Податкова Інспекція
На Київщині відшкодували державі 13,5 млн. грн. збитків PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.05.2019 08:59

 

 

Cлідчими СУ ФР ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області, у квітні поточного року до суду скеровано кримінальне провадження за підозрою фізичної особи у несплаті митних платежів.

Встановлено, що вказана фізична особа шляхом переміщення поза митним контролем придбаних у Туреччині ювелірних виробів із золота у загальній кількості понад 50 кг., які в подальшому реалізувались у спеціалізованих магазинах на території України, ухилилась від сплати митних платежів у сумі 13,5 млн.

Враховуючи, що завдані державі збитки в сумі 13,5 млн. грн. відшкодовано в повному обсязі, судом винесено ухвалу у кримінальному провадженні, якою визнано фізичну особу винуватою та звільнено останню від кримінальної відповідальності у зв’язку з відшкодуванням завданих державі збитків.

ГУ ДФС у Київській області

 

Правом на податкову знижку можна скористуватись по 31 грудня

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що  з метою підвищення рівня добровільності декларування доходів громадян,в «Електронному кабінеті»  ДФС працює електронний сервіс із заповнення та подання податкової декларації про майновий стан і доходи платниками податків – фізичними особами в електронному вигляді.

Електронні форми податкової декларації про майновий стан і доходи  та приклади її заповнення розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у банері «Деклараційна кампанія 2019» .

Податкова декларація подається до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків,  в один із наведених способів:

- особисто або уповноваженою на це особою;

- засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

Подати податкову декларацію про майновий стан і доходи з метою повернення  податкової знижки можна за місцем реєстрації по 31 грудня 2019 року включно. Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки, таке правона наступні податкові роки не переноситься.

ГУ ДФС у Київській області

 

Запрошуємо платників для звірки даних щодо нарахованого земельного податку

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п.286.5 ст.286 Податкового кодексу України, нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Разом з тим, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому новее податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

ГУ ДФС у Київській області

 

СГ, який використовує пальне виключно для власного споживання, вважатиметься особою, що реалізує пальне, якщо він є розпорядником акцизного складу

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до норм ПКУ ( у редакції, чинній з 01.07.2019),  з 01.07.2019 платником акцизного податку є, зокрема, особа (у тому числі юридична особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без створення юридичної особи), яка реалізує пальне або спирт етиловий.
Розпорядником акцизного складу є суб’єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу - п.п. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14ПКУ у редакції, чинній з 01.07.2019.

З 01.07.2019 об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації з акцизного складу/акцизного складу пересувного будь-яких обсягів пального або спирту етилового понад обсяги, що:

– отримані з інших акцизних складів / акцизних складів пересувних (до 01.07.2019 – від інших платників акцизного податку), що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН);

– ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією;

– вироблені в Україні, реалізація яких є об’єктом оподаткування відповідно до п.п.213.1.1 п.213.1 ст.213 ПКУ, або не підлягає оподаткуванню, або звільняється від оподаткування, або оподатковується на умовах, установлених ст.229 ПКУ, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в ЄРАН.

Підпунктом 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ визначено, що реалізація пального або спирту етилового для цілей розд. VI ПКУ – будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження), зокрема, пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:

 - до акцизного складу;

 - до акцизного складу пересувного;

 - для власного споживання чи промислової переробки;

 - будь-яким іншим особам.

Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:

-  у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;

  -  при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб’єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.

Отже, суб’єкт господарювання, який використовує пальне виключно для потреб власного споживання вважається особою, що реалізує пальне, за умови, що є розпорядником акцизного складу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники збору за місця для паркування транспортних засобів

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що п.п. 268 прим. 1.1.1 п. 268 прим. 1.1ст. 268 прим. 1 розд. ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.
 Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

     Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.
Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову тамитну політику.

Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.
Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

ГУ ДФС у Київській області


 
Черговий цех з виготовлення алкогольного фальсифікату викрили податківці Київщини PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
20.05.2019 07:53

 


 

 

В рамках проведення операції «Акциз-2019» та розслідування кримінального провадження, розпочатого за ч. 3 ст. 204 КК України, співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області спільно із працівниками Нацполіції, під процесуальним керівництвом Прокуратури Київської області припинено діяльність підпільного цеху з виготовлення фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів з недоброякісної сировини на території Київської області.

За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання 6 тис. 367 літрів фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів, 800 літрів спирту, 10 тис. 600 пачок тютюнових виробів, автотранспортний засіб, який використовувався для транспортування незаконно виготовленої продукції, а також  обладнання для масового виробництвафальсифікованої продукції.

Загальна вартість вилучених ТМЦ складає майже 2,5 млн. грн. Досудове розслідування кримінального провадження триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

Олексій Кавилін: «На Київщині ріст кількості платників податків становить 7,6 тисяч»

 

За чотири місяці поточного року власний бізнес започаткували 6,2 тисячі суб’єктів господарювання. З них - 5,1 тисячі підприємців та 1,1 тисячі підприємств та організацій. Наразі в територіальних органах ГУ ДФС у Київській області обліковується понад 72,3 тисячі юридичних осіб та 98,1 тисяч фізичних осіб – підприємців. Загальна кількість суб’єктів господарювання станом на 01.05.2019 року становить 170,4 тисячі платників. Це на 7,6 тисячі платників або на 104,7 % більше ніж у відповідному періоді минулого року.

«Запровадження спрощеної процедури започаткування власного бізнесу, введення спеціальних режимів оподаткування, розробка сучасних електронних сервісів ДФС України дали поштовх для зростання кількості суб’єктів господарювання та створення нових робочих місць на Київщині», - зазначив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

Крім того, тенденція росту платників зберігається і в кількості платників єдиного соціального внеску. Так, реєстр налічує 227,2 тисячі суб’єктів. Це на 18,3 тисячі платників більше за відповідний періоді  2018 року. Із них 71,2 тисяч юридичних осіб та 156 тисяч фізичних-осіб-підприємців.

Реєстр платників податку на додану вартість налічує 17,3 тисячі платників.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу початківців, що на субсайті управління, за посиланням https://kyivobl.sfs.gov.ua, щоденно розміщуються новини щодо діяльності та інформаційно-роз’яснювальний матеріал із застосування норм діючого законодавства, податкового та митного кодексів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Ігор Орленко: Мільйонери Київщини задекларували дохід
на 3,6 млрд. грн.

За результатами цьогорічної кампанії декларування доходів, отриманих у 2018 році, 457 декларацій подано громадянами-мільйонерами, які зареєстровані у Київській області.  За інформацією заступника начальника ГУ ДФС Ігоря Орленка,  у своїх деклараціях вони вказали дохід на загальну суму в 3,6 млрд. грн. або 74% задекларованої по регіону. З цієї суми до бюджету надійде 80,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 17,1 млн. грн. військового збору. Як повідомив Орленко, питому вагу – 41 % – складають доходи від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого та/або нерухомого майна у сумі 1 мільярд гривень, зазначений у 132 деклараціях.

Окремо заступник начальника підкреслив, що в органах фіскальної служби Київської області зареєстрована чимала кількість відомих людей, які отримали досить значимі  статки у 2018 році. Серед них – популярні артисти, співаки, відомі спортсмени, тощо. «Здавалося б, саме такі люди повинні бути взірцем для решти співгромадян країни, зокрема, у виконанні свого конституційного обов’язку щодо декларування отриманих доходів та виявлення   патріотичного ставлення до країни, яка їх зростила, дала можливості стати відомими, є батьківщиною для них та їхніх дітей».

Піклуючись про добробут власних сімей,  знані у країні люди мають вболівати й за покращення соціального стану населених пунктів, де проживають вони та зростають їхні діти, - адже податок на доходи фізичних осіб, сплачений за результатами річного декларування, наповнює місцеві бюджети та є джерелом фінансування соціально-економічних програм, що втілюються у інфраструктурі міст та сіл, а  військовий збір спрямовується на покращення обороноздатності країни, укріплення й технічне переоснащення Збройних Сил.

«Тому я закликаю знаних краян, які ще не встигли подати декларацію про майновий стан та доходи за 2018 рік у визначений термін: зробіть це невідкладно – будьте взірцем для молодого покоління українців та власним прикладом продемонструйте свідоме ставлення до сплати податків, виконайте свій громадянський обов’язок, як це роблять ваші колеги в усіх високоцивілізованих країнах світу, де сплачувати податки є престижним», - говорить Ігор Орленко.

Встановлений  термін для подання податкової декларації про майновий стан і доходи завершився 02 травня 2019 року. За несвоєчасне подання декларації  Податковим  Кодексом передбачено накладення  штрафу у розмірі 170 грн. та вжиття контрольно-перевірочних заходів.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Зміни у порядках зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

           Зазначеними змінами введено ще одну умову для застосування «відсікаючої» ознаки, а саме: сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України), сплаченого у попередньому місяці, повинна бути більше 20 тис. гривень.

Також, відповідно до внесених змін, податкові накладні/розрахунки коригування перевіряються відповідно до таких ознак (одночасно виконуються такі умови):

- загальна сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;

- одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P <Pм х 1,4.

У новій редакції  викладено Додаток 1 «Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена», а Порядок №117 доповнено новими додатками: додаток 4 «Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість»; додаток 5 «Рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість».

         Постанова Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.05.2019  №87.

ГУ ДФС у Київській області


 
Героїн, гашиш та амфетамін на мільйон USD вилучили митники Київської митниці ДФС у Борисполі PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
17.05.2019 06:16

 

 

Київського митницею ДФС спільно з управлінням ГУ «К» СБ України та слідчими слідчого управління ГУ НП в м. Києві в рамках кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ст. 307 КК України, здійснювалися розшукові заходи та слідчі дії, спрямовані на документування та припинення протиправної діяльності міжнародної організованої злочинної групи, члени якої налагодили канал контрабандного переміщення з країн Близького Сходу до Канади, транзитом через територію нашої держави наркотичних засобів та психотропних речовин в особливо великих розмірах.

В ході документування протиправної діяльності вказаної злочинної групи, в зоні діяльності київської митниці ДФС України на території міжнародного аеропорту «Бориспіль» було виявлено вантаж, який прямував з Ірану до Канади, транзитом через територію України.

У речовинах, що знаходилися у вантажі загальною вагою 48  кг, при проведенні експрес-аналізу були виявлені наркотичні речовини - гашиш та героїн, а також психотропну речовину амфетамін.

Приблизна вартість вилученого на «чорному ринку» складає близько 1 мільйона доларів CША.

На теперішній час тривають слідчі дії.

 

ГУ ДФС у Київській області


 
На Київщині розливали "елітний" алкогольний сурогат PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
17.05.2019 06:14

 


 

 

14.05.2019 працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Київській області спільно з працівниками управління захисту економіки в Київській області ДЗЕ Національної поліції України, слідчого відділу Бориспільського ВП ГУНП в Київській області, управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Київській області в рамках проведення спецоперації «Акциз – 2019» та досудового розслідування кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.190 КК України, виявлено та припинено діяльність підпільного цеху по виготовленню, розливу та фасуванню недоброякісних спиртовмісних лікеро-горілчаних виробів на території Київської області.

В рамках даного кримінального провадження та на підставі ухвали суду проведено обшук, за результатами якого вилучено алкогольну продукцію відомих марок «Chivas Regal», «Finlandia», «Kvint», «Smirnoff», «Absolut» загальної кількості 243 коробки, які розфасовані по 2 та 3 літри кожна, 467 коробок типу «Бег-iн-бокс» ємністю 10 літрів кожна, а також виробничі потужності для виробництва контрафактної горілчаної продукції.

Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає2,4 млн. гривень, з яких підакцизних товарів на суму понад 1,8 млн. гривень. Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Досудове розслідування кримінального провадження триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

Виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання палива з 01 липня 2019 здійснюється за наявності відповідної ліцензії

 

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII внесено зміни до Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” (далі – Закон №481).

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво та/або реалізацію пального  у оптовій та роздрібній торгівлі, а також зберігання палива, що  відповідно до внесених змін, з 1 липня 2019 року виробництво, оптова та роздрібна торгівля, зберігання пального можуть здійснюватись суб’єктами господарювання за наявності відповідної ліцензії.

Ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років.

Розмір річної плати за ліцензії на право оптової торгівлі пальним складає:

- за наявності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 5000 грн. за кожне таке місце;

- за відсутності у ліцензіата місць оптової торгівлі пальним – 10000 грн.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 грн. на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

·         документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

·         акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

·         дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Відповідно до ст. 2 Закону №481, виробництво пального здійснюється СГ незалежно від форми власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.

Ліцензії на право виробництва пального видаються, призупиняються та анулюються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику (ст. 3 Закону № 481).

Ліцензія на право виробництва пального видається за заявою СГ, до якої додаються:

·         копії засновницьких документів;

·         договір з акредитованою згідно законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії).

Для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії відповідних документів.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

ГУ ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що з 01.07.2019  набирають чинності зміни до ст. 17 Закону № 481, згідно з якими до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

·         виробництва пального без наявності ліцензії — 1 000 000 грн;

·         оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії — 500 000 грн;

·         роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії — 250 000 грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники збору за місця для паркування транспортних засобів

Платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п.п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ, перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

Згідно з п.п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

     Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI із змінами та доповненнями подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:

- про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним;

-  про суми списаного податкового боргу;

- розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків;

- суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Вказана звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

ДФС України не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

ГУ ДФС у Київській області

 
Олексій Кавилін: «Мешканці Київщини задекларували дохід на суму 4,8 мільярда гривень» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
17.05.2019 06:13

 

 

За результатами кампанії декларування-2019 мешканці Київської області подали 10 904 декларації про майновий стан і доходи. Як повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін, загальна сума задекларованого доходу складає 4,8 мільярда гривень. Прогнозовано надійде до бюджету 104,3 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб, з яких вже сплачено 10 мільйонів гривень. Сума військового збору до сплати складає 21,7 млн. грн., з яких бюджет наразі отримав 1,9 млн. грн.

Громадяни з доходом більше мільйона гривень подали 457 декларацій (минулий рік -  341), та вказали дохід на суму 3,6 млрд. грн., що складає 74 % із загальної задекларованої суми по області. При цьому, сума податку на доходи фізичних осіб до сплати – 80,8 млн. грн., військового збору – 17,1 млн. грн.

Із загальної кількості 4 516 громадян або 41% подали  декларації з метою отримання податкової знижки на загальну суму 12,6  млн. грн.

На сьогодні повернуто з бюджету 4,7 млн. грн., або 37 відс. по 1 676  деклараціях.

Нагадуємо, що суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій декларації, необхідно сплатити до 1 серпня 2019 року.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС забезпечила бюджету 17,4 млрд. грн. митних платежів

Протягом січня-квітня 2019 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 17,4 млрд. грн.

Значну частину митних платежів (35,5%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

- «автомобілі легкові» –  сплачено платежів на загальну суму 2,6 млрд. грн. (питома вага сплачених податків – 15,1%);

- «засоби захисту рослин» - 2,1 млрд. грн. (12,3%);

- «лікарські засоби» - 565 млн. грн. (3,3%);

- «телефонні апарати» - 482 млн. грн. (2,8%);

- «машини автоматичного оброблення інформації»  – 357 млн. грн. (2,1%).

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

 

 

Підрозділи аудиту забезпечили сплату 27,8 млн. грн. до бюджету

Протягом січня-квітня 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 228 документальних перевірок, у тому числі 82 планових та 146 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 482,2 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 27,8 млн. грн., що на 10,3 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

У ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 319,9 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 57,6 млн. грн., також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 19,7 млн. гривень.

Крім того, за січень-квітень 2019 року проведено 629 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 21,6 млн. грн., з яких 4,3 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області


 
Олексій Кавилін: «Місцеві бюджети Київщини збільшилися на 28% порівняно з аналогічним періодом минулого року» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
17.05.2019 06:08

 

     За період січень-квітень 2019 року до місцевих бюджетів Київщини надійшло 4,5 млрд. грн. Такі дані навів начальник фіскальної служби області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, порівняно з аналогічним періодом минулого року, ця сума зросла на 28% або 1 млрд. грн.

Так, він підкреслив, що, як і у попередні періоди, сплата податку на доходи фізичних осіб має питому вагу у розрізі надходжень до місцевих скарбниць, і наразі складає 2,9 млрд. грн. Такий показник перевищує минулорічний на 31% або 675,5 млн. грн.   

Представники малого та середнього бізнесу перерахували 743,6 млн. грн. єдиного податку з темпом росту до відповідного періоду 2018 року у 32%, що дорівнює 180,6 млн. грн. додаткових коштів.

Від плати за землю сплачено 445 мільйонів гривень, що на 16% або 62,2 млн. грн. більше за надходження того самого періоду 2018 року.

На 32% або 34 мільйона гривень зросла сума від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, протягом чотирьох місяців поточного року мешканці Київщини перерахували до бюджетів 139,3 млн. грн.

Власники елітного автотранспорту сплатили  7,8 млн. грн. транспортного податку. Цей показник на 22,4% або 1,4 млн. грн. перевищує суму, що надійшла минулоріч у січні-квітні.

ГУ ДФС у Київській області

 

У Київській області на 45,6 млн. грн. зменшилася сума податкового боргу

У квітні 2019 року завдяки ефективно вжитим заходам стягнення (направлення податкових вимог, опису майна в податкову заставу, ведення претензійно-позовної роботи з боргом, направлення інкасових доручень, вилучення готівки, продажу заставного майна), а також налагодженій взаємодії між підрозділами погашення боргу та іншими структурними підрозділами фіскальної служби області, загальна сума податкового боргу у регіоні зменшилася на 45,6 млн. грн. (або на 0,8%) і станом на 01 травня 2019 року вона становить 5 377,2 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

 

За продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім недоброчесні суб’єкти господарювання оштрафовані на 255 тисяч гривень

З початку поточного року за порушення статті 153 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 26 ліцензій (алкоголь – 14, тютюн – 12). Загальна сума штрафних санкцій складає 255 тис. грн.

Наразі на території Київської області діє 13639 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 7574, тютюновими виробами – 6065 ліцензій.

У квітні 2019 року видано 1194 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 695, тютюновими виробами – 499), призупинено – 73 ліцензій (алкогольними напоями – 45, тютюновими виробами - 28), анульовано – 156 ліцензій (алкогольними напоями - 88, тютюновими виробами – 68).

ГУ ДФС у Київській області

 

Чи дозволяється встановлення індивідуальних пільгових ставок місцевих податків та зборів або звільнення від них окремих юридичних та фізичних осіб?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє платників податків, що відповідно до норм Податкового кодексу України, сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов'язково визначаються об'єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов'язкові елементи, визначенні статтею 7 Податкового Кодексу з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII Податкового Кодексу для відповідного місцевого податку чи збору.

При цьому нормами Податкового Кодексу встановлено, що сільським, селищним, міським радам та радам об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів – п.п.12.3.7 п.12.3. ст.12 Податкового Кодексу.

ГУ ДФС у Київській області


 


Сторінка 7 із 45
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld