Податкова Інспекція
Київська митниця ДФС: у пункті пропуску «Бориспіль» затримано партію медичних препаратів, яку незаконно переміщували через митний кордон України PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.10.2017 09:45

 

Працівники Управління протидії митним правопорушенням викрили спробу ввезення медичних препаратів через митний кордон України з порушенням митних правил.

2564 упаковок, 15 ін’єкцій шприців та 63 блістери лікарських засобів «Viread», «BD Micro-Fine»,  «Puri-Nethrol», «Renagel», «Viscoplus» M GEL, речовина в ін’єкціях, «Synacthen Depot»,  «EMEND 125 mg», «CellCept», «ZYPREXA», «ABILIFY», «MIRENA», «Zoladex», «Merional», призначених для лікування гепатиту, противірусних захворювань, протипухлинні засоби, препарати для відновлення балансу фосфатів в організмі, нейролептичні препарати, препарати для стимуляції сперматогенезу, для лікування гінекологічних захворювань та інших гормональних препаратів намагався незаконно ввезти на територію України через пункт пропуску «Бориспіль» громадянин Туреччини який прилетів до України  рейсом з Анталії.

Для проходження митного контролю іноземець обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Лікарські препарати, які знаходились в двох дорожніх валізах громадянина без ознак приховування, були виявлені під час проведення вибіркового митного контролю багажу на каналі «зелений коридор» на рентген-апараті, після перетину громадянином Туреччини «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації громадянин не мав, з приводу декларування до інспекторів митниці не звертався. Документів, що підтверджують вартість препаратів, а також рецепту, виданого на його ім’я, на переміщувані лікарські засоби пасажир не надав.

З виявлених лікарських засобів громадянину було пропущено 5 упаковок кожного найменування, відповідно до Постанови КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

Складено протокол про порушення митних правил. Лікарські засоби вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України „Про лікарські  засоби” № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року „Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування”.

ГУ ДФС у Київській області

 

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій

 

ГУ ДФС у Київській області повідомляє платників податків, що у разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних, відповідно до п.п.201.16.1 п.201.16  ст.201 ПКУ, платнику податкупротягом операційного дня контролюючий орган  в автоматичному режимі  надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації ПН/РК.

У разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних, платник податку має право  подати протягом 365 календарних днів, що настають  за датою  виникнення  податкового зобов’язання, відображеного в такій податковій накладній/розрахунку коригування, пояснення та/або копії документів,  зазначених у п.п. «в» п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ.

Пояснення можна подати у вигляді  Повідомлення щодо  подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим  ПН/РК за формою J(F)1312601.

Повідомлення за формою J(F)1312601 формується по кожній  окремо  податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якого зупинено в Реєстрі.  До нього додаються копії документів, - окремими додатками за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мгб).

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування, які надходять в електронному вигляді,  потребують набагато менше часу для підготовки відповідного рішення, тоді як на опрацювання документів, які подаються у паперовому вигляді, потрібно більше часу.

Електронні формати Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій та додатка до нього  розміщені на офіційному  веб-порталі ДФС  у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності), вхід до нього здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник самостійно може обрати  будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату.

  Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, оперативно, протягом 5-ти робочих  днів опрацьовує Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування та надаються відповідні висновки по кожному такому повідомленню.

Комісією приймається рішення про:

        -  реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН;

-  відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

ГУ ДФС у Київській області

 

Найчастіші запитання щодо оподаткування ПДФО доходу у вигляді процентів за розміщення коштів на банківському рахунку  

 

1.     Як оподатковується ПДФО дохід у вигляді процентів, отриманих ФО від розміщення коштів на депозитному банківському рахунку?

Доходи у вигляді процентів оподатковуються відповідно до норм п. 170.4 ст. 170 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

Відповідно до п.п.170.4.1 п.170.4. ст.170 ПКУ податковим агентом платника податку під час нарахування на його користь доходів у вигляді процентів є особа, яка здійснює таке нарахування.

 Податковим агентом у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку, нарахованого за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ  - 18%, із загальної суми процентів, нарахованих за податковий (звітний) місяць на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спілки у кредитній спілці.

 Доходи, зазначені у п.п.170.4.1 п.170.4. ст.170 ПКУ, остаточно оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування.

  Оподаткування процентів та дисконтних доходів, нарахованих на користь фізичних осіб з будь-яких інших доходів, ніж ті, що зазначені у п.п. 170.4.1 п. 170.4 ст. 170 ПКУ, здійснюється у загальному порядку, встановленому ПКУ для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування, за ставкою, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ (п.п. 170.4.3 п. 170.4. ст. 170 ПКУ).

 

2.     Протягом  якого терміну банк перераховує до бюджету ПДФО із сум процентів, нарахованих за звітний місяць на суму банківських вкладних (депозитних ) або поточних рахунків фізичних осіб?     

         Доходи у вигляді процентів, нарахованих на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спілки у кредитній спілці, оподатковуються відповідно до норм п. 170.4 ст. 170 Податкового кодексу України.
           Згідно з п.п. 170.4.1 п. 170.4 ст. 170 ПКУ податковим агентом платника податку під час нарахування на його користь доходів у вигляді процентів є особа, яка здійснює таке нарахування. Податковим агентом у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума податку із загальної суми процентів, нарахованих за податковий (звітний) місяць на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спілки у кредитній спілці.

 Доходи, зазначені у п. 170.4. ст. 174 ПКУ, остаточно оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування.

   Таким чином, банківська установа перераховує ПДФО до бюджету із сум процентів, нарахованих за податковий (звітний) місяць на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків ФО у термін не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.

 

3.     Чи підлягають оподаткуванню ПДФО та як відображаються у податковому розрахунку за ф.1ДФ доходи у вигляді процентів на поточні банківські рахунки, за якими на користь  ФО здійснюються виключно виплати заробітної плати, стипендій, пенсій, соціальної допомоги?

Відповідно до п.п. 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема пасивні доходи (крім зазначених у п.п. 165.1.41 п. 165.1ст. 165 ПКУ).

         Підпунктом 165.1.41 п. 165.1 ст. 165 ПКУ визначено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи у вигляді процентів на поточні банківські рахунки, за якими на користь фізичних осіб здійснюються виключно виплати заробітної плати, стипендій, пенсій, соціальної допомоги та інших передбачених законом соціальних виплат. Ознаки таких рахунків визначаються Національним банком України.              Відповідно до Довідника ознак доходів, наведеного у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, доходи у вигляді процентів на поточні банківські рахунки, за якими на користь фізичних осіб здійснюються виключно виплати заробітної плати, стипендій, пенсій, соціальної допомоги та інших передбачених законом соціальних виплат відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «162».

          Отже, доходи у вигляді процентів на поточні банківські рахунки, за якими на користь фізичних осіб здійснюються виключно виплати заробітної плати, стипендій, пенсій, соціальної допомоги та інших передбачених законом соціальних виплат не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та відображаються у податковому розрахунку за ф. 1ДФ під ознакою доходу «162».

ГУ ДФС у Київській області

 

Витрати на лікування: чи можливо включити до податкової знижки?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки визначено п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.10.2010 № 2755-VІ .

Зокрема, до податкової знижки включається сума коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у тому числі для придбання ліків (донорських компонентів, протезно-ортопедичних пристосувань, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів), а також суму коштів, сплачених платником податку, визнаного в установленому порядку інвалідом, на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині-інваліду у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Відповідно до п.1 розд. ХІХ ПКУ п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 ПКУ набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинність закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування.

Станом на 01 січня 2016 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав, тобто податкова знижка по витратах, понесених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім’ї першого ступеня споріднення (п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 ПКУ), за наслідками 2016 року платникам не надається.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
У пункті пропуску «Бориспіль» вилучено 21 мобільний телефон iPhone 8, що незаконно переміщували через митний кордон України PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
26.09.2017 08:29

 

Працівники Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» у співпраці з СБУ вилучили 21 мобільний телефон iPhone 8, що незаконно переміщували через митний кордон України.

11 мобільних телефонів iPhone 8+ та 10 мобільних телефонів iPhone 8 з порушенням митних правил намагався ввезти наш співвітчизник, який прилетів  з США транзитом через Німеччину.

Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим засвідчив, що не має предметів, обов’язкових до декларування, або обмежених до переміщення через митний кордон України.

Телефони було виявлено під час перевірки багажу авіапасажира за допомогою технічних засобів митного контролю.

ГУ ДФС у Київській області

Два підпільні цехи з виготовлення алкогольної продукції викрили на Київщині

Діяльність двох підпільних цехів з виробництва лікеро-горілчаної продукції припинили працівники податкової міліції ГУ ДФС у Київській області за процесуального керівництва прокуратури Київської області.

В рамках проведення спецоперації «Акциз – 2017» та розслідування кримінального провадження було встановлено, що на території м. Києва та Переяслав – Хмельницького району Київської області здійснювалася організована незаконна діяльність з виготовлення фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів з недоброякісної сировини. Готова продукція розливалася в «бег-ін-бокси», пластикові та скляні ємності. В подальшому її реалізовували на території Київської області шляхом розміщення оголошень у мережі Інтернет.

На підставі ухвали Броварського районного суду Київської області та  в рамках кримінального провадження 21 вересня 2017 року проведено 4 обшуки, за результатами яких з незаконного обігу вилучено товарно-матеріальні цінності орієнтовною вартістю 1,3 млн. грн., а саме:

- 646 літрів спирту орієнтовною вартістю 120 тис. гривень;

- 469 шт. готових фальсифікованих напоїв в ємностях типу «бег-ін-бокс» з написом «ПШЕНИЧНА» у кількості 4690 літрів орієнтовною вартістю 750 тис. гривень;

- 400 літрів готової не розлитої продукції (горілки) орієнтовною вартістю 65 тис. гривень;

- причіп, який використовувався для транспортування незаконно виготовлених лікеро-горілчаних виробів орієнтовною вартістю 65 тис. гривень;

- обладнання та знаряддя для виробництва фальсифікованої алкогольної продукції (пусті пластикові бутлі об’ємом 20 л. і 6 л., картонні коробки типу «бег-ін-бокс», шланги, лійки, спиртометри, ароматизатори, насоси та фільтри) приблизною вартістю 300 тис. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Наразі триває досудове розслідування кримінального провадження, розпочатого за ч. 3 ст. 204 КК України (незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів, що призвело до отруєння людей чи інших тяжких наслідків).

ГУ ДФС у Київській області

Порядок заповнення граф 2 – 4 додатка до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної, платником, який здійснює постачання послуг

 

Платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в  Єдиному реєстрі податкових накладних ( далі – ЄРПН) має право подати на розгляд комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків (далі – Таблиця) за встановленою формою, яка є додатком до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за № 753/30621 (далі – Критеріїв).    

Відповідно до п. 3 Критеріїв заповнення граф Таблиці здійснюється наступним чином:

      у графі 2 зазначається вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

      у графі 3 – коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі – ДКПП), що на постійній основі придбаваються (отримуються) платником податку;

     у графі 4 – коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП, що на постійній основі постачаються (виготовляються) платником податку.

При складанні податкової накладної платник податку самостійно визначає відповідність товарів певному коду товарної класифікації згідно з УКТ ЗЕД, керуючись Законом № 584 та Поясненнями до УКТ ЗЕД, затвердженими наказом ДФС  від 09.06.2015 № 401. 

Довідник умовних кодів товарів, що відсутні в УКТ ЗЕД розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України. 

Для визначення кодів послуг використовується ДКПП, затверджений наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457 зі змінами та доповненнями. 
ДКПП використовується лише для визначення кодів послуг. Коди видів продукції з ДКПП для визначення кодів товарів не використовуються. 

ГУ ДФС у Київській області

 

Моніторинг податкових накладних: коли реєстрація не зупиняється

Державна фіскальна служба України у листі від 06.09.2017 №2723/99-99-07-05-01-18 повідомила, що починаючи з 01.07.2017 р. згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) у Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинено у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, якщо така податкова ПН/РК відповідає сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації у ЄРПН . Зазначені Критерії разом з вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 зі змінами (далі – наказ №567).

Усі податкові ПН/РК, що подаються на реєстрацію в ЄРПН з метою оцінки ступеня ризиків, достатніх для їх зупинення, до проведення Моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються ДФС на відповідність до ознак, визначених п.п.1–4 п.5 Критеріїв. Якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що ПН/РК відповідає одній з цих ознак, – така ПН/РК не підлягає Моніторингу.

Не зупиняється реєстрація ПН/РК якщо:

1) податкова накладна не підлягає наданню отримувачу (покупцю). Такі ПН складаються у разі:

- здійснення операцій з постачання неплатникам ПДВ;

- при умовному продажу (зокрема, при нарахуванні податкових зобов'язань відповідно до п.198.5 ст.198 та п.199.1 ст.199 ПКУ, анулюванні реєстрації платника податку, у разі перевищення бази оподаткування над договірною вартістю);

- при отриманні послуг від нерезидента;

- при здійсненні експортних операцій;

- зведені податкові накладні за щоденним підсумком реалізації;

2) податкова накладна складена за операцією, що є звільненою від оподаткування (стаття 197; пункти 2, 3, 41,12, 23,26,261,27,28,32,38,45,46,47 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ);

3) обсяг постачання, в ПН/РК, зареєстрованих в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК, становить менше 500 тис. грн. та керівник – посадова особа такого платника податку займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох діючих платників податків. При визначенні обсягу постачання не враховується сума ПДВ. За поточний період береться звітний період, в якому складена ПН/РК, що реєструється в ЄРПН;

4) загальна сума сплачених у 2016 р. єдиного внеску та податків і зборів платником та його відокремленими підрозділами становить більше 5 млн. грн. При розрахунку суми податків не беруться до уваги суми ПДВ, сплачені при ввезенні товарів на митну територію України (ця ознака використовується з 01.04.2017 до 01.01.2018);

5) одночасно D>0,05, а P <Pм х 1,3,

де D – розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S – загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T – загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7%, за останні 12 місяців, за зареєстрованими ПН/РК

P – сума ПДВ в зареєстрованих у звітному (податковому) періоді ПН/РК, з урахуванням поданої на реєстрацію ПН/РК;

Pм – найбільша місячна сума ПДВ в зареєстрованих ПН/РК за останні 12 місяців.

Лист ДФС №2723 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi- dps/72419.html

 

 

ГУ ДФС у Київській області

 
На Київщині розливали пивний фальсифікат PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
25.09.2017 08:10

 

У Вишгородському районі  виявили та припинили діяльність підпільного цеху з масового виробництва алкогольної продукції (пива) відомих торгових марок. Дії щодо припинення незаконної діяльності цеху відбувалися за співпраці управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Київській області, співробітників управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, а також Васильківської місцевої прокуратури та Васильківського відділу поліції ГУ НП у Київській області.

Нелегальне виробництво пива організував приватний підприємець, зберігаючи та реалізуючи згодом підакцизну продукцію без дозвільних документів.  

Правоохоронні органи, які брали участь у заходах,  вилучили обладнання, яке використовувалося для виробництва пива, та готову алкогольну продукцію.

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція «Акциз - 2017»: у Київському регіоні знову викрили цех з виготовлення підроблених алкогольних напоїв

Працівники оперативного управління ГУ ДФС у Київській області спільно із співробітниками Васильківського відділу Києво-Святошинської прокуратури Київської області, в рамках проведення спецоперації
«Акциз – 2017», викрили факт зберігання невідомою особою алкогольної продукції з підробленими марками акцизного збору.

20 вересня 2017 проведено ряд обшуків в гаражних боксах, в ході яких  виявлено та припинено незаконне виробництво елітних фальсифікованих алкогольних напоїв.

За результатами проведених обшуків з незаконного обігу вилучено товарно-матеріальні цінності орієнтовною вартістю 850 тис. грн. З них підакцизних товарів на суму 500 тис. грн., а саме:

115,1 дал. фальсифікованих алкогольних напоїв («Absolut», «Finlandia», «Kvint», «Keglevich», «Beluga») без марок акцизного податку України встановленого зразка на загальну суму 500 тис. гривень;

обладнання і знаряддя  для виробництва фальсифікованої алкогольної продукції (пусті пластикові бутлі об’ємом 5л., картонні коробки типу
«бег-ін-бокс», шланги, лійки, пластикові ємкості об’ємом 1 тис. літрів) та фурнітура в кількості 3 тис. коробів об’ємом 2-
3 літри для фасування фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів з логотипами торгових марок світових брендів на суму 350 тис.  гривень.

За наявною інформацією, зазначені алкогольні напої в подальшому реалізовувались на території Київської області шляхом розміщення оголошень у мережі Інтернет.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Досудове розслідування кримінального провадження  за ч. 1 ст. 199 КК України триває.

ГУ ДФС у Київській області 

 
На Київщині намагалися “хімічити” з бензином PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
21.09.2017 14:52

 

Працівники податкової міліції ГУ ДФС у Київській області виявили та припинили діяльність підпільного виробництва паливно-мастильних матеріалів. Дії податківців відбувалися в рамках проведення спецоперації «Акциз – 2017» та досудового розслідування кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України. Зокрема, це стосується незаконного виготовлення, зберігання або транспортування з метою збуту підакцизних товарів.

За результатами проведених заходів було встановлено, що службові особи ряду підприємств на території нафтобази, розташованої у Миронівському районі Київської області, організували незаконне виробництво паливно-мастильних матеріалів шляхом додавання до пального низької якості хімічних присадок, чим підвищували октанове число даного пального.

Як повідомив начальник оперативного управління ГУ ДФС у Київській області Роман Потапов, у подальшому реалізація виготовлених недоброякісних паливно-мастильних матеріалів кінцевому споживачу здійснювалася за допомогою власного інтернет-ресурсу та через мережу АЗС, розташованих на території Київської області.

У рамках даного кримінального провадження та на підставі ухвали Солом’янського районного суду працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області здійснено ряд слідчо-оперативних заходів. У підсумку з незаконного обігу вилучено товарно-матеріальні цінності орієнтовною вартістю 6,4 млн. гривень, а саме:

- паливно-мастильні матеріали у кількості 245 тис. 963 літри орієнтовною вартістю 6 млн. 150 тис. гривень;

- хімічні присадки, які підвищують октанове число пального, що використовувались у процесі виготовлення паливно-мастильних матеріалів, у кількості 64 діжки об’ємом 200 л. орієнтовною вартістю  250 тис. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Досудове розслідування кримінального провадження триває.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Заповнюємо Звіт про суми податкових пільг PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
01.09.2017 08:26

 

Відповідно до п. 30.6 ст. 30 Податкового кодексу України, суми податку та збору не сплачені суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, обліковуються таким суб’єктом - платником податків. Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1233 затверджено Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (далі – Порядок) та Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт).

Порядком визначено, що Звіт подається суб’єктом господарювання за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі, коли суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається.

Звіт заповнюється відповідно до Порядку, зокрема, у графах «Код пільги згідно з довідником пільг» та «Найменування податкової пільги» Звіту зазначаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до Довідника пільг.

Суб’єкт господарювання, який подає Звіт до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації, в якому зазначає код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до Довідника податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, та Довідника інших податкових пільг, затверджених Державною фіскальною службою України (далі – Довідники).

При поданні Звіту:

- за дванадцять календарних місяців минулого року використовуються Довідники пільг станом на 01 січня поточного року;

- за три календарних місяці поточного року – Довідники пільг станом на 01 квітня поточного року;

- за шість календарних місяців поточного року – Довідники пільг станом на 01 липня поточного року;

- за дев’ять календарних місяців поточного року – Довідники пільг станом на 01 жовтня поточного року.

ГУ ДФС у Київській області

У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, кожного разу необхідно заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, має право подати згідно з Додатком до Критеріїв на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, інформацію щодо: - видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
Інформація подається окремо по кожній податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.

Тобто, у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, платнику податків необхідно кожного разу заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

ГУ ДФС у Київській області

Як виправити помилки у звіті за  формою № 1ДФ

Пунктом 3.1 розділу III Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 визначено перелік реквізитів, які заповнюються у формі № 1ДФ.

Проведення коригувань реквізитів зазначеної форми здійснюється відповідно до розділу IV цього Порядку.

Коригування поданої і прийнятої форми № 1ДФ проводяться на підставі самостійно виявлених податковим агентом помилок, а також на підставі повідомлень про помилки, виявлені контролюючим органом (п. 4.1 розділу IV Порядку № 4).

У разі необхідності проведення коригувань у формі № 1ДФ до закінчення строку її подання подається звітна нова форма (п. 4.2 розділу IV цього Порядку).

Уточнююча форма № 1ДФ подається у разі необхідності проведення коригувань після закінчення строку її подання. Уточнююча форма № 1ДФ може подаватися як за звітний період, так і за попередні періоди (п. 4.3 розділу IV Порядку № 4).

При цьому заповнення звітної нової та уточнюючої форм № 1ДФ є однаковим. Звітна нова та уточнююча форми № 1ДФ подаються на підставі інформації з попередньо поданої форми і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються.

Для проведення коригування необхідно виключити рядок, в якому було допущено помилку. Для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 зазначити «1» — на виключення рядка.

Після чого для введення нового рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 зазначити «0» — на введення рядка.

Відповідно до п. 119.2 ст. 119 ПКУ неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку –     тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, -  тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 
Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
30.08.2017 06:58

 

Відповідно до п. 100.8. ст. 100 Податкового кодексу (далі – ПКУ) рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки приймається у такому порядку:

- стосовно загальнодержавних податків та зборів – керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу з урахуванням особливостей, визначених п. 100.9 ст. 100 ПКУ;

- стосовно місцевих податків та зборів – керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та затверджується фінансовим органом місцевого органу виконавчої влади, до бюджету якого зараховуються такі місцеві податки та збори.

Згідно з п. 100.9 ст. 100 ПКУ, рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, крім випадків, передбачених п. 100.9 ст. 100 ПКУ, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про що повідомляється центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, якщо сума, заявлена до розстрочення, відстрочення, або сума розстрочених, відстрочених грошових зобов’язань чи податкового боргу, щодо яких переносяться строки сплати, становить один мільйон гривень та більше, приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум, якщо сума попередньо наданого розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу не була погашена, приймається за вмотивованим та обґрунтованим рішенням керівника (заступника керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

ГУ ДФС у Київській області

 

При зупиненні реєстрації податкової накладної в ЄРПН в СМ КОР, граничні строки реєстрації перериваються на період зупинення реєстрації

З 1 липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

Тобто, реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у разі відповідності сукупності критеріїв оцінки ступенів ризиків, достатніх для зупинення їх реєстрації в ЄРПН.

Податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.

Таким чином, податкова накладна / розрахунок коригування реєструються датою внесення їх до ЄРПН.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в ЄРПН протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування.

Перебіг зазначеного строку переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації.

При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН на підставі відповідності критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення, штрафні санкції не застосовуються на період зупинення такої реєстрації до прийняття рішення щодо відновлення реєстрації таких податкових накладних / розрахунків коригування.

Зазначена норма передбачена п. 201.10 ст. 201, п.п. 210.16.4 ст. 201 та п. 120 1.1 ст. 120 1 Податкового кодексу України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звіти неприбутківців, які до  01 липня 2017 року не привели у відповідність свої установчі документи

 Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу неприбуткові організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Закону №652 від 17.07.2015р., що не відповідають вимогам п. 133.4 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 01 липня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність до норм Кодексу та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.

У разі недотримання зазначених норм такі установи після 01 липня 2017 року втрачають ознаку неприбутковості та виключаються контролюючим органом з Реєстру. Тобто стають  платниками податку на прибуток підприємств.

Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два "статуси": не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017 р.) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017 р.) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.

Порядок звітування вищевказаних платників, яких з 01 липня 2017 року виключено з Реєстру та які з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. отримали статус платника податку на прибуток, наступний:

- за період з 01.01.2017 р. по 30.06.2017 р. неприбуткова організація подає до органів ДФС Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 р. по 30.06.2017 р.), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Звіту 01 березня 2018 року;

- за період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. така організація повинна подати до контролюючого органу декларацію з податку на прибуток підприємств за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р., та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Декларації 01 березня 2018 року.

В той самий час, якщо у подальшому, після втрати неприбутковості після 1 липня, платник у період з 01.07.2017 р. по 31.12.2017 р. знову включається органами ДФС до Реєстру неприбуткових організацій, такий платник має подати наступну звітність:

- за період перебування на загальній системі оподаткування - Декларацію за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування на загальній системі оподаткування, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто граничний строк подання Декларації - 01 березня 2018 року;

- за період перебування у Реєстрі така організація надає органам ДФС Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року із показниками діяльності, обрахованими за період перебування у Реєстрі, та фінансову звітність за 2017 рік - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання декларації 01 березня 2018 року.

Роз’яснення з цього питання прописані в листі ДФС України від 10.08.2017р. N 21192/7/99-99-12-02-04-17.

 

 

ГУ ДФС у Київській області

 


Сторінка 4 із 26
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld