Юристи Київщини виграли у судах 4535,0 млн.грн.

Печать
Автор: Administrator   
16.10.2019 06:31

 


 

 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що станом на 01 жовтня 2019 у судах всіх інстанцій знаходилось всього 7315 справ на загальну суму 24384,9 млн.грн., де стороною виступали органи ДПС.

Протягом січня-вересня 2019 на користь органів ДПС вирішено 275 справ на суму 4535,0 млн.грн., що складає 71,8% від суми розглянутих справ. На користь платників податків вирішено 306 справ на суму 1780,2 млн.грн., що складає 28,2% від суми розглянутих справ. 

За зазначений період за позовами платників податків до органів ДПС на розгляді у судах всіх інстанцій знаходилось 6026 справ на суму 18043,9 млн.грн. З них у 2019 році на користь органів ДПС вирішено 191 судових справ на суму 2309,8 млн.грн., що складає 56,5% від суми розглянутих справ. На користь платників податків вирішено 303 справи на суму 1778,1 млн.грн., що складає 43,5% від суми розглянутих справ. 

Протягом звітного періоду за позовами органів ДПС до платників податків судами розглядалось 1289 справ на суму 6340,9 млн.грн., з яких на користь органів ДПС вирішено 84 судові справи на суму 2225,3 млн.грн., що складає 91,2% від суми розглянутих справ даної категорії. На користь платників податків вирішено 3 справи на суму 2,1 млн.грн., що складає 8,8% від суми розглянутих справ.

Протягом січня-вересня 2019 від платників податків надійшло 181 скарга щодо оскарження 173 податкових повідомлень-рішень, вимог про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску на загальнообовязкове державне страхування та рішень про застосування штрафних санкцій та нарахування пені по ЄСВ

За 9-ть місяців 2019 на рівні ГУ ДПС області розглянуто 181 скарга на 173 рішення (вимоги) на загальну суму 903,3 млн.грн.

За результатами розгляду скарг на первинному рівні у вересні 2019 року скасованих повністю або частково податкових повідомлень-рішень не було.

ГУ ДПС у Київській області

 

На захист навколишнього середовища платники Київщини перерахували 145,1 млн. грн. екологічного податку

За січень-вересень 2019 року платниками Київщини сплачено до бюджетів усіх рівнів  145,1 млн.грн.  екологічного податку. Порівняно з відповідним періодом 2018 року надходження цього податку зросли на 47,9 млн. грн., або на 49,2 відсотка.

Із загальної суми до державного бюджету надійшло 78,2 млн.грн до спеціального фонду місцевих бюджетів – 66,9 млн.гривень.

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  кошти екологічного податку направляються до спеціальних фондів державного та місцевих бюджетів і являються основним джерелом фінансування екологічних програм, спрямованих на захист довкілля від негативного впливу господарської діяльності та раціональне використання природних ресурсів.

Податковим кодексом України (даліПКУвизначено, що екологічний податок – це загальнодержавний обовязковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні обєкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 01 квітня 2009 року (п.п.14.1.57 п.14.1 ст.14 ПКУ).

Платниками екологічного податку є СГ, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:

- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;

-  скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти;

- розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання);

-   утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

- тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.    

Розміщення відходів – це постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи обєктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів - п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Стаціонарне джерело забруднення – підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти - п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу (п. 250.1 ст. 250 ПКУ).

Платники екологічного податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.

Подання декларації та сплата  екологічного податку здійснюється у наступному порядку:

- за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах – за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об'єктів - п.п. 250.2.1 п. 250.2 ст.250 ПКУ;

-  за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк – за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах - п.п. 250.2.3 п. 250.2 ст.250 ПКУ

ГУ ДПС у Київській області

 

Підприємство - заготівник видачу готівки здавальникам сільськогосподарської продукції здійснює за відомостями

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п.11 п.3 розд.I Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29.12.2017  №148 із змінами та доповненнями (далі – Положення № 148), касові документи – це документи (касові ордери та відомості на виплату готівки, розрахункові документи, квитанції програмно-технічних комплексів самообслуговування, відомості закупівлі сільськогосподарської продукції, інші прибуткові та видаткові касові документи), за допомогою яких відповідно до законодавства України оформляються касові операції, звіти про використання коштів, а також відповідні журнали встановленої форми для реєстрації цих документів та книги обліку.

Видача готівки з кас проводиться за видатковими касовими ордерами (додаток 3 до Положення №148) або видатковими відомостями (додаток 1 до Положення № 148). Документи на видачу готівки підписуються керівником і головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником.

До видаткових ордерів додаються заяви на видачу готівки, розрахунки.

Підприємства, що займаються закупівлею товарів сільськогосподарської продукції, проведення розрахунків за які не врегульовано законодавством України, видачу готівки здавальникам такої сільськогосподарської продукції здійснюють за відомостями, у яких зазначаються прізвища здавальників, їх адреси, обсяги зданої продукції і сума виплаченої готівки, що підписуються здавальником (п. 26 розд. ІІІ Положення № 148).

ГУ ДПС у Київській області

 

Відокремлений підрозділ юридичної особи

ГУ ДПС у Київській області інформує, що згідно з нормами ст.95 Цивільного кодексу України від 16.01.2003  №435-IV (зі змінами та доповненнями) відокремлений підрозділце підрозділ юридичної особи, що знаходиться поза її місцезнаходженням, здійснює всі або частину її функцій, виконує роботи або операції, надає послуги від імені юридичної особи, або здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.

Для цілей розд. IV ПКУ слід враховувати вимоги ст. 64 Господарського кодексу України від 16.01.2003  №436-IV зі змінами та доповненнями (далі – ГКУ), згідно з якою підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.

Відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи, вони наділяються майном юридичних осіб, що їх створила і діють на підставі затвердженого ними положення.

Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону (п. 4 ст. 64 ГКУ).

Відомості про відокремлені підрозділи юридичних осіб містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

ГУ ДПС у Київській області