Податкова Інспекція
В пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» упереджено спробу переміщення незадекларованої партії брендового одягу та взуття PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.03.2018 07:13

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт» у співпраці з СБ України попереджено чергову спробу ввезення на митну територію України одягу, взуття та аксесуарів відомих іноземних брендів.
Громадянка України, яка прилетіла до України з Франції м. Париж формою проходження митного контролю обрала канал, позначений символами зеленого кольору - «зелений коридор».

Під час проведення митного контролю багажу громадянки на каналі «зелений коридор» у валізах пасажирки було виявлено: взуття спортивне шкіряне ТМ «Louis Vuitton» та ТМ «Chanel» - 8 пар, взуття спортивне ТМ «Sandro»- 1 пара., взуття жіноче шкіряне, типу босоніжки ТМ «Chanel», «Valentino» та «Agvazzura» – 4 пари, взуття жіноче типу мокасини з текстильним верхом ТМ «Chanel» - 1 пара, взуття чоловіче ТМ «Prada» - 1 пара, взуття жіноче, типу черевики, ТМ «Gucci» - 1 пара, взуття жіноче літнє ТМ «Louis Vuitton» - 1 пара, сумки жіночі шкіряні ТМ «Chloe» та «Pinko» - 3 штуки, білизна жіноча ТМ «Provocateur» - 2 пари. Загальна вартість товарів становить 11570 євро, що у еквіваленті у гривнях складає 378 тисяч гривень.

Громадянка та її багаж слідувала через пункт пропуску «Бориспіль-аеропорт» трансфером до м. Харків. Відповідно до технології «INT-DOM» пасажири, які прямують трансфером, всі необхідні формальності проходять у пункті пропуску «Бориспіль-аеропорт», а отримують свій багаж у кінцевому пункті призначення. На момент проходження митного контролю належним чином оформленої декларації пасажирка не мала, до перетину нею «білої лінії» до інспекторів митниці не зверталась. У відношенні громадянки України складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 митного кодексу України.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

Київська митниця ДФС: з початку року до бюджету перераховано більше 8 млрд. грн. митних податків

 

За два місяці 2018 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 8,1 млрд. грн.

У порівнянні з відповідним періодом 2017 року забезпечено зростання надходжень митних податків на 1,9 млрд. грн. (+30,7%).

Середньоденні надходження митних платежів зросли в порівнянні з відповідним періодом 2017 року на 27,4% (з 158,5 млн. грн. у 2017 році до 202 млн. грн. у 2018 році).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:

ü  «засоби захисту рослин»  – сплачено митних податків на загальну суму 1 млрд. 155,0 млн. грн. (питома вага сплачених податків 14,3%);

ü  «автомобілі легкові»–  1 млрд. 131,5 млн. грн. (14%);

ü  «лікарські засоби» - 287,6 млн. грн. (3,6%);

ü  «телефонні апарати» - 252,6 млн. грн. (3,1%);

ü  «насіння соняшнику» - 240,0 млн. грн. (3%).

ü  ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині надходження зі сплати ЄСВ збільшилися на 37%

 

За січень-лютий 2018 року надходження зі сплати єдиного соціального внеску від платників Київщини склали 1,2  млрд. грн. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Зокрема, він підкреслив, що ця сума на 37% перевищує показник аналогічного періоду минулого року, що в грошовому еквіваленті дорівнює 323 млн. грн. 

«Своєчасна та повна сплата єдиного внеску – це гарантія реалізації права громадян на соціальний захист у випадку безробіття, нещасних випадків, а також пенсійне забезпечення та інші належні виплати», - зазначив Олексій Анатолійович.

Разом з цим, керівник фіскальної служби Київської області акцентував увагу на зміні максимальної величини бази нарахування єдиного соціального внеску. З 1 січня 2018 року вона становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати і  дорівнює 55 845грн. Відповідно, максимальна  місячна сума ЄСВ у 2018 році складає 12 285,9 грн.

Згідно із Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік»,  розмір мінімальної заробітної плати з 1січня 2018 року складає 3 723 грн., а отже мінімальний страховий внесок у 2018 році становить 819,06 грн. (3723,0 х 22%), тобто, його розмір на 115,06грн. більший, ніж у 2017 році (3200,0 х 22%).

Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування (у тому числі ФОП – платники єдиного податку І-ї групи), у 2018 році сплачуватимуть ЄСВ у сумі 819,06 грн. за місяць – це мінімальний місячний розмір єдиного внеску. Крім цього, змінено терміни сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та самозайнятими особами: щокварталу по строку 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом.

 

Алгоритм розрахунку податкової знижки на витрати по переобладнанню транспортного засобу на біопаливо

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що   згідно із п.п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ – це визначено п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ

Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 Кодексу.
          Підпунктом  166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

Відповідно до п. 164.6 ст. 164 ПКУ під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, - обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності.

Розрахунок нарахування податкової знижки в зв’язку з переобладнанням транспортного засобу здійснюється наступним чином:

-  визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої (виплаченої) заробітної плати на суму єдиного соціального внеску та податкової соціальної пільги з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Розділу ІV Кодексу. При цьому інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих податкових соціальних пільг, утриманого єдиного соціального внеску та податку на доходи фізичних осіб фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця;

-  на підставі підтверджувальних документів визначається сума витрат, яку дозволяється включити до податкової знижки;

-    розраховується сума податку на доходи фізичних осіб на яку зменшуються податкові зобов’язані у зв’язку з використанням права на податкову знижку шляхом різниці між базою оподаткування та понесеними платником податку витратами в зв’язку з переобладнанням транспортного засобу, помноженої на ставку податку.

-  здійснюється порівняння розрахункової суми податку із сумою податку, фактично утриманого із заробітної плати за рік.

Якщо сума податку, утриманого із заробітної плати перевищує розраховану суму податку, то така сума підлягає поверненню платнику податку. При цьому, відповідно до п. 179.8 ст. 179 ПКУ сума, що має бути повернута зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі підакцизними товарами надійшла сума, що майже у чотири рази більша за очікувану

 

У січні - лютому 2018 року від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами до бюджету надійшло  
більше 2 млн. грн., що майже у чотири рази перевищує очікуваний показник.  Сума надходжень від сплати за ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів складає 1,6 тисяч гривень. За ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами надійшло 5,6 млн. грн.

Водночас, суб’єктам господарювання анульовано 7 ліцензії (алкоголь –3, тютюн - 4) за порушення статті 15-3 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років. При цьому, загальна сума штрафних санкцій складає 47,6 тис. гривень.

ГУ ДФС у Київській області


 
Наявність податкового боргу загрожує втратою статусу платника єдиного податку PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
06.03.2018 07:18

 

 

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно доп.п. 8 п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ у випадку наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.

           Фіскальний орган може анулювати реєстрацію  платником єдиного податку шляхом  виключення з реєстру платників єдиного податку за своїм рішенням у разі наявності у платника єдиного податку податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – це передбачає п.п. 3 п. 299.10 ст. 299 ПКУ.

Таке виключення з реєстру платників єдиного податку здійснюється в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу.

Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податковий борг –  це сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Погашення податкового боргу – зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом.

         Інформацію щодо наявності податкового боргу можна з’ясуватина електронних сервісах ДФ України: «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»,що розміщений на сайті ДФСУ за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner, або в «Електронному кабінеті платника»,вхід до якого здійснюється  за адресоюhttp: //cabinet.sfs.gov.ua.

Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС: у лютому до Держбюджету перераховано більше 4 млрд. грн. митних податків

У лютому 2018 року Київська митниця ДФС перерахувала до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 4,1 млрд. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 3 млрд. 991 млн. грн.

- до спеціального фонду – 99,6 млн. грн.

Забезпечено зростання надходжень митних податків до Державного бюджету України:

в порівнянні з лютим 2017 року - на 589,1 млн. грн. (+16,8%);

в порівнянні з січнем 2018 року - на 105,1 млн. грн. (+2,6%).

Середньоденні надходження митних платежів  зросли:

в порівнянні з лютим 2017 року на 16,8% (з 175,1 млн. грн. у лютому 2017 року до 204,5 млн. грн. у лютому 2018 року);

в порівнянні з січнем 2018 року на 2,6% (з 199,3 млн. грн. у січні 2018 року до 204,5 млн.грн. у лютому 2018 року).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (35,8%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

ü  «засоби захисту рослин» – сплачено митних податків на загальну суму 565,2 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 13,5%);

ü  «автомобілі легкові» - 517,1 млн. грн. (12,4%);

ü  «насіння соняшнику» - 159,8 млн. грн. (3,8%);

ü  «лікарські засоби» - 146,3 млн. грн. (3,5%);

ü  «телефонні апарати»  – 106,7 млн. грн. (2,6%).

 

ГУ ДФС у Київській області

Київська митниця ДФС за принципом «єдиного вікна» оформила у лютому 71% митних декларацій

 Протягом лютого поточного року Київською митницею ДФС за принципом «єдиного вікна» оформлено 17 645 заявок на митне оформлення, що у майже 4 рази більше аналогічного показника січня.

 Варто підкреслити, що саме з 01 лютого 2018 року на законодавчому рівні запроваджено оформлення всіх митних декларацій за принципом «єдиного вікна», хоча інформаційний обмін даними за вказаним принципом діяв як експеримент з 01 серпня 2016 року. Сутність роботи «єдиного вікна» полягає у тому, що взаємодія всіх суб’єктів – учасників процесу митного оформлення: декларантів, митниць і контролюючих органів відбувається за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка приймає інформацію, обробляє її та автоматично формує відповідні повідомлення для всіх задіяних суб’єктів.

 Застосування «єдиного вікна» дозволяє суттєво зменшити  час очікування для проходження митного та прикордонного контролю учасникам зовнішньоекономічної діяльності за рахунок спрощення умов подання документів для отримання відповідних видів контролю, оптимізації участі посадових осіб контролюючих органів у здійсненні державного контролю товарів, скорочення часу проведення всіх видів державного контролю. Практична реалізація принципу «єдиного вікна» спрощує ведення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктами господарювання та мінімізує корупційні ризики завдяки взаємодії інформаційних систем та автоматизації процесів.

         Як відомо, оформлення митних процедур за принципом «єдиного вікна» це одна з найсучасніших на сьогоднішній день електронних систем обміну даними під час здійснення імпортно-експортних операцій суб’єктами ЗЕД, втілення якої в Україні стало можливим завдяки залученню передових світових практик та відповідає рекомендаціям міжнародних організацій.

Впровадження «єдиного вікна» при здійсненні контролю за переміщенням через митний кордон України товарів створює сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки завдяки цій системі  інформаційного обміну спрощено умови подання документів для отримання відповідних видів контролю суб’єктами господарювання, які здійснюють зовнішньо-економічну діяльність та значно скорочено час проведення всіх видів державного контролю

Також варто зазначити, що за результатами здійсненого моніторингу  митного оформлення за січень та лютий 2018 року в митних режимах ЕК, ІМ спостерігається зростання кількості митних декларацій з контролями тільки по принципу «єдиного вікна» у режимі ЕК з  27% (1 672 МД) у січні до 69 % (4 702 МД) у лютому; у режимі ІМ з 22 % (3339 МД) до 76 % (12 937 МД) у лютому.

З метою оптимізації взаємодії митниці та  підприємств і органів державної влади, які здійснюють митний, санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний, радіологічний види контролю керівництвом митниці здійснено відповідну роботу: 21 грудня 2017 року проведено засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Київській області  із залученням керівних працівників Київської митниці ДФС, митних брокерів, які здійснюють свою діяльність у зоні діяльності Київської митниці ДФС  та представників бізнесу, а також на постійній основі проводяться зустрічі з представниками контролюючих органів, бізнесу та митними брокерами, на яких обговорюються питання забезпечення з 01 лютого 2018 року застосування при митному оформленні товарів принципу «єдиного вікна» та проблемні питання, які виникають під час застосування принципу «єдиного вікна», намічалися шляхи їх вирішення.

ГУ ДФС у Київській області


 
В пункті пропуску «Бориспіль» почастішали спроби незаконного ввезення іноземцями психотропних речовин PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
26.02.2018 07:56

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням і міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» на постійній основі здійснюється контроль за незаконним переміщенням  авіапасажирами наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів через митний кордон України.

 

Цього разу 100 таблеток "Alpralid" (діюча речовина – альпразолам 0,25 мг.) та 80 таблеток "Brotizolam" (діюча речовина – бротізолам 0,25) намагався ввезти на територію України з порушенням митних правил громадянин Ізраїлю, який прилетів з Тель-Авіва.

Для проходження митного контролю іноземець скористався спрощеною системою – «зелений коридор», яка, зокрема, передбачає відсутність у громадян предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України, або обмежених до переміщення.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, з приводу декларування до інспекторів митниці не звертався. Рецепта на переміщувані ним лікарські засоби "Alpralid", "Brotizolam" не мав.

Таблетки, які переміщувалися без ознак приховування в боковій кишені дорожньої валізи, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу авіапасажирів,  після перетину  громадянином Ізраїлю „білої лінії”, яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю „зелений коридор”.

Всього з початку року працівниками Київської митниці ДФС зафіксовано вже 9 спроб незаконного переміщення через митний кордон України в пункті пропуску «Бориспіль» наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. 6 з цих спроб здійснили іноземці, скориставшись спрощеною системою «зелений коридор».

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Препарати з вмістом психотропних речовин вилучено до винесення судом рішення у справі.

         Довідково: діюча речовина – альпразолам, яка входить до складу лікарського засобу  "Alpralid" та діюча речовина – бротізолам, яка входить до складу лікарського засобу  "Brotizolam", відносяться до Таблиці III, списку № 2 психотропних речовин, обіг яких обмежено і стосовно яких допускаються виключення деяких заходів контролю згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000 р. № 770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів”.

ГУ ДФС у Київській області

Оціночна група  TADAT відвідала ЦОП Білоцерківської ОДПІ

 

За ініціативи Міністерства фінансів України та з метою виконання Плану заходів з реалізації Стратегії реформування системи управління фінансами на 2017-2020 роки, робоча група експертів розпочала оцінювання поточного стану системи податкового адміністрування ДФС України з використанням інструменту TADAT. 

Нещодавно делегація експертів оціночної групи TADAT та представників Європейського Союзу завітала до Центру обслуговування платників Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.

Діагностичний інструмент TADAT оцінює ефективність національного податкового органу відповідно до дев’яти Ключових областей результативності. Зокрема, мова йде про ефективність управління ризиками та доходами (процес збору податків), своєчасність подання податкових декларацій та сплати податків, декларування достовірних даних та повноти обліку платників податків.

Після короткого ознайомлення із основними показниками діяльності інспекції, її структурою та чисельністю експерти відвідали Центр обслуговування платників.

Очільник Білоцерківської ОДПІ Ігор Орленко ознайомив присутніх із переліком адміністративних послуг, які надаються платникам в ЦОП, та детально зупинився на кожній із них. Зацікавив делегацію процес прийняття податкової звітності та обробки отриманої інформації. Фахівці відповіли на ряд запитань експертів та продемонстрували основні процеси роботи.

Зустріч пройшла у форматі конструктивного та динамічного діалогу.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Реєстрація неприбуткових  установ та організацій в 2018році

 

  Змінами, внесеними до Податкового Кодексу    Законом  України від 07.12.2017  № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» уточнено умови для  включення  релігійних  організацій до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. Так, для релігійних організацій, які були внесені до Реєстру на  день  набрання чинності  Законом  України  від 17.07.2015  № 652-VІІІ «Про внесення змін  до  Податкового  кодексу  України   щодо  оподаткування   неприбуткових  організацій»,  єдиною  умовою  для   їх  перенесення до нового Реєстру є дотримання вимог абз.2  п.п. 133.4.1  п. 133.4 ст. 133 ПКУ щодо утворення та реєстрації в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

Відповідні зміни внесені до положень ПКУ, передбачених:

- п.34 підр.4 розд. ХХ «Перехідні положення» –   неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру на день набрання чинності Законом № 652, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Кодексу,  а для релігійних організацій  –  вимогам абз.2  п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу, включаються контролюючим органом до нового Реєстру;

- п.35 підр.4 розд. ХХ «Перехідні положення» –   неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами п. 133.4 ст. 133 Кодексу,  а  релігійні організації  –  із  нормами  абз.2  п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру;

- п.п.133.4.3 п. 133.4  ст. 133  –  у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених цим пунктом, а для релігійної організації  –  вимог,  визначених  абз.2  п.п. 133.4.1  і  п.п. 133.4.2 п. 133.4 ст.133 Кодексу, така неприбуткова організація зобов’язана  подати у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити і сплатити суму самостійно нарахованого податкового зобов’язання з податку на прибуток.

Враховуючи зазначене, релігійні організації, які є юридичними особами, що відповідають вимогам  абз.2 п.п. 133.4.1  п. 133.4  ст. 133 ПКУ, та включені до ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до закону, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, після 01.01.2018 включаються контролюючим органом до нового Реєстру.

Інформація з цього приводу міститься у листі ДФС України від 31.01.2018 року №2834/7/99-99-15-02-01-17 за посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72789.html.

ГУ ДФС у Київській області

Особи, звільнені від сплати ЄСВ у 2018 році

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що згідно із внесеними Законом України від 03.10.2017 №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», змінами, зокрема, до Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», які  набули чинності з 01.01.2018, особи, зазначені, у пунктах 4 та 5¹ част.1 ст.4 Закону №2464, звільнятимуться від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст.26 Закону України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками ЄСВ виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Умови призначення пенсії за віком визначаються ст.26 Закону №1058, а саме досягнення віку за наявності страхового стажу тривалістю зазначеної у частинах першій – п’ятій ст.26 Закону №1058.

Крім цього, законодавством передбачено призначення пенсій за віком раніше встановленого ст.26 Закону №1058 віку. Це пенсії за віком на пільгових умовах, дострокові пенсії за віком та пенсії за віком зі зниженням пенсійного віку.

Звільнятимуться від сплати ЄСВ фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які брали спрощену систему оподаткування, та члени фермерського господарства, які:

-отримують пенсію за віком (у тому числі на пільгових умовах (передбачені част.2 та 3  ст.114, п.2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №1058));

-отримують дострокову пенсію (у тому числі на пільгових умовах (передбачені част.1 ст.115, п.7² розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №1058);

- отримують пенсію зі зниженням пенсійного віку (у тому числі на пільгових умовах (передбачені ст.55 Закону України від 28.02.1991 №796-ХІІ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»);

- є особами з інвалідністю, незалежно від отримання пенсії або соціальної допомоги;

- досягли віку, встановленого ст.26 Закону №1058, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (незалежно від виду пенсії).

Зазначена пільга не поширюватиметься на осіб які:

- отримують пенсію у зв’язку з втратою годувальника та не досягли віку, встановленого ст.26 Закону № 1058;

- отримують пенсію за вислугу років та не досягли віку, встановленого ст.26 Закону №1058.

Дія част.4 ст.4 Закону №2464 не поширюється на осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

Детальніша інформація у листі ДФС України від 09.02.2018 №3856/7/99-99-13-02-01-17.

ГУ ДФС у Київській області

 

Довідку про суми виплачених доходів можна отримати

 

ГУ ДФС у Київській області інформує, що в рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців на веб-порталі ДФС України функціонує сервіс «Електронний кабінет», однією з послуг якого є надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи.

Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами - для отримання інформації про себе,  з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи, сертифікованим будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів.

З порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється  за адресою:

 http: //cabinet.sfs.gov.ua.

Після входу  до Електронного кабінету необхідно ввійти до його приватної частини. Для цього необхідно:

 -    увійти до Електронного кабінету платника через офіційний веб-портал ДФС;

-     обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);

-    обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, CD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key 6.dat);

-   вказати пароль захисту на натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти»;

-   обрати розділ «Заяви, запити для отримання інформації»;

-   обрати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників  податків про суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/ декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій».

У запропонованій формі запиту необхідно заповнити всі поля що виділені блакитним кольором. Після заповнення натисніть «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати».

 Якщо  при  заповненні  запиту  були  допущені  помилки  або  не заповнені всі обов’язкові  реквізити,  система  напише «Помилка»  та виділить рожевим кольором відповідні поля.

      Слід   виправити   помилки   та   знову   натиснути   «Підписати та  надіслати».

            Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет.

            Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації.  

Наприклад: «Електронний кабінет». Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить повідомлення. Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених  доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або роздрукувати.

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально),  за останній звітний період (квартал) відомості надаються через 50 днів після його закінчення.

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС, скориставшись сервісом «Електронний кабінет  платника» за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua , а також у Центрах обслуговування платників та відділеннях ОДПІ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Новації в нарахуванні та сплаті єдиного внеску у 2018 році

Головне управління ДФС у Київській області нагадує про новації у нарахуванні та сплаті єдиного внеску у 2018 році, що визначені Законами України від 03.10.2017 №2148-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» та від 07.12.2017 №2246-VІІІ «Про Державний бюджет України на 2018 рік»:

-         із 1 січня 2018 року ФОП платники єдиного податку  першої групи сплачують внесок на загальних підставах – не менше 819,06 грн. на місяць;

-          максимальна величина бази нарахування єдиного внеску становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати і цього року дорівнює 55845,0 грн. (3723,0 х 15);

-         на рівні мінімального страхового внеску (819,06 грн.) сплачують ЄСВ за себе ФОП, самозайняті особи та члени фермерського господарства в обов’язковому порядку, незалежно від діяльності, обраної системи та доходу;

-         змінено терміни сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями та самозайнятими особами – щокварталу по строку 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом

 

 

ГУ ДФС у Київській області

 
У пункті пропуску «Бориспіль» в іноземця виявили 40 таблеток психотропних препаратів PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.02.2018 08:03

 

 

У понеділок, 19 лютого 2018 року, в пункті пропуску «Бориспіль» у громадянина Ізраїлю, який прилетів до України, виявлено 40 таблеток у блістерах з написом "Bondormin" (діюча речовина – Brotizolam 0.25 mg). Для проходження митного контролю він скористався спрощеною системою митного контролю «зелений коридор». Цим він автоматично засвідчив, що не переміщує предметів, обмежених до переміщення через митний кордон України або заборонених до переміщення.

Таблетки, що переміщувалися без ознак приховування у багажі пасажира поверх особистих речей, були виявлені під час проведення вибіркового митного контролю багажу.

Складено протокол про порушення митних правил. Препарати із вмістом психотропних речовин вилучено до винесення судом рішення у справі.

Загалом з початку року виявлено 7 фактів незаконного переміщення через митний кордон України в пункті пропуску «Бориспіль» близько 600 таблеток препаратів з вмістом психотропних речовин та прекурсорів -- псевдоефедрину, лоразепаму, бротізоламу, оксазепаму та золпідему, обіг яких обмежено і стосовно яких українським законодавством встановлюються заходи контролю. Також зафіксовано факт незаконного переміщення  наркотичного засобу - 1.43 г канабісу.

Довідково: діюча речовина – Brotizolam входить до складу лікарського засобу "Bondormin" і відносяться до таблиці III списку № 2 «Психотропні речовини, обіг яких обмежено і стосовно яких встановлюються заходи контролю», згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2000р. №770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів”.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

З початку року платниками Київщини сплачено 955 млн. грн. єдиного внеску

 

«З початку року сума надходжень зі сплати єдиного соціального внеску від платників податків Київської області склала 955 млн. грн. Це на 297 мільйонів гривень більше за аналогічний показник січня минулого року. При цьому динаміка росту надходжень становить 32%», - повідомив в.о. начальника ГУ ДФС регіону Олексій Кавилін.

Окремо він звернув увагу, що через підвищення мінімальної заробітної плати з 1 січня 2018 року до 3 723 грн., сума мінімального страхового внеску наразі становить 819,06 грн.

Крім цього, підкреслив Олексій Кавилін, змінилась максимальна величина бази нарахування єдиного соціального внеску: з 1 січня 2018 року вона становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати і дорівнює 55 845грн., відповідно, максимальна  місячна сума ЄСВ у 2018 році – 12 285,9 грн. Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування (у тому числі ФОП – платники єдиного податку І-ї групи), у 2018 році сплачуватимуть ЄСВ у сумі 819,06 грн. за місяць – це мінімальний місячний розмір єдиного внеску.

         

ГУ ДФС у Київській області

 

 

На Київщині платники податків сплатили у тричі більше за ліцензії на право оптової торгівлі товарами підакцизної групи

 

Від сплати за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами надійшло 1,5 млн. грн. Ця сума у тричі перевищує очікуваний показник. 

З початку поточного року за порушення статті 15-3 Закону України
від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 2 ліцензії (алкоголь –1, тютюн - 1). Загальна сума штрафних санкцій складає 13,6 тис.
гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 
На Київщині в чергове викрили цех з виготовлення алкогольного фальсифікату PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
16.02.2018 07:54

 

Слідчими ДФС у Київській області спільно з оперативними співробітниками ГУ ДФС у Київській області  та оперативними співробітниками ГУ СБУ в м. Києві та Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області викрито злочинну схему з незаконного виготовлення алкогольних напоїв з недоброякісної сировини (матеріалів).

У ході досудового розслідування за місцями розташування підпільних цехів виявлено та вилучено: 3 798,5 літрів алкогольного фальсифікату, а також обладнання для виготовлення та пакування алкогольних виробів (компресор «Kentavr», резинові шланги для переливання рідин, вимірювач для рідин,  пластмасові корків, пластмасові ручки до пластмасових пляшок, пусті паперові ящики з надписом «Пшенична»,  лійки, пусті поліетиленові пакети типу «BaginBox») та обладнання, що забезпечує масове виробництво алкогольних напоїв.

Відповідно до висновку судово-медичної експертизи, вилучені в рамках кримінального провадження алкогольні напої містять загрозу для життя і здоров’я людей.

У лютому поточного року трьом фігурантам повідомлено про підозри та кримінальне провадження з обвинувачення усіх членів даної злочинної групи осіб скеровано до суду за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 28  ч. 3 ст. 204 КК України.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

Особливості заповнення окремих (нових) позицій податкової декларації про майновий стан і доходи

З 1 січня 2018 року декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».

Звертаємо увагу на порядок заповнення окремих (нових) позицій податкової декларації про майновий стан і доходи:

1. В ряд. 8 декларації в колонці «особа, яка припинила підприємницьку діяльність протягом звітного року  датою» передбачено внесення відомостей до категорії платників  щодо осіб, які припинили підприємницьку діяльність протягом звітного (податкового) року, шляхом зазначення позначки «V» та визначення дати прийняття рішення про припинення. Такі декларації є ліквідаційними для даної категорії платників податків. Цю позначку повинні зазначати лише особи, які прийняли рішення про припинення у звітному (податковому) році, тобто дата прийняття такого рішення повинна бути в межах з 01.01.2017 по 31.12.2017.

2. Розділ III додатка Ф2 декларації доповнено рядком «сума податку на доходи фізичних осіб, самостійно нарахована платником податку протягом звітного (податкового) року за результатами останнього базового (звітного) періоду, у т.ч. у разі припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця протягом звітного (податкового) року». Цей рядок заповнюється особою, якою протягом звітного (податкового) року було припинено підприємницьку діяльність та в цьому ж році знову набуто статусу фізичної особи - підприємця. Такі платники податків за звітний (податковий) рік відображають загальну суму отриманих доходів за весь звітний рік (з 01.01.2017 по 31.12.2017).

3. Додаток Ф2 декларації доповнено окремим розділом II, в якому відображається інформація щодо амортизаційних відрахувань. Амортизаційні відрахування відображаються окремо для кожної з груп 1 – 4 основних фондів, загальна сума  відображається у розділі І додатку Ф2 декларації в даних документально понесених витрат.

4. Розділ II декларації доповнено рядком 10.9.1 «Дохід у вигляді додаткового блага (прощений (анульований) борг за кредитом, що отриманий  на придбання житла (іпотечний кредит)), в якому відображається дохід та податкові зобов’язання, які розстрочуються платником податків відповідно до абз.2 та 3 п.п. «д» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Кодексу.

Розстрочення податкових зобов’язань здійснюється при умові одночасного разом із декларацією подання до контролюючого органу письмової заяви довільної форми, що має містити:

- фактичні дані про суму прощеного (анульованого) кредитором боргу (кредиту та/або відсотків), підтверджену відповідними документами кредитора;

- коротке пояснення обставин, що призвели до виникнення необхідності здійснення розстрочення задекларованої суми податкового зобов’язання;

- розрахунок сум розстрочення таких зобов’язань з визначенням строків та сум, які підлягають погашенню;

- дату та підпис платника податків.

Відомості щодо подання такої заяви обов’язково повинні бути зазначені у розділі  декларації «Доповнення до податкової декларації (подається відповідно до підпункту «д» 164.2.17 пункту 164.2 статті 164 розділу IV ПКУ)» декларації.

 Наголошуємо, що бланки податкових декларацій безоплатно надаються контролюючими органами  платникам податку на їх запит, крім того їх можна самостійно роздрукувати, використавши   офіційний сайт ДФС України за посиланням:sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/podannya-deklaratsii-pro-/forma-deklaratsii/. За цим же посиланням можна скористатись Інструкцією  щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015року №859 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 556).

ГУ ДФС у Київській області

Способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податку до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податку.

Податковою адресою платника податку – фізичної особи визнається  місце її проживання, за яким вона береться  на облік як платник  податків у контролюючому органі ( це визначено п.45.1 ст.45 ПКУ).

Подається податкова декларація  за вибором платника податків в один із таких способів :

- особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі, скориставшись електронним сервісом ДФС  «Електронний кабінет» за посиланням http://cabinet.sfs.gov.ua- з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис», Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557.

Для подання податкових декларацій в електронній форміплатнику податків потрібно:

- отримати електронний цифровий підпис, який безкоштовно видається Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України -  докладна інформація розміщена на сайті  АЦСК ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/ ;

-  авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу. 

Платники податку  мають право звернутися до контролюючого органу  з проханням надати консультативну допомогу щодо заповнення  річної податкової декларації та  безоплатно отримати таку послугу та бланки податкової декларації.

Необхідно пам’ятати, що:

у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправленняне пізніше ніж за п’ятьднів до закінчення граничного строку подання податкової декларації;

-у разі подання податкової декларації в електронній форміїї необхідно надіслати не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

Нагадуємо, що податкова декларація за 2017 рік подається громадянами до 02 травня 2018 року, а  громадянами, які мають право на податкову знижку, – по 31 грудня 2018 року включно.

З 1 січня 2018 року податкову декларацію про майновий стан і доходи необхідно подавати за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

ГУ ДФС у Київській області

23 січня набрав чинності Порядок випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів

Постановою КМУ від 17 січня 2018 року №21 затверджено Порядок випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі - постанова №21).

Зокрема, у п.1 Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, затвердженого постановою №21 (далі - Порядок), зазначено, що він визначає механізм випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, які реалізуються із застосуванням нульової ставки акцизного податку або ввезення яких здійснюється без сплати акцизного податку відповідно до п.п.229.4.1 п.229.4, п.п.229.5.1 п.229.5, п.п.229.6.1 п.229.6, п.п.229.7.1 п.229.7 ст.229 Кодексу.

Крім цього, постановою № 21 приведені у відповідність до норм чинного законодавства назви центральних органів виконавчої влади.

Відповідно до пп.15 та 16 постанови №21 у разі нецільового використання нафтопродуктів та/або речовин векселедавець є платником акцизного податку з обсягу продукції, використаної не за призначенням (підпункти 212.1.7, 212.1.8 п.212.1 ст.212 Кодексу), та несе відповідальність, передбачену п.п.229.4.16 п.229.4, п.п.229.5.18 п.229.5, п.п.229.6.14 п.229.6, п.п.229.7.16 п.229.7 ст.229 Кодексу.

Таким чином, починаючи з 23.01.2018, податкові векселі, авальовані банком, що видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, оформлюються на підставі Порядку.

Звертаємо увагу, що до приведення у відповідність до положень постанови №21 наказів Міністерства фінансів України від 07.08.2012 №899, від 27.03.2013 №430 контролюючі органи і платники податків користуються порядками роботи податкових постів та застосовують форми довідок і журналів, що затверджені цими наказами.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Від платників податків Київщини надійшло більше 3 млн. грн. за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.02.2018 07:19

 

У січні 2018 року від сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами надійшло більше 3 млн. грн. Це на 19% більше за очікуваний показник.

Наразі на території Київської області діє 12 204 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 6911, тютюновими виробами – 5993 ліцензія.

За січень 2018 року видано 841 ліцензію на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 474, тютюновими виробами – 367), призупинено – 80 ліцензій (алкогольними напоями - 57, тютюновими виробами - 23), анульовано - 118 ліцензій (алкогольними напоями - 68, тютюновими виробами – 50).

З початку поточного року за порушення статті 15-3 Закону України
від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 2 ліцензії (алкоголь –1, тютюн - 1). Загальна сума штрафних санкцій складає 13,6 тис. гривень.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині затримали ліквідатора одного з великих підприємств

 

12 лютого 2018 року співробітниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області спільно зі співробітниками УЗЕ ГУ НП у Київській області, під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області, в рамках досудового розслідування в порядку ч. 1 ст. 208 КПК України затримано ліквідатора одного із великих підприємств Київщини під час вчинення ним злочину, а саме – під час вимагання неправомірної вигоди. Такі дії затриманого кваліфіковано за ч. 4 ст. 368-4 КК України.

         Після затримання посадовця передано до одного з ІТТ Київської області, де він на даний час і перебуває.

         Наразі вирішується питання щодо повідомлення затриманому про підозру у вчиненні  кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 368-4 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині припинено діяльність «конвертаційного центру» із загальним обігом у понад 180 млн.грн.

Оперативні працівники ГУ ДФС у Київській області та ГУ ДФС у м.Києві спільно із співробітниками Департаменту з розслідування особливо важливих справ у сфері економіки Генеральної прокуратури України встановили та припинили діяльність «конвертаційного центру». «Конвертаційний центр» у період з 2017 року – по теперішній час використовувався для надання послуг підприємствам реального сектору економіки м. Києва, Київської та інших областей України, з формування незаконного податкового кредиту та незаконного переведення безготівкових коштів у готівку.

Загальний обіг «проконвертованих» коштів склав понад 180 млн. грн. в результаті чого реально діючим підприємствам незаконно сформовано ризиковий податковий кредит з ПДВ на загальну суму 30 млн. гривень.

На початку лютого цього року за місцями розташування офісних приміщень, банківських установ, місцями реєстрації та фактичного проживання організаторів і учасників «конвертаційного центру» проведено 13 обшуків. Зазначені дії відбувалися в рамках проведення спецоперації «Акциз - 2018» та досудового розслідування кримінального провадження за ознаками злочинів, передбачених ч. 2 ст. 205, ч. 3 ст. 212 КК України (фіктивне підприємництво; ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) в особливо великих розмірах).

За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено:

- грошові кошти у розмірі 205 тис. доларів США, що в еквіваленті становить суму близько 5,7 млн. гривень;

- тютюнові вироби в кількості 100 554 пачки, орієнтовною вартістю понад 3 млн. гривень;

- незаповнені бланки з відбитками печаток транзитно-конвертаційних суб’єктів господарської діяльності, що підтверджують злочинну діяльність;

- електронні ключі підконтрольних транзитно-конвертаційних суб’єктів господарської діяльності;

- комп’ютерну техніку та електронні носії інформації;

- первинні бухгалтерські документи та чорнові записи, які свідчать про незаконну діяльність вказаного угруповання.

Товарно-матеріальні цінності та документи, вилучені за результатами проведених обшуків, перебувають на відповідальному зберіганні. Наразі  проводяться слідчі (розшукові) дії у відношенні учасників «конвертаційного центру» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності та забезпечення відшкодування завданих державі збитків.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 


Сторінка 5 із 31
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld