Податкова Інспекція
Документи для отримання ідентифікаційного номера можна подати через Електронний кабінет PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.03.2019 06:58

 

З 1 березня 2019 року ДФС запроваджує в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

- облікову картку фізичної особи - платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації  у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701);

- надати  копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру (F1360102);

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

         Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення  про результати обробки  Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки  Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

* До запиту обов’язково додаються Повідомлення  про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів;

Подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

ГУ ДФС у Київській області

 

Відлік доби для справляння туристичного збору

Визначення поняття «доби» для туристичної сфери відсутнє у міжнародному та національному галузевому законодавстві. Правила користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 № 19, зареєстрованим в Мін’юсті від 02.04.2004 за № 413/9012 (далі - Правила), регламентують основні вимоги щодо користування готелями та аналогічними засобами розміщення усіх форм власності, що здійснюють діяльність на території України у сфері надання послуг розміщення споживачам, і регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають у готелях або мають намір скористатися готельними послугами), та готелями, виконавцями цих послуг.

Пунктом 1.3. глави 1 Правил визначено, що розрахункова година - година, яка встановлена в готелі та при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду й після якої здійснюється заселення в готель.

Відповідно до пункту 3.8. глави 3 Правил плата за надання готельних послуг стягується у відповідності до єдиної розрахункової години - 12-ї години поточної доби за місцевим часом. Готель з урахуванням місцевих особливостей вправі змінити єдину розрахункову годину. Як правило, розрахункова година зазначається у внутрішніх правилах готелю.

Пунктом 3.7. глави 3 Правил встановлено, що договір про надання готельних послуг може бути укладений на визначений або невизначений термін. При укладанні договору на невизначений термін погодженим вважається найбільш короткий термін, як правило одна доба; дія договору в такому разі завершується о 12.00 дня, наступного за днем прибуття споживача.

Враховуючи вищевикладене, відлік доби проживання розпочинається з 12 години дня, що передує дню виїзду, та триває 24 години до розрахункової години, встановленої готелем.

Роз’яснення стосовно трактування поняття «доба» надано листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.02.2019 №4501-06/7002-03 "Щодо порядку відліку доби для цілей справляння туристичного збору" .

Вказаний лист Мінекономрозвитку має інформаційний характер та не містить правових норм.

ГУ ДФС у Київській області

 

Чи підлягають декларуванню доходи від надання в оренду (емфітевзис) земельних ділянок с/г призначення, земельних або майнових паїв орендарю - фізичній особі, яка не є суб'єктом господарювання?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до норм п.п.170.1.1.п.170.1.ст.170 Податкового кодексу України, податковим агентом платника податку - орендодавця щодо його доходу від надання в оренду (емфітевзис) земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю є орендар.

        Об'єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу, встановлена законодавством з питань оренди землі.

        У разі якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання, то особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є платник податку – орендодавець (п.п.170.1.5 п.170.1.ст.170ПКУ).

        У такому випадку орендодавець зобов’язаний:

а) самостійно нарахувати та сплатити податок до бюджету в строки, встановлені ПКУ для квартального звітного (податкового) періоду, а саме: протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу, сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов'язання за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації;

б) у разі вчинення нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об'єктів нерухомості нотаріус зобов'язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку - орендодавця за формою та у спосіб, встановлені Кабінетом Міністрів України. За порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації нотаріус несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності.

Тобто, якщо орендодавець надавав в оренду (емфітевзис) земельну ділянку сільськогосподарського призначення, земельну частку (пай), майновий пай  орендарю - фізичній особі, яка не є суб'єктом господарювання, такий орендодавець зобов’язаний подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи до 01 травня 2019 року.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС: Запити на доступ до публічної інформації зменшились на 50%

З початку 2019 року до Київської митниці надійшло 3 запити на отримання публічної інформації, це на 50%  менше аналогічного періоду 2018 року.

Зокрема, у лютому місяці поточного року митницею отримано 2 запити щодо :

1.     обсягів вилученого майна в розрізі товарних груп (2016-2018 рр.), стану його реалізації та проблемних питань залучення суб’єктів господарювання до операцій з майном ;

2.     кількості розмитнених автомобілів під час пільгового періоду (до 22 лютого 2019 включно) у Київській митниці та митних пунктах.

Державною фіскальною службою постійно оновлюються та розміщуються набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, на Єдиному державному веб-порталі за гіперпосиланням sfs.gov.ua/datasets.php?q=

ГУ ДФС у Київській області

 


 
Чи підлягає оподаткуванню виграш у державну грошову лотерею? PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
18.03.2019 07:03

 

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п. 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ, податковим агентом - оператором лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку, нарахованого за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ  - 18%, із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.

 Крім того, податкові агенти - оператори лотереї у податковому розрахунку суми доходу, нарахованого (сплаченого)  на  користь платників податку та суми утриманого з них податку, що подається ними  до контролюючого органу щоквартально (ф.№1ДФ), відображають загальну суму нарахованих (виплачених) у звітному податковому періоді доходів у вигляді виграшів (призів) та загальну суму утриманого з них податку. При цьому у податковому розрахунку не зазначається інформація про суми окремого виграшу, суми нарахованого на нього податку, а також відомості про фізичну особу - платника податку, яка одержала дохід у вигляді виграшу (призу) (п.п 170.6.2 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).

Звертаємо увагу, що під час нарахування (виплати) доходів у вигляді виграшів у лотерею або в інших розіграшах, які передбачають попереднє придбання платником податку права на участь у таких лотереях чи розіграшах, не беруться до уваги витрати платника податку у зв’язку з отриманням такого доходу (п.п. 170.6.4 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).

Доходи, отримані у вигляді  виграшів та призів, остаточно оподатковуються під час їх виплати за їх рахунок (п.п 170.6.5 п. 170.6 ст. 170 ПКУ).

Крім того, відповідно до п.16прим.1 підр.10 розд.ХХ ПКУ, доходи у вигляді виграшів у лотерею або в інших розіграшах оподатковуються військовим збором за ставкою 1,5%.

 Таким чином, дохід у вигляді виграшів (призів) у державну грошову лотерею включається до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податку та оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовим збором за ставкою 1,5%.

ГУ ДФС у Київській області

 

На соцзабезпечення мешканці Київщини спрямували на третину більше єдиного внеску аніж торік, - Олексій Кавилін

За повідомленням начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень-лютий 2019 року складають 1,5 млрд. грн. Окремо він підкреслив, що такий показник на 28% або 331 мільйон гривень перевищує минулорічний.

«На динаміку сплати ЄСВ позитивно вплинуло збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року, а також низка інших заходів, зокрема, роз’яснення громадянам положень законодавства у сфері легального працевлаштування та контроль з боку фіскальних органів за його дотриманням. Такі комплексно здійснені заходи створюють передумови для детінізації зайнятості та офіційного працевлаштування населення. Завдяки легальним доходам мешканців Київщини забезпечуються реальні надходження ПДФО, військового збору, єдиного соціального  внеску та створюються соціальні гарантії працюючим», - зазначив Олексій Кавилін.

 Головне управління ДФС у Київській області інформує, що у зв’язку зі збільшенням  з 01 січня 2019 року розміру мінімальної заробітної плати до 4173,0 грн., змінились розміри мінімального страхового внеску (з 01.01.2019р. - 918,06 грн.) та максимального страхового внеску(з 01.012019р. - 13770,90грн.) на місяць.

Із 2019 року ЄСВ  установлено у розмірі 8,41%  до визначеної бази нарахування внеску для найманих осіб з інвалідністю, які працюють у ФОПів, у т.ч. тих, які обрали спрощену систему оподаткування – це встановлено новою редакцією до част.13 ст.8 Закону України від 08.07.2010 №2464-УІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»

Нагадуємо, що нарахування ЄСВ у розмірі 8,41% розпочинається з дати встановлення групи інвалідності (але не раніше  одержання роботодавцем завіреної копії довідки до акта огляду в МСЕК) та закінчується датою припинення інвалідності на підставі рішення даної комісії.

ГУ ДФС у Київській області

 

За січень-лютий підрозділи аудиту ГУ ДФС у Київській області упередили несплату 48 млн. грн. до бюджету

Протягом січня-лютого 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 139 документальних перевірок, у тому числі 54 планових та 85 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 328,5 млн. грн., що на 71 млн. грн. більше ніж у відповідному періоді 2018 року. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 9,2 млн. грн., що на 1,3 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 266,3 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету, також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 11,2 млн. гривень.

Крім того, за січень-лютий 2019 року проведено 257 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 2,9 млн. грн., з яких 1,9 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 


 
Сума податкового боргу по Київській області зменшилася на 4,6 млн. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.03.2019 06:59

 

 

У лютому 2019 року (станом на 01.03.2019) завдяки ефективно вжитим заходам та налагодженій взаємодії між підрозділами погашення боргу та іншими структурними підрозділами ГУ, загальна сума податкового боргу по Київській області зменшилася на 4,6 млн. грн. і станом на 01 березня 2019 року вона становить 4 634,4 млн. гривень.

Також завдяки спільно вжитим заходам між ГУ ДФС у Київській області, ГУ Пенсійного фонду України у Київській області та Головним територіальним управлінням юстиції у Київській області заборгованість з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в лютому п.р. зменшилася на 7,0 млн. грн. і станом на 01 березня 2019 року складає 525,3 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

У поточному році громадяни на діяльність Київської митниці ДФС не скаржились

З початку 2019 року до Київської митниці ДФС надійшло 24 письмові звернення від громадян (скарги відсутні), з них – 11 у лютому (аналогічна кількість - 11 письмових звернень від громадян за лютий  2018 року).

 Із заявами у лютому до митниці в основному зверталися:

  • щодо зовнішньоекономічної діяльності  ПП "Т", іноземного підприємства "ІК "ГК", ТОВ виробничо-комерційної фірми "М", ТОВ "СМПУ", ТОВ "КЦЗ";
  • щодо повідомлення про припинення дії довіреності на право керування транспортним засобом для вжиття заходів відповідно до вимог законодавства;
  • щодо отримання довідки про заробітну плату для надання до пенсійного фонду;
  • щодо розшуку міжнародних поштових відправлень;
  • щодо надання характеристики за період роботи у митниці.

 На 8 звернень надана вичерпна відповідь у встановлені законодавством терміни. На виконанні знаходяться 3 звернення.

 На особистому прийомі у керівництва митниці з початку року перебувало 7 осіб, з них у лютому - 4 (у 2018 році - 10 осіб, з них у лютому -  6 осіб). В основному громадяни звертались із питаннями щодо причин затримки митного оформлення вантажів.

ГУ ДФС у Київській області

 

На території Київської області 13626 діючих ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

На території Київської області 13626 діючих ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 7566, тютюновими виробами – 6060 ліцензія.

За лютий 2019 року видано 808 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 471, тютюновими виробами – 337), призупинено – 37 ліцензій (алкогольними напоями - 20, тютюновими виробами - 17), анульовано - 50 ліцензій (алкогольними напоями - 35, тютюновими виробами – 15).

У лютому 2019 року від сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами надійшло 4464,9  тис.грн. або 171,9 відс. виконання (доведений показник – 2598,0 тис.грн.).

З початку поточного року за порушення статті 153 Закону України
від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 7 ліцензії (алкоголь – 3, тютюн – 4). Загальна сума штрафних санкцій складає 95,2 тис.грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Кампанія «Декларування - 2019»

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що з 1 січня 2019 року стартувала кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2017 року, яка триватиме до 1 травня 2019 року.

Річну декларацію про майновий стан і доходи за 2018 рік зобов’язані подати громадяни, які протягом минулого року отримували доходи, що підлягають оподаткуванню від осіб, які не є податковими агентами, тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як  суб’єкти підприємницької діяльності чи як самозайняті особи, або від нерезидентів, зокрема, у вигляді вартості успадкованого чи отриманого у дарунок майна; доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна; доходів від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм), тощо.

Також декларацію мають право подати громадяни з метою реалізації свого права на податкову знижку.

 Неподання, несвоєчасне подання декларації про доходи чи включення до деклараціївикривлених даних, неведення обліку чи неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку   тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до ст. 164 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, -   тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від п’яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ця відповідальність не розповсюджується на випадки добровільного подання декларації (в т.ч. при реалізації права на податкову знижку).

ГУ ДФС у Київській області


 
«Платники Київщини перерахували до місцевих бюджетів 2,2 млрд. грн.», – Олексій Кавилін PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.03.2019 07:10

 

 

Як повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін, за два місяці 2019 року до місцевих бюджетів від платників податків регіону надійшло 2,2 млрд. грн. Темп росту до фактичних надходжень 2018 року у приведених умовах складає 28%, а сума додаткових коштів дорівнює 493 млн. грн.

Значну частину у доході місцевих бюджетів традиційно обіймає сплата податку  на доходи фізичних осіб – 1,3 млрд. грн. з динамікою росту у 28% або 291 мільйон гривень.  

Від плати за землю надійшло 213 млн. грн.,  що на 15% або 27 млн. грн. більше за суму, сплачену минулоріч. 

Малий та середній бізнес забезпечив сплату до бюджетів 495 мільйонів гривень єдиного податку. Цьогорічна сума надходжень зросла на 35%, що у грошовому еквіваленті дорівнює 128 мільйонам гривень додаткових коштів.  

Власники елітних автомобілів спрямували до місцевих скарбниць 4 мільйони гривень транспортного податку, що на 25% перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

На охорону довкілля перераховано 16,8 млн. грн. Це у 2,2 рази більше за суму, що надійшла у відповідному періоді 2018 року додаткові кошти складають 9,1 млн. грн. 

ГУ ДФС у Київській області

 

Київщина налічує понад 170 тисяч платників податків

Загалом, на сьогодні, в територіальних органах ГУ ДФС у Київській області обліковується майже 72 тисячі юридичних осіб та 98 тисяч фізичних осіб – підприємців. Це на 8,6 тисяч платників більше минулорічного показника. Лише за січень-лютий 2019 року започаткували власний бізнес понад 3 тисячі суб’єктів господарювання, із них, 2,5 тисяч підприємців та 500 підприємств та організацій. Ріст до відповідного періоду 2018 року становить 405 новостворених платників.

«Значно спрощена процедура ведення бізнесу та запровадження спеціальних режимів оподаткування стали міцними важелями збільшення кількості фізичних осіб-підприємців на Київщині», - зазначив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

Стабільна динаміка зростання зберігається і в кількості платників єдиного соціального внеску. Станом на 01.03.2019 року реєстр платників внеску налічує 222,7 тисяч суб’єктів, що на 16,3 тисяч платників більше ніж за 2018 рік.

За два місяці 2019 року на 1,7 тисяч збільшилась загальна кількість платників податків на додану вартість і на сьогодні складається із 16,4 тисяч юридичних осіб та 1,1 тисяч підприємців.

 Запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (СМКОР) позитивно вплинуло на ріст надходжень з ПДВ та зменшило кількість платників, які ухилялись від сплати податків.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Відомості для реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків можна подати через Електронний кабінет

З 1 березня 2019 року ДФС запровадила в тестовому режимі новий електронний сервіс. У рамках нового електронного сервісу фізична особа, не звертаючись до органів ДФС, через меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету може створити та направити до ДФС:

-  облікову картку фізичної особи - платника податків (F1314601), яка є заявою для реєстрації  у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (F1314701);

- надати  копії документів, необхідні для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру (F1360102);

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.

Інформацію про результат розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи»: повідомлення  про результати обробки  Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601), повідомлення про результати обробки  Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).

До запиту обов’язково додаються Повідомлення  про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, права та обов’язки фізичної особи – платника податків (F1314501) та скановані копії необхідних документів;

Подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін на своїх дітей - малолітніх осіб (до 14 років) в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

ГУ ДФС у Київській області

 

15 березня 2019 року – останній день для подання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування з другого кварталу 2019 року

Головне управління ДФС У Київській області повідомляє, що порядок переходу суб’єктів господарювання на спрощену систему оподаткування встановлений статтею 298 Податкового кодексу України. Зокрема, абзацом 1 п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст.298 ПКУ визначено, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм Кодексу,  може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж  за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

При цьому перехід на спрощену систему оподаткування суб’єктом господарювання може бути здійсненим за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені  п. 291.4 ст. 291 ПКУ.

За умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених ПКУ для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу. При цьому у платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у порядку, встановленому Кодексом, у разі обрання ним першої або другої групи чи ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка включає податок на додану вартість до складу єдиного податку (п.п. 298.1.5 п. 298.1 ст. 298 Кодексу).

Отже, 15 березня 2019 року – останній день для подання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування з другого кварталу 2019 року:

- платниками інших податків і зборів;

- платниками єдиного податку – для переходу на іншу групу платника єдиного податку. 

Для переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до відповідного контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 № 1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за № 1536/20274. У заяві, зокрема, зазначається ставка єдиного податку та дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування.

Звертаємо увагу, що  платниками єдиного податку першої – третьої групи не можуть бути фізичні особи – платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) (п.п. 291.5.8 п.291.5 ст. 291 ПКУ).

ГУ ДФС у Київській області

 


 
Податківці Київщини вилучили спирт на суму 80,5 млн. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.03.2019 07:07

 

 

У напрямі протидії незаконному обігу підакцизних товарів з незаконного обігу у поточному році оперативними працівниками вилучено товарно-матеріальні цінності на загальну суму 84,2 млн. грн., в тому числі підакцизної групи на суму 81,1 млн. грн., з яких:   

паливно-мастильні матеріали в кількості 29,3 тонн на суму 553,5 тис. гривень;

спирту в кількості 32,2 тис. дал на суму 80,5 млн. гривень.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів припинено діяльність 1 підпільного виробництва незаконного виготовлення паливно-мастильних матеріалів.

У даному напрямі роботи розпочато 3 кримінальних провадження, в т.ч. 1 за ч. 3 ст. 204 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Громадяни України, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані подати декларацію про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що громадяни України, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані подати до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації декларацію про майновий стан і доходи.

Декларація подається не пізніше ніж за 60 календарних днів до виїзду. Декларацію  потрібно подати за три останні звітні податкові періоди (у разі наявності невиконаного обов'язку з подання) та за звітний період поточного року (з початку поточного року до строку, на який припадає день подання такої декларації).

Перевірка контролюючим органом здійснюється протягом 30 календарних днів після надходження такої декларації. У разі відсутності податкових зобов’язань платнику податку видається відповідна довідка.

Довідка про сплату або відсутність податкових зобов'язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору подається до органів митного контролю під час перетину кордону і є підставою для проведення митних процедур. Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі.

Форму довідки затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року  № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) та Порядку її оформлення і видачі».

Обов’язок щодо подання податкової декларації платниками податку-резидентами, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, визначено п. 179.3 ст. 179 Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 27.12. 2010 року № 1243 «Про порядок видачі довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов'язань з такого податку».

ГУ ДФС у Київській області

 

Розрахунок ліміту каси

Відповідно до п. 48 розд. V Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 №148,  установа/підприємство визначає і встановлює за погодженням з банком (у якому відкрито рахунок установи/підприємства, на який зараховуються кошти) строки здавання ним готівкової виручки (готівки) для її зарахування на рахунки в банках відповідно до таких вимог:    

- для установ/підприємств, розташованих у населених пунктах, де є банки – щодня (у день надходження готівкової виручки (готівки) до їх кас);

- для підприємств, у яких час закінчення робочого дня (зміни), установлений правилами внутрішнього трудового розпорядку і графіками змінності відповідно до законодавства України, не дає змогу забезпечити здавання готівкової виручки (готівки) у день її надходження, – наступного за днем надходження готівкової виручки (готівки) до каси дня;

- для установ/підприємств, розташованих у населених пунктах, де немає банків, – не рідше ніж один раз на п’ять робочих днів.
Підприємства (юридичні особи), які здійснюють страхову діяльність та діяльність з випуску і проведення лотерей, установлюють строки здавання готівкової виручки (готівки) для страхових агентів і розповсюджувачів лотерей, які діють на підставі укладених договорів, з урахуванням специфіки їх функціонування (режиму роботи у вечірні години, вихідні та святкові дні) та обсягів виручки, що здається, але не рідше одного разу на п’ять робочих днів.

Крім того, відповідно до п. 49 розд. V Положення № 148 підприємства, які працюють у вихідні та святкові дні і не мають змоги здати одержану ними за ці дні готівкову виручку (готівку) до банку через відсутність відповідної умови у договорі, укладеному з банком на інкасацію коштів, здають таку готівкову виручку (готівку) через банкомати / програмно-технічні комплекси самообслуговування в день її надходження до каси підприємства або безпосередньо до банку протягом операційного часу наступного робочого дня банку та підприємства.

Строки здавання готівкової виручки (готівки), установлені п. 48 Положення №148, узгоджуються установами, підприємствами, небанківськими фінансовими установами з банком і обов’язково визначаються в договорах банківського рахунку між установами, підприємствами, небанківськими фінансовими установами та банками.

Установа / небанківська фінансова установа / підприємство, яка/яке в окремі дні не має перевищення ліміту каси, має право в ці дні не здавати в установлені строки готівку.

Порядок проведення інкасації коштів та випадки непроведення інкасації коштів визначаються в договорі на інкасацію коштів. Сума залишку готівки за день, у якому не було інкасації з вини банку, не є перевищенням ліміту каси установи/підприємства.

Пунктом 50 розд. V Положення № 148 визначено, що установа, підприємство, небанківська фінансова установа на підставі Положення № 148 та з урахуванням особливостей роботи зобов’язані розробити та затвердити внутрішнім документом порядок розрахунку ліміту каси установи, підприємства, небанківської фінансової установи та їх відокремлених підрозділів. У розрахунку враховується строк здавання установою, підприємством, небанківською фінансовою установою готівкової виручки (готівки) для її зарахування на рахунки в банках, визначений договором банківського рахунку та не враховується готівка, унесена через платіжні пристрої, що належать небанківським фінансовим установам. Ліміт каси установи, підприємства, небанківські фінансові установи встановлюють на підставі розрахунку середньоденного надходження готівки до каси або її середньоденної видачі з каси за рішенням керівника установи, підприємства, небанківської фінансової установи або уповноваженої ним особи.

Небанківські фінансові установи, які отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків, та, крім операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, здійснюють видачу переказів готівкою, установлюють ліміт каси з урахуванням особливостей їх діяльності та режиму роботи таких установ в сумі, необхідній для забезпечення своєчасного та в повному обсязі виконання зобов’язань з виплати сум переказів за першою вимогою отримувача.

Установа, підприємство, небанківська фінансова установа затверджує внутрішніми документами установлений ліміт каси. Для відокремлених підрозділів ліміт каси установлюється і доводиться до їх відома відповідним внутрішнім документом установи, підприємства - юридичної особи, небанківської фінансової установи.

Установи/підприємства, що розпочинають свою діяльність, а також підприємства, діяльність яких була пов’язана виключно з безготівковими розрахунками та які відповідно до встановленого законодавством України порядку отримують право на здійснення додаткового виду діяльності, що передбачає здійснення готівкових розрахунків, на перші три місяці їх роботи (з дня першого готівкового розрахунку) ліміт каси встановлюють згідно з прогнозними розрахунками.

Ліміт каси, установлений з урахуванням прогнозних розрахунків, у двотижневий строк після закінчення перших трьох місяців їх роботи переглядається за фактичними показниками діяльності.

ГУ ДФС у Київській області

 

Олексій Кавилін: «Дохід Державного бюджету зріс на 33%»

За січень-лютий 2019 року Головним управлінням ДФС у Київській області до зведеного бюджету забезпечено надходження у сумі 4,3 млрд. грн. Про це повідомив начальник фіскальної служби області Олексій Кавилін. За наданою інформацією, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року у приведених умовах надходження збільшилися на 996 млн. грн., або на 30%.

До державного бюджету за два місяці 2019 року зібрано 2 мільярди гривень. Темп росту до фактичного показника січня-лютого 2018 року складає 33%, що дорівнює 503 мільйонам гривень у грошовому еквіваленті.

Зокрема, у розрізі основних платежів, питому вагу складає сплата податку на додану вартість – 1,2 млрд. грн. із темпом росту у 44% до відповідного періоду 2018 року та додатковими коштами у 379 мільйонів гривень.

На 28% зросла сума сплати податку на доходи фізичних осіб – 450 млн. грн., додатково надійшло 98 млн. грн.

На обороноздатність країни спрямовано 126 мільйонів гривень. Ця сума на 27% або 27 млн. грн. перевищує надходження минулого року.

ГУ ДФС у Київській області


 
Валюта залишається найпоширенішим предметом порушення митних правил на «зеленому коридорі» в пункті пропуску «Бориспіль» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.03.2019 07:05

 

 

З початку 2019 року працівниками Київської митниці ДФС складено 39 протоколів про порушення митних правил, де предметом порушення митних правил була валюта, на загальну суму в еквіваленті близько 7,7 млн. грн.

В останньому випадку 115500 доларів США намагався незаконно вивезти за межі України громадянин Туреччини, який відлітав через пункт пропуску «Бориспіль» на батьківщину.

Іноземець самостійно обрав для проходження митного контролю спрощену систему «зелений коридор», яким, зокрема, передбачено наявність у громадян готівки у сумі, яка є меншою  еквіваленту 10 000 євро.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, до моменту перетину ним «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил та порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не звертався та для декларування готівкових коштів на «червоний коридор» не звертався.

Митники поцікавилися у громадянина щодо наявності в нього  готівки, на що він відповів, що має приблизно 100 000  доларів США. Після цього пасажиру було запропоновано пред’явити всю готівку. В службовому приміщенні митниці пасажиром було видано готівку в розмірі 126800 доларів США, що знаходилась в одному з відділень дорожньої сумки  громадянина (ручній поклажі) і переміщувалась без ознак приховування.

З виявленої суми пасажиру було пропущено 11300 доларів США За протоколом про порушення митних правил до винесення судом рішення у справі було вилучено 115500 доларів США.

Зазначені дії, що полягають у переміщенні через митний кордон України громадянином Туреччини готівки в обсязі, що підлягає обов’язковому письмовому декларуванню у повному обсязі для фізичних осіб,  відповідно до Постанови Правління НБУ №3 від 02.01.2019 року «Про затвердження Положення про транскордонне переміщення валютних цінностей», мають ознаки порушень митних правил, передбачених ст. ст. 471 та 472 МК України.

ГУ ДФС у Київській області


 


Сторінка 10 із 45
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld