Податкова Інспекція
Більше 700 літрів імпортних алкогольних напоїв вилучено у Борисполі PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
10.07.2017 22:42

 

У Борисполі 3 липня 2017 року працівники оперативного та слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області спільно з працівниками Прокуратури Київської області викрили факт зберігання імпортованих алкогольних напоїв без марок акцизного податку України встановленого зразка. Слідчо-оперативних дії відбувалися в ході операцій «Акциз-2017» та «Рубіж – 2017».

Уході обшуку за місцем зберігання алкогольних напоїв виявлено та вилучено 712 л. алкогольних напоїв імпортного виробництва в асортименті («Armagnac», «Finlandia» та коньяк молдавського походження, розфасований у пластикові ємності об’ємом по 5 л.) на загальну суму 304 тис. гривень.

За наявною інформацією,  алкогольні напої в подальшому реалізовувалися шляхом розміщення оголошень у мережі Інтернет.

Наразі триває досудове розслідування за ч.3 ст. 204 КК України (незаконне виготовлення та збуту алкогольних напоїв з недоброякісної сировини, що становить загрозу для життя і здоров’я людей).

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині припинено діяльність «центру мінімізації митних платежів»

В рамках операції «Рубіж-2017», за результатами спільних дій, Головного оперативного управління ДФС України, податкової міліції ГУ ДФС у Київській області та працівників прокуратури Київської області під процесуальним керівництвом прокуратури області припинено діяльність «центру мінімізації митних платежів. «Центр» діяв на території Київської області і м. Києва та надавав послуги з мінімізації митних платежів при імпорті товарів та  податкових зобов’язань підприємствам реального сектору економіки за рахунок сформованого «імпортного» податкового кредиту з ПДВ.

 Учасники даного «центру мінімізації митних платежів» здійснювали постачання на митну територію України фруктів і овочів за заниженою вартістю з подальшою  реалізацією за готівкові кошти на ринках України без належного відображення в податковій звітності. Такі дії уможливили незаконне формування податкового кредиту з ПДВ підприємствам реального сектору за рахунок оформлення безтоварних операцій.

Загальний обсяг сумнівних операцій складає понад 200 млн. гривень.

У результаті проведених 14 обшуків вилучено:

-       первинні бухгалтерські документи та чорнові записи, які свідчать про незаконну діяльність вказаного угруповання;

-       грошові кошти в еквіваленті на суму понад 1,5 млн. гривень;

-       печатки та штампи суб’єктів підприємницької діяльності із ознаками «фіктивності» у кількості 153 шт.;

Накладено арешт на рахунки підконтрольних підприємств у банківських установах.

Наразі триває досудове розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 (види співучасті, пособництво), ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків в особливо великому розмірі) КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

До уваги платників податків податку на додану вартість!

ДФС повідомляє, що у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

 Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 (далі - Повідомлення).

Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб).

Електронні формати Повідомлення та додатку до нього розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Нагадуємо, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованого в Мінюсті 16.06.2017 за №753/30621.

 

 ГУ ДФС у Київській області

 
Працівники Київської митниці ДФС провели митне оформлення нетрадиційного вантажу – собак породи бігль PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.06.2017 21:37

 

Працівниками Київської митниці ДФС, а саме відділу митного оформлення №3 митного поста «Святошин», який знаходиться в смт.  Гостомель Київської області, проведено митне оформлення 14 собак породи бігль, які прямували з Угорщини на адресу спеціалізованого вітчизняного україно-голландського підприємства.

Оформлення тварин відбувалося за допомогою електронного декларування, тому митні процедури відбулися швидко і комфортно для вітчизняних підприємців. Проте, варто зауважити, що швидко – не означає безвідповідально, адже подібне митне оформлення проводиться після проходження суворого ветеринарного контролю та за наявності відповідних дозвільних документів.

Варто також зазначити, що такий вантаж митники зазначеного підрозділу оформлювали вперше, адже до цього часу з живих тварин систематично проводились митні формальності лише щодо добових курчат яєчних порід з Європи.

Таким чином, співробітників даного відділу митного оформлення Київської митниці ДФС тепер вже можна назвати досвідченими фахівцями у митному оформленні живих птахів та тварин, які ввозяться з Євросоюзу.

ГУ ДФС у Київській області

 

Як отримати ліцензію на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

 ГУ ДФС у Київській області, у зв’язку з  численними запитами платників податків щодо порядку отримання ліцензій на право  роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, надає відповіді на питання, що найчастіше виникають у суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Які документи необхідно подати для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами необхідно подати:

- заяву довільної форми (з обов’язковим зазначенням:  адреси місця торгівлі; переліку реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, а також інформацію про них (модель, модифікацію, заводський номер, дату виготовлення, виробника); реєстраційних номерів посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дати початку їх обліку в органах ДФС) ;

           - копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату коштів за ліцензію;

          - опис документів, що надаються для отримання ліцензії.

Куди необхідно подати документи для отримання ліцензії на  право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Документи подаються до:

- центру обслуговування платників Головного управління ДФС у Київській області (м. Київ, вул. Народного ополчення, 5А);

- центру обслуговування платників за місцем реєстрації обєкта торгівлі.

 Який термін розгляду документів, поданих для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами?

Термін розгляду документів – 10 календарних днів від дня їх одержання.

Де потрібно отримати ліцензію?

Ліцензія видається:

- центром обслуговування платників Головного управління ДФС у Київській області (м.Київ, вул.Народного ополчення, 5А) );

- центром обслуговування платників за місцем реєстрації обєкта торгівлі.

ГУ ДФС у Київській області

 

Добровільна реєстрація  платником ПДВ новоствореного суб’єкта господарської діяльності

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.183.3 ст.183 Податкового кодексу України, якщо особа, яка не є платником ПДВ у зв’язку з тим, що  обсяги оподатковуваних операцій відсутні, або є меншими  від встановленої  п.181.1 ст.181 ПКУ суми (1,0 млн.грн.  протягом  останніх 12 календарних місяців), вважає за доцільне  добровільно зареєструватися як платник податку, така реєстрація здійснюється за її заявою.

У разі добровільної реєстрації платником ПДВ  до контролюючого органу за місцезнаходженням СГ подається  заява про  реєстрацію платника ПДВ за формою 1-ПДВ (форма заяви встановлена Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами та доповненнями) - не пізніше ніж  за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого  така особа вважатиметься  платником податку та матиме  право на податковий кредит і складання податкових накладних - п. 183.3, п.183.7 ст. 183 ПКУ.

          Заяву можна подати:

- особисто фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням (місцем проживання) особи;

- платники податку, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати реєстраційну заяву засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

-  новоствореним суб’єктом господарювання реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку може бути подана державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця. В такому випадку електронна копія реєстраційної заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючих органів одночасно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».

У разі якщо останній день строку подання заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день (п. 183.6 ст. 183 ПКУ).

    Відповідно до п.183.9 ст.183 ПКУ, у  разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника податку, контролюючий орган  протягом 3-х робочих днів після надходження    реєстраційної заяви вносить до реєстру платників  податку запис про реєстрацію такої особи як платника податку:

-         з бажаного (запланованого)  дня реєстрації, зазначеного у реєстраційній заяві, що відповідає даті початку податкового періоду (календарного місяця), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на складання податкових накладних;

-         з першого числа місяця, наступного за днем спливу 20 календарних днів після подання  реєстраційної заяви до контролюючого органу, якщо бажаний  (запланований) день реєстрації  у заяві не зазначено.

         З метою отримання документального підтвердження  статусу платника ПДВ, суб’єкту господарювання необхідно подати  запит  про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість за формою 1-ЗВР (форма запиту встановлена Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зі змінами та доповненнями) до контролюючого органу за місцезнаходженням СГ.

Протягом 2-х робочих днів, що настають за днем отримання запиту, контролюючий орган надає безоплатно та безумовно витяг з реєстру платників податку -  п.183.11 ст.183 ПКУ.

 

 ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 19.06.2017 21:38 )
 
На Київщині не задекларували 153 млн. грн. доходу від продажу квартир PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.06.2017 11:24

 

Відпрацьовуючи наявні напрямки роботи щодо отримання доходів у великих розмірах без сплати необхідних податків до бюджету держави, Головне управління ДФС у Київській області провело документальну перевірку фізичної особи-платника податків, який одночасно є директором та засновником шести підприємств Київської області та міста Києва. Наразі встановлено, що він брав участь у будівництві багатоповерхових житлових будинків в місті Ірпені Київської області та систематично отримував дохід від продажу майнових прав на квартири у новобудовах. Протягом 2015-2016 років ним фактично реалізовано громадянам більше 200 об’єктів нерухомості. При цьому сума незадекларованого доходу склала майже 153 мільйони гривень.

У результаті проведеної податківцями Київщини перевірки, сума додаткових нарахувань податків і зборів склала понад 75 мільйонів гривень, яка має бути сплачена до бюджету держави у встановлений чинним законодавством термін.

Крім цього, на фізичну особу-платника податків,  яка не задекларувала отримані доходи та не сплатила до бюджету мільйонні суми податків і зборів, чекає відповідальність згідно з вимогами КПК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Обчислення та сплата податку з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості фізичними особами

Головне управління ДФС у Київській області інформує фізичних осіб - власників об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, що відповідно до норм Податкового кодексу України, обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової  та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

При цьому, при обчисленні суми податку з об'єктів житлової нерухомості застосовуються пільги, визначені п.п.266.4.4 п.266.4 ст.266 ПКУ, тобто, оподатковувана площа житлового об’єкта/об’єктів зменшується на:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

Податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

 По новоствореним (нововведеним) об'єктам житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Відповідно до норм п.п.266.7.4 п.266.7 ст.266 ПКУ, органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов'язані щокварталу у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем розташування такого об'єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення (отримання) податкового повідомлення-рішення, - це встановлено п.п.266.10.1 п.266.10 ст.266 ПКУ.

Сплачується податок за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про прийняття податків.

ГУ ДФС у Київській області

 

Більше 18 млрд. грн. митних податків перерахувала до Державного бюджету Київська митниця ДФС

Виконання індикативних показників доходів, доведених ДФС України на січень – травень 2017 року, становить 117,9%, тобто, понад встановлені індикативні показники,  Київська митниця ДФС забезпечила 2,7 млрд. грн.

До загального фонду Державного бюджету надійшло 17,5 млрд. грн., що на 2,6 млрд. грн. більше встановленого індикативного показника.

Таким чином, завдяки заходам, вжитим митницею з метою створення сприятливих умов для прискорення товарообігу, забезпечення оперативного та безперебійного здійснення митного контролю й оформлення товарів, 50% від перевиконання доведених індикативних показників надходжень загального фонду відповідно до Постанови КМ України від 16.09.2015 №726 “Про проведення експерименту з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в усіх областях та м. Києві, а також дорожньої інфраструктури», підлягає спрямуванню на здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування у Київській області.

ГУ ДФС у Київській області

 
КИЇВСЬКА МИТНИЦЯ ДФС ДО ПОЧАТКУ БЕЗВІЗУ З КРАЇНАМИ ЄС НАГАДУЄ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ДОТРИМУВАТИСЯ МИТНИХ ПРАВИЛ PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.06.2017 11:23

 

Київська митниця ДФС нагадує громадянам України, які мають намір подорожувати в рамках безвізу з країнами Євросоюзу через пункт пропуску «Бориспіль» про обов’язковість дотримання від’їжджаючими митних правил. Це, зокрема, стосується як норм пропуску тютюнових виробів і продуктів харчування, так і готівкової валюти.

У зоні митного контролю аеропорту «Бориспіль» в залі відльоту можна буде ознайомитися з Пам’ятками для подорожуючих за кордон в рамках дії безвізового режиму з країнами ЄС. Зокрема, правила переміщення через митний кордон України товарів громадянами розміщені в зоні відльоту терміналу «Д» Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Для тих, хто бажає ознайомитися з цими правилами завчасно, нагадуємо телефон митної консультації в аеропорту «Бориспіль»:
(044) 281-73-79.

 

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 13.06.2017 11:24 )
 
Більше 12 млн. грн. відшкодовано державі за результатами роботи слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС Київської області PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
13.06.2017 09:57

 

Протягом січня – травня  2017 року слідчими слідчого управління фінансових розслідувань відшкодовано завданих державі збитків у направлених до суду провадженнях на загальну суму 12,1 млн. грн. що становить 98,3%. Для порівняння: у 2016 році за відповідний період відшкодовано 10,7 млн. грн. або 77,8%.

З метою забезпечення відшкодування завданих державі збитків у всіх кримінальних провадженнях, накладено арештів на майно на загальну суму 82,5 млн. грн., що майже удвічі більше за той самий період минулого року.

За п’ять місяців 2017 року в роботі слідчих перебувало 233 кримінальних проваджень, з яких 119 прийнято до провадження протягом зазначеного періоду. За матеріалами працівників управління фінансових розслідувань ГУ ДФС Київської області до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 76  кримінальних проваджень.

Наразі слідчим управлінням фінансових розслідувань закінчено 58 кримінальних проваджень, що на 7 більше за аналогічний період 2016 року.

Так, до суду направлено 30 проваджень. З них з обвинувальним актом – 17, з постановою для звільнення – 13, з яких 6 – за ч.4 ст. 212 КК України.

ГУ ДФС у Київській області

 

Підрозділи аудиту ГУ ДФС Київської області провели на 263 перевірки менше ніж минулоріч

Протягом січня-травня 2017 року підрозділами аудиту Київської області проведено 216 документальних перевірок, що на 263 перевірки менше, ніж за січень-травень 2016 року, в тому числі 64 планові та 152 позапланові перевірки. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.

За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 103,2 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 42 млн. гривень.

Станом на 1 червня поточного року 26,8 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму
23,5 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету та зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 102,6 млн. гривень.

Крім того, за січень-травень 2017 року проведено 969 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму
5,3 млн. грн., з яких 3,3 млн. грн. сплачено до бюджету.

ГУ ДФС у Київській області

 

З початку року податківці Київщини вилучили з обігу 1 млн. пачок тютюнових виробів

За період січень – травень 2017 року оперативні працівники ГУ ДФС Київщини вилучили з незаконного обігу товарно-матеріальні цінності на загальну суму 24,2 млн. грн., в тому числі підакцизної групи на суму 20,4 млн. грн., з яких:

лікеро-горілчаних виробів в кількості 897,5 дал на суму 1,4млн. грн.;

паливно-мастильних матеріалів у кількості 97,5 тонн на суму 2 млн. грн.;

спирту в кількості 1626,7 дал на суму 1,7 млн. грн.;

автомобілів 1 од. на суму 130 тис. грн.;

тютюнових виробів 1 млн. пачок на суму 15 млн. грн.

Крім цього, вилучено з обігу 1,5 тис. підроблених акцизних марок.

За результатами проведених оперативними підрозділами заходів припинено діяльність 5 підпільних виробництв, з  яких 4 – з незаконного виготовлення лікеро-горілчаних виробів та 1 хімічної продукції.

У даному напрямку роботи розпочато 2 кримінальні провадження за
ст. 204 КК України: незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів.

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 13.06.2017 11:20 )
 
Платники податків Київщини перерахували до Державного бюджету більше 3 млрд. грн. PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
08.06.2017 08:36

 

До Державного бюджету за  січень-травень 2017 року зібрано 3,1 млрд. гривень. Ця сума на 29,8% більша за надходження минулого року. Додатково до державної скарбниці надійшло 711,5 млн. грн.

У розрізі основних платежів забезпечено надходження до державного бюджету:

ПДВ – 1,4 млн. грн., що на 55,3% перевищує показники попереднього року: цьогоріч додатково перераховано суму у 510 млн. грн.

Сплачена до бюджету сума податку на прибуток підприємств складає 606,4 млн. грн. Темп росту надходжень від сплати податку на доходи фізичних осіб складає 139%  до відповідного періоду минулого року: сума перерахувань - 727 млн. грн., що на 204 млн. більше за січень-травень 2016 року.

На обороноздатність країни платники податків Київської області перерахували 213,3 млн. грн. військового збору, що на 16% більше відповідного періоду минулого року: додатково надійшло 29,5 млн. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

 

Внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних

ГУ ДФС у Київській області інформує платників податків про набрання чинності Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 341 «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», якою внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (із змінами і доповненнями).

Постановою приведено у відповідність Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних до положень Закону України від 20.12.2016 № 1797-VІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні)» .

Зокрема, Порядком визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної,  до Єдиного реєстру податкових накладних та процес реєстрації, зупинення реєстрації або відмови в реєстрації ПН/РК в ЄРПН відповідно до вимог, визначених у статті 201 Податкового кодексу України. 

 

ГУ ДФС у Київській області

Обновлено ( 08.06.2017 08:37 )
 


Сторінка 1 із 58

free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld