Податкова Інспекція
В пункті пропуску «Бориспіль» митниками зафіксовано другу за останній час спробу незаконного ввезення фітнес-браслетів і знову на значну суму PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
15.08.2019 08:19

 

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС вдруге за останній час зафіксовано спробу ввезення на митну територію України фітнес-браслетів з порушенням митних правил на суму орієнтовно півмільйона гривень.

380 фітнес-браслетів з функцією годинника в комплекті, дисплейні модулі, мобільні телефони, акумуляторні батареї тощо знаходилися у громадянки Китаю, яка прибула авіарейсом до України і для проходження митного контролю самостійно обрала спрощену систему – «зелений коридор», який призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які переміщують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажирка не надала, до моменту перетину нею «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил і порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не зверталась.

Фітнес-браслети, дисплейні модулі, мобільні телефони, акумуляторні батареї тощо було виявлено митниками після перетину пасажиркою «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».  Весь товар переміщувався в двох валізах, та двох картонних коробках пасажирки без ознак приховування.

З виявлених товарів пасажирці було пропущено два її особистих телефони iPhone 5.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Товар вилучено до винесення судом рішення у справі.  

Довідково: відповідно до ст. 374 ч. 8 Митного кодексу України товари  (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що пересилаються (переміщуються) на митну територію України, зокрема,  у супроводжуваному та несупроводжуваному багажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, а також дозволів (ліцензій), сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності у випадках, установлених законодавством України для суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

ГУ ДФС у Київській області

 

В пункті пропуску «Бориспіль» в особи без громадянства вилучено 970 пачок цигарок, які незаконно вивозився нею до Литви

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС зафіксовано чергову спробу переміщення через митний кордон України тютюнових виробів.

970 пачок цигарок знаходилося у чоловіка, особи без громадянства, який проживає у Литві. Авіапасажир відлітав на батьківщину і для проходження митного контролю скористався спрощеною системою «зелений коридор», чим засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.

Під час здійснення вибіркового митного контролю громадянину було задано запитання щодо наявності в нього товарів, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено законодавством України, на що він відповів, що має при собі тютюнові вироби. Після цього пасажиру було запропоновано пред’явити їх. В службовому приміщенні митниці ним було видано 250 пачок цигарок «МАRVEL» та  720 пачок «СOMPLIMENT BLU», що знаходилась у валізі громадянина (ручній поклажі) без ознак приховування.

На зазначених цигарках були відсутні марки акцизного податку. Отже, дані факти дають підстави вважати, що ці тютюнові вироби без марок акцизного податку,  які переміщувались зазначеним громадянином, були раніше незаконно ввезені на митну територію України.

Таким чином, громадянин придбав та перевозив цигарки , які ввезені на митну територію поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю.

Складено протокол про порушення митних правил за ст. 484  Митного кодексу України.

Тютюнові вироби, які переміщувалися незаконно, вилучені до винесення судом рішення у справі.

Всього з початку року Київською митницею ДФС складено 21 протокол про порушення митних правил, де предметом порушення були тютюнові вироби, на загальну суму понад 992 тисячі гривень.

Довідково: відповідно до пункту 226.2. статті 226 Податкового кодексу України, наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка, зокрема, на пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

Згідно з пунктом 226.11. статті 226 Податкового кодексу України, ввезення на митну територію України, зберігання, транспортування, прийняття на комісію з метою продажу та продаж на митній території України не маркованих в установленому порядку алкогольних напоїв та тютюнових виробів забороняються.

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція Урожай: Оформлення найманого працівника роботодавцем - ФОП

ГУ ДФС у Київській області нагадує, що на території області проводиться операція «Урожай-2019».

Одним із головних напрямків контролю за суб’єктами господарювання аграрного сектору в ході  операції «Урожай-2019» визначено контроль за оформленням використання найманої праці та оплатою праці.

З огляду на вищевикладене, нагадуємо сільськогосподарським товаровиробникам порядок оформлення найманого працівника роботодавцем, що зареєстрований фізичною особою - підприємцем (ФОП).

Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками передбачений законодавством єдиний для всіх роботодавців: як юридичних осіб так і фізичних осіб-підприємців.

ФОП мають укладати трудові договори з найманими працівниками – це встановлено ст.21 Кодексу законів про працю.

Трудовий договір укладається у письмовій формі. Під час укладання трудового договору громадянин зобов’язаний надати паспорт або інший документ, що посвідчує його особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – документи про освіту, про стан здоров'я, тощо.

Укладеним трудовий договір вважатиметься лише після підписання його роботодавцем і працівником та видання наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу. Стаття 24 КЗпП передбачає, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

ФОП - роботодавець до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором має обов’язково подати повідомлення до ДФС України за встановленою  постановою КМУ від 17.06.2015 №413 формою, в один із таких способів:

- засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Заповнення трудової книжки вперше проводиться власником або уповноваженим ним органом не пізніше тижневого строку з дня прийняття працівника на роботу.

Більше інформації про операцію "Урожай" за посиланням: http://kyivobl.sfs.gov.ua/okremi-storinki/arhiv/387588.html

ГУ ДФС у Київській області

 

Платникам ПДВ: Оновлено критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, щоза погодженням з Міністерством фінансів України (згідно з листом від 06.08.2019 №226010/06-5/20111), ДФС зареєстровано 07.08.2019 року за №1962/99-99-29-01-01:

- Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій;

- Перелік кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, кодів продукції та послуг згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних/розрахунків коригування.

Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку зареєстровано 07.08.2019року за №1963/99-99-29-01-01.

Зазначені критерії та показники  введені в дію 08.08.2019 року.

Довідково: Критерії ризиковості платника ПДВ, критерії ризиковості здійснення операцій та показники, за якими визначається позитивна податкова історія платника ПДВ розміщено на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/zupinennya-reestratsii-pn/388196.html.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Майнові податки: Земельний податок юридичні особи сплачують з дня державної реєстрації прав власності на таку земельну ділянку

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (п.287.1 ст.287 ПКУ) .

Державна реєстрація земельних ділянок передбачає внесення до єдиної державної геоінформаційної системи – Державного земельного кадастру (далі – Кадастр) відомостей про землі, відомостей про їх формування та присвоєння земельним ділянкам кадастрового номера.

Земельним кодексом України встановлено, що право власності на земельну ділянку, право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Юридична особа, яка набула права власності на земельну ділянку із земель державної або комунальної власності, сплачує земельний податок з дня державної реєстрації прав власності на таку земельну ділянку, шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Кадастру з урахуванням процедури державної реєстрації, чинної на дату виникнення права власності.

Раніше повідомлялося, що на території зони обслуговування ГУ ДФС у Київській області обліковується 507 873 потенційних платників плати за землю.

Нагадаємо,за земельні ділянки, що перебувають у власності малолітніх/неповнолітніх дітей, податки сплачують батьки (усиновителі), опікуни

ГУ ДФС у Київській області


 
У липні Київською митниця ДФС перерахувала до Державної скарбниці 4,6 млрд. грн. митних податків PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.08.2019 06:38

 


 

 

Як повідомили у Київській митниці ДФС, у липні до Державного бюджету України перераховано 4,6 млрд. грн. митних податків.

Забезпечено збільшення надходжень митних платежів до Держбюджету у порівнянні:

- з липнем 2018 року - на 601,6 млн. грн. (+15%);

- з червнем 2019 року - на 941,1 млн. грн. (+26%).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (30,2%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«автомобілі легкові» – сплачено платежів на загальну суму 894,3 млн. грн. (питома вага сплачених податків – 19,6%);

«лікарські засоби» - 160,7 млн. грн. (3,5%);

«телефонні апарати»   - 126,8 млн. грн. (2,8%);

«засоби захисту рослин»  - 107,1 млн. грн. (2,3%);

«машин автоматичного оброблення інформації» – 86,0 млн. грн. (1,9%).

ГУ ДФС у Київській області

 

Операція «Акциз»: на Київщині податківці викрили 5 підпільних виробництв з початку року

В рамках операції «Акциз» податківці Київської області  у поточному році вилучили з незаконного обігу товарно-матеріальні цінності на суму 112,2 млн. грн., у тому числі підакцизної групи на суму 95,4 млн. грн

-    паливно-мастильних матеріалів у кількості 104,7 тон на суму 2,7 млн. грн.;

-    спирту у кількості 32,5 тис. дал на суму 81,3 млн. грн.;

-    лікеро-горілчаних виробів у кількості 5,7 тис. дал на суму 10,6 млн. грн.;

-    тютюнових виробів 17,1 тис. пачок на суму 618,7 тис. грн;

-    транспортний засіб 1 шт. на суму 250 тис. грн;

-    марки акцизного податку у кількості 22,2 тис. штук.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів припинено діяльність 5 підпільних виробництва, з яких 2 – незаконного виготовлення спирту, 2 – незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів, 1 – паливно-мастильних матеріалів.

За даним напрямом роботи розпочато 6 кримінальних проваджень, в тому числі 2 за ч. 3 ст. 204 КК України.

Слідчими з початку року закінчено досудове розслідування та направлено до суду 3 кримінальних провадження за ст. 204 КК України, з них - 1 провадження за ч. 2 ст. 28, ч. 3 ст. 204 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Коли контролюючі органи мають право виступати ініціатором припинення підприємницької діяльності

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до абз.5 ч. 1 ст. 51 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) підприємницька діяльність припиняється на підставі рішення суду у випадках, передбачених ГКУ та іншими законами.

Підпунктом 20.1.37 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що контролюючі органи мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою – підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб’єктів господарювання.

Згідно з п. 67.2 ст. 67 ПКУ, контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо:

- припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб;

- підприємців;

- відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

- скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

ГУ ДФС у Київській області

 

Майнові податки. За земельні ділянки, що перебувають у власності малолітніх/неповнолітніх дітей податки сплачують батьки (усиновителі), опікуни

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що відповідно до ст. 269 - 270 ПКУ  платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Сімейним кодексом України від 10.01.2002  №2947-ІІІ зі змінами та доповненнями  визначено, що особа має правовий статус дитини до досягнення нею повноліття  (ст. 6 Сімейного кодексу). Малолітньою вважається дитина до досягнення нею віку чотирнадцяти років. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.

Якщо дитина або особа, дієздатність якої обмежена, не може самостійно здійснювати свої права, ці права здійснюють батьки, опікун або самі ці особи за допомогою батьків чи піклувальника (ст. 14 Сімейного кодексу).

Згідно із п. 99.2 ст. 99 ПКУ грошові зобов’язання малолітніх/неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття малолітніми/неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.

Батьки (усиновителі) малолітніх/неповнолітніх і малолітні/неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань малолітніх/неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.

Повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років - повноліття (п. 1 ст. 34 Цивільного кодексу України).

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Пільги щодо сплати земельного податку для малолітніх та неповнолітніх дітей не передбачені.

Нагадуємо, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (п. 286.1 ст. 286 ПКУ).

Більше інформації:

Майнові податки: Плата за землю

Майнові податки: Транспортний податок

Майнові податки: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

ГУ ДФС у Київській області


 
Олексій Кавилін: Малий та середній бізнес Київщини збільшив сплату єдиного податку на 30% PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
14.08.2019 06:37

 


 

 

За сім місяців поточного року представники малого та середнього бізнесу Київщини сплатили 1,2 млрд грн єдиного податку. Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. Він підкреслив, що порівняно з відповідним періодом минулого року, показник збільшився на третину: у грошовому співвідношенні це дорівнює 286,4 млн грн додаткових для місцевих бюджетів коштів.

Кавилін також зазначив, що більш швидкий темп зростання сплати єдиного податку демонструють фізичні особи-підприємці. Так, станом на 1 серпня 2019 року ними сплачено 981,6 млн грн із динамікою у 38% у порівнянні з тим самим періодом попереднього року. Додатково бюджети отримали 268,3 млн грн.

На 14% або 17,3 млн грн збільшили суму сплати спрощенці ІІІ групи: 142,3 млн грн. У свою чергу,  юрособи-сільгоспники перерахували до місцевої казни 105,3 млн грн, що на 874 тис грн більше за показник минулого року.

За рейтингом надходжень до бюджетів лідирує Києво-Святошинський район: сума сплати єдиного податку дорівнює 227,7 млн грн. На другому місці – Білоцерківщина із 210 млн грн єдиного податку. Завершує трійку Ірпінський район, чий бізнес перерахував до місцевих бюджетів 176 млн грн.

Загалом на території області обліковуються 72 446 фізичних та 7 480 юридичних осіб-платників єдиного податку.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС забезпечила Держбюджету 29,8 млрд. грн. з початку року

Протягом січня-липня 2019 року Київська митниця ДФС перерахувала до Державного бюджету України 29,8 млрд. грн. митних податків:

- до загального фонду – 28,5 млрд. грн.,

- до спеціального фонду – 1,3 млрд. грн.

У порівнянні з відповідним періодом 2018 року, зростання надходжень становить 4,4% або 1,3 млрд. грн.

Значну частину митних платежів (34%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:

«автомобілі легкові» – сплачено платежів на загальну суму 5 млрд. грн. (питома вага сплачених податків – 17%);

«засоби захисту рослин» - 2,6 млрд. грн. (9%);

«лікарські засоби» - 1 млрд. грн. (4%);

«телефонні апарати» - 796,5 млн. грн. (3%);

«машини автоматичного оброблення інформації»  – 540 млн. грн. (2%).

ГУ ДФС у Київській області

 

Податківці Київщини з початку розпочали 9 кримінальних проваджень у митній сфері

У напрямку протидії кримінальним правопорушенням у митній сфері з початку року за матеріалами оперативних працівників розпочато 9 кримінальних проваджень, у тому числі 3 – за ч. 3 ст. 212 КК України.

Припинено діяльність 1 «центру мінімізації митних платежів», в ході відпрацювання якого, встановлено 7 суб’єктів господарської діяльності -вигодонабувачів, сума імпортних операцій складає 91,1 млн. гривень.

З початку року до митниць ДФС надано 48 листів про вчинення порушень митних правил. За результатами відпрацювання інформації оперативних підрозділів складено 5 протоколів про порушення митних правил на суму 14,3 млн. грн. та додатково сплачено митних платежів на суму 23,5 млн. гривень.

У поточному році слідчими закінчено 3 кримінальних провадження даної категорії та направлено до суду для звільнення від кримінальної відповідальності  у зв'язку з повним погашенням завданих державі збитків на суму 3,5 млн. гривень.

В рамках досудового розслідування кримінальних проваджень викритих у минулих роках накладено арешт на товарно-матеріальні цінності загальною вартістю 69,6 млн. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Для отримання звільнення від сплати єдиного податку на період відпустки чи тимчасової втрати непрацездатності

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що пунктом 295.5 ст. 295 ПКУ передбачено, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Щоб отримати звільнення  від сплати єдиного податку на період відпустки, ФОП першої або другої групи, яка не використовує працю найманих осіб, до початку відпустки має подати заяву довільної  форми до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації, у якій вказується період щорічної відпустки.

Для отримання звільнення від сплати єдиного податку за період хвороби, або у зв’язку з вагітністю та пологами, фізична особа - підприємець - платник єдиного податку першої або другої групи, яка не використовує працю найманих осіб повинен підтвердитисвою непрацездатність листком непрацездатності

Згідно із п. 1 Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я від 03.11.2004
№ 532/274/136-ос/1406 із змінами та доповненнями, листок непрацездатності - це багатофункціональний документ, який є підставою для звільнення від роботи у зв’язку з непрацездатністю та з матеріальним забезпеченням застрахованої особи в разі тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів.

ГУ ДФС у Київській області


 
Олексій Кавилін: "На соціальне забезпечення платники Київщини спрямували 5,9 млрд. грн. єдиного внеску" PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
09.08.2019 07:54

 


 

 

За повідомленням начальника ГУ ДФС у Київській області Олексія Кавиліна, рівень сплати єдиного внеску зріс на чверть у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Він підкреслив, що сума, спрямована платниками Київщини  на забезпечення соціальних потреб, наразі складає 5,9 млрд. грн. При цьому, додаткові надходження у грошовому відображенні дорівнюють 1,2 млрд. грн. 

Кавилін зазначив, що найбільші суми з уплати єдиного внеску надійшли від Білоцерківського та Бориспільського районів – по одному мільярду гривень, та Києво-Святошиського – 965 млн. грн.

«Серед чинників, що вплинули на динаміку сплати єдиного внеску - збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року, а також низка інших заходів, зокрема, роз’яснення мешканцям Київщини положень законодавства у сфері легального працевлаштування. Безумовно це створює передумови для детінізації зайнятості та офіційного працевлаштування населення», - зазначив Олексій Кавилін.

Довідково: мінімальний страховий внесок становить 22% від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством на відповідний рік. У 2019 році  він становить  918,06 грн. : 22% х 4173,00.

Максимальний страховий внесок становить 15 мінімальних заробітних плат, встановленої законодавством на відповідний рік. У 2019 році  він становить  62595,0 грн. : 15 х 4173,00.

Нагадаємо, за період січень-липень 2019 року платники податків Київської області направили до зведеного бюджету 15,7 млрд. грн.

Також ми повідомляли, що дохідна частина місцевих бюджетів зросла на 26% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

ГУ ДФС у Київській області

 

З початку року підрозділи аудиту ГУ ДФС у Київській області упередили несплату 61 млн. грн. до бюджету

Протягом січня-липня 2019 року управлінням аудиту ГУ ДФС у Київській області проведено 364 документальні перевірки. Це на 13 перевірок більше, ніж за січень-липень 2018 року, в тому числі 144 планові та 220 позапланових перевірок.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 586,2 млн. гривень. Із донарахованих сум до бюджету надійшло 52,4 млн. грн., що на 16,2 млн. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 339,7 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначеного податку до бюджету на 61,1 млн. грн. Також зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 25,4 млн. гривень.

Крім того, за січень-липень 2019 року проведено 1 191 фактичну перевірку платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 25,9 млн. грн., з яких 8,2 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

Перехід на спрощену систему оподаткування СГ – юридичної особи

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що суб’єкти господарювання - юридичні особи, що є платниками інших податків і зборів, мають право прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування  зі сплатою єдиного податку шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один лише раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені пунктом 291.4 ст. 291 ПКУ.

До поданої заяви СГ додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

ГУ ДФС у Київській області

 

Заповнення в Електронному кабінеті декларації платника єдиного податку - ФОП

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податків мають право подати податкову звітність до органів ДФС за власним вибором в один із таких способів:

а) подати особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в)  надіслати засобами електронногоз в'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

В електронній формі платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів, в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів( ПКУ та п.3 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову допомогу щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».

В режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач має можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати, зокрема, податкову звітність за формою податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 зі змінами та доповненнями.

При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації (F0103306 – для податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця) за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДФС: «регіон», «район».

ГУ ДФС у Київській області


 
Податківці Київщини ліквідували незаконне виробництво тютюну для кальянів PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
09.08.2019 07:52

 


 

 

У серпні 2019 року співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області ліквідували незаконне масове виробництво тютюну для кальяну та вилучили велику партію підакцизної продукції.

В рамках проведення операції «Акциз-2019» та розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 204 КК України було встановлено групу осіб, які організували на території одного з міст Київщини незаконне масове виробництво тютюну для кальяну. В подальшому фальсифікат реалізовували через мережу Інтернет кінцевим споживачам без марок акцизного податку.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених за місцем незаконного виробництва, в офісних приміщеннях, за адресами проживання фігурантів та в транспортному засобі, який використовувався зловмисниками, з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання фальсифікованого кальянного тютюну та сировини для його виробництва, загальною вартістю майже 13 млн. грн., обладнання та засоби для забезпечення масового виробництва, а також чорнові записи, мобільні телефони та комп’ютерну техніку.

Всього виявлено та вилучено ТМЦ орієнтовною вартістю 22 млн. 840 тис. грн., у т.ч. підакцизної продукції – на суму 12 млн. 840 тис. грн.

Триває слідство.

Також повідомлялося, що податківці Київщини викрили діяльність організованої злочинної групи, яка незаконно привласнила майно та легалізувала 44 млн. грн.

Ми також писали, що податківці Київщини викрили «сімейний» підряд з ухилення від сплати податків.

ГУ ДФС у Київській області

 

Податкові платежі до місцевих бюджетів Київщини демонструють зростання на 26%, - Олексій Кавилін

За сім місяців 2019 року дохідна частина місцевих бюджетів зросла на 26% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомляє начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, з початку року у місцевих скарбницях акумульовано суму у 8,2 млрд. грн. податкових платежів, що на 1,7 млрд. грн. перевищує показник попереднього року.  

«Традиційно найбільшу суму у бюджети територіальних громад забезпечує сплата податку на доходи фізичних осіб. Його питома вага у розрізі основних надходжень складає 65%. Наразі платники податків спрямували на розвиток громад 5,3 млрд. грн. ПДФО, що на 27% або 1,1 млрд. грн. більше за аналогічний період 2018 року.», - сказав Кавилін.

Представники малого та середнього бізнесу Київської області перерахували до місцевих скарбниць 1,2 млрд. грн. що на 30% або 286,4 мільйона гривень більше, аніж було сплачено минулого року.

Значну суму до бюджетів Київщини принесла сплата майнових податків, найбільшу частку з яких має плата за землю. Так, за сім місяців поточного року землекористувачі сплатили 829 мільйонів гривень, збільшивши приріст надходжень на 19% або 131 мільйон гривень порівняно з тим самим періодом минулого року.  Окремо Олексій Кавилін підкреслив, що найбільші темпи зростання демонструє сплата податку на нерухоме майно: «З початку року власники нерухомого майна перерахували до місцевих бюджетів 261,6 млн. грн. Сума приросту складає 35%, що у грошовому еквіваленті складає суму у 67,6 додаткових коштів».  

Власники елітного автотранспорту перерахували у місцеві скарбниці 12,9 млн. грн., що на 637 тис грн. більше сплаченої минулоріч суми. 

Сплата акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на території Київської області забезпечила бюджети 234,3 млн. грн., що на 17% або 34,5 млн. грн. більше за показник аналогічного періоду 2018 року.

Раніше ми повідомляли, що до Державного бюджету за звітний період зібрано 7,5 млрд. грн.

ГУ ДФС у Київській області

 

Використайте право на податкову знижку за результатами 2018 року по 31 грудня 2019 року

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ платник податку, який має право на податкову знижку  за наслідками звітного податкового року, має скористатися ним до кінця року, наступного за звітним, на наступні податкові роки таке право не переноситься.

        Податкова знижка - документально підтверджена сума витрат платника податку – резидента у зв'язку з придбанням товарів або послуг у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року.

До витрат, дозволених на включення до податкової знижки  за наслідками 2018 податкового року, платник податку має право включити такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати:

- частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом;

- суму коштів або вартість майна, перерахованих (переданих) платником податку у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, які на дату перерахування (передачі) таких коштів та майна відповідали умовам п.133.4 ст.133 ПКУ, у розмірі, що не перевищує 4 % суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року;

- суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;

- суму витрат платника податку на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та пенсійних внесків, сплачених платником податку страховику-резиденту, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя, недержавного пенсійного забезпечення, за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, а також внесків на банківський пенсійний депозитний рахунок, на пенсійні вклади та рахунки учасників фондів банківського управління як такого платника податку, так і членів його сім'ї першого ступеня споріднення;

- суму витрат платника податку на:

оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік;

оплату вартості державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;

- суму коштів, сплачених платником податку у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива;

- суми витрат платника податку на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним.

До податкової знижки включаються фактично здійснені платником податку протягом звітного податкового року витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами: квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У цих документах обов'язково повинно бути відображено вартість оплачених товарів (робіт, послуг) та строк їх продажу (виконання, надання).

Право на податкову знижку мають громадяни України, які отримують дохід у вигляді заробітної плати та сплачують податок на доходи фізичних осіб.

ГУ ДФС у Київській області

 

Як отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для неповнолітньої дитини?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що фізична особа незалежно від віку (резидент та нерезидент), яка не включена до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, зобов’язана особисто або через представника подати до відповідного контролюючого органу облікову картку фізичної особи – платника податків за формою №1ДР і пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство).

Форма №1ДР є заявою для реєстрації у Державному реєстрі,

За малолітніх осіб віком до 14 років зазначені документи подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника, або представника органу опіки і піклування якщо  щодо дитини ще не прийнято рішення про встановлення опіки (піклування).

Видане не українською мовою свідоцтво про народження дитини підлягає перекладу, у такому випадку слід подати засвідчений в установленому законодавством порядку переклад свідоцтва українською мовою, який після пред’явлення повертається, та його копію.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків (усиновителю, опікуну, піклувальнику) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків), надається протягом  3-ох робочих днів з дня звернення фізичної особи або її представника до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

Звертаємо увагу, що громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до 5-ти робочих днів.

ГУ ДФС у Київській області

 

19 серпня закінчуються встановлені законодавством терміни сплати окремих податків, зборів, платежів за ІІ квартал (півріччя) 2019 року

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що  19 серпня 2019 року  закінчуються встановлені законодавством терміни сплати окремих податків, зборів, платежів за ІІ квартал (півріччя) 2019 року, а саме:

- податку на прибуток підприємств платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, за IІ квартал 2019 р.;

- частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за ІI квартал 2019 р.;

- ПДВ платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, за II квартал 2019 р.;

- єдиного податку з сум доходів, що оподатковуються за ставкою 15% та задекларовані платниками єдиного податку груп 1 та 2 за II квартал 2019 р.;

- єдиного податку платниками – юридичними та фізичними особами, віднесеними до групи 3, за II квартал 2019 р.;

- екологічного податку  за II квартал 2019 р.;

- рентної плати платниками, для яких звітним періодом є квартал, за II квартал 2019 р.;

- збору за місця для паркування транспортних засобів за II квартал 2019 р.;

- туристичного збору за ІІ квартал 2019 року.

З огляду на викладене, ГУ ДФС  у Київській області звертає увагу платників податків, що у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання  протягом строків, визначених Податковим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

Крім того, при затримці понад 90 календарних днів сплати узгодженого податкового зобов’язання, платнику податків нараховується пеня за несвоєчасну сплату.

ГУ ДФС у Київській області


 
В пункті пропуску «Бориспіль» в іноземного студента вилучено фітнес-браслетів більш ніж на півмільйона гривень PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
07.08.2019 07:49

 


 

 

Працівниками митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС  зафіксовано спробу переміщення через митний кордон України з порушенням митних правил товарів (фітнес-браслетів) іноземним громадянином .

         400 фітнес-браслетів Mi Smart Band 4 з функцією годинника в комплекті намагався незаконно ввезти на територію України громадянин Китаю (студент одного з вітчизняних навчальних закладів), який для проходження митного контролю самостійно обрав спрощену систему – «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації пасажир не надав, до моменту перетину ним «зеленої лінії» для отримання довідкової інформації в інформаційній зоні та роз’яснення митних правил і порядку використання двоканальної системи до інспектора митниці не звертався.

Фітнес-браслети було виявлено у двох валізах пасажира після  проходження його багажу та ручної поклажі через рентген-апарат митниці після перетину «зеленої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор».

Відповідно до ст. 374 ч. 8 Митного кодексу України товари  (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що пересилаються (переміщуються) на митну територію України, зокрема, у ручній поклажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

Дані товари після складання протоколу про порушення  митних правил були прийняті на зберігання за уніфікованою митною квитанцією, що передбачає подальшу сплату податків на їх ввезення, або зворотнє їх вивезення даним громадянином.

Довідково: вартість 1 фітнес-браслета Mi Smart  Band 4 з функцією годинника в комплекті з зарядним пристроєм-кабелем згідно із ціновою інформацією на інтернет-сайтах становить 1 299 гривень.

Загальна вартість 400 фітнес-браслетів Mi Smart  Band 4 з функцією годинника в комплекті з зарядним пристроєм-кабелем складає 519 600 гривень (згідно з курсом НБУ на день виявлення становить 18 571.27 євро).

ГУ ДФС у Київській області

 

Термін подання декларації з податку на прибуток за півріччя 2019 завершується 09 серпня

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що платники податку на прибуток, для яких встановлено квартальний податковий (звітний) період, податкову декларацію з податку на прибуток повинні подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (п.п.49.18.20 п.49.18 ст.49 ПКУ). Таким чином, термін подання податкової декларації з податку на прибуток за півріччя 2019 року завершується  09 серпня 2019 року.

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом для подання податкової декларації (п. 57.1  ст.57 ПКУ). Тобто, сплатити задекларовані податкові зобов’язання потрібно до 19 серпня 2019 року.

ГУ ДФС у Київській області

 

Неподання/несвоєчасне подання Розрахунку частини чистого прибутку

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями відповідно до форми Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, затвердженої наказом ДПС України від 16.05.2011 № 285 (далі – Розрахунок) та зазначається у Податковій декларації з податку на прибуток підприємств.     Розрахунок разом з фінансовою звітністю подається державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями до контролюючих органів у терміни, передбачені для подання Декларації.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачена п. 120.1 ст. 120 ПКУ.

Відповідно до п. 120.1 ст. 120 ПКУ неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Пунктом 46.1 ст. 46 ПКУ визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно із п.п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податкове зобов’язання – сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

У переліку податків і зборів, визначеному ст.ст. 9 і 10 ПКУ, відсутній такий платіж як частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті, визначена державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями у формі Розрахунку, не є податковим зобов’язанням та відповідно, Розрахунок не є податковою декларацією у розумінні п. 46.1 ст. 46 ПКУ.

Враховуючи зазначене, платники частини чистого прибутку (доходу) не несуть відповідальність, передбачену п. 120.1 ст. 120 ПКУ, за неподання (несвоєчасне подання) Розрахунку, на підставі якого здійснюється нарахування та сплата частини чистого прибутку (доходу) до державного бюджету.

При написанні матеріалу використано інформацію з загальнодоступного інформаційно – роз’яснювального ресурсу ДФС (ЗІР) категорія 115.02.

ГУ ДФС у Київській області

 

У разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, необхідно отримати нові кваліфіковані сертифікати відкритих ключів

Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що у разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять неактуальну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Така вимога ґрунтується на  част.2 ст. 12 Закону України від 05.10.2017№ 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74, де передбачено, що користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містить сертифікат відкритого ключа.

ГУ ДФС у Київській області


 


Сторінка 1 із 43
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld