Податкова Інспекція
Майже 25 млрд.грн. перерахувала до Держбюджету Київська митниця ДФС PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
11.08.2017 06:34

 

За результатами діяльності Київської митниці ДФС протягом 7 місяців 2017 року забезпечено перерахування до Державного бюджету України митних податків на загальну суму майже 25 млрд. грн.

У порівнянні з показниками відповідного періоду 2016 року – досягнуто зростання надходжень митних податків на 21,7% або 4,5 млрд. грн.  (за 7 місяців 2016 року – перераховано 20 млрд. 509 млн.грн.).

Середньоденні надходження митних платежів також зросли на 21,7% (з 144,4 млн.грн. у 2016 році до 177,1 млн.грн. у 2017 році).

Виконання індикативних показників доходів, доведених ДФС України на січень – липень 2017 року, становить 114,2%, тобто понад встановлені індикативні показники митницею перераховано 3,1 млрд. грн.

В тому числі до загального фонду Державного бюджету забезпечено перерахування 24,3 млрд. грн., що майже на 3 млрд. грн. більше встановленого індикативного показника.

ГУ ДФС у Київській області

 

Платники податків Київщини сплатили   майже 3 млрд. грн. єдиного внеску  на соціальний захист громадян

  За сім місяців 2017 року  платники  податків Київщини спрямували майже 3,5 млрд. гривень єдиного внеску на соціальну підтримку суспільно вразливих верств населення. Ця сума перевищує показники аналогічного періоду минулого року на 46 %: додатково забезпечено 1,1 млрд. грн.

                 Єдиний соціальний внесок автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

        Своєчасні надходження єдиного внеску забезпечують соціальні гарантії держави по пенсійним виплатам та надійний захист для  мешканців Київщини під час безробіття, нещасних випадках чи професійних захворювань.

Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску громадянам гарантується право на соціальний захист: на випадок безробіття, у разі нещасних випадків на виробництві чи професійних захворювань, а також гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

ГУ ДФС у Київській області

 

З початку поточного року платникам Київщини

відшкодовано понад 428 млн. грн. ПДВ

За сім місяців поточного року 690 суб’єктів господарювання Київщини отримали бюджетне відшкодування податку на додану вартість на загальну суму більше ніж 428 млн. гривень.

У 2016 році 721 підприємствам  Київської області було відшкодовано майже 281 млн. гривень ПДВ.

Нагадаємо, що законодавчі зміни та, зокрема, введення в дію системи автоматизованого моніторингу критеріїв оцінки ступеня ризиків покликані удосконалити роботу системи електронного адміністрування ПДВ, зокрема в частині виправлення помилок та зниження ризику формування фіктивного податкового кредиту, а також зменшити кількість перевірок.

ГУ ДФС у Київській області

 

Аудит: цьогоріч проведено удвічі менше перевірок

Протягом січня-липня 2017 року підрозділами аудиту Київської області проведено 337 документальних перевірок, що на 382 перевірки менше, ніж за січень-липень 2016 року, в тому числі 94 планових та 243 позапланових перевірки. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 139 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 80 млн. гривень.

Станом на 1 серпня поточного року 44,6 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму
53,7 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету та зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі
16,6 млн. гривень.

Крім того, за січень-липень місяць 2017 року проведено 1430 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 8,5 млн. грн., з яких 4,3 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині відбулося засідання Громадської ради

3 липня 2017 року відбулося чергове засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Київській області. 

У роботі ради взяли участь в. о. начальника Олексій Кавилін, заступник начальника Олександр Кучеренко, заступник начальника відділу моніторингу ризикових операцій Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС Анатолій Кухар, а також керівники структурних підрозділів.

Під час роботи обговорювали підсумки роботи ГУ ДФС у Київській області за сім місяців поточного року, про що детально доповів в.о. начальника Олексій Кавилін. «Збільшення надходжень спостерігається за всіма основними джерелами наповнення бюджетів. Від платників податків Київської області до державного бюджету за  сім місяців 2017 року надійшло майже 4,5 млрд. гривень. Це на 39 % більше за той самий період попереднього року. Додатково надійшло більше 1,2 мільярда гривень.  Надходження до місцевих бюджетів області збільшилися майже на третину. За січень-липень 2017 року надійшло 5,3  млрд. грн. Сума додаткових надходжень складає 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%», - повідомив Олексій Анатолійович.  

У свою чергу, голова Громадської ради Іван
Шилов наголосив на підвищенні ефективності роботи податківців, акцентувавши увагу на зростанні надходжень до бюджету.

У ході роботи члени громадської ради порушували питання підвищення заробітної плати, а також своєчасність її виплати працедавцями. Окремо учасники засідання  обговорили нюанси запровадження з 1 липня 2017 року системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення  реєстрації таких  ПН/РК в ЄРПН.  

Заслухавши інформацію представника Київської митниці ДФС, члени Громадської ради вирішили опрацювати та надати пропозиції щодо механізму відпрацювання підвищених ризиків порушення податкового та митного законодавства суб’єктами господарювання, які здійснюють експортні операції. Підбиваючи підсумки засідання, Олексій Кавилін зазначив, що Громадська рада – міцна платформа для відкритого діалогу з представниками громадськості, який дає змогу будувати конструктивні взаємовідносини з бізнесом.

«Така співпраця дозволяє відкрито обговорювати новації та пропозиції щодо вдосконалення податкового та митного законодавства, а також роботи державної фіскальної служби зокрема», - резюмував Олексій Кавилін.   

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Обережно! Шахраї! PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
27.07.2017 07:36

 

Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області попереджає про непоодинокі випадки шахрайства з боку невідомих осіб, які представляються працівниками та керівниками податкових інспекцій ГУ ДФС у Київській області та вимагають від підприємців Київської області перерахувати на розрахункові рахунки фізичних осіб у різних банках України незаконну винагороду за непроведення позапланових документальних перевірок.

У разі виникнення вищевказаних обставин, УВБ ГУ ДФС у Київській області повідомляє про необхідність повідомити про таку інформацію за телефоном гарячої лінії 044 246 23 55.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині викрили цех з алкогольним фальсифікатом

20 липня 2017 року до слідчого відділу фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області надійшло повідомлення про злочин від оперативного управління Білоцерківської ОДПІ. Так, громадянин «С» в гаражі, який обладнано під підпільний цех, що знаходиться на території гаражного кооперативу у м. Біла Церква, незаконно виготовляв та зберігав з метою збуту виготовлені алкогольні напої.

Оперативні працівники та слідчі  Білоцерківської ОДПІ провели огляд зазначеного гаража, внаслідок чого виявлено та вилучено:

- 160 пляшок об’ємом 5 літрів кожна, які повністю заповнені прозорою рідиною з різким запахом спирту. Вказані пляшки без етикеток та марок акцизного податку;

- 16  паперових ящиків, в яких знаходилися пакети з рідиною місткістю 10  літрів. Вказані ящики без етикеток та марок акцизного податку;

- 1  бочка синього кольору об’ємом 220 літрів, в якій знаходиться речовина із різким запахом спирту. Бочка заповнена повністю;

- 1  пластмасова каністра об’ємом 5 літрів, в якій знаходиться речовина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр. «С», дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);

- 1 пластмасова каністра об’ємом 1 літр, в якій знаходиться рідина коричневого кольору з написом «Барвник карамель» (зі слів гр.«С» дана рідина використовується для забарвлення спиртосуміші);

- 90  пляшок місткістю 5 літрів пусті. Запаковані в поліетиленові пакети по 30 пляшок в кожному (вказані пляшки зберігаються для подальшого розлиття в них спиртосуміші);

- 3  бочки об’ємом 220 літрів кожна пусті (зі слів гр. «С» вказані бочки використовуються для зберігання спирту чи спиртосуміші);

- 5  спиртометрів для вимірювання міцності алкогольних напоїв;

- 7 пляшок оцту, які повністю заповнені (зі слів гр. «С»  оцет використовувався для виготовлення підроблених алкогольних напоїв);

- 1  лійка (для розливу незаконно виготовлених алкогольних напоїв);

- 8 фільтрів для очистки води;

- 11 порожніх картонних ящиків з написом «Пшенична»;

- 3  пляшки для переливання рідини;

- 2  бочки об’ємом 1 000 літрів, порожні (використовувалися для змішування спирту з водою). Вказані бочки обладнані фільтрами, шлангами та краном для зливу рідини);

- мотор для перекачування рідини марки «Leo (s\n LKJ – 800 P (775 302).

Також проведено огляд автомобіля марки «Газ», який належить на праві власності гр. «Т», та яким користується гр. «С» (згідно зі свідоцтвом).  У ході проведеного огляду виявлено та вилучено:

- автомобіль марки Газ та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;

- 120 (сто двадцять) пустих пляшок об’ємом 5 літрів кожна.

21.07.2017 року до Білоцерківського міськрайонного суду направлено клопотання про накладення арешту на вилучене майно.

За вище вказаним фактом слідчим  відділом фінансових розслідувань Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 204 КК України.

Досудове розслідування триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині відшкодовано Державі 3,3 млн. грн. за кримінальні правопорушення у митній сфері

В напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників фіскальної служби Київщини розпочато 6 кримінальних проваджень. При цьому сума встановлених збитків складає 10,4 млн. гривень. Наразі державі відшкодовано збитків на суму 3,3 млн. гривень.

Припинено діяльність 1  «центру мінімізації митних платежів».

До митних органів направлено 5 орієнтування та проведено 5 митних оглядів.

В рамках кримінальних проваджень накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 516,8 тис. гривень.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Через пункт пропуску «Бориспіль» намагалися ввезти на територію України партію сильнодіючих медичних препаратів 35 найменувань з порушенням митних правил PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.07.2017 07:34

 

Працівники Київської митниці ДФС в пункті пропуску «Бориспіль» затримали партію медичних препаратів у 35 найменувань, які переміщувалися через митний кордон України з порушенням митних правил.

Сильнодіючі препарати для лікування онкології, метаболічні гормональні препарати, препарати проти відторгнення трансплантатів, для лікування ниркової недостатності, гепатиту, безпліддя тощо намагався незаконно ввезти на територію нашої країни наш співвітчизник, який прилетів з Туреччини.

Громадянин для проходження митного контролю обрав спрощену систему -   «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Лікарські засоби «Alimta 50mg», «Prolia», «Genotropin 5.3mg», «Femara», «Cellcept 500mg», «Cellcept 250mg», «Ketosteril», «Sandimun 100mg», «Sandimun 25 mg», «Arixtra 2.5 mg», «Aromasin tablet», «Viread tablet 245mg » «Gonal F75», «Desferal 500», «Lastet» тощо було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу на рентген-апараті, після перетину громадянином «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор». Виявлені предмети знаходилися у дорожній валізі громадянина без ознак приховування.

Громадянином України був наданий інвойс, який підтверджує вартість зазначених препаратів, однак рецепту, виданого на його ім’я на переміщувані лікарські засоби пасажир не надав.

З виявлених лікарських засобів громадянину було пропущено 5 упаковок кожного найменування, відповідно до Постанови КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

Складено протокол про порушення митних правил. Ліки, які переміщувалися понаднормово, вилучено до винесення судом рішення у справі.

Довідково: ввезення лікарських засобів відповідно до Закону України «Про лікарські  засоби»  № 123/96-ВР від 04.04.1996р. зі змінами та доповненнями, без відповідних сертифікатів заборонено. Порядок ввезення громадянами лікарських засобів, а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року «Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів та спеціального дитячого харчування».

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині намагалися завдати значних збитків державі

Слідче управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області здійснює досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.05.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

Службові особи ТОВ «П» впродовж 2016 року відобразили у реєстрах бухгалтерської та податкової звітностей проведення безтоварних операцій із підприємствами, що мають ознаки фіктивності ТОВ «Ф» та ТОВ «А», чим самим ухилились від сплати податків у значних розмірах.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Ф» та ТОВ «А» мають ознаки фіктивності.

Згідно з інформацією, отриманою у ході досудового слідства, встановлено адресу приміщення, що його ТОВ «П» використовує для здійснення своєї господарської діяльності.

Під час проведення обшуку за встановленою адресою 13 липня 2017 року СУ ФР ГУ ДФС у Київській області спільно із Прокуратурою Київської області виявлено та вилучено оригінали первинних бухгалтерських документів ТОВ «П» щодо проведених фінансово-господарських операцій із ТОВ «Ф» та ТОВ «А». Окрім цього, виявлено та вилучено 18 печаток суб’єктів господарювання, з яких 3 печатки – підприємств-нерезидентів.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій

ГУ ДФС у Київській області повідомляє платникам податків, що у разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних, відповідно до п.п.201.16.1 п.201.16  ст.201 ПКУ, платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган  в автоматичному режимі  надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації ПН/РК.

У разі зупинення  реєстрації  податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних,  платник податку має право  подати протягом 365 календарних днів, що настають  за датою  виникнення  податкового зобов’язання, відображеного в такій податковій накладній/розрахунку коригування, пояснення та/або копії документів,  зазначених у п.п. «в» п. 201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ.

Пояснення можна подати у вигляді  Повідомлення щодо  подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим  ПН/РК за формою J(F)1312601.

Повідомлення за формою J(F)1312601 формується по кожній  окремо  податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якого зупинено в Реєстрі.  До нього додаються копії документів, - окремими додатками за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мгб).

Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування, які надходять в електронному вигляді,  потребують набагато менше часу для підготовки відповідного рішення, тоді як на опрацювання документів, які подаються у паперовому вигляді, потрібно більше часу.

Електронні формати Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій та додатка до нього  розміщені на офіційному  веб-порталі ДФС  у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності), вхід до нього здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник самостійно може обрати  будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату.

  Комісія ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, оперативно, протягом 5-ти робочих  днів опрацьовує Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування та надаються відповідні висновки по кожному такому повідомленню.

Комісією приймається рішення про:

        -  реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН;

-  відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

 

ГУ ДФС у Київській області

 
Більше 700 літрів імпортних алкогольних напоїв вилучено у Борисполі PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
10.07.2017 22:42

 

У Борисполі 3 липня 2017 року працівники оперативного та слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області спільно з працівниками Прокуратури Київської області викрили факт зберігання імпортованих алкогольних напоїв без марок акцизного податку України встановленого зразка. Слідчо-оперативних дії відбувалися в ході операцій «Акциз-2017» та «Рубіж – 2017».

Уході обшуку за місцем зберігання алкогольних напоїв виявлено та вилучено 712 л. алкогольних напоїв імпортного виробництва в асортименті («Armagnac», «Finlandia» та коньяк молдавського походження, розфасований у пластикові ємності об’ємом по 5 л.) на загальну суму 304 тис. гривень.

За наявною інформацією,  алкогольні напої в подальшому реалізовувалися шляхом розміщення оголошень у мережі Інтернет.

Наразі триває досудове розслідування за ч.3 ст. 204 КК України (незаконне виготовлення та збуту алкогольних напоїв з недоброякісної сировини, що становить загрозу для життя і здоров’я людей).

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині припинено діяльність «центру мінімізації митних платежів»

В рамках операції «Рубіж-2017», за результатами спільних дій, Головного оперативного управління ДФС України, податкової міліції ГУ ДФС у Київській області та працівників прокуратури Київської області під процесуальним керівництвом прокуратури області припинено діяльність «центру мінімізації митних платежів. «Центр» діяв на території Київської області і м. Києва та надавав послуги з мінімізації митних платежів при імпорті товарів та  податкових зобов’язань підприємствам реального сектору економіки за рахунок сформованого «імпортного» податкового кредиту з ПДВ.

 Учасники даного «центру мінімізації митних платежів» здійснювали постачання на митну територію України фруктів і овочів за заниженою вартістю з подальшою  реалізацією за готівкові кошти на ринках України без належного відображення в податковій звітності. Такі дії уможливили незаконне формування податкового кредиту з ПДВ підприємствам реального сектору за рахунок оформлення безтоварних операцій.

Загальний обсяг сумнівних операцій складає понад 200 млн. гривень.

У результаті проведених 14 обшуків вилучено:

-       первинні бухгалтерські документи та чорнові записи, які свідчать про незаконну діяльність вказаного угруповання;

-       грошові кошти в еквіваленті на суму понад 1,5 млн. гривень;

-       печатки та штампи суб’єктів підприємницької діяльності із ознаками «фіктивності» у кількості 153 шт.;

Накладено арешт на рахунки підконтрольних підприємств у банківських установах.

Наразі триває досудове розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 (види співучасті, пособництво), ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків в особливо великому розмірі) КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

До уваги платників податків податку на додану вартість!

ДФС повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

 Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 (далі - Повідомлення).

Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб).

Електронні формати Повідомлення та додатку до нього розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Нагадуємо, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованого в Мінюсті 16.06.2017 за №753/30621.

 

 ГУ ДФС у Київській області

 
Працівники Київської митниці ДФС провели митне оформлення нетрадиційного вантажу – собак породи бігль PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.06.2017 21:37

 

Працівниками Київської митниці ДФС, а саме відділу митного оформлення №3 митного поста «Святошин», який знаходиться в смт.  Гостомель Київської області, проведено митне оформлення 14 собак породи бігль, які прямували з Угорщини на адресу спеціалізованого вітчизняного україно-голландського підприємства.

Оформлення тварин відбувалося за допомогою електронного декларування, тому митні процедури відбулися швидко і комфортно для вітчизняних підприємців. Проте, варто зауважити, що швидко – не означає безвідповідально, адже подібне митне оформлення проводиться після проходження суворого ветеринарного контролю та за наявності відповідних дозвільних документів.

Варто також зазначити, що такий вантаж митники зазначеного підрозділу оформлювали вперше, адже до цього часу з живих тварин систематично проводились митні формальності лише щодо добових курчат яєчних порід з Європи.

Таким чином, співробітників даного відділу митного оформлення Київської митниці ДФС тепер вже можна назвати досвідченими фахівцями у митному оформленні живих птахів та тварин, які ввозяться з Євросоюзу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Як отримати ліцензію на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 ГУ ДФС у Київській області, у зв’язку з  численними запитами платників податків щодо порядку отримання ліцензій на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, надає відповіді на питання, що найчастіше виникають у суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Які документи необхідно подати для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами необхідно подати:

- заяву довільної форми (з обов’язковим зазначенням:  адреси місця торгівлі; переліку реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, а також інформацію про них (модель, модифікацію, заводський номер, дату виготовлення, виробника); реєстраційних номерів посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дати початку їх обліку в органах ДФС) ;

           - копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату коштів за ліцензію;

          - опис документів, що надаються для отримання ліцензії.

Куди необхідно подати документи для отримання ліцензії на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Документи подаються до:

- центру обслуговування платників Головного управління ДФС у Київській області (м. Київ, вул. Народного ополчення, 5А);

- центру обслуговування платників за місцем реєстрації обєкта торгівлі.

 Який термін розгляду документів, поданих для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Термін розгляду документів – 10 календарних днів від дня їх одержання.

Де потрібно отримати ліцензію?

Ліцензія видається:

- центром обслуговування платників Головного управління ДФС у Київській області (м.Київ, вул.Народного ополчення, 5А) );

- центром обслуговування платників за місцем реєстрації обєкта торгівлі.

ГУ ДФС у Київській області

 

Добровільна реєстрація  платником ПДВ новоствореного суб’єкта господарської діяльності

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.183.3 ст.183 Податкового кодексу України, якщо особа, яка не є платником ПДВ у зв’язку з тим, що  обсяги оподатковуваних операцій відсутні, або є меншими  від встановленої  п.181.1 ст.181 ПКУ суми (1,0 млн.грн.  протягом  останніх 12 календарних місяців), вважає за доцільне  добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

У разі добровільної реєстрації платником ПДВ  до контролюючого органу за місцезнаходженням СГ подається  заява про  реєстрацію платника ПДВ за формою 1-ПДВ (форма заяви встановлена Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами та доповненнями) - не пізніше ніж  за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого  така особа вважатиметься  платником податку та матиме  право на податковий кредит і складання податкових накладних - п. 183.3, п.183.7 ст. 183 ПКУ.

          Заяву можна подати:

- особисто фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи;

- платники податку, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати реєстраційну заяву засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

-  новоствореним суб’єктом господарювання реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку може бути подана державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця. В такому випадку електронна копія реєстраційної заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючих органів одночасно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

У разі якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день (п. 183.6 ст. 183 ПКУ).

    Відповідно до п.183.9 ст.183 ПКУ, у  разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника податку, контролюючий орган  протягом 3-х робочих днів після надходження    реєстраційної заяви вносить до реєстру платників  податку запис про реєстрацію такої особи як платника податку:

-         з бажаного (запланованого)  дня реєстрації, зазначеного у реєстраційній заяві, що відповідає даті початку податкового періоду (календарного місяця), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на складання податкових накладних;

-         з першого числа місяця, наступного за днем спливу 20 календарних днів після подання  реєстраційної заяви до контролюючого органу, якщо бажаний  (запланований) день реєстрації  у заяві не зазначено.

         З метою отримання документального підтвердження  статусу платника ПДВ, суб’єкту господарювання необхідно подати  запит  про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість за формою 1-ЗВР (форма запиту встановлена Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами та доповненнями) до контролюючого органу за місцезнаходженням СГ.

Протягом 2-х робочих днів, що настають за днем отримання запиту, контролюючий орган надає безоплатно та безумовно витяг з реєстру платників податку -  п.183.11 ст.183 ПКУ.

 

 ГУ ДФС у Київській області

 
На Київщині не задекларували 153 млн. грн. доходу від продажу квартир PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.06.2017 11:24

 

Відпрацьовуючи наявні напрямки роботи щодо отримання доходів у великих розмірах без сплати необхідних податків до бюджету держави, Головне управління ДФС у Київській області провело документальну перевірку фізичної особи-платника податків, який одночасно є директором та засновником шести підприємств Київської області та міста Києва. Наразі встановлено, що він брав участь у будівництві багатоповерхових житлових будинків в місті Ірпені Київської області та систематично отримував дохід від продажу майнових прав на квартири у новобудовах. Протягом 2015-2016 років ним фактично реалізовано громадянам більше 200 об’єктів нерухомості. При цьому сума незадекларованого доходу склала майже 153 мільйони гривень.

У результаті проведеної податківцями Київщини перевірки, сума додаткових нарахувань податків і зборів склала понад 75 мільйонів гривень, яка має бути сплачена до бюджету держави у встановлений чинним законодавством термін.

Крім цього, на фізичну особу-платника податків,  яка не задекларувала отримані доходи та не сплатила до бюджету мільйонні суми податків і зборів, чекає відповідальність згідно з вимогами КПК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Обчислення та сплата податку з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості фізичними особами

Головне управління ДФС у Київській області інформує фізичних осіб - власників об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, що відповідно до норм Податкового кодексу України, обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової  та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

При цьому, при обчисленні суми податку з об'єктів житлової нерухомості застосовуються пільги, визначені п.п.266.4.4 п.266.4 ст.266 ПКУ, тобто, оподатковувана площа житлового об’єкта/об’єктів зменшується на:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

Податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

 По новоствореним (нововведеним) об'єктам житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Відповідно до норм п.п.266.7.4 п.266.7 ст.266 ПКУ, органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення (отримання) податкового повідомлення-рішення, - це встановлено п.п.266.10.1 п.266.10 ст.266 ПКУ.

Сплачується податок за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про прийняття податків.

ГУ ДФС у Київській області

 

Більше 18 млрд. грн. митних податків перерахувала до Державного бюджету Київська митниця ДФС

Виконання індикативних показників доходів, доведених ДФС України на січень – травень 2017 року, становить 117,9%, тобто, понад встановлені індикативні показники,  Київська митниця ДФС забезпечила 2,7 млрд. грн.

До загального фонду Державного бюджету надійшло 17,5 млрд. грн., що на 2,6 млрд. грн. більше встановленого індикативного показника.

Таким чином, завдяки заходам, вжитим митницею з метою створення сприятливих умов для прискорення товарообігу, забезпечення оперативного та безперебійного здійснення митного контролю й оформлення товарів, 50% від перевиконання доведених індикативних показників надходжень загального фонду відповідно до Постанови КМ України від 16.09.2015 №726 “Про проведення експерименту з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в усіх областях та м. Києві, а також дорожньої інфраструктури», підлягає спрямуванню на здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Київській області.

ГУ ДФС у Київській області

 


Сторінка 3 із 60
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld