Податкова Інспекція
19 липня закінчується термін сплати ФОП єдиного внеску та єдиного податку PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.07.2019 16:23

 

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що  граничний термін сплати єдиного внеску  за ІІ квартал 2019 року фізичними особами – підприємцями  завершується 19 липня поточного року.

Несвоєчасно сплачена сума єдиного внеску є боргом (недоїмкою) на яку нараховується штрафна санкція та пеня, про що платнику надсилається вимога.

Мінімальна квартальна сума ЄВ, яку сплачують ФОП за себе становить  2754,18грн. (918,06грн. х 3).        

Нагадуємо, що з 02 травня2019 року змінилися рахунки для сплати єдиного внеску. Інформація щодо  рахунків для сплати ЄСВ розміщена на сайті ДФС України у рубриці Довідники.

Платники Київщини реквізити рахунків для сплати ЄВ можуть отримати у ЦОПах територіальних управлінь ГУ ДФС області та на суб-сайті ГУ ДФС за посиланням:http://kyivobl.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

Крім того, 19 липня закінчується термін сплати єдиного податку за липень ФОПами, що перебувають на спрощеній системі оподаткування першої та другої груп.

Реквізити рахунків для сплати єдиного податку не змінились.

ГУ ДФС у Київській області

 

Розрахунок коригування до податкової накладної, складеної без факту здійснення господарської операції

Головне управління ДФС у Київській області інформує, щопунктом 192.1 ст. 192 Податкового кодексу Укарїнипередбачена можливість складання розрахунку коригування до податкової накладної у разі допущення помилок при її складанні, у тому числі не пов’язаних зі зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.    

У разі складання податкової накладної без факту здійснення господарської операції та її реєстрації в ЄРПН платник податку з метою виправлення помилки може скласти розрахунок коригування до неї.

 У такому розрахунку коригування:

-  у полі «Дата складання» зазначається дата, на яку було виявлено помилку;

-   у заголовній частині розрахунку коригування – дані із заголовної частини податкової накладної з індивідуальним податковим номером покупця на якого помилково (без факту здійснення господарських операцій) було складено податкову накладну;

- у розділі Б – зі знаком «–» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків податкової накладної, що коригується (кількість, обсяг постачання та сума ПДВ).

-у графі 2.1 «код причини» розрахунку коригування зазначається код «103» (повернення товару або авансових платежів).

 Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН отримувачем товарів/послуг, на якого була складена така податкова накладна.

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція «Урожай»: Сплата земельного податку юридичними особами – платниками єдиного податку четвертої групи

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи, які є власниками/користувачами земель сільськогосподарського призначення та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), звільняються від сплати земельного податку за земельні ділянки, що використовуються такими платниками для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.

За інші земельні ділянки, в тому числі за земельні ділянки сільськогосподарського призначення, що не використовуються для ведення сільськогосподарського товаровиробництва, юридичні особи – платники єдиного податку четвертої групи сплачують земельний податок на загальних підставах.

Нагадуємо, що згідно з нормами Земельного кодексу України № 2768-III (далі - ЗКУ) землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.

До земель сільськогосподарського призначення належать:

а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги);

б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель інших категорій, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).

Частинами 2 – 4 ст. 59 ЗКУ визначено, що громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3га). Власники на своїх земельних ділянках можуть у встановленому порядку створювати рибогосподарські, протиерозійні та інші штучні водойми.    На умовах оренди із земель водного фонду можуть передаватися земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб.

ГУ ДФС у Київській області

 


 
Анулювання реєстрації платника ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу чи виділення PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.07.2019 16:19

 

 

Порядок анулювання реєстрації платників ПДВ визначено ст. 184 Податкового кодексу України та регламентовано розд. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 із змінами і доповненнями.

Згідно з п.п. «б» п. 184.1 ст. 184 ПКУ реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, якщо особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку у випадках, визначених розділом V ПКУ.

Пунктом 5.2 Положення № 1130 вствановлено, що анулювання реєстрації згідно з п.п. «б» п. 184.1 ст. 184 ПКУ може бути ініційоване платником ПДВ – юридичною особою після складання комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією) або ліквідатором ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу у разі реорганізації платника ПДВ відповідно до законодавства шляхом приєднання, злиття, поділу та перетворення (якщо датою державної реєстрації юридичної особи, утвореної в результаті перетворення, є дата завершення перетворення).

Таким чином, підлягає анулюванню реєстрація платника ПДВ, який реорганізується шляхом приєднання, злиття, поділу та перетворення (у випадку якщо датою державної реєстрації юридичної особи, утвореної в результаті перетворення, є дата завершення перетворення). Реєстрація платника ПДВ, що реорганізується шляхом виділу, анулюванню не підлягає.

ГУ ДФС у Київській області

 

У разі зміни місця податкової адреси ФОП - платника єдиного податку, необхідно зареєструвати нову книгу обліку доходів

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що облік доходів платники єдиного податк уведуть у книзі обліку доходів.     Порядок ведення книги обліку доходів платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, та Порядок ведення книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість,затверджені наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579 (далі – Порядки).

Книга обліку доходів (доходів і витрат) ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.     У разі обрання платником податку ведення книги в паперовому вигляді книга прошнурована та пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі.

Книга засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою.
У разі обрання платником податку ведення книги в електронній формі контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення книги в електронній формі в реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію книги із зазначенням реєстраційного номера книги та дати її реєстрації.

Дані книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються платником податку для заповнення податкової декларації платника єдиного податку.
У разі зміни податкової адреси (місця проживання), пов’язаної зі зміною адміністративного району, фізичній особі – підприємцю – платнику єдиного податку необхідно зареєструвати нову книгу у контролюючому органі за новиммісцем обліку. У разі зміни податкової адреси (місця проживання) в межах одного адміністративного району фізична особа – підприємець – платник єдиного податку продовжує здійснювати записи наростаючим підсумком у зареєстрованій книзі.

ГУ ДФС у Київській області

 

Обчислення та сплата податку на нерухоме майно

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Базовим податковим (звітним) періодом є календарний рік (п.п. 266.6.1 п. 266.6 ст. 266 ПКУ).

Враховуючи норми чинного законодавства, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з об’єктів нежитлової нерухомості сплачується: юридичними особами - поквартально протягом 2019 року; фізичними особами – у 2019 році за 2018 рік.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за встановленою формою, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Фізичним особам контролюючий орган за місцем  податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком), надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості за 2018 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.

Пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, становлять:

-для квартири/квартир незалежно від їх кількості – 60 кв. м

-для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 120 кв. м

-для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – 180 кв. м. ( п.266.4 статті 266 Податкового кодексу України).

Пільги з податку на нерухомість для фізичних осіб не застосовуються до:

- об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої ПКУ;

- об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Органи місцевого самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості інформацію щодо ставок та наданих пільг юридичним та/або фізичним особам зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

ГУ ДФС у Київській області

 

Обчислення та сплата транспортного податку

Головне управління ДФС у Київській області нагадує платникам податків, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається Міністерством  економічного, соціального розвитку і торгівлі станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.
Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року Міністерство  економічного, соціального розвитку і торгівлі на своєму офіційному веб-сайті розміщує перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Перелік містить дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 грн.  за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Фізичним особам податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

ГУ ДФС у Київській області

 

Інформацію щодо платників, у яких є податковий борг можна переглянути на веб-порталі ДФС

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що на  офіційному веб-порталі ДФС в електронному сервісі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» зазначається інформація про наявність загального боргу платника податків.

Інформацію щодо наявності податкового боргу у платника податків можна перевірити, ввівши його код ЄДРПОУ або точну назвув одне з полів  і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання та повідомить про результати пошуку.

Оновлення інформації на веб-порталі щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає платнику податків шляхом використання електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.

Разом з цим,  на офіційному веб-порталі ДФС щомісячно оприлюднюється інформація про платників податків, які мають податковий борг. З цією інформацією можна ознайомитись за посиланням: Головна/Відкриті дані/Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

ГУ ДФС у Київській області

 

Правильно заповнюйте платіжні документи на сплату ЄСВ

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє що  заповнення платіжних документів на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) визначено Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666.
При сплаті єдиного внеску поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:

у полі № 1 – зазначається службовий код («*»);

у полі № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати («101» – Сплата суми єдиного внеску);

у полі № 3 – друкується розділовий знак «;» та код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;

у полі № 4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу;

у полі № 5 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється;

у полі № 6 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється;

у полі № 7 – друкується розділовий знак «;», поле не заповнюється.   

Відповідно до п. 15 додатка 7 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ  від 21.01.2004 №22 із змінами та доповненнями, при заповненні реквізита «Отримувач»:
- зазначається повне або скорочене найменування отримувача, яке міститься в Єдиному державному реєстрі або в Єдиному банку даних юридичних осіб,або в реєстраційному документі;

-  зазначається прізвище, ім’я, по батькові отримувача, що відповідає прізвищу, імені, по батькові отримувача, яке містить паспорт громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів);

-  під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.  Зазначений порядок розповсюджується і на платників ЄВ.
При цьому, відповідно до част.6  ст. 9 Закону № 2464 для зарахування ЄВ в органах  казначейської служби відкриваються в установленому порядку небюджетні рахунки відповідному органу доходів і зборів.
Єдиний внесок не належить до доходів бюджету, тому код бюджетної класифікації не вказується, а у полі «Отримувач» платіжного доручення зазначаються найменування органу ДФС та його код ЄДРПОУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Податок за земельну ділянку, надану у власність ФО – засновнику фермерського господарства для ведення фермерського господарства сплачує така фізична особа

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що  платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні - ст.ст. 269, 270 ПКУ.
Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Права власності/користування земельними ділянками повинні бути оформлені та зареєстровані відповідно до законодавства.

Відповідно до ст.125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Оскільки платником земельної ділянки є власник земельної ділянки, то фізична особа - засновник фермерського господарства, що отримала правовстановлюючий документ на земельну ділянку, в якому визначено цільове призначення земельної ділянки – для ведення фермерського господарства, сплачує земельний податок за вказану земельну ділянку.

Нагадуємо, що нарахування сум земельного податку фізичним особам здійснюється контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки, які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення суми податку - п. 286.5 ст. 286 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Заповнення уточненого Податкового розрахунку форми № 1ДФ

Головне управління ДФС у Київській області інформує платників, що порядок заповнення податковими агентами  уточненого Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку  за  формою № 1ДФ є таким же, як  і порядок заповнення звітного нового  Податкового розрахунку ф. №1ДФ (затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4).
Звітний новий та уточнюючий податкові розрахунки подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.
Коригування показників розд. I:

-для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати «1» - на виключення рядка;

-для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати «0» - на введення рядка;

Тобто, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на виключення, а в другому – «0» - рядок на введення.

Коригування показників розд. II:

підрозділ «Оподаткування процентів»:

для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування процентів - виключення**» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування процентів» відобразити правильну інформацію;

підрозділ «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею»:

для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею - виключення***» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Оподаткування виграшів (призів) у лотерею» відобразити правильну інформацію;

підрозділ «Військовий збір»:

для виключення помилкового рядка з попередньо введеної інформації у рядку «Військовий збір - виключення****» потрібно повторити всі графи помилкового рядка, а в рядку «Військовий збір» відобразити правильну інформацію.

ГУ ДФС у Київській області

 

До уваги громадян! Київська митниця ДФС надає роз’яснення щодо процедури визначення країни походження транспортних засобів

В доповнення до інформації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (лист від 01.11.2016 №4315-07/34849-03) щодо підтвердження країни походження товарів, які входять до переліку заборонених до ввезення на митну територію України (ПКМУ від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» зі змінами та доповненнями), доведеної до митниць листом ДФС від 14.11.2016 №36438/7/99-99-19-03-02-17, повідомляємо про порядок визначення походження транспортних засобів, що ввозяться громадянами у разі відсутності одного з документів про походження, визначених статтею 43 Митного кодексу України (далі – Кодекс).

Згідно з частиною дев’ятою статті 43 Кодексу до додаткових відомостей про країну походження товару належать відомості, що містяться в товарних  накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.

У зв’язку з цим ідентифікаційний номер транспортного засобу (далі – VIN-код), який являє собою структуроване поєднання літеро-цифрових позначень, що надається виробником транспортному засобу з метою його ідентифікації та містить інформацію про географічну зону та країну виробництва (заводу-виробника), належить до додаткових відомостей про країну походження товару.

З урахуванням наведеного, для підтвердження того, що транспортні засоби не заборонені до ввезення в Україну, громадяни декларують країну походження транспортних засобів (крім тих, на які запроваджено особливі види мита) на підставі відомостей, що містяться в VIN-коді, інформація про який зазначається у технічному паспорті на транспортний засіб або в інших документах та декларується у графі  митної декларації.

У графі 44  митної декларації документ про походження транспортних засобів, складений компетентною особою/організацією відповідно до його VIN-коду, зазначається за кодом «7017».

Звертаємо увагу, якщо у органу доходів і зборів є підстави для підозри в тому, що товар походить з країни, товари якої заборонені до переміщення через митний кордон України згідно із законодавством України, то документ, що підтверджує країну походження товару, має подаватися обов’язково (частина друга статті 44 Кодексу).

ГУ ДФС у Київській області

 

Ліцензії при імпорті та експорті алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» імпорт,  експорт алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності без ліцензій. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється за наявності у суб’єктів господарювання всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання усіх форм власності за умови наявності у них ліцензії.

Імпорт або експорт пального здійснюється суб’єктом господарювання за наявності у нього  ліцензії на право виробництва або зберігання, або оптової чи роздрібної торгівлі пальним.

ГУ ДФС у Київській області

 

Повідомлення за ф. № 20-ОПП про об’єкти оподаткування по відокремлених підрозділах

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відокремлені підрозділи юридичних осіб: філії, представництва, які згідно з п. 15.1 ст. 15 ПКУ є платниками податків, зобов’язані стати на облік у контролюючих органах та повідомляти про всі об’єкти оподаткування, що знаходяться у них на  балансі, шляхом подання до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП.

Юридична особа подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП та інформує про всі об’єкти оподаткування крім тих, відомості щодо яких надані до відповідних контролюючих органів відокремленими підрозділами такої юридичної особи.

У разі закриття відокремленого підрозділу, відокремлений підрозділ подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про закриття об’єктів оподаткування, а юридична особа – повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про відкриття об’єктів оподаткування, що не припиняються із закриттям відокремленого підрозділу. Так само подаються повідомлення і у разі передачі об’єкта відокремленого підрозділу на баланс іншого відокремленого підрозділу чи юридичної особи, або якщо внаслідок організаційних чи інших змін об’єкт перестав бути об’єктом оподаткування відокремленого підрозділу.

Інформація з повідомлення за ф. № 20-ОПП вносяться до Єдиного банку даних юридичних осіб:

- не пізніше наступного робочого дня після їх надходження до контролюючого органу засобами електронного зв’язку в електронній формі (про результати опрацювання документу платнику направляється в електронному вигляді квитанція 2);

-  не пізніше 15 днів (30 днів для великих за обсягом) від дня їх надходження до контролюючого органу на паперових носіях.

Інформацію про об’єкти оподаткування платники податків можуть переглянути у приватній частині Електронного кабінету.

ГУ ДФС у Київській області

 

Утриманий ПДФО до бюджету не сплачений - права на податкову знижку немає

 Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку-резидента у зв'язку з придбанням товарів, робіт чи послуг у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу.

Статтею 78 Бюджетного кодексу України та Порядком інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені визначено, що поверненню з бюджету підлягають надміру або помилково сплачені суми грошових зобов’язань.

Податковим кодексом України (п.43.6 ст.43)встановлено, що повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.

Для розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб, які підлягають поверненню платнику податку з бюджету у зв’язку з реалізацією ним права на податкову знижку, застосовується сума сплаченого, тобто зарахованого до відповідного бюджету податку, а не нарахованого (утриманого) податковим агентом.

Таким чином, якщо податковий агент утримав, але не перерахував податок на доходи фізичних осіб до бюджету, то фізична особа не має права на податкову знижку.

ГУ ДФС у Київській області

 

Порядок надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2019  №565 затверджено Порядок надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через механізм доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Постанова №565 набирає чинності з 01 січня 2020 року.
Порядком визначено механізм надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через запровадження доплати на користь застрахованих осіб – членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Прийняте рішення сприятиме розвитку такої форми господарювання, як сімейні фермерські господарства.
З повним текстом Постанови №565 можна ознайомитись на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади «Урядовий портал» за посиланням:
https://www.kmu.gov.ua/…/pro-zatverdzhennya-poryadku-nadann…

ГУ ДФС у Київській області


 
Відповідальність за неподання повідомлення за формою 20-ОПП PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.07.2019 07:48

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням - це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.

Платники зобов’язані повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Згідно з п. 117.1 ст. 117 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170грн., на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 грн.

У разі не усунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звірка даних щодо об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості проводиться у контролюючому органі за місцем реєстрації

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: - житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; - розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; - права на користування пільгою із сплати податку;

 - розміру ставки податку;

 -нарахованої суми податку – (п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 ПКУ).

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

ГУ ДФС у Київській області

 

Документи, що перевіряються в ході перевірки з питань дотримання оформлення трудових відносин

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє,  що згідно з підпунктом 75.1.3 п.75.1 ст.75 ПКУ перевірка, яка здійснюється контролюючим органом, зокрема, щодо дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника,вважається фактичною  перевіркою.

Після початку перевірки у платника податків виникає  обов’язок надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки – це встановлено п.85.2 ст.85 ПКУ.

Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо) - п. 80.6 ст. 80 ПКУ.

ГУ 

 
Встановлення збору за місця для паркування транспортних засобів PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.07.2019 07:48

 


Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповіднодо п. 268 прим.1.4 ст. 268 прим.1 розд. ХІІ прим.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010  №2755-VI (далі - ПКУ),сільські, селищні, міські ради або ради об’єднаних територіальних громад встановлюють ставки зборуза місця для паркування  транспортних засобів та порядок сплати збору до бюджету.

При визначенні ставки збору враховується місцезнаходження спеціально відведених місць для паркування транспортних засобів,  їх площу, кількість місць для паркування, спосіб поставлення транспортних засобів на стоянку, режим роботи та їх заповнюваність.

Пунктом 268 прим.1.3 ст. 268ПКУ передбачено, що  ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 кв.м площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі до 0,075 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового(звітного) року.

Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва) та фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад затверджуєтьсяперелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад контролюючому органу.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

 

31 липня завершується термін сплати податкових зобов’язань, задекларованих громадянами у деклараціях про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує,що 31 липня 2019 року - останній день сплати фізичними особами податку на доходи фізичних осіб та військового збору, зазначених у поданій річній декларації про майновий стан і доходи за підсумками 2018 року.

Крім них у такий же термін мають сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність: приватні нотаріуси, адвокати, арбітражні керуючі, особи що займаються науковою, творчою діяльністю, тощо.

У випадку, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; 

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Крім того, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання, на суми такого зобов’язання нараховується пеня(п.п. 129.1.3 ст. 129 р.ІІ ПКУ).

Реквізити рахунків для сплати податків та зборів платниками Київської області розміщено на суб-сайті ГУ ДФС у Київській області  у рубриці "Бюджетні рахунки" за посиланням:http://kyivobl.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

ГУ ДФС у Київській області

 

Право на податкову знижку у разі оплати за навчання дитини найманого працівника підприємством-роботодавцем

Головне управління ДФС у Київській  області нагадує, що до податкової знижки платник податку, зокрема має право включити суму коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти протягом звітного податкового року.

До податкової знижки включаються витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У цих документах обов’язково повинна відображатись вартість таких товарів (робіт, послуг) та строк їх продажу (виконання, надання)  -п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ.

У випадку, коли за дорученням працівника підприємство-роботодавець перераховувало кошти із одержуваного ним доходу в оплату за навчання його дитини, і у платіжному дорученні у полі «Платник» вказано підприємство, а у полі «Призначення платежу» - прізвище працівника, то для підтвердження понесених витрат на навчання платнику необхідно отримати довідку від працедавця, який за його дорученням здійснював перерахування сум коштів із одержуваного ним доходу та копії платіжних доручень, якими здійснювалось перерахування.

Вимогами п. 3.7 глави 3 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління НБУ від 21.01.2004 №22 встановлено, що реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.

Враховуючи викладене, довідка від працедавця, який за дорученням платника податку здійснював перерахування сум коштів із одержуваного ним доходу до навчальних закладів, для оплати його навчання чи навчання інших членів його сім’ї першого ступеня споріднення, є підставою для отримання платником податку податкової знижки за навчання.

ГУ ДФС у Київській області

 

Термін «оптова» та «роздрібна» торгівля

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до ст. 1 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями, оптова торгівля - діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації суб’єктам господарювання (далі - СГ) роздрібної торгівлі, іншим СГ.

Роздрібна торгівля – це діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших СГ громадського харчування.

ГУ ДФС у Київській області


 
Олексій Кавилін: Платники податків області збільшили відрахування до бюджету на 25% PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.07.2019 07:47


 

 

За перше півріччя платники податків Київської області перерахували до зведеного бюджету України 13,5 млрд.грн. Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Він підкреслив, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року у приведених умовах надходження збільшилися на 25%, що у грошовому еквіваленті складає 2,7 млрд. грн.

Зокрема, до державного бюджету за січень-червень 2019 року зібрано 6,6 мільярда гривень, що на 26% або 1,4 млрд. грн. більше, аніж було сплачено минулоріч.

Як зазначає Кавилін, більшу частку у надходженнях до держказни займає податок на додану вартість зі сплаченою сумою у 3,1 млрд. грн. Ця сума на третину або 704 мільйона гривень перевищує минулорічний показник. Голова податкової служби Київщини стверджує, що збільшення надходжень ПДВ пояснюється значним зменшенням тіньового сектору економіки на території області. Кавилін також зазначив, що на позитивну динаміку вплинув практично 100-відсотковий перехід на надання податківцям звітності в електронному вигляді, що забезпечує прозорість і рівні умови для ведення бізнесу на Київщині. Додатково на 20% або на 239 млн. грн. зросли внески до бюджету з боку представників малого і середнього бізнесу регіону. Сума від сплати податку на прибуток склала 1,4 мільярди гривень.

Кавилін водночас повідомив, що за першу половину року платники податків Київської області направили до державного бюджету півтора мільярда гривень податку на доходи фізичних осіб, що на 24% або 294 млн. грн. більше за показник відповідного періоду 2018 року.

Також за звітні півроку зросли надходження від сплати військового збору – вони склали 426,5 млн. грн., що на 21% або 75 мільйонів гривень перевищує суму, сплачену платниками податків Київщини минулоріч. Нагадаємо, кошти від сплати військового збору направляються на підтримку Збройних Сил України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Працівниками Київської митниці ДФС вилучено товари сумнівного виробника на загальну суму орієнтовно 3 млн. грн.

В рамках проведення операції «Бастіон» триває боротьба з незаконним ввезенням товарів на митну територію України Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у співпраці з ГВ БКОЗ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області.

Цього разу було зафіксовано спробу незаконного переміщення через митний кордон України партії різноманітних товарів сумнівного виробника (жіночі купальники, чоловічі сорочки, тканина, іграшкові набори, торгівельні ваги тощо) на загальну суму орієнтовно – 3 млн. грн.

До зони діяльності митного поста "Східний» Київської митниці ДФС надійшов вантаж «господарські товари…», який переміщувався контейнером на вантажному автомобілі.

Митники Київської митниці ДФС разом з працівниками СБУ перевірили цю зовнішньоекономічну операцію - провели повний митний огляд з повним вивантаженням та розпакуванням, під час якого було виявлено факт незаявлення у декларації точних та достовірних відомостей про кількість товарів. Разом з тим, в контейнері було виявлено товари, дані про які були відсутні у декларації.

Таким чином, підприємцями не заявлено за встановленою формою у декларації точні та достовірні відомості про наявність товарів, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Складено протокол про порушення митних правил. Товар, який переміщувався з порушенням митних правил, вилучено до винесення судом рішення у справі. Санкція статті передбачає штраф та конфіскацію товару.

ГУ ДФС у Київській області

 

Запрошуємо на навчання!!!

З метою забезпечення потреби органів державної фіскальної служби України у працівниках з високим професійним та культурним рівнем, здатних компетентно та відповідально вирішувати завдання щодо наповнення Державного бюджету України, Університет ДФС України оголошує набір абітурієнтів для участі в конкурсі для зарахування на денну форму навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр за напрямом підготовки «Правознавство» на факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції Університету державної фіскальної служби України.

Відповідно до Правил прийому до Університету державної фіскальної служби України у 2019 році на навчання для здобуття ступеня бакалавра приймаються громадяни України віком від 17 до 25 років з повною загальною середньою освітою за результатами зовнішнього незалежного оцінювання знань і вмінь вступників, з урахуванням середнього бала документа про повну загальну середню освіту та балів за особливі успіхи та/або за успішне закінчення підготовчих курсів.

Абітурієнти повинні мати сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти з української мови і літератури, історії України, математики або іноземної мови.

На адресу університету направляються особові справи абітурієнтів, які відібрані згідно з правилами добору. Під час оформлення особових справ проводиться медичне та психофізіологічне обстеження, тестування абітурієнтів, перевірка рівня їх фізичної підготовки.

За детальнішою інформацією щодо порядку вступу на навчання до Університету ДФС України звертатись до управління по роботі з персоналом ГУ ДФС у Київській області за тел. (044) 200-37-95. Адреса:   м. Київ, вул. Народного ополчення, 5а.

Адреса Університету ДФС України: м. Ірпінь, Київська обл., вул. Університетська, 31, тел. (04597) 60-294, 57-571.

ГУ ДФС у Київській області

 

У січні-червні 2019 року головним управлінням ДФС у Київській області надано 126044 адміністративні послуги

Проведений аналіз показав, що питому вагу (33,7%) серед наданих адміністративних послуг мають послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. У січні-червні 2019 року фізичним особам-платникам податків було надано понад 42 тисяч таких послуг.

На другому місці – послуги з надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (21,9%), що становить понад 25,6 тисячі таких послуг.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку  – 10 тисяч послуг  та реєстрація платника єдиного податку – 10 тисяч послуг посіли третє місце серед кількості наданих адміністративних послуг. Четверте місце - видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби – 8,6 тисяч послуг.

Повний перелік адміністративних послуг, які надаються  головним управлінням ДФС у Київській області, а також зразки заяв, які подаються для отримання адміністративних послуг, можна переглянути на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників, а також за гіперпосиланням http://kyivobl.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/ .

На сьогодні у Київській області функціонує 27 Центрів обслуговування платників, в яких надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.

ГУ ДФС у Київській області

 

Ви запитували: Які документи має подати ФОП іншому СГ для уникнення подвійного нарахування єдиного внеску?

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що для уникнення подвійного нарахування єдиного внеску фізична особа - підприємець, яка виконує роботи (надає послуги) відповідно до укладених цивільно-правових договорів, повинна надати суб’єкту господарювання копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію - виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій зазначаються основні види діяльності.

Пунктом 4 розд. ІІ Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162 визначено, що взяття на облік юридичних осіб (їх відокремлених підрозділів) та фізичних осіб - підприємців, відомості щодо яких містяться в єдиному державному реєстрі, як платників єдиного внеску, підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру, яка надсилається (видається) цим юридичним особам (відокремленим підрозділам) та фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому Законом України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

ГУ ДФС у Київській області

 

Довідка про відсутність заборгованості з платежів

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що для отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платник податків має подати заяву, форму якої визначено додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.

Довідка або відмова у її наданні надаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника, протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви.

Строк дії Довідки становить десять календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

У разі якщо платник не отримав Довідку, сформовану у паперовій формі, до закінчення строку її дії, така Довідка зберігається в уповноваженому органі.

За наявності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, платнику надається лист з вмотивованою відмовою щодо надання Довідки, який вручається особисто платнику (його законному чи уповноваженому представникові) або надсилається платнику у порядку, встановленому ст. 42 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Відпуск пального з акцизного складу – за наявності витратомірів-лічильників та рівнемірів – лічильників, зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі

 

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу  власників акцизних складів, що відпуск пального без наявності витратомірів-лічильників та рівнемірів – лічильників, зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі забороняється з:

- з акцизного складу, де розташовані резервуари, загальна місткість яких перевищує 20000 куб. метрів, – з 1 липня 2019 року;

- з акцизного складу, де розташовані резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів, – з 1 жовтня 2019 року;

- з акцизного складу, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, – з 1 січня 2020 року.

Принагідно нагадуємо, що з 01 липня 2019 року виробництво,  оптова та роздрібна торгівля, а  також  зберігання палива здійснюється за наявності відповідної ліцензії.

ГУ ДФС у Київській області

 

Елементи туристичного збору, що встановлюються органами місцевого самоврядування

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Законом України від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», внесено зміни до порядку оподаткування, в тому числі і в частині туристичного збору.

Нормами Податкового кодексу України (далі – ПКУ) обов’язок  прийняття рішень про встановлення місцевих податків та зборів покладено на сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі – Рад).

При прийнятті таких рішень обов’язково визначаються всі елементи податку або збору.

Елементами туристичного збору, що обов’язково мають визначатися Радами при його встановленні є визначення бази оподаткування, ставок, платників, податкових агентів, порядку обчислення та сплати податкових зобов’язань.

Отже, для забезпечення умов справляння туристичного збору у 2019 році встановленими ПКУ необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях Рад, є не тільки затвердження ставок збору, але й запровадження (або не запровадження) авансових внесків, визначення та оприлюднення переліку податкових агентів.    

До повноважень Рад щодо податків та зборів віднесено, зокрема встановлення ставок туристичного збору та визначення переліку податкових агентів зі Збору згідно із ст. 268 ПКУ, яка з 1 січня 2019 викладена у оновленій редакції щодо основних, передбачених ст. 7 ПКУ, елементів туристичного збору.

Рішення органів місцевого самоврядування, які прийняті до 1 січня 2019 року, не відповідають нормам ПКУ за основними елементами туристичного збору.

Таким чином, для забезпечення умов справляння туристичного збору у 2019 році, встановленими ПКУ необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях Рад, є затвердження ставок туристичного збору та визначення і оприлюднення переліку податкових агентів.

ПКУ передбачено, у разі якщо Рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами ПКУ, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок (п.п. 12.3.5 п. 12.3 ст. 12 ПКУ).

ГУ ДФС 

 
Працівниками Київської митниці ДФС вилучено 30,4 кг бурштину орієнтовною вартістю понад 10 тисяч євро, який намагалися вивезти до Китаю з приховуванням від митного контролю PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
26.06.2019 06:56

 


В рамках проведення операції «Бастіон»  працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу вивезення до Китаю партії бурштину з приховуванням від митного контролю.

30,4 кг бурштину намагався вивезти на батьківщину авіатранспортом  громадянин Китаю, що має дозвіл на проживання на території України. Чоловік для проходження митного контролю самостійно обрав спрощену систему - «зелений коридор». Саме цим громадянин заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення з митної території .

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації чоловік не надавав, до інспекторів митниці з приводу декларування товару не звертався.

Речовину природного походження коричневого кольору з різними відтінками,  а саме бурштин,  різного розміру та форми, загорнуту у фольгу та папір, що знаходилася в 14 поліетиленових пакетах, було виявлено у двох дорожніх валізах у багажному відділенні на рентген-апараті.

Каміння було перемішане з цукерками, кондитерськими виробами (печивом, вафлями), іншими різноманітними солодощами, що утруднювало виявлення вказаного каміння на рентген апараті під час митного контролю багажу.

Таким чином, своїми діями громадянин Китаю здійснив переміщення через митний кордон товару - речовини природного походження коричневого кольору з різними відтінками, що за зовнішнім виглядом має ознаки дорогоцінного каміння органогенного походження, а саме бурштину, з приховуванням від митного контролю, а саме, способом, що утруднює виявлення.

Складено протокол про порушення митних правил. Бурштин вилучено до винесення судом рішення у справі.

 Довідково: відповідно до ч. 3 ст. 371 Митного кодексу України товари, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10 000 Євро, при вивезенні (пересиланні) їх громадянами за межі митної території України підлягають письмовому декларуванню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, та зі сплатою вивізного мита у випадках, встановлених законами України.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Скасовано указ «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки»

Указом Президента України від 20.06.2019 р. № 418/2019 визнано такими, що втратили чинність, деякі укази Президента України. Їх — 61, серед них — і Указ Президента України від 12.06.95 р. № 436/95«Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

Нагадаємо, що за порушення норм з регулювання обігу готівки у національній валюті до суб'єктів господарювання зазначеним Указом передбачалися такі штрафні санкції:

 за перевищення встановлених лімітів залишку готівки в касах — у двократному розмірі сум виявленої понадлімітної готівки за кожний день;

 за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне оприбуткування) у касах готівки — у п'ятикратному розмірі неоприбуткованої суми;

 за витрачання готівки з виручки від реалізації продукції (робіт, послуг) та інших касових надходжень (крім коштів, отриманих із кас установ банків) на виплати, що пов'язані з оплатою праці, за наявності податкової заборгованості — в розмірі здійснених виплат;

 за перевищення встановлених строків використання виданої під звіт готівки, а також за видачу готівкових коштів під звіт без повного звітування щодо раніше виданих коштів — у розмірі 25 % виданих під звіт сум;

 за проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа (товарного або касового чека, квитанції до прибуткового ордера, іншого письмового документа), який би підтверджував сплату покупцем готівкових коштів, — у розмірі сплачених коштів;

 за використання одержаних в установі банку готівкових коштів не за цільовим призначенням — у розмірі витраченої готівки.

         Згідно з текстом Указу, він набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування. У суботу 22 червня 2019 року його було опубліковано в "Урядовому кур'єрі" №116/2019. А отже, з 23 червня 2019 року скасовані фінштрафи за порушення касової дисципліни.

         Поряд з цим санкції, які передбачені Законом України від 6 липня 1995 року N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (із змінами і доповненнями), а саме за порушення порядку здійснення розрахункових операцій (в тому числі за ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації) залишено без змін.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

Виробники підакцизної продукції сплатили до бюджету на 66% більше аніж минулоріч

Станом на 01.05.2019 року на території Київської області перебувають на обліку 13 виробників підакцизної продукції, а саме: 8 виробників пива, 2 виробника палива, 1 виробник  моторних транспортних засобів та 2 виробника тютюнових виробів.

Протягом квітня 2019 року надходження до бюджету склали у сумі 488,5 тис. грн., з яких:

- пиво –243,5 тис. грн.;

- тютюн – 60,9 тис. грн.;

- пальне –22,8 тис. грн.;

- транспортні засоби – 161,3 тис. грн.;

При доведеному індикативному показнику 294,2 тис. грн., виконання становить 166,1 %.

ГУ ДФС у Київській області


 


Сторінка 5 із 45
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld