Податкова Інспекція
В пункті пропуску «Бориспіль» в іноземного студента вилучено фітнес-браслетів більш ніж на півмільйона гривень PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
07.08.2019 07:49

 


 

 

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС  зафіксовано спробу переміщення через митний кордон України з порушенням митних правил товарів (фітнес-браслетів) іноземним громадянином .

         400 фітнес-браслетів Mi Smart Band 4 з функцією годинника в комплекті намагався незаконно ввезти на територію України громадянин Китаю (студент одного з вітчизняних навчальних закладів), який для проходження митного контролю самостійно обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, до моменту перетину ним «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил і порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не звертався.

Фітнес-браслети було виявлено у двох валізах пасажира після  проходження його багажу та ручної поклажі через рентген-апарат митниці після перетину «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».

Відповідно до ст. 374 ч. 8 Митного кодексу України товари  (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що пересилаються (переміщуються) на митну територію України, зокрема, у ручній поклажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

Дані товари після складання протоколу про порушення  митних правил були прийняті на зберігання за уніфікованою митною квитанцією, що передбачає подальшу сплату податків на їх ввезення, або зворотнє їх вивезення даним громадянином.

Довідково: вартість 1 фітнес-браслета Mi Smart  Band 4 з функцією годинника в комплекті з зарядним пристроєм-кабелем згідно із ціновою інформацією на інтернет-сайтах становить 1 299 гривень.

Загальна вартість 400 фітнес-браслетів Mi Smart  Band 4 з функцією годинника в комплекті з зарядним пристроєм-кабелем складає 519 600 гривень (згідно з курсом НБУ на день виявлення становить 18 571.27 євро).

ГУ ДФС у Київській області

 

Термін подання декларації з податку на прибуток за півріччя 2019 завершується 09 серпня

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податку на прибуток, для яких встановлено квартальний податковий (звітний) період, податкову декларацію з податку на прибуток повинні подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (п.п.49.18.20 п.49.18 ст.49 ПКУ). Таким чином, термін подання податкової декларації з податку на прибуток за півріччя 2019 року завершується  09 серпня 2019 року.

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом для подання податкової декларації (п. 57.1  ст.57 ПКУ). Тобто, сплатити задекларовані податкові зобов’язання потрібно до 19 серпня 2019 року.

ГУ ДФС у Київській області

 

Неподання/несвоєчасне подання Розрахунку частини чистого прибутку

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями відповідно до форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженої наказом ДПС України від 16.05.2011 № 285 (далі – Розрахунок) та зазначається у Податковій декларації з податку на прибуток підприємств.     Розрахунок разом з фінансовою звітністю подається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями до контролюючих органів у терміни, передбачені для подання Декларації.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачена п. 120.1 ст. 120 ПКУ.

Відповідно до п. 120.1 ст. 120 ПКУ неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Пунктом 46.1 ст. 46 ПКУ визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно із п.п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податкове зобов’язання – сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

У переліку податків і зборів, визначеному ст.ст. 9 і 10 ПКУ, відсутній такий платіж як частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті, визначена державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями у формі Розрахунку, не є податковим зобов’язанням та відповідно, Розрахунок не є податковою декларацією у розумінні п. 46.1 ст. 46 ПКУ.

Враховуючи зазначене, платники частини чистого прибутку (доходу) не несуть відповідальність, передбачену п. 120.1 ст. 120 ПКУ, за неподання (несвоєчасне подання) Розрахунку, на підставі якого здійснюється нарахування та сплата частини чистого прибутку (доходу) до державного бюджету.

При написанні матеріалу використано інформацію з загальнодоступного інформаційно – роз’яснювального ресурсу ДФС (ЗІР) категорія 115.02.

ГУ ДФС у Київській області

 

У разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, необхідно отримати нові кваліфіковані сертифікати відкритих ключів

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що у разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять неактуальну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Така вимога ґрунтується на  част.2 ст. 12 Закону України від 05.10.2017№ 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74, де передбачено, що користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містить сертифікат відкритого ключа.

ГУ ДФС у Київській області


 
Динаміка росту надходжень до Держбюджету від платників Київщини становить 29%, - Олексій Кавилін PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
06.08.2019 07:30

 


 

 

За період січень-липень 2019 року платники податків Київської області направили до зведеного бюджету 15,7 млрд. грн. Такі дані навів начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Він підкреслив, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року у приведених умовах надходження збільшилися на 27,4% або 3,4 млрд. грн.

Зокрема, Кавилін повідомив, що до державного бюджету за звітний період зібрано 7,5 млрд.грн. із темпом росту до фактичного показника січня-липня 2018 року 29%. При цьому сума додаткових надходжень складає 1,7 млрд. грн.

Серед основних платежів традиційно у надходженнях до держбюджету лідирує податок на додану вартість. Так, зазначає Олексій Кавилін, платники податків сплатили 3,6 млрд. грн., що на 36% або 940 млн. грн. більше за показник аналогічного періоду минулого року. При цьому середньомісячна сума надходжень наразі складає 514 млн. грн., тоді коли минулоріч ця сума дорівнювала 380 мільйонам гривень.

На 17% або на 216 млн. грн. зросла сума, що надійшла до Державної скарбниці від сплати податку на прибуток. За сім місяців поточного року вона склала 1,5 мільярда гривень. Сплата податку на доходи фізичних осіб забезпечила бюджету 1,8 млрд. грн. За інформацією начальника фіскальної служби Київщини, це на 27% або 376 млн. грн. більше за суму, що надійшла в аналогічному періоді минулого року.

На підтримку Збройних сил України платники податків Київської області спрямували 510 мільйонів гривень. Порівняно з надходженнями минулого року, цей показник збільшився на 25% або 102 млн. грн.  

Раніше повідомлялося, що за півроку бізнес Київської області отримав від держави 864 млн. грн. відшкодування ПДВ.

Також ми писали, що за перше півріччя платники податків Київської області збільшили відрахування до бюджету на 25%.

ГУ ДФС у Київській області

 

Майнові податки: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Базовим податковим (звітним) періодом є календарний рік (п.п. 266.6.1 п. 266.6 ст. 266 ПКУ).

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за встановленою формою, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Фізичним особам контролюючий орган за місцем  податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком), надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості за 2018 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.

Фахівцями  ГУ ДФС у Київській області сформовано  92 354 податкові повідомлення-рішення з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки по 62 458 фізичних особах  на загальну суму 103,1 млн.грн.

Станом на 30.07.2019 року сплачено 68,3 млн.грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в тому числі по ППР поточного року- 52,1 млн.грн., погашено боргу та сплачено штрафних санкцій – 16,2 млн.грн.

Податковим Кодексом передбачено, що платники-власники житлових об’єктів, площі яких мають значні розміри,  додатково до розрахованої за загальними правилами  суми податку на нерухомість  сплачують 25000 гривень на рік  за наявності у них у власності:

 - квартири, у тому числі її частки, загальна площа якої перевищує 300 квадратних метрів ,

- та/або за наявності  будинку загальна площа якого перевищує 500 квадратних метрів   - абз. г) п.п.266.7.1 п.266.7 ст.266 ПКУ.

У разі отримання податкових повідомлень–рішень, які містять некоректну інформацію, або не отримання їх, платники мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжності між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими оригіналами відповідних документів, зокрема, документами на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проведе перерахунок податку і надішле нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважатиметься скасованим (відкликаним).

Раніше ми писали про сплату транспортного податку.

Крім цього, повідомлялося про плату за землю.

ГУ ДФС у Київській області

 

Наявність ліцензій на право здійснення роздрібної та/або оптової торгівлі пальним можна перевірити на веб-сайті ДФС

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що положеннями ст. 15 Закону України від 19.12.1995 № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального передбачено, що оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Оптова торгівля пальнимдіяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико - хімічних характеристик субєкти господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам (ст. 1 Закону № 481) .

Єдиний державний реєстр субєктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (даліЄдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального) – перелік СГ, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі СГ, які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.

Відповідно п.7,8 Порядку ведення Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №545, інформація про СГ вноситься до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше робочого дня, наступного за днем видачі/зупинення/анулювання ліцензії або внесення змін до ліцензії.
 
Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального розміщується на офіційному веб-сайті ДФС.

Субєкти господарювання, які отримали ліцензію на право здійснення оптової торгівлі пальним, не повинні вимагати чи перевіряти наявність у покупців ліцензій на право здійснення роздрібної та/або оптової торгівлі пальним, оскільки положення Закону №481 не містять таких вимог, проте, такі СГ мають право перевіряти наявність у покупців таких ліцензій в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, розміщеному на офіційному веб-сайті ДФС.

ГУ ДФС у Київській області


 
Податківці Київщини викрили «сімейний» підряд з ухилення від сплати податків PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
05.08.2019 07:23

 

 

Слідче управління ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області, у липні поточного року викрили організовану групу в складі трьох осіб, які шляхом заниження майнових прав на житлові квартири, ухилились від сплати державі податків у сумі, що складає майже 4 млн. грн.

Так, встановлено, що один з провідних забудовників Київської області, з метою ухилення від сплати податків, продавав майнові права на належні йому об’єкти нерухомості в Києво-Святошинському районі столичного регіону своєму синові за заниженими цінами у порівнянні із ринковими, залучивши до схеми реалізації одне з пов’язаних підприємств.

У подальшому син забудовника після отримання права власності на житлові квартири, організовував їх продаж, в тому числі державним структурам, вже за ринковими цінами.

Зловмисникам повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 28 ст. 212 КК України.

За вчинення вказаного злочину законодавством передбачено покарання у виді штрафу з конфіскацією майна. Досудове розслідування триває.

 

Олексій Кавилін: За шість місяців платники Київщини збільшили приріст надходжень з ПДВ на 30%

Як повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін, за підсумками першого півріччя платники податків Київщини спрямували до Державного бюджету 3,1 млрд. грн. податку на додану вартість.

Зокрема, він підкреслив, що цей показник зріс на 30% або 704 мільйона гривень порівняно з аналогічним періодом минулого року. «Із 6,6 млрд. грн., що надійшли до Держбюджету від суб’єктів господарювання пристоличного регіону, сплата ПДВ займає частку у 47%. Відповідно, зросла середньомісячна сума сплати цього виду податків – 516 мільйонів гривень з цього виду податку щомісяця стабільно спрямовується до бюджету. Минулого року ця сума складала 400 млн. грн.».    

Кавилін також зазначив, що найбільші суми ПДВ надійшли від суб’єктів господарювання, чия діяльність зосереджена у Києво-Святошинському районі – 692,2 млн. грн., Бориспільському  - 522,2 млн. грн. та Білоцерківському - 461 млн. грн. «Наразі на Київщині зареєстровано 16 548 юридичних та 1202 фізичні особи – платники податку на додану вартість», - повідомив він.

Серед галузей-лідерів за обсягами сплати ПДВ серед юридичних осіб Олексій Кавилін виділяє оптову та роздрібну торгівлю, ремонт автотранспорту – 615 млн. грн., переробну промисловість – 599 млн. грн., сільське, лісове та рибне господарства – 548 млн. грн.  З-поміж фізосіб також лідирують сфери торгівлі – 22,1 млн. грн., транспорту, складського господарства, поштової та кур’єрської діяльностей – 16,1 млн. грн., а також переробної промисловості – майже 10 млн. грн.

Раніше повідомлялося, що платники податків Київської області сплатили до держбюджету 6,6 млрд. грн.

Також повідомлялося, що дохід місцевих бюджетів Київської області зріс на 1,3 млрд. грн.

 

Штрафи за порушення граничних термінів реєстрації

акцизних накладних

        Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) тягне за собою накладення штрафу в розмірі:

     - 2% від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
    - 10% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
   - 20% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
    - 30% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів;
     - 40 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів, -  п. 120 прим. 2.1 ст. 120
прим. 2 ПКУ.

          Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в ЄРАН/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 % суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які платник податку зобов’язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування.
        Відсутність з вини платника акцизного податку, який отримав пальне або спирт етиловий, реєстрації в ЄРАН другого примірника акцизної накладної/другого примірника розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після граничного терміну реєстрації другого примірника акцизної накладної/розрахунку коригування – тягне за собою накладення штрафу в розмірі 2% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у такій акцизній накладній/розрахунку коригування - п.120 прим. 2.1 ст.120
прим. 2 ПКУ.

     Сума акцизного податку для цілей п.п. 120 прим. 2.1 та 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ визначається за ставкою, що встановлена на дату реалізації пального, та курсом Національного банку України, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального, а для спирту етилового – за ставкою, що встановлена на дату реалізації спирту етилового (п. 120 прим. 2.3 ст. 120 прим. 2 ПКУ).

 

Право на податкову знижку можна використати по 31 грудня

 

Головне управління ДФС у Київській області нагадує платникам податків, які протягом 2018 року здійснили витрати, які дають їм право на податкову знижку (перелік таких витрат наведено у п.166.3 ст.166 ПКУ), що  підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються ними у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами: квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу(виконання, надання).

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

 


 
З 01 серпня 2019 заяву на повернення помилково та/або надміру сплачених коштів по платежах, належних державному бюджету можна подати в електронному вигляді через ІТС «Електронний кабінет» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
26.07.2019 06:52

 

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що з 26.04.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2019 р. №60 "Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені" (далі – Порядок).

 Новація Порядку полягає у запровадженні єдиної автоматизованої системи створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення  з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем. Документ покликаний внести новації у документообігвзагалі й відмовитись від паперових документів.

Порядок застосовується щодо повернення платежів, що належать:

  • державному бюджету, з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.08.2019 р.;
  • місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.11.2019 р.

Таким чином, починаючи з 01 серпня 2019 року, платники податків мають змогу подати заяву на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань по платежах, належних державному бюджету в електронному вигляді через ІТС «Електронний кабінет».

Подати заяву можна через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету.       

Робота у приватній частині Електронного кабінету виконується з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрісертифікації ключів.

     Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
     Отже, платник податків має право надіслати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині з початку року розпочато 9 кримінальних проваджень у митній сфері

В напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері
з початку року за матеріалами оперативних працівників розпочато
9 кримінальних проваджень, у тому числі 3 за ч. 3 ст. 212 КК України.

У поточному році слідчими закінчено 3 кримінальних провадження даної категорії та направлено до суду для звільнення від кримінальної відповідальності  у зв'язку з повним погашенням завданих державі збитків на суму 3,5 млн. гривень.

Припинено діяльність 1 «центру мінімізації митних платежів», в ході відпрацювання якого, встановлено 7 суб’єктів господарської діяльності-вигодонабувачів, сума імпортних операцій складає 91,1 млн. гривень.  

З початку року до митниць ДФС надано 48 листів про вчинення порушень митних правил.

За результатами відпрацювання інформації оперативних підрозділів складено 4 протоколи про порушення митних правил на суму 4,4 млн. грн. та додатково сплачено митних платежів на суму 21,8 млн. гривень. В рамках досудового розслідування кримінальних проваджень, викритих у минулих роках, накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 63,9 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Новації у заповненні акцизної накладної

Головне управління ДФС у Київській області інформує платників про те, що після завершення технічного обслуговування системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового розпочинається приймання документів, форми яких затверджені наказом № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 р. за № 753/33724 з урахуванням норм Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року необхідно подати акцизну накладну за формою J/F1203201 (далі АН_РП), складену з дотриманням таких умов:

АН_РП складається виключно в двох примірниках (в полі «Коди операцій для складання в одному примірнику» встановлюється значення «0»);

у полі «Умови оподаткування» встановлюється значення «0» або «4»;

у полі «Напрям використання» встановлюється значення «3»;

дата складання АН_РП може приймати лише значення «01.07.2019»;

дані щодо особи, що реалізує пальне – дані про платника податку або суб'єкта господарювання, який з 1 липня 2019 року не підпадає під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу та у якого станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального;

особа-отримувач пального – дані про платника податку, який підпадає під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу і який станом на 01.07.2019 зареєстрований платником податку;

дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, з якого фізично відвантажене (відпущене) пальне, не заповнюються;

дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, на який фізично відвантажене (отримане) пальне заповнюються в обов’язковому порядку.

Для врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА_РПСЕ) залишків пального у суб'єктів господарювання, які до 1 липня 2019 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, а з 1 липня 2019 р. підпадають під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, облік якого в системі електронного адміністрування реалізації пального не здійснювався, такі платники податку подають заявку на поповнення обсягів залишку пального за формою J/F0210901 (далі – Заявка), складену з дотриманням таких умов:

на один акцизний склад подається одна заявка;

заявки подаються тільки з ознакою «Основна»;

у полі «Дата складання» зазначається «01.07.2019»;

у полі 2 табличної частини «Умова оподаткування» зазначається «5»;

у полях 7,8,9 табличної частини зазначається значення «0».

Для відображення в СЕА_РПСЕ після закінчення терміну подання заявок буде використана остання за часом подання заявка, яка отримала позитивну квитанцію по конкретному акцизному складу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС провела робочу зустріч з представниками підприємств легкої промисловості

За участю керівництва Київської митниці ДФС, керівників профільних підрозділів митниці, Української асоціації підприємств легкої промисловості та корпорацією «Елтекс» та ПРАТ «Софія» відбулася робоча зустріч щодо обговорення проблемних питань підприємств, що пов’язані з поміщенням товарів у митний режим переробки на митній території.

Підприємці, зокрема, звернули увагу митників на те, що Митним кодексом України встановлений 5-ти денний термін розгляду заяв підприємств про надання дозволу на переробку товарів на митній території, але специфіка виробництва підприємствами легкої промисловості потребує більш оперативного розгляду митницею документів, що подаються підприємствами для отримання цього дозволу.

Разом з цим підприємці зазначили, що в них відсутні зауваження до роботи митниці при розгляді заяв підприємства на отримання дозволу на поміщення товарів у вищезазначений митний режим.

В свою чергу керівництво митниці наголосило на важливості прийняття управлінських рішень щодо оптимізації розгляду документів при поміщенні товарів у митний режим переробки на митній території, та зауважило на необхідності дотримання підприємцями вимог законодавства з питань державної митної справи, що регулюють поміщення товарів у цей митний режим.

Як результат зустрічі можна зазначити, що протокольним рішенням було вирішено, зокрема, внести відповідні зміни до Переліку повноважень щодо прийняття рішень з питань організації митного контролю та митного оформлення, які надаються керівникам митних постів Київської митниці ДФС, затвердженого наказом Київської митниці ДФС від 10.04.2019 №129. Також йшлося про забезпечення неухильного виконання вимог законодавства з питань державної митної справи, що регулюють поміщення товарів у митний режим переробки на митній території.

Як і всі робочі зустрічі, які проходять в Київській митниці ДФС, даний захід дав можливість підприємцям і митникам почути одне одного і дійти спільних рішень, які б унеможливили втрати державного бюджету на затримках в роботі підприємств легкої промисловості.

ГУ ДФС у Київській області


 
Дохід місцевих бюджетів Київської області зріс на 1,3 млрд. грн., - Кавилін PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.07.2019 07:09

 

 

Як повідомив начальник Головного управління ДФС у Київській області Олексій Кавилін, дохід місцевих бюджетів Київщини зріс на 1,3 млрд. грн. у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Так, за півроку платники податків регіону перерахували 6,8 млрд. грн., що на чверть більше суми, сплаченої за шість місяців 2018 року.

Кавилін підкреслив, що лідер по сумі надходжень до місцевої казни - податок на доходи фізосіб. Зокрема, з початку року платники податків Київської області перерахували 4,4 млрд. грн. ПДФО. У порівнянні з тим самим періодом минулого року, цей показник збільшився на 25% або 874 мільйони гривень. Як заявив начальник фіскальної служби регіону, цьому сприяло зростання мінімальної заробітної плати до 4 173, а також робота податківців з виведення зарплат з тіні та легалізації зайнятості населення.

Олексій Кавилін повідомив, що за перше півріччя, в результаті контрольно-перевірочних заходів роботодавці легалізували труд 4 321 робітника. При цьому, до бюджетів області вже надійшло 3,2 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Крім того, низка підприємств підвищила заробітну плату до рівня середньогалузевої, що також вплинуло на динаміку надходжень до місцевих скарбниць. Відзначимо, зараз середня зарплата в Київській області становить 10776 гривень.

На другому місці по відрахуванню до бюджетів – єдиний податок. Так, підприємці-спрощенці сплатили 1 мільярд гривень, що більше минулорічних надходжень на 230 мільйонів гривень.

«Вагомими складовими доходу місцевих бюджетів Київщини є майнові податки - на нерухомість, відмінну від земельної ділянки, транспорт, землю. За всіма з них ми фіксуємо позитивну динаміку від 19 до 34%», - стверджує Кавилін. «Найбільший приріст у бюджетах забезпечений сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. За півроку власники «зайвих метрів» на житлових та нежитлових об'єктах сплатили 180 мільйонів гривень, зростання по відношенню до минулого року становить 34% або 45,5 млн. грн.», - сказав начальник фіскальної служби Київщини.

Власники елітного автотранспорту сплатили до бюджетів області 10,5 млн. грн. Цей показник перевищує минулорічний на 600 тисяч гривень.

Також Олексій Кавилін зазначив, що сума сплати податку на землю зросла на 19% або 108 мільйонів гривень, і зараз становить 692 млн. грн. При цьому він підкреслив, що дохід бюджетів області збільшився завдяки  у тому числі широкомасштабній інформаційно-роз'яснювальній роботі, яка проводиться фіскальною службою регіону спільно з органами місцевої влади серед платників податків Київщини.

Раніше повідомлялося, що платники податків Київської області сплатили до Держбюджету 6,6 млрд. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Будьте обережні! На Київщині активізувались шахраї!

Шановні платники податків!

Повідомляємо, що податківці Київщини зафіксували випадки шахрайських дій з боку невстановлених осіб.

Так, платники області отримують дзвінки з телефонних номерів мобільних операторів нібито від імені керівників територіальних управлінь ГУ ДФС у Київській області з метою перерахунку коштів на карткові рахунки.

Будьте пильними, адже такі дзвінки є провокацією з боку осіб, які у шахрайський спосіб намагаються отримати гроші!

Для запобігання діяльності злочинців просимо у випадку отримання таких дзвінків або інших протиправних дій телефонувати за номером 044 200 37 50

ГУ ДФС у Київській області

 

До уваги платників акцизного податку!

В акцизних накладних, складених для розподілу обсягів пального, облік якого здійснювався в СЕАРП, між акцизними складами та / або акцизними складами пересувними, а також в Актах інвентаризації обсягів залишків спирту етилового, має бути зазначена дата складання – тільки 01.07.2019.

Щодо врахування в СЕАРП та СЕ обсягів пального, облік якого у СЕАРП не здійснювався.

Пунктом 45 Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року № 408 (далі – Порядок № 408), передбачено можливість врахування в СЕАРП та СЕ обсягів пального, облік якого у СЕАРП не здійснювався (тобто обсягів залишків пального, яке станом на 01.07.2019 обліковується у суб’єктів господарювання, які до 01.07.2019 не підпадали під визначення платників акцизного податку, а з 01.07.2019 підпадають під таке визначення).

Для врахування в СЕАРП та СЕ таких обсягів пального, платники без сплати акцизного податку подають у період з 16 до 20 липня 2019 року (включно) заявка на поповнення залишку пального станом на 1 липня 2019 року для подальшого використання виключно для власного споживання або промислової переробки.

Особливості заповнення заявок на поповнення залишку пального, складених відповідно до п. 45 Порядку № 408, які складаються окремо від інших заявок на поповнення залишку пального:

до верхньої лівої частині заявки на поповнення  залишку пального відмітка «Х» вноситься тільки у полі «основна». Відмітка «Х» у полі «коригуюча» не може бути внесена;

у полі «дата складання» може бути зазначено тільки дату – 01.07.2019;

поле «коригування показників до заявки на поповнення  залишку пального» не заповнюється (номер та дата заявки, показники якої коригуються, не вносяться);

до передбаченого для цього поля вноситься уніфікований номер реєстрації акцизного складу в СЕАРП та СЕ, на якому фактично знаходиться таке пальне. По кожному акцизному складу може бути складена тільки одна заявка на поповнення залишку пального. При цьому кількість рядків у табличній частині такої заявки на поповнення залишку пального повинна відповідати кількості кодів УКТ ЗЕД пального, яке знаходиться на такому акцизному складі;

до кожного рядка графи 2 «Умови оподаткування» табличної частини заявки на поповнення залишку пального вноситься ознака щодо умови оподаткування «5» (залишки пального, які не обліковуються в СЕАРП (утворилися станом до 01 липня 2019 року у суб’єктів господарювання, які до 01 липня 2019 року не є платниками акцизного податку з реалізації пального)). Інші ознаки щодо умови оподаткування, крім «5», до такої заявки не вносяться;

до граф 7 («Ставка акцизного податку,  встановлена підпунктом 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, євро»), 8 («Курс НБУ, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального, грн»), 9 («Сума акцизного податку, грн (–) (+)) табличної частини заявки вноситься значення «0».

В СЕАРП та СЕ по кожному акцизному складу будуть враховуватись показники останньої поданої заявки на поповнення залишку пального, складеної відповідно до п. 45 Порядку № 408.

У випадку, якщо у поданій заявці на поповнення залишку пального, складеній відповідно до п. 45 Порядку № 408, платником зазначено помилкові дані щодо обсягу пального та/або коду УКТ ЗЕД пального, платником у період з 16 до 20 липня 2019 року (включно) подається нова заявка з правильними даними.

У разі помилкового зазначення у поданій заявці на поповнення  залишку пального, складеній відповідно до п. 45 Порядку № 408, реквізитів акцизного складу (тобто, на акцизному складі, уніфікований номер якого зазначено в заявці на поповнення залишку пального, залишки пального фактично відсутні), платником у період з 16 до 20 липня 2019 року (включно) подається нова заявка. В такій заявці з помилкової заявки переносяться дані щодо уніфікованого номера акцизного складу та кодів УКТ ЗЕД пального, та  по кожному з цих кодів зазначаються нульові обсяги пального.

В-подальшому при власному споживанні чи промисловій переробці, або у випадку втрат пального,  обсяги якого зазначені у заявці на поповнення  залишку пального, складеній відповідно до п. 45 Порядку № 408, складається акцизна накладна форми «П» у одному примірнику з врахуванням наступних особливостей:

у верхньому лівому куті акцизної накладної зазначається код операції «1» (власне споживання чи промислова переробка) або «2» (втрачене, зіпсоване, знищене пальне (пункт 214.7 статті 214 та пункт 216.3 статті 216 розділу VI Податкового кодексу України));

у верхньому лівому куті акцизної накладної зазначається ознака щодо умов оподаткування «5»;

у лівій частині акцизної накладної зазначаються реквізити платника як особи, що реалізує пальне;

у правій частині акцизної накладної у рядку «Особа – отримувач пального» зазначається «Неплатник», а до рядка «юридична особа – код за ЄДРПОУ отримувача пального; договір про спільну діяльність – реєстраційний обліковий номер; для фізичної особи – прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта» вноситься умовний код «1000000000».

Якщо у платника виникає необхідність переміщення пального, обсяги якого зазначені у заявці на поповнення залишку пального, складеній відповідно до п. 45 Порядку № 408, з акцизного складу, зазначеного у такій заявці, на інший акцизний склад або акцизний склад пересувний, на такі операції складається акцизна накладна форми «П» у двох примірниках з врахуванням наступних особливостей:

у верхньому лівому куті акцизної накладної зазначається код операції «0» та умови оподаткування «5»;

у лівій та правій частині акцизної накладної зазначаються реквізити платника як особи, яка одночасно є особою, що реалізує пальне та отримує пальне.

ГУ ДФС у Київській області

 

Звіт про суми податкових пільг

Суб’єкт господарювання, який не сплачує до бюджету податки та збори у зв’язку з отриманням податкових пільг, веде облік сум таких пільг та складає Звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт) – це встановленоПорядком обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010  №1233. Порядок №1233   обов’язковий для виконання суб’єктами господарювання, які відповідно до ПКУ не сплачують податки та збори до бюджету у зв’язку із отриманням податкових пільг.    

Звіт подається за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. Якщо суб’єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається.

Пунктом 137.4 ст.137 Податкового кодексу встановлено, що податкові (звітні) періоди для податку на прибуток, крім випадків, передбачених п.137.5 ст.137 ПКУ, це календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком.

Пункт 137.5 ст. 137 ПКУ встановлює річний податковий (звітний) період для платників податку:

- які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році;

- виробників сільськогосподарської продукції;

- платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20млн.грн.

Суб’єкти господарювання, які використали пільгу з податку на прибуток підприємств та подають податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за базовий (звітний) податковий період, що дорівнює календарному року, відображають суми отриманих пільг з податку на прибуток у Звіті про суми податкових пільг за підсумками податкового (звітного) року.

При підготовці матеріалу використано інформацію, розміщену на загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР) ДФС України (категорія 102.23).

ГУ ДФС у Київській області

 

Потурбуйтесь про своєчасну сплату податку на нерухомість

Головне управління ДФС у Київській області нагадує громадянам – власникам нерухомості, що вони мають  сплачувати податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за житлові приміщення та об’єкти нежитлового фонду.

Територіальні органи ДФС за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власників  нерухомості обчислюють суми податку з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб та надсилають/вручають платникам податкові повідомлення – рішення про сплату податку до 01 липня року, що настає за базовим податковим  (звітним) роком.

У разі якщо платником  отримано повідомлення, яке містить некоректну інформацію щодо об’єкта оподаткування, розміру площі  об’єктів житловоїта нежитлової нерухомості, права на користування пільгою зі сплати податку, розміру ставки податку або нарахованої суми податку,  він може звернутися до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації) та провести звірку. 

При виявленні розбіжностей контролюючим органом буде зроблений перерахунок податку на підставі  оригіналіввідповідних документів,  наданих платником податків.

Якщо повідомлення - рішення про сплату податку на нерухомість не отримано, власнику нерухомості слід звернутись до територіального фіскального органу за місцем проживання (реєстрації).

Податок на нерухомість сплачується протягом 60 днів  з дня отримання податкового повідомлення - рішення.

Нормами Податкового кодексу України передбачено застосування фінансових санкційза порушення термінів сплати податку у вигляді штрафу:

- у сумі 10%  за затримку  до 30 календарних днів наступних за останнім днем строку сплати;

- у сумі  20%за затримку  понад 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати.

ГУ ДФС у Київській області

 

З 12 липня – нова форма товарно-транспортної накладної та Е-ТТН

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що наказом від 03.06.2019 №413 Міністерства інфраструктури України (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 21.06.2019 за № 649/33620) затверджено зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 із змінами та доповненнями (далі – Правила).

Зокрема, у новій редакції викладено  форму товарно-транспортної накладної (далі – ТТН) та запроваджено товарно-транспортну накладну в електронній формі (далі – Е-ТТН), яка підписується за допомогою електронного підпису водія та/або експедитора, відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача.

Уточнено визначення товарно-транспортної накладної - це єдиний для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є одним із документів, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій та/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені Правилами.

Відповідно, вантаження і розвантаження вважаються закінченими після надання водієві належним чином оформлених ТТН у паперовій та/або електронній формі, на навантажений або вивантажений вантаж.

Суб’єкти господарювання можуть оформляти ТТН  без дотримання цієї форми за наявності в ній інформації про:

- назву документа;

- дату і місце його складання;

- найменування (прізвище, ім'я, по батькові) перевізника та/або експедитора, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача;

- найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які дають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж,

- автомобіль (марка, модель, тип, реєстраційний номер), причіп/напівпричіп (марка, модель, тип, реєстраційний номер);

- пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора.

  Сторони перевезення можуть внести до ТТН будь-яку іншу інформацію, яку вважають необхідною.

У разі оформлення Е-ТТН супровідні документи також додаються в електронній формі.

У разі оформлення ТТН у паперовій формі супровідні документи додаються в паперовій формі за підписом відповідальних осіб.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування - опублікований у бюлетені «Офіційний вісник України» 12.07.2019 № 52 .

ГУ ДФС у Київській області

 

Довіреність ФОП на представництво його інтересів та справ, пов’язаних із сплатою податків

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до п. 19.2 ст. 19 Податкового кодексу України, представниками платника податків визнаються особи, які можуть здійснювати представництво його законних інтересів та ведення справ, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Довіреність, видана платником податків - фізичною особою на представництво його інтересів та ведення справ, пов’язаних із сплатою податків, має бути засвідчена відповідно до чинного законодавства. Представництво за довіреністю може ґрунтуватися на акті органу юридичної особи.

Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.

Відповідно частини другої ст. 245 Цивільного Кодексу України, форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин.

Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню, крім випадків, встановлених частиною четвертою ст. 245 ЦКУ.

Отже, довіреність, видана платником податків - фізичною особою на представництво його інтересів та ведення справ, пов’язаних із сплатою податків, має бути відповідним чином нотаріально посвідчена.

ГУ ДФС у Київській області

 

Змінили податкову адресу – зареєструйте нову книгу обліку доходів

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість ведутьоблік доходів у книзі обліку доходів.  Порядок ведення книги обліку доходів, та Порядок ведення книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 579.

Книга обліку доходів (доходів і витрат) ведеться в паперовому або електронному вигляді. Якщо платник податку обрав ведення книги в паперовому вигляді,   така книга прошнурована та пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі, засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою.

У випадку обрання платником ведення книги в електронній формі, контролюючий орган за основним місцем обліку реєструє заяву про обрання способу ведення книги в електронній формі у реєстрі поданих заяв та протягом 3-х робочих днів формує і надсилає платнику податку повідомлення про реєстрацію книги із зазначенням реєстраційного номера книги та дати її реєстрації.

Книга заповнюється у гривнях з копійками і використовуються платником для заповнення податкової декларації платника єдиного податку.

У разі зміни податкової адреси (місця проживання), пов’язаної зі зміною адміністративного району, ФОП – платнику єдиного податку необхідно зареєструвати нову книгу у контролюючому органі за новим місцем обліку. У разі зміни податкової адреси (місця проживання) в межах одного адміністративного району ФОП – платник єдиного податку продовжує здійснювати записи наростаючим підсумком у зареєстрованій книзі.

ГУ ДФС у Київській області

 

Інформація про майно платників податків, призначене для продажу на аукціоні

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що  контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі (п. 95.1 ст. 95  ПКУ).

Пунктом 95.7 ст. 95 ПКУ визначено, що продаж майна платника податків здійснюється на публічних торгах та/або через торгівельні організації.

Під час продажу майна на товарних біржах контролюючий орган укладає відповідний договір з брокером (брокерською конторою), яка вчиняє дії з продажу такого майна за дорученням контролюючого органу на умовах найкращої цінової пропозиції.

Інформація про склад майна платників податків, призначеного для продажу, та про час та умови проведення торгів оприлюднюється відповідною біржею.

 Організатор аукціону оприлюднює оголошення в засобах масової інформації та на власній веб-сторінці не пізніше ніж за 15 днів до його проведення.

Крім того, інформацію щодо укладених договорів-доручень на реалізацію майна підприємств-боржників з уповноваженими організаціями та склад такого майна розміщується у рубриці «Переліки» на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України (www.sfs.gov.ua).

ГУ ДФС у Київській області

 

Декларуйте доходи, самостійно отримані від здійснення діяльності сільськогосподарського напрямку

Головне управління ДФС у Київській області  нагадує, що на території області  триває операція «Урожай -2019», метою якої є упередження схем ухилення від оподаткування суб’єктами господарювання сільськогосподарського напряму, виявлення не облікованих найманих працівників та легалізація заробітної плати у сільськогосподарському товаровиробництві, а також впорядкування питань відносин власності  земельних ділянок (земельних часток  (паїв)) та землекористування.

В ході операції намічено залучити до  декларування та сплати податків громадян, які є власниками земельних ділянок площею понад 2га та власними силами обробляють їх, реалізовуючи  зібраний   урожай  без сплати податків і зборів до бюджету; фізичних осіб, які є власниками  сільськогосподарської техніки та надають нею послуги з обробітку землі й збирання врожаю, або ж надають її в оренду,не декларуючи отримані доходи; громадян, які надають земельні ділянки (земельні паї) в оренду іншим фізичним особам, які не зареєстровані як суб’єкти господарювання.

Перераховані категорії громадян мають оподатковувати доходи, самостійно отримані від здійснення  діяльності у  аграрномусекторі.

З цією метою їм необхідно подати  до територіального органу фіскальної служби річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, у якій включити до загального річного оподатковуваного доходу самостійно отримані доходи від здійснення  діяльності сільськогосподарського напрямку та оподаткувати їх податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%, та сплатити податок і збір до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

Новації у заповненні акцизної накладної

Головне управління ДФС у Київській області інформує платників про те, що після завершення технічного обслуговування системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового розпочинається приймання документів, форми яких затверджені наказом № 262 «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.07.2019 р. за № 753/33724 з урахуванням норм Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Для розподілу обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, де такі обсяги залишків пального знаходяться фактично станом на 1 липня 2019 року необхідно подати акцизну накладну за формою J/F1203201 (далі АН_РП), складену з дотриманням таких умов:

АН_РП складається виключно в двох примірниках (в полі «Коди операцій для складання в одному примірнику» встановлюється значення «0»);

у полі «Умови оподаткування» встановлюється значення «0» або «4»;

у полі «Напрям використання» встановлюється значення «3»;

дата складання АН_РП може приймати лише значення «01.07.2019»;

дані щодо особи, що реалізує пальне – дані про платника податку або суб'єкта господарювання, який з 1 липня 2019 року не підпадає під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу та у якого станом на 16 липня 2019 року в системі електронного адміністрування реалізації пального обліковуються обсяги залишків пального;

особа-отримувач пального – дані про платника податку, який підпадає під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу і який станом на 01.07.2019 зареєстрований платником податку;

дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, з якого фізично відвантажене (відпущене) пальне, не заповнюються;

дані щодо акцизного складу або пересувного акцизного складу, на який фізично відвантажене (отримане) пальне заповнюються в обов’язковому порядку.

Для врахування в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА_РПСЕ) залишків пального у суб'єктів господарювання, які до 1 липня 2019 р. не підпадали під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, а з 1 липня 2019 р. підпадають під визначення платників акцизного податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 Кодексу, облік якого в системі електронного адміністрування реалізації пального не здійснювався, такі платники податку подають заявку на поповнення обсягів залишку пального за формою J/F0210901 (далі – Заявка), складену з дотриманням таких умов:

на один акцизний склад подається одна заявка;

заявки подаються тільки з ознакою «Основна»;

у полі «Дата складання» зазначається «01.07.2019»;

у полі 2 табличної частини «Умова оподаткування» зазначається «5»;

у полях 7,8,9 табличної частини зазначається значення «0».

Для відображення в СЕА_РПСЕ після закінчення терміну подання заявок буде використана остання за часом подання заявка, яка отримала позитивну квитанцію по конкретному акцизному складу.

ГУ ДФС у Київській області


 
Через пункт пропуску «Бориспіль» іноземний студент намагався незаконно вивезти високі радянські державні нагороди PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.07.2019 16:25

 

 

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксована спроба вивезення іноземцем за межі України вісьмох високих радянських нагород – орденів «Красная звезда» та ордену «Материнская слава».

8 орденів «Красная звезда (два – з орденськими книжками, і 6 – без них) та один орден «Материнская слава ІІ степени» намагався вивезти на батьківщину громадянин Китаю, студент одного з українських вищих навчальних закладів, який для проходження митного контролю скористався спрощеною системою «зелений коридор». Саме цим громадянин заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.

На момент проходження митного контролю дозвільних документів на право переміщення через митний кордон України іноземець не мав, до перетину «зеленої лінії», яка означає закінчення меж «зеленого коридору», до інспекторів митниці не звертався та митної декларації не заповнював.

Нагороди знаходилися у двох дорожніх валізах громадянина поверх особистих речей та переміщувалися без ознак приховування.

Своїми діями іноземець порушив порядок проходження митного контролю в зонах спрощеного митного контролю, яким обмежено переміщення культурних цінностей через митний кордон України відповідно до Закону України № 1068-XIV 21.09.1999 та інструкції Міністерства культури і мистецтв України № 258 від 22.04.2002 р.

Складено протокол про порушення митних правил. Нагороди вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: орденом «Красной звезды» нагороджувалися військовослужбовці радянської армії, військово-морського флоту, прикордонних та внутрішніх військ, співробітники органів Комітету державної безпеки СРСР, а також особи рядового та керівного складу органів внутрішніх справ; орденом «Материнская слава ІІ степени» нагороджувалися матері, які народили ти виховали вісьмох дітей.


 


Сторінка 4 із 45
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld