.п. 210.16.4 ст. 201 та п. 120 1.1 ст. 120 1 Податкового кодексу України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звіти неприбутківців, які до  01 липня 2017 року не привели у відповідність свої установчі документи

 Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу неприбуткові організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Закону №652 від 17.07.2015р., що не відповідають вимогам п. 133.4 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

У разі недотримання зазначених норм такі установи після 01 липня 2017 року втрачають ознаку неприбутковості та виключаються контролюючим органом з Реєстру. Тобто стають  платниками податку на прибуток підприємств.

Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два "статуси": не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017 р.) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017 р.) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.

Порядок звітування вищевказаних платників, яких з 01 липня 2017 року виключено з Реєстру та які з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. отримали статус платника податку на прибуток, наступний:

- за період з 01.01.2017 р. по 30.06.2017 р. неприбуткова організація подає до органів ДФС Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 р. по 30.06.2017 р.), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Звіту 01 березня 2018 року;

- за період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. така організація повинна подати до контролюючого органу декларацію з податку на прибуток підприємств за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р., та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації 01 березня 2018 року.

В той самий час, якщо у подальшому, після втрати неприбутковості після 1 липня, платник у період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. знову включається органами ДФС до Реєстру неприбуткових організацій, такий платник має подати наступну звітність:

- за період перебування на загальній системі оподаткування - Декларацію за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування на загальній системі оподаткування, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто граничний строк подання Декларації - 01 березня 2018 року;

- за період перебування у Реєстрі така організація надає органам ДФС Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування у Реєстрі, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання декларації 01 березня 2018 року.

Роз’яснення з цього питання прописані в листі ДФС України від 10.08.2017р. N 21192/7/99-99-12-02-04-17.

 

 

ГУ ДФС у Київській області

 
У липні до Державного бюджету Київська митниця ДФС забезпечила 3,5 млрд. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:40

 

У липні 2017 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 3,5 млрд. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 3,4 млрд. грн.

- до спеціального фонду – 102 млн.грн.

Виконання індикативних показників доходів становить 100,3%  (перевиконання становить 10,7  млн.грн.), в тому числі:

- по загальному фонду –  100% (+0,9  млн.грн.);

- по спеціального фонду – 110,5% (+ 9,7 млн.грн.).

У порівнянні з липнем 2016 року забезпечено зростання надходжень митних податків  на 563,8 млн. грн. (+19%).

Середньоденні надходження митних платежів зросли на 24,7% (зі 135 млн.грн. у липні 2016 року до 168,3 млн.грн. у липні 2017 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38,1%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:

·        «автомобілі легкові» –  сплачено митних податків на загальну суму 933,7  млн. грн. (питома вага сплачених податків – 26,5%);

·        «лікарські засоби» - 139,2 млн. грн. (4,0%);

·        «телефонні апарати» - 102,5 млн. грн.(2,9%);

·         «трактори» - 86,1 млн. грн.(2,4 %);

·         «засоби захисту рослин»  – 82,4 млн. грн. (2,3%).

Внаслідок реалізації митницею заходів, спрямованих на  забезпечення максимальних надходжень та залучення наявних резервів, в напрямку контролю за визначенням митної вартості товарів, їх класифікацією та країною походження, додатково у липні 2017 року перераховано до Державного бюджету України митних податків в сумі майже 37 млн.грн., в тому числі за результатами:

коригування митної вартості товарів – 33,4 млн. грн.;

контролю правильності визначення країни походження товарів  – 1,8 млн. грн.

класифікаційної роботи – 1,7 млн. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

Платники податків Київщини перерахували до місцевих бюджетів більше 5 млрд.грн.

За січень-липень 2017 року до місцевих скарбниць Київщини надійшло 5,3  млрд. грн. із сумою додаткових надходжень в 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%. 

Найзначнішу частину надходжень забезпечено зі сплати податку з доходів фізичних осіб на суму у 3,3 млрд. грн. Це на 40% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року: додатково надійшло 940 млн. грн.

Від плати за землю бюджети області отримали 666 млн. грн.,  що на 20 % перевищує минулорічний показник із сумою додаткових коштів у 111 млн. грн.

Майже у півтора рази збільшилася сума надходжень зі сплати єдиного податку. Так, на потреби регіону платники Київщини перерахували  719 млн. грн. Ця сума на 48% більша за той самий період 2016 року. Додатково місцеві бюджети отримали 234 млн. грн. 

У розрізі категорій платників фізичні особи – підприємці за січень-липень 2017 року сплатили 542 млн. грн. єдиного податку. Темп росту складає 159% у порівнянні з відповідним періодом минулого року із додатковими надходженнями у 200 млн. грн.

Єдиного податку з юридичних осіб (ІІІ група) з початку 2017 року сплачено 97 млн. грн., що на 10 млн. гривень більше за суму, яка надійшла у 2016 році.

Четверта група платників податків – юридичних осіб до місцевого бюджету сплатила 80 млн. грн. єдиного податку. Це у 1,4 рази більше відповідного періоду попереднього року із додатковими надходженнями у 24 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Особливості функціонування СМКОР

Головне управління  ДФС у Київській області нагадує платникам податків, що відповідно до вимог пункту 74.2 статті 74 глави 7 розділу II Податкового кодексу України з 1 липня 2017 року функціонує система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - СМКОР). Про це йдеться у листі ДФС України від 27.07.2017 №19915/7/99-99-08-04-01-17.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Критерії) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованим у Мін'юсті 16.06.2017 за № 753/30621.

Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в ЄРПН здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК цим Критеріям (далі - Моніторинг).

Якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв, реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) першу квитанцію з повідомленням про зупинення реєстрації такої ПН/РК та виявлені помилки та пропонується надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом № 567, та/або Таблицю даних платника податків (далі - Таблиця), яка передбачена пунктом 4 цього наказу.

Пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій ПН/РК.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F) 1312601 .

Повідомлення формується окремо по кожній ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН. До Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі РDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мб).

Таблиця даних платника податку подається за формою J(F) 1312301 згідно з додатком до Критеріїв, що відображає специфіку господарської діяльності.

При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).

при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов'язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.

Електронні формати Повідомлення та додатка до нього розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Підтвердженням про отримання Повідомлення є квитанція про доставку.

Протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу, комісія ДФС приймає та надсилає платнику податку другу квитанцію з повідомленням про результат обробки призупиненої ПН/РК та Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (друга квитанція).

Рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 485, яка набрала чинності 14.07.2017.

Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;

залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Що робити, коли користі від незаконно придбаного «BMW» 525 на іноземній реєстрації менше, ніж шкоди? PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:35

 

Київською митницею ДФС виявлено черговий факт використання автомобіля з іноземною реєстрацією з порушеннями чинного законодавства.

Цього разу в поле зору митників потрапив «BMW» 525, 1998 року випуску під керуванням нашого співвітчизника, який потрапив в ДТП в Київській області.

В ході проведення перевірки, згідно з інформацією наявною у митній базі даних «Інспектор», встановлено, що зазначений автомобіль в лютому цього року ввезено на митну територію України громадянином Молдови через пункт пропуску «Угринів-Долгобичув» в митному режимі «тимчасове ввезення до 1 року» із заявленою метою - особисте користування.

Відповідно до пояснень нашого співвітчизника, який знаходився за кермом авто, транспортний засіб «BMW» 525 був придбаний ним у лютому місяці 2017 року у громадянина Азербайджана, тоді ж українець за гроші отримав і довіреність на авто.

Разом з тим, чинним законодавством передбачено, що передача транспортного засобу в користування іншій особі у вказаному випадку можлива виключно за умови сплати до бюджету належних платежів.

Зокрема, пунктом 60 статті 4 Митного кодексу України зазначено: транспортні засоби особистого користування, зареєстровані на території відповідної країни, перебувають у власності або тимчасовому користуванні відповідного громадянина та ввозяться або вивозяться цим громадянином у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію винятково для особистого користування, а не для промислового або комерційного транспортування товарів чи пасажирів за плату або безоплатно. В той же час, виявилося, що станом на 18.07.2017 вищезазначений автомобіль особистого користування за межі митної території України не вивезений, а переданий для користування іншій особі.

А це означає, що громадянин Молдови використав транспортний засіб «BMW», який був ввезений для особистого користування, стосовно якого надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв’язку з якими було надано такі пільги.

За даним фактом складено протокол про порушення митних правил, автомобіль вилучено до винесення рішення у справі.

Звертаємо також вашу увагу, що в соціальних мережах і навіть в деяких засобах масової інформації продовжує розповсюджуватися викривлена інформація щодо порядку використання транспортних засобів зареєстрованих в інших країнах резидентами України.

Так, досить часто поширюються коментарі від осіб, які називають себе кваліфікованим юристами та фахівцями митного права, при цьому намагаючись ввести в оману населення нашої держави щодо правомірності використання транспортних засобів з іноземною реєстрацією.

Швидше за все такі «фахівці» мають на меті отримання прибутку за рахунок реалізації ввезених із закордону авто пов’язаними з ним особами.

Довідково: статтею 93 Митного кодексу України передбачено, що товари, транспортні засоби комерційного призначення, що переміщуються у митному режимі транзиту, не можуть використовуватись з жодною іншою метою, крім транзиту і повинні бути доставленими у митний орган призначення до закінчення строку, визначеного статтею 95 цього Кодексу.

Пунктом 1 статті 95 Митного кодексу України встановлено, що строк транзитних перевезень для автомобільного транспорту становить 10 діб (у разі переміщення в зоні діяльності одного митного органу - 5 діб).

ГУ ДФС у Київській області

 

Нагадуємо Порядок заповненнярозрахункових документів при сплаті податків та зборів до бюджету

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що розрахункові документи при сплаті податків та зборів до бюджету  заповнюються відповідно до вимог наказу МФУ від 24.07.2015 №666«Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України12 серпня 2015 р. за N 974/27419, із змінами і доповненнями.

Зокрема, в полі «призначення платежу» обов’язково вказуєтьсякод ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків.

При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

 Приклад заповнення поля “призначення платежу” розрахункового документу:

 

*

;101

;20120559

;ПДВ за березень

;

;

;

1

2

3

4

5

6

7

Поле N 1: друкується службовий код (знак) "*" (ознака платежу);

поле N 2: друкується розділовий знак ";"друкується код виду сплати (формат ссс - тризначне число);

поле N 3: друкується розділовий знак ";"друкується один з нижченаведених реквізитів: 1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8); 2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);

поле N 4: друкується розділовий знак ";"друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі

поле N 5: друкується розділовий знак ";"

поле N 6: друкується розділовий знак ";"

поле N 7: друкується розділовий знак ";"

ГУ ДФС у Київській області

 

Декларацію з податку на прибуток за ІІ квартал 2017 року необхідно подати за оновленою формою

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє платникам податку на прибуток, що 9 червня 2017 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» .

Державною фіскальною службою України у листі від 30.06.2017 №16989/7/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності наказу Мінфіну від 28.04.2017 №467» рекомендовано платникам податку на прибуток підприємств, які звітують щоквартально, подавати податкову декларацію за звітний (податковий) період  (ІІ квартал 2017 року) за оновленою формою.

Згідно з положеннями Податкового кодексу України, щоквартально декларацію з податку на прибуток підприємств подають:

- платники податку на прибуток з доходом за минулий 2016 рік понад 20 млн. грн.;

- підприємства, які ліквідуються у ІІ кварталі 2017 року;

- підприємства, які з ІІІ кварталу 2017 року перейшли на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності;

- платники єдиного податку-юридичні особи третьої групи, у разі виплати дивідендів засновникам-юридичним особам та сплати авансових внесків з податку на прибуток підприємств.

              Нагадуємо, що подати декларацію з податку на прибуток  підприємств за ІІ квартал 2017 року необхідно до 9 серпня 2017 року, а сплатити податок на прибуток – до 18 серпня 2017 року.

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 11.08.2017 06:40 )
 
Майже 25 млрд.грн. перерахувала до Держбюджету Київська митниця ДФС PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:34

 

За результатами діяльності Київської митниці ДФС протягом 7 місяців 2017 року забезпечено перерахування до Державного бюджету України митних податків на загальну суму майже 25 млрд. грн.

У порівнянні з показниками відповідного періоду 2016 року – досягнуто зростання надходжень митних податків на 21,7% або 4,5 млрд. грн.  (за 7 місяців 2016 року – перераховано 20 млрд. 509 млн.грн.).

Середньоденні надходження митних платежів також зросли на 21,7% (з 144,4 млн.грн. у 2016 році до 177,1 млн.грн. у 2017 році).

Виконання індикативних показників доходів, доведених ДФС України на січень – липень 2017 року, становить 114,2%, тобто понад встановлені індикативні показники митницею перераховано 3,1 млрд. грн.

В тому числі до загального фонду Державного бюджету забезпечено перерахування 24,3 млрд. грн., що майже на 3 млрд. грн. більше встановленого індикативного показника.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники податків Київщини сплатили   майже 3 млрд. грн. єдиного внеску  на соціальний захист громадян

  За сім місяців 2017 року  платники  податків Київщини спрямували майже 3,5 млрд. гривень єдиного внеску на соціальну підтримку суспільно вразливих верств населення. Ця сума перевищує показники аналогічного періоду минулого року на 46 %: додатково забезпечено 1,1 млрд. грн.

                 Єдиний соціальний внесок автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

        Своєчасні надходження єдиного внеску забезпечують соціальні гарантії держави по пенсійним виплатам та надійний захист для  мешканців Київщини під час безробіття, нещасних випадках чи професійних захворювань.

Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску громадянам гарантується право на соціальний захист: на випадок безробіття, у разі нещасних випадків на виробництві чи професійних захворювань, а також гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

ГУ ДФС у Київській області

 

З початку поточного року платникам Київщини

відшкодовано понад 428 млн. грн. ПДВ

За сім місяців поточного року 690 суб’єктів господарювання Київщини отримали бюджетне відшкодування податку на додану вартість на загальну суму більше ніж 428 млн. гривень.

У 2016 році 721 підприємствам  Київської області було відшкодовано майже 281 млн. гривень ПДВ.

Нагадаємо, що законодавчі зміни та, зокрема, введення в дію системи автоматизованого моніторингу критеріїв оцінки ступеня ризиків покликані удосконалити роботу системи електронного адміністрування ПДВ, зокрема в частині виправлення помилок та зниження ризику формування фіктивного податкового кредиту, а також зменшити кількість перевірок.

ГУ ДФС у Київській області

 

Аудит: цьогоріч проведено удвічі менше перевірок

Протягом січня-липня 2017 року підрозділами аудиту Київської області проведено 337 документальних перевірок, що на 382 перевірки менше, ніж за січень-липень 2016 року, в тому числі 94 планових та 243 позапланових перевірки. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 139 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 80 млн. гривень.

Станом на 1 серпня поточного року 44,6 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму
53,7 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету та зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі
16,6 млн. гривень.

Крім того, за січень-липень місяць 2017 року проведено 1430 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 8,5 млн. грн., з яких 4,3 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині відбулося засідання Громадської ради

3 липня 2017 року відбулося чергове засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Київській області. 

У роботі ради взяли участь в. о. начальника Олексій Кавилін, заступник начальника Олександр Кучеренко, заступник начальника відділу моніторингу ризикових операцій Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС Анатолій Кухар, а також керівники структурних підрозділів.

Під час роботи обговорювали підсумки роботи ГУ ДФС у Київській області за сім місяців поточного року, про що детально доповів в.о. начальника Олексій Кавилін. «Збільшення надходжень спостерігається за всіма основними джерелами наповнення бюджетів. Від платників податків Київської області до державного бюджету за  сім місяців 2017 року надійшло майже 4,5 млрд. гривень. Це на 39 % більше за той самий період попереднього року. Додатково надійшло більше 1,2 мільярда гривень.  Надходження до місцевих бюджетів області збільшилися майже на третину. За січень-липень 2017 року надійшло 5,3  млрд. грн. Сума додаткових надходжень складає 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%», - повідомив Олексій Анатолійович.  

У свою чергу, голова Громадської ради Іван
Шилов наголосив на підвищенні ефективності роботи податківців, акцентувавши увагу на зростанні надходжень до бюджету.

У ході роботи члени громадської ради порушували питання підвищення заробітної плати, а також своєчасність її виплати працедавцями. Окремо учасники засідання  обговорили нюанси запровадження з 1 липня 2017 року системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення  реєстрації таких  ПН/РК в ЄРПН.  

Заслухавши інформацію представника Київської митниці ДФС, члени Громадської ради вирішили опрацювати та надати пропозиції щодо механізму відпрацювання підвищених ризиків порушення податкового та митного законодавства суб’єктами господарювання, які здійснюють експортні операції. Підбиваючи підсумки засідання, Олексій Кавилін зазначив, що Громадська рада – міцна платформа для відкритого діалогу з представниками громадськості, який дає змогу будувати конструктивні взаємовідносини з бізнесом.

«Така співпраця дозволяє відкрито обговорювати новації та пропозиції щодо вдосконалення податкового та митного законодавства, а також роботи державної фіскальної служби зокрема», - резюмував Олексій Кавилін.   

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 11.08.2017 06:35 )
 
Обережно! Шахраї! PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.07.2017 07:36

 

Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області попереджає про непоодинокі випадки шахрайства з боку невідомих осіб, які представляються працівниками та керівниками податкових інспекцій ГУ ДФС у Київській області та вимагають від підприємців Київської області перерахувати на розрахункові рахунки фізичних осіб у різних банках України незаконну винагороду за непроведення позапланових документальних перевірок.

У разі виникнення вищевказаних обставин, УВБ ГУ ДФС у Київській області повідомляє про необхідність повідомити про таку інформацію за телефоном гарячої лінії 044 246 23 55.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині викрили цех з алкогольним фальсифікатом

20 липня 2017 року до слідчого відділу фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло повідомлення про злочин від оперативного управління Білоцерківської ОДПІ. Так, громадянин «С» в гаражі, який обладнано під підпільний цех, що знаходиться на території гаражного кооперативу у м. Біла Церква, незаконно виготовляв та зберігав з метою збуту виготовлені алкогольні напої.

Оперативні працівники та слідчі  Білоцерківської ОДПІ провели огляд зазначеного гаража, внаслідок чого виявлено та вилучено:

- 160 пляшок об’ємом 5 літрів кожна, які повністю заповнені прозорою рідиною з різким запахом спирту. Вказані пляшки без етикеток та марок акцизного податку;

- 16  паперових ящиків, в яких знаходилися пакети з рідиною місткістю 10  літрів. Вказані ящики без етикеток та марок акцизного податку;

- 1  бочка синього кольору об’ємом 220 літрів, в якій знаходиться речовина із різким запахом спирту. Бочка заповнена повністю;

- 1  пластмасова каністра об’ємом 5 літрів, в якій знаходиться речовина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр. «С», дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);

- 1 пластмасова каністра об’ємом 1 літр, в якій знаходиться рідина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр.«С» дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);

- 90  пляшок місткістю 5 літрів пусті. Запаковані в поліетиленові пакети по 30 пляшок в кожному (вказані пляшки зберігаються для подальшого розлиття в них спиртосуміші);

- 3  бочки об’ємом 220 літрів кожна пусті (зі слів гр. «С» вказані бочки використовуються для зберігання спирту чи спиртосуміші);

- 5  спиртометрів для вимірювання міцності алкогольних напоїв;

- 7 пляшок оцту, які повністю заповнені (зі слів гр. «С»  оцет використовувався для виготовлення підроблених алкогольних напоїв);

- 1  лійка (для розливу незаконно виготовлених алкогольних напоїв);

- 8 фільтрів для очистки води;

- 11 порожніх картонних ящиків з написом «Пшенична»;

- 3  пляшки для переливання рідини;

- 2  бочки об’ємом 1 000 літрів, порожні (використовувалися для змішування спирту з водою). Вказані бочки обладнані фільтрами, шлангами та краном для зливу рідини);

- мотор для перекачування рідини марки «Leo (s\n LKJ – 800 P (775 302).

Також проведено огляд автомобіля марки «Газ», який належить на праві власності гр. «Т», та яким користується гр. «С» (згідно зі свідоцтвом).  У ході проведеного огляду виявлено та вилучено:

- автомобіль марки Газ та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;

- 120 (сто двадцять) пустих пляшок об’ємом 5 літрів кожна.

21.07.2017 року до Білоцерківського міськрайонного суду направлено клопотання про накладення арешту на вилучене майно.

За вище вказаним фактом слідчим  відділом фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 204 КК України.

Досудове розслідування триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині відшкодовано Державі 3,3 млн. грн. за кримінальні правопорушення у митній сфері

В напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників фіскальної служби Київщини розпочато 6 кримінальних проваджень. При цьому сума встановлених збитків складає 10,4 млн. гривень. Наразі державі відшкодовано збитків на суму 3,3 млн. гривень.

Припинено діяльність 1  «центру мінімізації митних платежів».

До митних органів направлено 5 орієнтування та проведено 5 митних оглядів.

В рамках кримінальних проваджень накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 516,8 тис. гривень.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Через пункт пропуску «Бориспіль» намагалися ввезти на територію України партію сильнодіючих медичних препаратів 35 найменувань з порушенням митних правил PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.07.2017 07:34

 

Працівники Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» затримали партію медичних препаратів у 35 найменувань, які переміщувалися через митний кордон України з порушенням митних правил.

Сильнодіючі препарати для лікування онкології, метаболічні гормональні препарати, препарати проти відторгнення трансплантатів, для лікування ниркової недостатності, гепатиту, безпліддя тощо намагався незаконно ввезти на територію нашої країни наш співвітчизник, який прилетів з Туреччини.

Громадянин для проходження митного контролю обрав спрощену систему -   «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Лікарські засоби «Alimta 50mg», «Prolia», «Genotropin 5.3mg», «Femara», «Cellcept 500mg», «Cellcept 250mg», «Ketosteril», «Sandimun 100mg», «Sandimun 25 mg», «Arixtra 2.5 mg», «Aromasin tablet», «Viread tablet 245mg » «Gonal F75», «Desferal 500», «Lastet» тощо було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті, після перетину громадянином «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор». Виявлені предмети знаходилися у дорожній валізі громадянина без ознак приховування.

Громадянином України був наданий інвойс, який підтверджує вартість зазначених препаратів, однак рецепту, виданого на його ім’я на переміщувані лікарські засоби пасажир не надав.

З виявлених лікарських засобів громадянину було пропущено 5 упаковок кожного найменування, відповідно до Постанови КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

Складено протокол про порушення митних правил. Ліки, які переміщувалися понаднормово, вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України «Про лікарські  засоби»  № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині намагалися завдати значних збитків державі

Слідче управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області здійснює досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.05.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

Службові особи ТОВ «П» впродовж 2016 року відобразили у реєстрах бухгалтерської та податкової звітностей проведення безтоварних операцій із підприємствами, що мають ознаки фіктивності ТОВ «Ф» та ТОВ «А», чим самим ухилились від сплати податків у значних розмірах.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Ф» та ТОВ «А» мають ознаки фіктивності.

Згідно з інформацією, отриманою у ході досудового слідства, встановлено адресу приміщення, що його ТОВ «П» використовує для здійснення своєї господарської діяльності.

Під час проведення обшуку за встановленою адресою 13 липня 2017 року СУ ФР ГУ ДФС у Київській області спільно із Прокуратурою Київської області виявлено та вилучено оригінали первинних бухгалтерських документів ТОВ «П» щодо проведених фінансово-господарських операцій із ТОВ «Ф» та ТОВ «А». Окрім цього, виявлено та вилучено 18 печаток суб’єктів господарювання, з яких 3 печатки – підприємств-нерезидентів.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій

ГУ ДФС у Київській області повідомляє платникам податків, що у разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних, відповідно до п.п.201.16.1 п.201.16  ст.201 ПКУ, платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган  в автоматичному режимі  надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації ПН/РК.

У разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних,  платник податку має право  подати протягом 365 календарних днів, що настають  за датою  виникнення  податкового зобов’язання, відображеного в такій податковій накладній/розрахунку коригування, пояснення та/або копії документів,  зазначених у п.п. «в» п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ.

Пояснення можна подати у вигляді  Повідомлення щодо  подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим  ПН/РК за формою J(F)1312601.

Повідомлення за формою J(F)1312601 формується по кожній  окремо  податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якого зупинено в Реєстрі.  До нього додаються копії документів, - окремими додатками за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мгб).

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування, які надходять в електронному вигляді,  потребують набагато менше часу для підготовки відповідного рішення, тоді як на опрацювання документів, які подаються у паперовому вигляді, потрібно більше часу.

Електронні формати Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій та додатка до нього  розміщені на офіційному  веб-порталі ДФС  у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності), вхід до нього здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник самостійно може обрати  будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату.

  Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, оперативно, протягом 5-ти робочих  днів опрацьовує Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування та надаються відповідні висновки по кожному такому повідомленню.

Комісією приймається рішення про:

        -  реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН;

-  відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

 

ГУ ДФС у Київській області

 


Сторінка 2 із 60

free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld