Податкова Інспекція
Внесення змін до облікових даних платників податків–юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.09.2018 17:25

 

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що  відповідно до п. 66.1 ст. 66 ПКУ, підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема

   -  інформація про призначення або зміну керівника/тимчасово виконуючого обов’язки керівника, зміну місцезнаходження тощо, оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора, в порядку, визначеному Законом України від 15 березня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами і доповненнями; -   інформація про головного бухгалтера оновлюється на підставі заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» або реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, якщо така реєстраційна заява була подана в один із способів, визначених п. 183.7 ст. 183 розд. V ПКУ, та задоволена контролюючим органом. У цьому разі платник податків звільняється від подання до контролюючого органу заяви за формою № 1-ОПП у зв’язку із зміною відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи.

Порядок внесення змін до облікових даних платників податків встановлено розд. ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300.

Звертаємо увагу, що Заява за ф. №1-ОПП та уточнені документи повинні бути надані до контролюючого органу протягом 10 календарних днів з дня внесення змін.

ГУ ДФС у Київській області

 

Для платників ПДВ - нові можливості Електронного кабінету

 

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу, що в Електронному кабінеті платники ПДВ мають змогу скористатися новими сервісами ‘під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Зокрема:

- в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг;

- для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК.

Доступ до інформації надано у приватній частині («особистий кабінет») Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК;

- можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному (податковому) періоді;

- платники мають змогу скористатися Реєстром податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів.

Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

ГУ ДФС у Київській області

 

Штрафи, пені, неустойки за порушення умов договорів, враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє , що згідно з п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень ПКУ.

Для платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний (податковий) період не перевищує 20,0млн.грн., об’єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років), визначені відповідно до положень розд. ІІІ ПКУ.

Фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму витрат від визнаних штрафів, пені, неустойок, нарахованих відповідно до цивільного законодавства та цивільно-правових договорів на користь осіб, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та на користь платників податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п. 44 підрозд. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ - це встановлює п.п.140.5.11 п.140.5 ст.140 ПКУ.

Згідно з п. 3 розд. І Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 №73, доходами вважається збільшення економічних вигод у вигляді збільшення активів або зменшення зобов’язань, яке призводить до зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків власників).

Відповідно до п. 3.10 розд. ІІІ Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 28.03.2013 №433, одержані штрафи, пені, неустойки відображаються у складі інших операційних доходів.

Пунктом 6 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318 (далі – П(С)БО 16), визначено, що витратами звітного періоду визнаються або зменшення активів, або збільшення зобов’язань, що призводить до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу внаслідок його вилучення або розподілу власниками), за умови, що ці витрати можуть бути достовірно оцінені.

Визнані штрафи, пеня, неустойка включаються до інших операційних витрат (п. 20 П(С)БО 16).

Враховуючи зазначене, доходи та витрати у вигляді штрафів, пені, неустойок за порушення правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежне виконання господарського зобов’язання враховуються при визначенні фінансового результату до оподаткування згідно з правилами бухгалтерського обліку.

Поряд з цим, платник податку на прибуток, який визначає об’єкт оподаткування шляхом коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникають відповідно до положень ПКУ, повинен збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму витрат від визнаних штрафів, пені, неустойок, нарахованих відповідно до цивільного законодавства та цивільно-правових договорів, на користь осіб, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та на користь платників податку, які оподатковуються за ставкою 0 % відповідно до п. 44 підрозд. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області

 

Законодавством не передбачено відповідальності до ФОП загальної системи оподаткування, якщо за наслідками звітного кварталу ним сплачено ЄВ в розмірі мінімального страхового внеску, але менше ніж з розміру чистого доходу за цей квартал

 

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що пунктом 2 част.1 ст.7 Закону України від 08.07. 2010№2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» для ФОП, які застосовують загальну систему оподаткування, базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (у 2018 р. – 819,06грн.)

Зазначена категорія платників зобов’язана сплачувати ЄВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ (абз.3 част.8 ст. 9 Закону №2464).

Суми ЄВ, сплачені протягом року (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня звітного року, та до 20 січня року, наступного за звітним роком) враховуються ФОП загальної системи оподаткування при остаточному розрахунку, який здійснюється ними за календарний рік до 10 лютого наступного року, згідно з даними, зазначеними у Податковій декларації про майновий стан і доходи, що формується платником на підставі даних Книги обліку доходів та витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність. Форму книги затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.09.2013 №481.

Тобто, Законом № 2464 визначено чіткі умови щодо сплати ЄВ у розмірі не меншому за розмір мінімального страхового внеску, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ для фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування за кожен місяць такого кварталу. Чинним законодавством не передбачено застосування відповідальності до ФОП загальної системи оподаткування, якщо за наслідками звітного кварталу ним сплачено ЄВ в розмірі мінімального страхового внеску із розрахунку за кожен місяць, але менше ніж з розміру чистого доходу, визначеного за такий квартал згідно з даними Книги.

ГУ ДФС у Київській області


 
Працівники митного поста «Бориспіль-аеропорт» Київської митниці ДФС спільно із працівниками СБУ завадили трьом спробам незаконного переміщення товарів через митний кордон України. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.09.2018 17:24

 


 

 

05.09.2018 троє громадян України, які відлітали авіарейсом з України до Туреччини, м. Стамбул, мали при собі заборонені для переміщення через митний кордон України речі, а саме: ампули з вмістом невідомої речовини в загальній кількості 22 шт., таблетки чорного кольору в загальній кількості 2 шт., порошок сірого кольору, який знаходився у скляній банці без ознак маркування, рідина чорного кольору, яка знаходилась у скляній банці без ознак маркування, магніт  неодимовий циліндричної форми ( діаметр 10 см., висота 5 см.), а також старовинну срібну монету, пр. 960, вагою 27,85 гр.

Виявлені предмети були поміщенні у валізах багажу та ручній поклажі. Кожна річ окремо загорнута в папір білого кольору та поліетиленову плівку, що свідчить про приховування їх від митного контролю. Неодимовий магніт було виявлено в окремому місці багажу з биркою, виписаною на ім`я затриманого.

Для проходження митного контролю громадяни України обрали спрощену систему - «зелений коридор», чим засвідчили, що переміщувані ними через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення з митної території України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації українці не надавали, до інспекторів митниці з приводу декларування товару не звертались. Документів, що підтверджують вартість, а також рецепту, на переміщувані препарати громадяни України не мали.

Працівниками Київської митниці ДФС складено 3 протоколи за ст. 483 Митного кодексу України. Вищезазначені товари вилучено до винесення судом рішення у справі.

ГУ ДФС у Київській області

 

Податківці Київщини розпочали 2 кримінальні провадження у фармацевтичній галузі

У ході відпрацювання суб’єктів фармацевтичної галузі у поточному році за матеріалами оперативних працівників розпочато 2 кримінальні провадження. З них 1 за ч. 3 ст. 212 КК України за фактом ухилення від сплати податків службовими особами підприємств, що здійснюють діяльність у фармацевтичній галузі та 1 за ч. 2 ст. 364 КК України стосовно службових осіб Благодійної організації, які використовуючи пільги в оподаткуванні при імпорті гуманітарної допомоги, ввозили на митну територію України лікарські засоби для подальшої реалізації і отримання прибутку та службових осіб комунального закладу, які зловживаючи службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди, використовували лікарські засоби не за призначенням.

У рамках кримінальних проваджень, пов’язаних із порушеннями податкового законодавства у фармацевтичній галузі, що кваліфікуються за ч. 3 ст. 212 КК України, проведено слідчі дії (обшуки), за результатами яких вилучено бухгалтерські документи, документи фінансово-господарського характеру, чорнова бухгалтерія, медичне обладнання, грошові кошти у розмірі 5,2 млн. грн., комп’ютерну техніку, печатки, штампи нерезидентів, бланки з відтисками печаток нерезидентів, договори з ФОП, чекові книжки ФОП, чекові книжки нерезидентів, близько 1 кілограма золота (в банківських злитках та монетах) в гривневому еквіваленті по курсу НБ України на суму понад 1 млн. грн., цінні папери, орієнтовною вартістю в гривневому еквіваленті понад 1,5 млн. гривень.

Ліквідовано «конвертаційний центр», який з 2016 року – по теперішній час надавав послуги підприємствам реального сектору економіки фармацевтичної галузі м. Києва, Київської та інших областей з мінімізації податку на прибуток підприємств, формування незаконного податкового кредиту та незаконного переведення безготівкових коштів у готівку.

Загальний встановлений обсяг проконвертованих грошових коштів «конвертаційного центру» склав понад 400 млн. грн., у тому числі сума ймовірних втрат бюджету складає понад 70 млн. гривень.

За результатами проведених заходів вилучено грошові кошти на загальну суму понад 32 млн. гривень.

З початку року у кримінальних провадження фармацевтичної галузі забезпечено відшкодування завданих державі збитків у розмірі понад 7,5 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

З початку року податківці Київщини викрили 6 «конвертаціних центрів»

У поточному році працівники податкової міліції ГУ ДФС у Київській області в ході проведених заходів ліквідували 6 «конвертаційних центрів», через які проконвертовано 1 млрд. 514 млн. грн. При цьому, ймовірні втрати бюджету складають 257 млн. гривень. Накладено арешт на грошові кошти на суму 2,8 млн. гривень.

У ході відпрацювання працівниками податкової міліції викритих «конвертаційних центрів» наразі встановлено 74 суб’єкти господарської діяльності-вигодонабувачів. Стосовно 19 з них ініційовано проведення документальних перевірок, інших – на теперішній час збирається необхідна доказова база для проведення позапланових документальних перевірок, донарахувань та стягнення завданих державі збитків.

У поточному році оперативними підрозділами ініційовано проведення
86 перевірок СГД – вигодонабувачів «конвертаційних центрів», викритих у минулих роках. На даний час проведено 28 перевірок, за результатами яких донараховано 13 млн. грн., стягнуто – 6,4 млн. гривень.

За результатами проведених перевірок СГД-вигодонабувачів ФСПД, які не входили до «конвертаційних центрів», до бюджету донараховано 3,8 млн. грн., стягнуто – 4,2 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

До місцевих бюджетів Київської області надійшло 7,7 млрд. грн.

За 8 місяців поточного року платники Київщини перерахували до місцевих бюджетів майже 7,7 мільярдів гривень. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, темп росту до фактичних надходжень 2017 року у приведених умовах складає 23%. При цьому, сума коштів, що надійшла додатково, дорівнює 1,4 млрд. грн.

Зокрема, очільник фіскальної служби області зазначив, що порівняно з аналогічним періодом минулого року, надходження зросли за всіма видами податків, які сплачуються до місцевих бюджетів. Так, на чверть зросла динаміка сплати податку на доходи фізичних осіб із перерахованою сумою в 4,9 млрд. грн., що на 993 мільйони гривень перевищує відповідний показник попереднього року. Від плати за землю до бюджетів регіону надійшло 805 млн. грн. Це на 17,6 млн. грн. більше за суму, отриману минулоріч.

Платники єдиного податку поповнили місцеві скарбниці на суму в 1,1 млрд. грн., що на третину або 266 мільйонів гривень перевищує надходження аналогічного періоду 2017 року.  На 67,5% зріс показник сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. За 8 місяців 2018 року зібрано 210 млн. грн. – це на 84,5 мільйонів гривень більше, аніж сума, сплачена торік.  Більше ніж у півтора рази коштів перерахували платники Київщини від сплати транспортного податку. Наразі цей показник відповідає 13,9 мільйонам гривень. Сума, що надійшла додатково, дорівнює 5,4 млн. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

З 11 ВЕРЕСНЯ 2018 РОКУ ДІЯТИМУТЬ ВИКЛЮЧНО НОВІ БЮДЖЕТНІ РАХУНКИ ДЛЯ СПЛАТИ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ, ПЛАТЕЖІВ ДО ДЕРЖАВНОГО ТА МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ (МФО 899998)

Державна фіскальна служба України звертає увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів, протягом якого старі рахунки залишаються активними, закінчується 10.09.2018.

Таким чином, починаючи з 11.09.2018 кошти, які сплачуватимуться платниками податків на рахунки зі старими реквізитами не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

З метою упередження виникнення у платників податків податкового боргу та недопущення втрат бюджетів на час перехідного періоду, тобто до 11.09.2018, залишаються активними для зарахування податків, зборів та інших платежів бюджетні рахунки, відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві (зі старими реквізитами).

Нагадуємо, що з 02.07.2018  змінились реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

У зв’язку з цим, платникам податків для забезпечення повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами при заповнення розрахункових документів на сплату податків, зборів та платежів необхідно зазначати реквізити рахунків, відкритих з 02.07.2018  на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС в рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki), на веб-сторінках Казначейства та Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві.

ГУ ДФС у Київській області

 

Ліквідація основних виробничих або невиробничих засобів у зв’язку з їх знищенням, зруйнуванням, та у інших випадках ліквідації без згоди платника

Згідно з п. 189.9 ст. 189 ПКУ у разі якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.

Норма цього пункту не поширюється на випадки, коли основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються у зв’язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили, в інших випадках, коли така ліквідація здійснюється без згоди платника податку, у тому числі в разі викрадення основних виробничих або невиробничих засобів, що підтверджується відповідно до законодавства, або коли платник податку подає контролюючому органу відповідний документ про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням.

Отже, у випадку ліквідації основних виробничих або невиробничих засобів у зв’язку з їх знищенням або зруйнуванням внаслідок дії обставин непереборної сили та у інших випадках ліквідації без згоди платника податку, в тому числі при викраденні, податкові зобов’язання з ПДВ не нараховуються, якщо факт знищення або зруйнування документально підтверджується відповідно до законодавства.

Такими документами можуть бути:

-сертифікат Торгово-промислової палати України, який підтверджує факт настання обставин непереборної сили (форс-мажору), отриманий відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02 грудня 1997 року № 671/97-ВР із змінами і доповненнями;

-акт, який засвідчує факт пожежі, складений відповідно до положень Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2003 № 2030 (зі змінами), що підписується комісією, до складу якої входить не менш як три особи, у тому числі представник територіального органу Державної служби України з надзвичайних ситуацій України, представник адміністрації (власник) об’єкта, потерпілий;

- дані (витяг) з відповідного реєстру про припинення права власності на основні засоби у разі їх повного знищення згідно з порядком, визначеним ст. 349 ЦК України від від 16.01.2003 № 435-IV із змінами та доповненнями;

- витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий в порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України від 13 квітня 2012 року № 4651-VI із змінами та доповненнями, в разі викрадення основних засобів;

- інші документи, що відповідно до законодавства підтверджують факт знищення, зруйнування, викрадення основних виробничих або невиробничих засобів.

Щодо документів, які підтверджують знищення, розібрання або перетворення основних засобів в інший спосіб, внаслідок чого основний засіб не може використовуватися за первісним призначенням, слід враховувати наступне.

Відповідно до пп. 41 – 43 Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 30.09.2003 № 561 (зі змінами), для визначення непридатності основних засобів до використання, можливості їх використання іншими підприємствами, організаціями та установами, неефективності або недоцільності їх поліпшення (ремонту, модернізації тощо) та оформлення відповідних первинних документів керівником підприємства створюється постійно діюча комісія.

Така  комісія:

- здійснює безпосередній огляд об’єкта, що підлягає списанню; установлює причини невідповідності критеріям активу;

-  визначає осіб, з вини яких сталося передчасне вибуття основних засобів з експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;
          -  визначає можливість продажу (передачі) об’єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути отримані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, установлює їх кількість і вартість;

- складає і підписує акти на списання основних засобів.

ПКУ не визначено механізму подання платником податку контролюючому органу документів про знищення, розібрання або перетворення основних виробничих або невиробничих засобів. У зв’язку із цим платник податку може подати такі документи (копії документів) контролюючому органу у загальновстановленому порядку за власною ініціативою або на запит контролюючого органу (або особисто платником податків, або уповноваженою на це особою, або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення, або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису).

Відповідні роз’яснення надано Узагальнюючою податковою консультацією щодо документального підтвердження знищення або зруйнування основних виробничих або невиробничих засобів, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 № 673.

ГУ ДФС у Київській області

 

Зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що 01.06.2018 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 24 .05. 2018 №54 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України», якою внесено зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 .

Постановою №54 врегульовуються наступні питання:

- для суб’єктів господарювання передбачений перехідний адаптаційний період (до 30 червня 2018 року), протягом якого суб’єкти господарювання можуть використовувати у своїй діяльності форми відомості на виплату грошей, прибуткового касового ордера, видаткового касового ордера, журналу реєстрації прибуткових і видаткових касових документів, касової книги, книги обліку виданої та прийнятої старшим касиром готівки та акта про результати інвентаризації наявних коштів, установлені Постановою № 148;

- суб’єкти господарювання мають розробити та затвердити порядок оприбуткування готівки в касі та порядок розрахунку ліміту каси. Протягом цього періоду суб’єкти господарювання можуть користуватися лімітами каси раніше розрахованими, установленими та затвердженими.

Крім того враховуються особливості оприбуткування готівки в касах суб’єктів господарювання та уточнюється порядок здійснення розрахунків готівкою у розмірі до 50,00 тис. грн. фізичних осіб з суб’єктами господарювання.

Норми Постанови №148 приведено у відповідність до вимог чинного законодавства в частині самостійного визначення порядку встановлення ліміту каси Державною казначейською службою України та розпорядниками й одержувачами бюджетних коштів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Який порядок відображення у фіскальних чеках сум заокруглень?

У зв’язку з прийняттям Правлінням Нацбанку України постанови від 15.03.2018 № 25 «Про оптимізацію обігу монет дрібних номіналів»  ДФС України надає роз’яснення щодо заокруглення сум реалізованих товарів (наданих послуг) у фіскальних чеках суб’єктами господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою із використанням реєстраторів розрахункових операцій.

Відповідно до пункту 5 розділу І Положення про форму і зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Мінфіну України від 21.01.2016 №13, розрахункові документи, що друкуються РРО, можуть містити додаткові дані про проміжний підрахунок загальної суми за чеком, суму здачі та інші дані, зокрема інформацію, яка визначена технічними вимогами до спеціалізованих реєстраторів розрахункових операцій.

Таким чином, суб’єкти господарювання можуть додатково друкувати у реквізитах розрахункових документів загальну вартість придбаних товарів (отриманих послуг) у межах фіскального чеку наступним чином:

- після рядка 7 фіскального чеку перед рядком 8 фіскального чеку додати нові рядки «Загальна вартість придбаних товарів (отриманих послуг) за чеком до заокруглення» та «заокруглена знижка/заокруглена надбавка»;

- в рядку 8 фіскального чеку «СУМА» зазначати «Загальна вартість придбаних товарів (наданих послуг) за чеком після заокруглення». Саме вказана сума вважається сумою розрахунку за відповідним розрахунковим документом.

До підсумку розрахункових операцій z-звіту та х-звіту відповідно до пунктів 15 та 17 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2002 №199 (зі змінами), має потрапляти загальний підсумок розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги), тобто сума з розрахункових документів після заокруглення. Приклади.

Заокруглення до збільшення:

Загальна вартість товарів, які указані в чеку, становить 35 грн. 49 коп., тоді у рядку «надбавка» вказується – 1 коп., а у рядку «СУМА» зазначається «Загальна вартість придбаних товарів (наданих послуг) за чеком після заокруглення» – 35 грн. 50 коп.

Заокруглення до зменшення:

Якщо загальна вартість товарів, які указані в чеку, становить 35 грн. 44 коп., тоді у рядку «знижка» вказується – 4 коп., а у рядку «СУМА» зазначається «Загальна вартість придбаних товарів (наданих послуг) за чеком після заокруглення» – 35 грн. 40 коп.

До підсумку розрахункових операцій z-звіту та х-звіту потрапляє «Загальна вартість придбаних товарів (наданих послуг) за чеком після заокруглення», у наведених прикладах відповідно 35 грн. 50 коп. та 35 грн. 40 коп.

ГУ ДФС у Київській області

 

ДФС адмініструватиме "Єдине вікно для міжнародної торгівлі"

Верховною Радою України прийнято закон, який передбачає запровадження механізму «єдиного вікна» та оптимізацію здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України.

Відповідно до цього закону ДФС має створити та забезпечити функціонування єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі». На службу покладене зобов’язання й по його адмініструванню.

Таким чином, скасовується необхідність подання суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності або митним брокером паперового документа, виданого одним державним органом – іншому.

Крім того, для спрощення процедур контролю товарів на кордоні скорочується кількість контролюючих органів на кордоні:

- посадові особи митниць перевірятимуть дозвільні документи, які на сьогодні перевіряються посадовими особами Державної екологічної інспекції;

- посадові особи Державної прикордонної служби України перевірятимуть рівень радіоактивного забруднення транспортних засобів та вантажів, що ввозяться на митну територію України. Ці перевірки на сьогодні здійснюються посадовими особами Державної екологічної інспекції;

- скасовується санітарно-епідеміологічний та екологічний контроль товарів, що переміщуються через митний кордон.

Внесені законом зміни до Митного кодексу України також визначають термінологію «механізму «єдиного вікна» та порядок його реалізації. Крім того, новації передбачають застосування органами доходів і зборів під час здійснення митних процедур інформації з державних реєстрів про товари, які контролюються.

До обов`язків Державної фіскальної служби України також буде віднесено визначення кодів згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо переміщення яких через митний кордон України встановлені заборони або обмеження, та ведення та оприлюднення на сайті ДФС переліків таких заборон або обмежень.

Законом також регламентовано порядок отримання органами доходів і зборів в електронній формі дозвільних документів, необхідних для митного контролю та оформлення товарів, з використанням механізму «єдиного вікна» та порядок здійснення ними відповідних митних формальностей на підставі такої інформації.

Єдиний державний інформаційний веб-портал «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» має запрацювати протягом шести місяців після вступу в силу зазначеного закону.

ГУ ДФС у Київській області


 
На Київщині група осіб намагалася завдати шкоди бюджету в особливо великих розмірах PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
03.09.2018 10:00

 


 

 

Слідчими ДФС у Київській області за процесуального керівництва прокуратури Київської області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що на території Київської області діє група осіб, яка сприяє ухиленню від сплати податків в особливо великих розмірах суб’єктам господарювання реального сектору економіки.

Так, дана група осіб, сприяє ухиленню від сплати податків в особливо великих розмірах шляхом використання реквізитів та поточних рахунків юридичних осіб, що мають ознаки фіктивності, а також за рахунок документального оформлення господарських операцій, надаючи при цьому реального характеру операціям з купівлі–продажу товарно-матеріальних цінностей, послуг або укладання угод про надання поворотної фінансової допомоги.

У рамках даного провадження на підставі ухвал суду слідчими слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області спільно із оперативними співробітниками оперативного управління області проведено 13 обшуків за адресами реєстрації підприємств, задіяних у злочинній схемі ухилення від сплати податків, а також за адресами проживання службових осіб таких підприємств та місць фактичного їхнього розташування.

Так, у ході проведення вказаних обшуків виявлено та вилучено комп’ютерну техніку, первинні фінансово-господарські документи та тендерну документацію підприємств, задіяних у злочинній схемі ухилення від сплати податків, печатки 14-ти юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, факсиміле підписів службових осіб підприємств, задіяних у злочинній схемі ухилення від сплати податків, а також чорнові записи, які мають доказове значення у кримінальному провадженні.

Вилучені в ході обшуків речі та документи визнано речовими доказами та приєднано до матеріалів кримінального провадження, а на окремі із них накладено арешт.

Досудове розслідування у даному кримінальному провадженні триває.

 

ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

В „Електронному кабінеті” платник податків може переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що в приватній частині електронного сервісу ДФС „Електронний кабінет” у розділі «Стан розрахунків з бюджетом» міститься інформація про стан розрахунків з бюджетом. Тут платник має  доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить  інформацію по кожному виду платежу.

«Електронний кабінет» надає змогу користувачам переглянути  інформацію щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єктів оподаткування (наприклад, плата за землю чи податок на нерухоме майно).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua, або через офіційний веб-портал ДФС за посиланням https:.sfs.gov.ua.

Звертаємо вашу увагу, що в Електронному кабінеті функціонують дві частини: відкрита (загальнодоступна), вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватна. Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

ЕЦП платник може отримати в будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Інформація в приватній частині Електронного кабінету стосовно платника податків щодо його облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Фізична особа - підприємець може отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК)

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що електронний цифровий підпис (ЕЦП) фізична особа – платник податків може отримати в будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

Відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК  при ГУ ДФС у Київській області розміщені за адресами:

 ГУ ДФС у Київській області: м. Київ-151, вул. Народного ополчення, буд. 5а, ЦОП, каб. 23.(044) 200-37-61

 

 - Білоцерківська ОДПІ   ГУ ДФС у Київській області: м. Біла Церква,

б-р Олександрійський, ЦОП, каб. 12.тел.: (04563) 9-14-87

- Броварська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області: м. Бровари, вул. Київська, 286, ЦОП, каб. 1.тел.: (04594) 4-12-30

У зв’язку з виявленням фактів отримання послуг електронного цифрового підпису з використанням підроблених реєстраційних документів та з метою упередження таких випадків в майбутньому, АЦСК ІДД ДФС з 15.10.2015 обмежено територію реєстрації заявників – юридичних осіб. Платник податків – юридична особа може отримувати послуги ЕЦП в будь-яких пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, розміщених в області, у якій зареєстрований такий платник податків. Зазначені обмеження стосуються виключно юридичних осіб.

ГУ ДФС у Київській області

 

Про застосування штрафної санкції за несвоєчасну сплату ЄВ

Головне управління ДФС у Київській області  інформує, що ФОП (платники загальної системи оподаткування та платники єдиного податку), а також  самозайняті особи сплачують ЄВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ (абз.3 част.8 ст. 9 Закону № 2464). Згідно з абз.2 п.п. 2 п. 6 розд. IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, такі платники можуть сплачувати ЄВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми ЄВ, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ.

Отже, граничний термін сплати ЄВ для ФОП ЄП – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ.

У разі якщо останній день строків сплати єдиного внеску припадає на вихідний або святковий день останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 11 розд. ІV Інструкції № 449).

Підпунктом 2 п. 2 розд. VІІ Інструкції № 449 визначено, що за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 % своєчасно не сплачених сум.

За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, починаючи з 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 20% своєчасно не сплачених сум.

При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за формою, затвердженою додатком 12 до цієї Інструкції.

Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

При застосуванні зазначених штрафів приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки незалежно від періодів та кількості випадків сплати за зазначені періоди.

Крім того, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Нарахування пені, передбаченої Законом № 2464, починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно (част.10 та 13 ст. 25 Закону            № 2464).

Також Кодексом України про адміністративні правопорушення від         07.12.198 №8073-Х передбачена адміністративна відповідальність за несплату/несвоєчасну сплату ЄВ:

1. Несплата або несвоєчасна сплата ЄВ, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян  (300 Х 17,0 = 5100,0грн.), – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від сорока до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Несплата або несвоєчасна сплата ЄВ, у тому числі авансових платежів, у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

ГУ ДФС у Київській області


 
Від платників Київської області за спеціальне використання води надійшло 87.7 млн. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
03.09.2018 09:58

 


 

 

З початку року від платників Київської області до зведеного бюджету надійшло 87.7 млн. грн. рентної плати за спеціальне використання води. Це на 31% або 20.8 млн. грн. більше за надходження відповідного періоду минулого року. Зокрема, лише у серпні 2018 бюджет отримав 34,5 мільйона гривень, що на третину  перевищує минулорічну сплату цього виду податку. У гривневому еквіваленті це дорівнює 8 млн. грн. додаткових коштів. 

         Платниками рентної плати за спеціальне використання води є:

- первинні водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують та/або передають вторинним водокористувачам воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів;

- суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку. Під терміном "санітарно-гігієнічні потреби" слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані

Об'єктом оподаткування рентною платою за спеціальне використання води є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, а за спеціальне використання води без  вилучення її з водних об'єктів є:

- для потреб гідроенергетики - фактичний обсяг води, що пропускається через турбіни гідроелектростанцій для вироблення електроенергії;

- для потреб водного транспорту - час використання поверхневих вод вантажним самохідним і несамохідним флотом, що експлуатується (залежно від тоннажності), та пасажирським флотом, що експлуатується (залежно від кількості місць).

- для потреб рибництва - фактичний обсяг води, необхідної для поповнення водних об'єктів під час розведення риби та інших водних живих ресурсів (у тому числі для поповнення, яке пов'язане із втратами води на фільтрацію та випаровування).

 ГУ ДФС у Київській області

 

З 11 вересня 2018 року діятимуть виключно нові бюджетні рахунки для сплати податків, зборів, платежів до державного та місцевих бюджетів (МФО 899998)

Державна фіскальна служба України звертає увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів, протягом якого старі рахунки залишаються активними, закінчується 10.09.2018.

Таким чином, починаючи з 11.09.2018 кошти, які сплачуватимуться платниками податків на рахунки зі старими реквізитами не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

З метою упередження виникнення у платників податків податкового боргу та недопущення втрат бюджетів на час перехідного періоду, тобто до 11.09.2018, залишаються активними для зарахування податків, зборів та інших платежів бюджетні рахунки, відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві (зі старими реквізитами).

Нагадуємо, що з 02.07.2018  змінились реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

У зв’язку з цим, платникам податків для забезпечення повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами при заповнення розрахункових документів на сплату податків, зборів та платежів необхідно зазначати реквізити рахунків, відкритих з 02.07.2018  на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998).

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС в рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki), на веб-сторінках Казначейства та Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві.

  ГУ ДФС у Київській області

 

 

 

Який порядок обчислення ЄВ новоствореними ФОП – платниками ЄП першої та другої груп?

Базою нарахування ЄВ для ФОП – платників ЄП є суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

         Єдиний внесок для зазначених платників встановлюється у розмірі 22%.
Отже, сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць, -  мінімальний страховий внесок становить 22% розміру мінімальної заробітної плати:  3723,0 Х 22% = 819,06 грн. (більше сплачується за бажанням). Таким чином, мінімальна сума ЄСВ, яку потрібно буде заплатити платникам ЄП у 2018 році – 9828,72 грн. (обов'язкова щомісячна сума ЄСВ  819,06 грн. Х на 12 місяців).

         Варто нагадати, що Законом України від 03.10.17 №2148  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» внесено зміни до  ЗУ від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Відповідно до вказаних змін, максимальна межа нарахування ЄВ з 01 січня 2018 становить 15 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом, тобто, максимальна база нарахування ЄВ становить 3723 X 15= 55 845 грн., а максимальна місячна сума ЄВ – 55 845грн. Х 22% = 12285,90грн.

Крім того, з 01 січня 2018  для підприємців -"єдинників" I групи відмінено норму, яка встановлювала спеціальний розмір мінімального страхового внеску: з 01.01.2017 він становив 0,5 базового мінімального страхового внеску:352 грн. =  (3200 х 0,5 х 22), а з  01.01.2018 такі підприємці сплачують повний мінімальний страховий внесок 22% від мінімальної зарплати  3723 х 22% = 819,06 грн.

Періодом, за який платники єдиного внеску подають звітність до органу доходів і зборів (звітним періодом), є календарний місяць, - до 20-го числа місяця, наступного за звітним ( терміни подання  звітів та  терміни сплати  переносяться, якщо прийшлися на вихідні чи святкові дні).

Для платників, зазначених  у 4 і 5 част.1 ст. 4 Закону №2464-VI – ФОП, в т.ч. тих, які обрали спрощену систему оподаткування та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності) звітним періодом є календарний рік – до 10 лютого року, наступного за звітним.

У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП її останнім звітним періодом є період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення.

Платники єдиного внеску, зазначені у п. 45 та 5-1 част. 1 ст. 4 Закону України №2464-УІ: ФОП, в т.ч. ті, які обрали спрощену систему оподаткування та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також члени ФГ, якщо вони не належать до  осіб, що підлягають страхуванню на інших підставах, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

 ГУ ДФС у Київській області


 
У пункті пропуску «Бориспіль» вилучили партію сильнодіючих медичних препаратів. Загальна вартість - біля 2 млн. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
29.08.2018 07:22

 

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано спробу незаконного переміщення через митний кордон України медичних препаратів загальною вартістю біля 2 млн.грн.

25 упаковок медичного препарату в ін’єкціях в фабричній упаковці «Keytruda 50 mg» (діюча речовина Pembrolizumab) та 35 упаковок медичного препарату в ін’єкціях в фабричній упаковці «Opdivo 10 mg/ml» (діюча речовина «Nivoiumab») знаходилися у громадянина Індії, який постійно проживає в Україні, і який відлітав авіарейсом до Делі.

Громадянин Індії для проходження митного контролю скористався спрощеною системою - «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення з митної території України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації іноземець не надав, до інспекторів митниці з приводу декларування товару не звертався.

Медичні препарати було виявлено у дорожній валізі громадянина без ознак приховування у відкритій коробці з пінопласту разом з холодоагентами, спеціально для забезпечення температурного режиму під час перевезення даних препаратів.

Відповідно до інформації, отриманої з інтернет-ресурсу «Alfamedico», вартість зазначених медичних препаратів становить 1290 доларів США за одну упаковку медичного препарату «Keytruda 50 mg» (діюча речовина «Pembrolizumab») і 1000 доларів США за одну ін’єкцію медичного препарату «Opdivo 10 mg/ml»(діюча речовина «Nivoiumab»). Загальна вартість вказаних медичних препаратів становить 67250 доларів США.

Таким чином, своїми діями громадянин Індії здійснив переміщення через митний кордон товару без письмового декларування та без подання  митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, та зі сплатою вивізного мита у випадках, встановлених законами України.     

Складено протокол за ст. 471 Митного кодексу України. Медичні препарати вилучено до винесення судом рішення у справі.  

Довідково: відповідно до ч. 3 ст. 371 Митного кодексу України товари, сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10 000 Євро, при вивезенні (пересиланні) їх громадянами за межі митної території України підлягають письмовому декларуванню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, та зі сплатою вивізного мита у випадках, встановлених законами України.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Майже 174 млн. грн. податку на прибуток спрямовано до бюджету платниками Київщини

За перше півріччя поточного року платниками податку на прибуток подано 1547 податкових декларацій з податку на прибуток підприємств. Наразі до держбюджету вже надійшло 173,6 млн. грн. 

            У Головному управлінні ДФС у Київській області звертають увагу, що податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком - п.137.4 ст.137 ПКУ.

Нормами п.137.5 ст.137 ПКУ встановлено річний податковий (звітний) період з податку на прибуток для таких  платників:

а) новостворені платники податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року, щo сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році;

б) виробники сільськогосподарської продукції;

в) платники податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20,0 млн. грн. При цьому до річного доходу від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначеного за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), включається дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), інші операційні доходи, фінансові доходи та інші доходи.

.  ГУ ДФС у Київській області

В електронному кабінеті запроваджено сервіс з автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ

В Електронному кабінеті ДФС реалізовано автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та додатку 1 «Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1)», додатку 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)», додатку 6 «Довідка  (Д6) подається платниками, які заповнюють рядок 5 декларації, та підприємствами (організаціями) інвалідів» на підставі даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН).

Для автозаповнення рядків податкової декларації з ПДВ та вище зазначених додатків необхідно в приватній частині Електронного кабінету при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після чого на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків податкової декларації з ПДВ та відповідних таблиць:

- Таблиця 1 (Д1) «Коригування податкових зобов'язань згідно зі статтею 192 та пунктом 199.1 статті 199 розділу V Кодексу»;

- Таблиця 2 (Д1) «Коригування податкового кредиту згідно зі статтею 192 розділу V Кодексу»;

- Таблиця 1 розділу І Податкові зобов’язання (Д5) «Операції на митній території України, що оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою та ставкою 7%, крім ввезення товарів на митну територію України»;

- Таблиця 1 розділу ІІ Податковий кредит (Д5) «Операції придбання з податком на додану вартість, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою та ставкою 7%»;

- Таблиця 1 (Д6) «Операції, що не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), операції з постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України, операції, які звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди))».

Зазначений сервіс працює в тестовому режимі.

Додатково повідомляємо, що розділ «СЕА ПДВ» доповнено новим сервісом «Інформація про суму перевищення». За допомогою даного сервісу платникам надано можливість перегляду інформації щодо даних розрахунку суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН.

У разі виникнення у платників питань щодо роботи сервісу автозаповнення, прохання копії екрану Електронного кабінету та суть питання надсилати на адресу Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .

За матеріалами прес-служби ДФС України.

 ГУ ДФС у Київській області

За спеціальне використання лісових ресурсів від платників Київщини надійшло 13,5 млн. грн. рентної плати

З початку року платниками рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів сплачено 13,5 млн. грн. При цьому, темп росту у приведених умовах до відповідного періоду 2017 року складає 104%, що у грошовому еквіваленті дорівнює 546 тис. грн. додаткових коштів.     

Платниками рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів є лісокористувачі - юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження з України або виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, фізичні особи (крім фізичних осіб, які мають право безоплатно без видачі спеціального дозволу використовувати лісові ресурси відповідно до лісового законодавства), а також фізичні особи - підприємці, які здійснюють спеціальне використання лісових ресурсів на підставі спеціального дозволу (лісорубного квитка або лісового квитка) або відповідно до умов договору довгострокового тимчасового користування лісами.

ГУ ДФС у Київській області


 
Податківці Київщини вилучили майже 50 кг золота з Туреччини PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
16.08.2018 10:34

 

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області вилучили велику партію ювелірних виробів, які ввозилися в Україну з Туреччини поза митним контролем.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 212 КК України було  встановлено фізичну особу-підприємця, який ввіз з Туреччини в Україну поза митним контролем 46,5 кг ювелірних виробів із золота. Підприємець займається роздрібною торгівлею годинниками та ювелірними виробами в спеціалізованих магазинах, розташованих на території міста Києва та Сумської області.

На підставі постанов суду проведено обшуки в магазинах міст Києва і Суми, за результатами яких вилучено та передано на відповідальне зберігання   2 тис. 498 ювелірних виробів загальною вагою 46,5 кг, орієнтовною вартістю близько 20 млн. гривень.

Досудове розслідування кримінального провадження триває.

ГУ ДФС у Київській області

 

У Київській області припинено діяльність 5 підпільних виробництв алкоголю

З незаконного обігу у поточному році оперативними працівниками вилучено товарно-матеріальні цінності на загальну суму 56,4 млн. грн., в тому числі підакцизної групи на суму 42,5 млн. грн., з яких:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

-         лікеро-горілчані вироби у кількості 382 дал на суму 1,2 млн. грн.;

-         паливно-мастильні матеріали у кількості 44,8 тонн на суму 1,3 млн. грн.;

-         спирту у кількості 14208 дал на суму 35,5 млн. грн.;

-         автомобілів 3 од. на суму 1,8 млн. грн.;

-         тютюнових виробів 101 тис. пачок на суму 3 млн. грн.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів, припинено діяльність 5 підпільних виробництв, з яких 2 – з незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів, 3 – незаконного виготовлення спирту.

В даному напрямку роботи розпочато 4 кримінальні провадження, з них
3 за ч. 3 ст. 204 КК України.

З початку року до суду направлено 1 кримінальне провадження за ч. 3 ст. 28, ч. 3 ст. 204 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Від платників Київщини надійшло 408 млн. грн. військового збору

З початку поточного року від платників Київської області на обороноздатність країни надійшло 408 млн. грн. військового збору. Темп росту у приведених умовах до відповідного періоду 2017 року складає 124%, а сума додаткових надходжень дорівнює майже 80 мільйонів гривень.

ГУ ДФС у Київській області нагадує, що, відповідно до вимог Податкового кодексу України, платниками військового збору є податкові агенти, а також фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні.

Ставка податку складає 1,5% вiд об'єкту оподаткування, зокрема, доходів у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами.


 


Сторінка 3 із 34
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld