Податкова Інспекція
За січень-вересень 2019 платники Київщини поповнили державний бюджет на 10,2 млрд.грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.10.2019 05:55

 


 

 

Протягом січня-вересня 2019 року ГУ ДПС у Київській області забезпечено надходження до  державного бюджету в сумі 10,2 млрд.грн., що на 2,2 млрд.грн. більше, порівняно з відповідним періодом минулого року, приріст надходжень склав 27,8%.

Основним бюджетоутворюючим податком державного бюджету традиційно залишається податок на додану вартість, збір якого за січень-вересень 2019 року склав 4,7 млрд.грн., порівняно з аналогічним періодомнадходження збільшилось на 35,6 %, додатково надійшло 1,2 млрд.грн.

Надходження податку на доходи фізичних осіб склали 2,3 млрд.грн., темп приросту у приведених умовах до відповідного періоду минулого року  - 25,8%, додаткові надходження склали 469,3 млн.грн.

Податку на прибуток підприємств за дев’ять місяців 2019 року надійшло 2,2 млрд.грн., приріст до відповідного періоду минулого року – 16,7%, додаткові надходження – 308,5 млн.грн.

Сплата військового збору платниками Київщини за січень - вересень 2019 року становить 659,8 млн.грн, темп приросту  у приведених умовах до відповідного періоду минулого року - 24,6%, додатково надійшло130,3 млн.грн.

ГУ ДПС у Київській області

 

Відповідальність за несвоєчасну сплату задекларованих податкових зобов’язань

Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків, які подали річну податкову декларацію про майновий стан і доходи що  несплата узгодженої суми грошового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб у термін до 1 серпня року, що настає за звітним, призводить до застосування до платника податків відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 % погашеної суми податкового боргу.

Окрім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до ст.50 ПКУ, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня - п.п. 129.1.3 п. 

ГУ ДПС у Київській області

 

Нові правила проведення перевірок Держпраці

Головне управління ДПС у Київській області інформує платників податків, що постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №823 «Деякі питання здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю»  врегульовано процедуру проведення інспекцій Держпраці та затверджено  такі документи:

- Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю;

 - Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю;

-  Внесено зміни до ряду постанов Кабінету Міністрів України.

Рекомендовано міським радам міст обласного значення та сільським, селищним, міським радам об'єднаних територіальних громад під час здійснення повноважень, передбачених частиною третьою статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуватися цією постановою.

Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю визначено, що заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю здійснюються у формі інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань, що проводяться інспекторами праці Держпраці та її територіальних органів.

Заходи контролю за додержанням законодавства про працю здійснюються інспекторами праці виконавчих органів міських рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад (з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин).

Пунктом 5  Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю визначено перелік підстав для інспекційних відвідувань Держпраці. Зокрема, новою підставою для інспекційних відвідувань є акт перевірки (документальної, планової, позапланової або фактичної), складений за результатами контрольного заходу ДПС, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства про працю.

Встановлено, що тривалість інспекційного відвідування, невиїзного інспектування не може перевищувати 10 робочих днів - п.10 цього ж Порядку.

 ГУ ДПС у Київській області

 


 
Терміни та порядок розгляду звернень громадян PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.10.2019 05:53


 

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до  ст.20 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не можеперевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого ст.20 Закону терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Якщо у зверненні порушуються питання, які підлягають вирішенню в інших органах державної влади чи місцевого самоврядування, то при наданні відповіді на звернення розяснюється порядок вирішення таких питань.

Строки розгляду звернень громадян обчислюються у календарних днях, починаючи з дня реєстрації таких звернень. Датою виконання звернення громадянина є дата реєстрації відповіді на нього.

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця із дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації .

Звернення, що підлягає поверненню відповідно до ст. 5 Закону, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня надходження.

Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органів ДПС,  таке звернення в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявникові. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДПС, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями (п. 8 розд. ІV Порядку).

Повідомлення про прийняття рішення про припинення розгляду звернення відповідно до ст. 8 Закону надсилається у строк, визначений ст. 20 Закону.

ГУ ДПС у Київській області

 

Про особливості заповнення документів платниками акцизного податку

Головне управління ДПС у Київській області у звязку із зверненнями платників щодо допущених помилок при складанні Довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизний склад, розташовані на ньому резервуари пального, витратоміри та рівнеміри (форма J(F)0210301), Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального (форма J(F)0210401), Довідки про витратоміри-лічильники обсягу виробленого спирту етилового та/або обсягу виробленої продукції (форма J(F)0210601) та Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків спирту на акцизному складі виробника спирту та/або виробника окремих видів продукції (форма J(F)0210701) повідомляє про необхідність дотримання наступного порядку заповнення перелічених документів:

Графа «№ рядка» таблиць в усіх довідках містить порядковий номер рядка у таблицях документа, що складається.

Якщо це основна довідка (складається вперше), то значення графи «№ рядка основної довідки, який коригується/додається», що зазначається у другій колонці таблиць довідки, співпадає із значенням графи «№ рядка» у першій колонці таблиць довідки.

Якщо це коригуюча довідка, то значення графи «№ рядка основної довідки, який коригується/додається», що зазначається у другій колонці таблиць довідки, може не співпадати із значенням графи «№ рядка» у першій колонці таблиць довідки.

ГУ ДПС у Київській області

 

Заява для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними або тютюновими виробами подається до ГУ ДПС в областях та м. Києві або до ЦОП за місцем торгівлі

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє субєктів господарювання, що відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», із змінами та доповненнями (даліЗакон № 481), роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися субєктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України (даліКМУ) органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі субєкта господарювання терміном на один рік і підлягають обовязковій реєстрації в органі доходів і зборів, а у сільській місцевостіі в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі субєкта господарювання - ст. 15 Закону № 481.

Органом ліцензування виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Постановою КМУ від 05.08.2015 №609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» затверджено Державну фіскальну службу України (даліДФС).    Відповідно до постанови КМУ від 18.12.2018 № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» утворено Державну податкову службу (далі – ДПС) шляхом реорганізації – ДФС.

Згідно з Положенням про Державну податкову службу України, затвердженого постановою КМУ від 06 березня 2019 року № 227 (далі - Положення), основним завданням ДПС є, зокрема, реалізація державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону.

Відповідно до п.п. 27 п. 4 Положення, ДПС, згідно з  до покладених на неї завдань, здійснює ліцензування діяльності субєктів господарювання з виробництва спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, з оптової торгівлі спиртом, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та контроль за таким виробництвом.

Отже, для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами, субєкту господарювання необхідно звертатись із заявою до Головних управлінь ДПС в областях та м. Києві або до центрів обслуговування платників за місцем провадження діяльності субєкта господарювання.

ГУ ДПС у Київській області

 
Помилково або надміру сплачені до бюджету грошові зобов’язанняпідлягають поверненню платнику PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.10.2019 05:52

 


 

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє платників податків, що помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику, зокрема, відповідно до ст. 43 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов’язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахункув банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.

Обов’язковою умовою для повернення сум грошового зобов’язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.

Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені подається у довільній формі до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

У разі повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника  в системі електронного адміністрування ПДВ у порядку, визначеному п. 200 прим. 1.5 ст. 200 прим. 1 ПКУ, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з ПДВ чи на момент фактичного повернення коштів – шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

 

ГУ ДПС у Київській області

 

З 01 жовтня нові реквізитів небюджетних рахунків для зарахування коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що з 01.10.2019 функціонуватимуть нові небюджетні рахунки 3719 за стандартом IBAN в АС «Є-Казна Доходи» для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку – 899998).

Граничний термін використання існуючих рахунків по зарахуванню єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, які відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві спливає 30.09.2019.

Починаючи з 01.10.2019 кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки по зарахуванню єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

ГУ ДКС звертає увагу, що рахунки 3719, відкриті на ім’я Головних управлінь ДФС, в кінці операційного дня 30.09.2019 будуть заблоковані та 01.10.2019 закриті. Кошти, що надійдуть на рахунки, відкриті на ім’я органів ДФС, будуть повернуті платникам.

З новими рахунками для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  платники Київщини можуть ознайомитись за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/

ГУ ДПС у Київській області

 

Переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, не включеними до Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, забороняється

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  транспортні засоби, що набули статусу акцизних складів пересувних, а також транспортні засоби, що використовуються суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки, повинні обліковуватися в Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, створення та ведення якого забезпечується ДПСУкраїни -п.п.230.1.5 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України від (далі – ПКУ).

Включення/виключення транспортних засобів до/з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, здійснюється автоматично на підставі даних акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, або на підставі заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, із зазначенням періоду переміщення такого пального або спирту етилового, або на підставі митних декларацій при переміщенні пального або спирту етилового митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом.

Переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі - ЄРАН), складених на операції, при здійсненні яких переміщується пальне або спирт етиловий у таких транспортних засобах, а також не зазначені у заявках на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, якінадіслані ДПС, забороняється.

У разі виявлення фактів переміщення пального або спирту етилового з використанням транспортних засобів, що не зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих у ЄРАН, складених на операції, при здійсненні яких переміщується пальне або спирт етиловий у таких транспортних засобах, або в заявках на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, відповідні контролюючі органи тимчасово (до винесення рішення суду) вилучають такі пальне або спирт етиловий та транспортні засоби з вільного обігу та подають відповідні матеріали до суду для винесення постанови про їх вилучення в дохід держави (конфіскацію)- абз.2 п.228.3 ст.228 ПКУ.

ГУ ДПС у Київській області

 

ФОП на загальній системі оподаткування від’ємне значення об’єкта оподаткування угр. 9 розд. І додатка Ф2 до податкової декларації не відображає

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу фізичних осіб -підприємців, що об’єктом оподаткування уФОПякі перебувають на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця- п.177.2 ст.177 ПКУ.

Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація), з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб на підставі документального підтвердження факту його сплати.

Пунктом 3 розд. IV Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 02.10.2015 №859 зі змінами та доповненнями визначено, що у графі 9 вказується сума чистого оподатковуваного доходу, яка розраховується наступним чином: гр.4 «Сума одержаного доходу» - гр. 5 «Вартість придбаних товарно-матеріальних цінностей, реалізованих або використаних у виробництві продукції» - гр.6 «Витрати на оплату праці та нарахування на заробітну плату» - гр. 7 «Інші витрати, включаючи вартість виконаних робіт, наданих послуг» - гр.8 «Амортизаційні відрахування».

Отже, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування у гр. 9 «Сума чистого оподатковуваного доходу» розд. І додатка Ф2 до податкової декларації зазначає суму чистого оподатковуваного доходу, а у разі якщо за результатами господарської діяльності отримано збиток, то гр. 9 розд. І додатка Ф2 до податкової декларації прокреслюється.

При підготовці матеріалу використано загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс ІДД ДПС України.

ГУ ДПС у Київській області


 
Інформацію щодо реєстрації/скасування реєстрації РК можна отримати в Електронному кабінеті PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
26.09.2019 05:59

 


 

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що пунктом 4 гл. 1 розд. ІІІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, що затверджений наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547,  передбачено, що  реєстрація першої розрахункової книжки (далі – РК) в контролюючому органі відбувається одночасно з реєстрацією книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на окрему господарську одиницю (далі – ГО) або на РРО, другої та наступних – на підставі реєстраційної заяви. Датою реєстрації першої РК є дата реєстрації КОРО.

При реєстрації РК присвоюється номер, який складається з фіскального номера першої КОРО та проставленого через дріб порядкового номера такої РК і літери «к». При реєстрації РК, що складається зі спрощених розрахункових квитанцій, до номера РК додається літера «с» (п. 1 глави 1 розд. ІІІ Порядку).

Після реєстрації субєкт господарювання заповнює рядки реєстраційної сторінки РК (номер книжки, дата реєстрації, найменування контролюючого органу, серія та номер першого бланка, кількість бланків, номер установленого засобу контролю), після чого РК вважається зареєстрованою.

Скасування РК здійснюється одночасно зі скасуванням реєстрації КОРО на окрему ГО або на РРО.

Пунктом 6 глави 2 розд. ІІІ Порядку встановлено, що на кожному місці проведення розрахунків повинна використовуватися окрема РК з КОРО, на яку вона зареєстрована.

РК, зареєстровані на окрему КОРО, повинні використовуватися послідовно згідно з їх порядковими номерами та до повного вичерпання розрахункових квитанцій. Якщо в КОРО обліковуються розрахункові операції за декількома місцями проведення розрахунків, такої послідовності слід дотримуватися щодо кожного місця проведення розрахунків.

Після використання всіх розрахункових квитанцій на реєстраційній сторінці РК необхідно зазначити дату її закінчення та загальну суму розрахунків за всіма розрахунковими квитанціями, що є в РК.

У разі втрати РК суб’єкт господарювання зобов’язаний повідомити контролюючий орган за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня втрати - п. 10 глави 2 розд. ІІІ Порядку.

Використані РК зберігаються суб’єктом господарювання протягом трьох років після їх закінчення.

Отже, реєстрація, облік, застосування РК згідно з вимогами Порядку ведеться у прив’язці до КОРО. Дані щодо фіскальних номерів КОРО, дати реєстрації/скасування реєстрації КОРО, номера останньої КОРО оприлюднюються ДПС відповідно до вимог п. 13 глави 1 розд. ІІ Порядку у відкритій частині Електронного кабінету за посиланням: http://cabinet.sfs.gov.ua/registers/koro.

ГУ ДПС у Київській області

 

Відомості про залишок коштів на електронному рахункуплатника ПДВ

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що платник податків має право реалізовувати через електронний кабінет права та обов’язки, передбачені Податковим Кодексом, які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв’язку.

З метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом та іншими законодавчими та нормативно- правовими актами, наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету.

Вхід до системи «Електронний кабінет» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету в меню «Система електронного адміністрування ПДВ» платник має доступ до інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, а саме: реєстру операцій, реєстру транзакцій, інформації про суму перевищення.

За допомогою опції «Реєстр транзакцій» користувачі Електронного кабінету отримують перелік всіх операцій, пов’язаних з електронним рахунком у системі електронного адміністрування ПДВ (далі - електронний рахунок), в тому числі інформацію про тип транзакції (зарахування коштів, списання коштів тощо), загальну суму поповнення електронного рахунку, списання коштів з електронного рахунку, суму всіх кредитовихоборотів по електронному рахунку, заборгованість, актуальний залишок коштів на електронному рахунку.

Також на запит платника податку йому шляхом надсилання електронного повідомлення надається інформація про рух коштів на його рахунках у системі електронного адміністрування податку.

Інформацію щодо залишку коштів на електронному рахунку платник ПДВ може отримати через Електронний кабінет/меню «Система електронного адміністрування ПДВ»/опція «Реєстр транзакцій», а також шляхом подання, за допомогою програмного забезпечення для подання податкової звітності в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку, сервісного запиту J1302301/F1302301 «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» та отримати у відповідь витяг J1402301/F402301 «Витяг про реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку».

ГУ ДПС у Київській області

 

Орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування ділянкою

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що орендарі земельних ділянок є платниками орендної плати, а об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Законом України від 16.10.1998 №161-XIV «Про оренду землі» встановлено, що договір оренди землі – це договір, за яким орендодавець зобов’язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов’язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимогземельного законодавства.

У договорі зазначається розмір орендної плати,  її індексація, спосіб та умови розрахунків, строки, порядок внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (п. 288.4 ст. 288 ПКУ).

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України (далі -  ЗКУ), громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених ЗКУ, або за результатами аукціону.

Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав - ст. 125 ЗКУ.

Відповідно до ст. 25 Закону України від 06.10.1998  № 161-XIV «Про оренду землі», орендар земельної ділянки зобов’язаний, зокрема, приступати до використання земельної ділянки в строки, встановлені договором оренди землі, зареєстрованим в установленомузаконом порядку.

Отже, орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою, а саме з дня реєстрації договору оренди земельної ділянки, якщо інше не встановлено умовами договору.

ГУ ДПС у Київській області


 
Термін сплати податкового зобов’язання у випадку несвоєчасного подання декларації PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.09.2019 06:00

 

 

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що нормами п.57.1 ст.57 Податкового Кодексу (далі - ПКУ)встановлено, що платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ.

Податковий агент зобов’язаний сплатити суму податкового зобов’язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені ПКУ.

Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Отже, платник податків у разі подання звітності до граничного терміну сплати, зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, до граничного терміну сплати відповідної декларації.

У разі подання звітності платником податків після закінчення граничного терміну сплати, такий платник зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, до подання такої декларації, оскільки граничний термін сплати вже минув.

ГУ ДПС у Київській області

 

З 01 жовтня 2019 - нові реквізити бюджетних рахунків

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що з 01 жовтня 2019 реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборівзмінюютьсявідповідно  вимог IBAN.

Державною Казначейською службою України на виконання п.3 Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про  запровадження міжнародного банківського рахунку  (IBAN)  в Україні» здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN, тобто, відбувається перехід на міжнародний формат рахунків, який матиме 29 символів (літери та цифри), із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку –  не більше 14 цифрових  символів, до якого добавлено решту символів, відповідно до вимог стандарту IBAN.

При обслуговуванні бюджетів за доходами з 01 жовтня 2019 Казначейством будуть використовуватись нові реквізити бюджетних рахунків.

Звертаємо увагу платників податків, що з новими реквізитами бюджетних рахунків можна ознайомитись на сайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням:http://kyivobl.tax.gov.ua//byudjetni-rahunki/.

ГУ ДПС у Київській області

 

Платники екологічного податку

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що згідно з  п. 240.1 ст. 240 Податкового кодексу України від 02.12. 2010 № 2755-VI (далі – ПКУ), платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:

- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;

- скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти;

- розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання);

- утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

- тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Розміщення відходів – це постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів - п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

ГУ ДПС у Київській області

 

Платники, які здійснили поділ приміщення на два і більше об’єкти мають подати Повідомлення про об’єкти оподаткування (ф. № 20-ОПП)

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що платники податків, які  здійснили поділ власного приміщення на два і більше об’єктів різного призначення (магазин, перукарня тощо), мають подати Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП, в якому інформація щодо такого об’єкта оподаткування зазначається декількома рядками, тобто:

- у ряд.1 зазначається інформація про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється (у графу 2 вноситься значення «6 – закриття об’єкта оподаткування»),

- у наступних рядках вказується оновлена інформація про об’єкти оподаткування, які створено чи відкрито на основі закритого об’єкта, при цьому ідентифікатор об’єкта оподаткування змінюється (у графу 2 вноситься значення «1 – первинне надання інформації про об’єкти оподаткування»).

Кожному новоствореному об’єкту оподаткування присвоюється відповідний ідентифікатор об’єкта оподаткування за правилами, визначеними п.4 Пам’ятки для заповнення розділу 3 Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (додаток до Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Довідково: п. 8.1 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами і доповненнями, встановлено, що платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку шляхом подання Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об’єкта оподаткування, платник подає до контролюючого органу за основним місцем обліку Повідомлення за ф.№20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування щодо якого відбулися зміни.

ГУ ДПС у Київській

області


 
Оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду, житловий найм (піднайм) PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.09.2019 05:56

 


 

 

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє платників податків, що до оподатковуваних доходів платника податку включаються, зокрема, доходи від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування).

Податковим агентом платника податку – орендодавця щодо його доходу від надання в оренду (емфітевзис) земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю є орендар, а об’єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу, встановлена законодавством з питань оренди землі.

Податковим агентом платника податку – орендодавця під час нарахування доходу від надання в оренду об’єктів нерухомості, інших, ніж земельні ділянки сільськогосподарського призначення, земельні частки (паї), майнові паї (включаючи земельні ділянки, що знаходяться під такою нерухомістю, чи присадибні ділянки), є орендар. Об’єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу за повний чи неповний місяць оренди.

Якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є платник податку - орендодавець.

Такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу, сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного року податку та податкового зобов'язання за результатами року відображаються  у річній податковій декларації про майновий стан і доходи.

У разі вчинення нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості нотаріус зобов'язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку - орендодавця. За порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації нотаріус несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності.

Доходи, від надання в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) нерухомого майна оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування (виплати) за ставкою 18%. Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок.

Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.

Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

ГУ ДПС у Київській області

 

Підстави для анулювання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або тютюновими виробами

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами і доповненнями, ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або тютюновими виробами анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі:

- заяви суб’єкта господарювання;

- рішення про скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання;

- несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії;

- рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб’єктом господарювання марок акцизного податку (стосовно імпортерів);

-  рішення суду про встановлення факту торгівлі суб’єктом господарювання алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку;

- рішення суду про встановлення факту переміщення суб’єктом господарювання алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем;

-  порушення вимог статті 15 3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях;

-  отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами;

-   встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб’єктом господарювання письмового розпорядження про її анулювання.

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

 

Порядок закриття рахунку платника акцизного податку

Відповідно до п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 розд. IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі – ПКУ) особи, які здійснюватимуть реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового.

Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, що розроблений з метою реалізації вимог ПКУ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового» (далі – Порядок).

Пунктом 18 Порядку, зокрема, встановлено, що електронний рахунок платника акцизного податку, зареєстрованого в системі електронного адміністрування реалізації пального, який не зареєстрований в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового станом на 02 липня 2019 року, закривається 23 липня 2019 року за правилами, встановленими для закриття електронного рахунка в разі анулювання реєстрації як платника акцизного податку.

Відповідно до п.23 Порядку, для закриття електронних рахунків ДПС надсилає Державній казначейській службі відомості, в яких зазначаються найменування або прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) платника акцизного податку, податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номер електронного рахунка.

Казначейство протягом операційного дня, в який надійшли такі відомості, закриває електронні рахунки.

Повідомлення про закриття електронного рахунка Казначейство надсилає ДПС не пізніше операційного дня, що настає за днем його закриття.

ГУ ДПС у Київській області

 

До 01 жовтня 2019 відповідальність за порушення граничних термінів реєстрації АН/РК в ЄРАН застосовується без врахування внесених Законом №2628 змін

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що з 01 липня набули чинності зміни до ст.120 прим.2 ПКУ, внесені Законом України від 23.11.2018 №2628-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628), щодо застосування штрафних санкцій за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та допущення помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної.

Також Законом №2628 викладено у новій редакції ст.231 «Акцизна накладна» та ст.232 «Електронне адміністрування реалізації пального та спирту етилового» ПКУ та оновлено порядок і терміни реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до них в ЄРАН - п.231.6 ст.231 ПКУ).

При цьому п.25 підрозд.5 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, відповідно до змін, внесених Законом №2628 передбачено, що норми п.п.120 прим. 2.1 –120 прим. 2.3 ст. 120 прим. 2 ПКУ, якими запроваджені нові штрафні санкції, застосовуються з 01 жовтня 2019 року.

Нормами п.25 підрозд.5 розд.XX «Перехідні положення» ПКУ, враховуючи зміни щодо підходів складання та реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування, встановлені ст.ст. 231 та 232 ПКУ, у т.ч. граничних термінів їх реєстрації в ЄРАН, норми пп. 120 прим. 2.1 – 120 прим. 2.3 ст. 120 прим. 2 ПКУ, які набрали чинності 01.07.2019, стосовно застосування штрафних санкцій за порушення термінів та порядку реєстрації АН/РК, другого примірника акцизної накладної/другого примірника розрахунку коригування, вперше починають застосовуватись з 01 жовтня 2019 року, тобто такі штрафні санкції можуть бути застосовані до акцизних накладних, розрахунків коригування до них, дата реєстрації яких в ЄРАН починається з 01 жовтня 2019 року.

Тобто, до 01 жовтня 2019 року відповідальність за порушення граничних термінів реєстрації АН/РК в ЄРАН, встановлених ст. 231 ПКУ, застосовується у розмірах та порядку, передбаченими редакцією ст.120 прим.2 ПКУ без врахування змін, внесених Законом №2628, тобто до АН/РК складених на операції з реалізації пального, здійснені до 01.07.2019, а саме:

порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації АН/РК в ЄРАН, встановлених ст.231 ПКУ, тягне за собою накладення штрафу в розмірі:

2 % від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких АН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

10 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких АН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

20 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального,зазначених у таких АН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

30 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких АН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів;

40 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких АН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів.

Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації АН/РК в ЄРАН протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти АН/РК, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов’язаний скласти таку АН/РК.

Сума акцизного податку для цілей п.п. 120 прим. 2.1 і 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ визначається за ставкою, що встановлена на дату реалізації пального, та курсом НБУ діючої на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального.

ГУ ДПС у Київській області

 

Про зміну прізвища та реєстрації місця проживання громадяни мають повідомляти органи ДПС

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що фізичні особи - платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви за формою №5ДР. Такими даними є прізвище та зареєстроване місце проживання фізичної особи.

До Державного реєстру фізичних осіб – платників податків змінивносяться протягом 3-х робочих днів від дня подання фізичною особою заяви за формою №5ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). У разі звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до 5-ти робочих днів.

Крім того, заяву за формою № 5ДР можна подати через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення процедури зміни даних щодо фізичної особи у Державному реєстрі (після пред’явлення повертається) та її копії.

ГУ ДПС у Київській області

 

За використання неоформлених найманих працівників та порушення в оплаті праці роботодавцям загрожують штрафи

У Головному управлінні ДПС у Київській області нагадуютьплатникам податків, що використання неоформлених найманих працівників та виплата їм коштів без відповідної сплати податків та зборів є порушенням трудового та податкового законодавства.

За фактичний допуск неоформленого працівника до роботи без оформлення  трудового договору,  оформлення працівника на неповний робочий час  у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, а також за виплату заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску передбачена  штрафна санкціяу розмірі 30 мінімальних заробітних плат–у 2019 році це 125 190 гривень за кожного працівника, з яким не укладено трудової угоди та щодо якого не надіслано повідомлення до органу ДПС.

За недотримання мінімальних державних гарантій  в оплаті праці, наприклад, за неоплату роботи у нічний час, понадурочну роботу, роботу в вихідний день або святковий день та інші питання оплати праці, передбачена  штрафна санкціяу розмірі10 мінімальних заробітних плат – у 2019 році це 41730 гривень

Шановні роботодавці, потурбуйтесь про правильне оформлення трудових відносин з найманими працівниками, аби уникнути штрафів!

ГУ ДПС у Київській області

 

Своєчасно сплачуйте єдиний внесокна загальнообов'язкове державне соціальне страхування

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до норм Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» №2464 - УІ від 08.07.2010р., єдиний внесок (далі – ЄВ) підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, а у  разі  наявності у платника ЄВ одночасно із зобов'язаннями із сплати ЄВ зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати ЄВ виконуються у першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).

Сума недоїмки з ЄВ не підлягає списанню, зокрема,у разі укладення з платником єдиного внеску мирової угоди відповідно, до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, недієздатною, оголошення померлою та відсутності осіб, які, відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» несуть зобов’язання із сплати ЄВ.

Крім того, щодо нарахування, застосування та стягнення сум штрафів з ЄВ строк давності не застосовується – це передбачено  п. 13 розд. VІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449.

Несплачений єдиний внесок призводить до втрати страхового стажу, необхідного для призначення пенсій у майбутньому, адже періоди роботи  зараховуються дострахового стажу лише за умови сплати страхових внесків у сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

ГУ ДПС у Київській області

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що

Пʼятниця, 20 вересня 2019 року

Останній день подання

 

·         податкової декларації з ПДВ за серпень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю

·         декларації акцизного податку за серпень*

·         звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (форма № Д4 (місячна)) роботодавцями за серпень

·         заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з ІV кварталу

·         податкової декларації з рентної плати за серпень з розрахунком:

рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;

рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;

рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України 

·         податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за серпень у разі неподання податкової декларації на 2019 р.

__________________
*Суми податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, що діють відповідно до норм ПКУ, виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету протягом 15 робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації (пп. 222.1.2 ст. 222 ПКУ).

Останній день сплати

·         ЄСВ роботодавцями за серпень (крім гірничих підприємств)

·         авансового внеску з єдиного податку на вересень платниками першої та другої груп

ГУ ДПС у Київській області

 

Відкрито офіційну сторінку Головного управління ДПС у Київській області у мережі Facebook

Головне управління ДПС у Київській області офіційно розпочала свою роботу. У зв’язку з цим у мережі Facebook створено сторінку ГУ ДПС у Київській області.

Відтепер усі податкові новини, корисну інформацію та анонси подій читайте на нашій новій сторінці. 

Запрошуємо вас приєднатися: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Інформування платника акцизного податку про реквізити його електронного рахунка

Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.04. 2019 № 408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового» (далі – Порядок № 408) встановлює механізм відкриття та закриття рахунків платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового (далі – платники акцизного податку), зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового визначено.

Так, п. 17 Порядку № 408 передбачено, що рахунок платника акцизного податку, який зареєстрований у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі – електронний рахунок) відкривається Державною казначейською службою (далі – Казначейство) на безоплатній основі без укладення договору. На електронний рахунок платник акцизного податку зараховує необхідну суму коштів виключно з власного поточного рахунка.

Електронні рахунки відкриваються виключно на підставі відомостей, які ДПС після внесення осіб до реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового протягом одного робочого дня надсилає Казначейству (п. 18 Порядку № 408).

У таких відомостях зазначаються найменування або прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) платника акцизного податку, податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), номер бюджетного рахунка, код згідно з ЄДРПОУ та МФО Казначейства.

Казначейство протягом операційного дня, в який надійшли такі відомості, відкриває електронні рахунки.

Повідомлення про відкриття електронного рахунка платника акцизного податку не пізніше операційного дня, що настає за днем відкриття такого рахунку казначейство надсилає ДПС. Після надходження зазначеного повідомлення ДПС інформує платника акцизного податку про реквізити його електронного рахунка (п. 19 Порядку № 408).

ГУ ДПС у Київській області

 

Подання до контролюючих органів документів, передбачених порядком обліку платників

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що длявзяття на облік/зняття з обліку в контролюючих органах, а також внесення змін до облікових даних платників податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до ЄДР, необхідно подати до контролюючих органів відповідні заяви та документи, визначені Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами і доповненнями, (далі – Порядок № 1588).

Заява за формою № 1-ОПП (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів) (далі – заява за ф. № 1-ОПП), заява про реєстрацію постійного представництва нерезидента в Україні як платника податку на прибуток за формою № 1-РПП (далі – заява за ф. № 1-РПП), заява (для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність) за формою № 5-ОПП, заява про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП можуть бути направлені до контролюючих органів платниками податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, поштовим відправленням.

При цьому, копії документів, які подаються разом із такими заявами, повинні бути засвідчені нотаріально або державним органом, який видав (зареєстрував) документи, здійснив реєстрацію незалежної професійної діяльності чи акредитував (зареєстрував, легалізував) платника податків.

Заяви за ф. № 1-ОПП або за ф. № 1-РПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку», заява про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою № 17-ОПП та повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП можуть бути подані до контролюючого органу як поштовим відправленням, так і засобами електронного зв’язку в електронній формі (платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів).

ГУ ДПС у Київській області

 

Зміни до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 Податкового кодексу України  від 02.12.2010 №2755-УІ (далі – ПКУ), платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов’язані подавати звіт про контрольовані операції (далі – Звіт) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 01 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05.10.2017  №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».

Оскільки 09.08.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 10.06.2019 № 242 «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі – Наказ № 242), яким внесено зміни до форми та Порядку складання Звіту, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 № 8 зі змінами та доповненнями, то звіт за 2018 рік заповнюється та подається за оновленою формою та в порядку, затвердженими Наказом № 242.

При цьому Звіти за 2018 рік, які подані платниками до набрання чинності Наказом №242 та запровадження можливостей надання Звіту за оновленою формою, вважаються дійсними.

ГУ ДПС у Київській області

 


 


Сторінка 2 із 45
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld