Фонд соціального страхування України
З 1 липня набуде чинності новий порядок розслідування нещасних випадків PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
22.05.2019 08:56

 

 

 

Нова редакція Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві була затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 та набуде чинності 01.07.2019 року. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Дія документу розширена на всіх застрахованих (офіційно працевлаштованих) осіб, фізичних осіб-підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, членів фермерських господарств, осіб, які працюють на умовах цивільно-правового договору та ін.

Відповідно до нового Порядку, рішення щодо визнання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) пов’язаними чи не пов’язаними з виробництвом приймається комісією (спеціальною комісією) шляхом голосування простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів членів комісії голос голови комісії є вирішальним.

Також з 1 липня цього року вступає в силу строк давності для розслідування нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань, який становитиме три роки з дня їх настання. Водночас, у разі встановлення факту нещасного випадку рішенням суду, розслідування проводиться незалежно від дати їх настання.

Крім того, документом подовжено строки проведення розслідування нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) до 5 робочих днів (проти 3 днів у попередній редакції), спеціального розслідування – до 15 робочих днів (проти 10 днів).

Зменшено кількість документів, які оформлюються за результатами роботи комісії з розслідування: складається акт за формою Н-1/П (якщо нещасний випадок пов'язаний із виробництвом) або Н-1/НП (якщо не пов'язаний), акт за формою Н-5 скасовано.

Нагадаємо, за даними Фонду соціального страхування України рівень професійної захворюваності у І кварталі 2019 року зріс на 22,2% порівняно з тим же періодом минулого року. Кількість нещасних випадків на виробництві зменшилась на 4,7%, кількість смертельних нещасних випадків – на 1,1%.


 
Звернення в.о. директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Сергія Нестерова з нагоди Всесвітнього дня охорони праці PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
26.04.2019 06:32

 

 

Шановні колеги!

Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 «Про День охорони праці» в Україні щороку 28 квітня відзначають День охорони праці.

У 2019 році Україна долучилася до ініціативи Міжнародної організації праці провести заходи до Всесвітнього дня охорони праці під гаслом «Безпечне та здорове майбутнє праці».

Фонд соціального страхування України підтримує визнання міжнародної спільноти, що здорові та безпечні умови праці – це стратегічне завдання, яке стоїть перед державою та бізнесом.

З метою створення національної системи запобігання виробничим ризикам для забезпечення ефективної реалізації права працівників на безпечні та здорові умови праці розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 № 989-р схвалено Концепцію реформування системи управління охороною праці в Україні та затверджено план заходів щодо її реалізації шляхом впровадження на законодавчому рівні ризикоорієнтованого підходу у сфері безпеки та гігієни праці.

Реалізація Концепції забезпечить розроблення механізму формування та функціонування дієвої системи запобігання виробничим ризикам і заохочення до створення безпечних і здорових умов праці, яка ґрунтується на принципах усунення небезпек, оцінювання, контролю та управління ризиками, що сприятиме зниженню рівня та зменшенню частоти виробничого травматизму, аварій та професійних захворювань.

Формуванню національної культури безпеки та гігієни праці також вважається очікуваним результатом Концепції реформування системи управління охороною праці в Україні.

Національна культура – це визнання права на безпечні і здорові умови праці на всіх рівнях, коли держава, роботодавці і працівники активно беруть участь у забезпеченні безпечного і нешкідливого для здоров’я виробничого середовища, і коли найбільший пріоритет віддається принципу профілактики.

Фонд соціального страхування України реалізує завдання загальнообов’язкового державного страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання шляхом проведення профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози здоров’ю застрахованих, викликаних умовами праці.

Фонд дійсно є тим інститутом, який наполегливо, крок за кроком, з року в рік, через використання інструментів профілактики, впливає на запобігання нещасним випадкам, усунення загрози здоров’ю працівників, викликаної умовами праці, та на підвищення рівня культури безпечної праці.

Варто зазначити, що проведення Дня охорони праці дає змогу додатково акцентувати увагу роботодавців на стан охорони праці підприємств, установ та організацій; створення належних, безпечних і нешкідливих умов праці, що призведе до зниження виробничого травматизму та професійних захворювань на виробництві.

Звертаюся до всіх роботодавців, працівників, громадськості: «Дбайте про «Безпечне та здорове майбутнє праці!».

 

 

 

Сергій Нестеров,

в.о. директора виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування України

 


 
Звіт по заборгованості не подається у разі самостійного виявлення роботодавцем завищення суми допомоги від Фонду PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.04.2019 08:39

 

 


 

 

При виявлені страхувальником (роботодавцем) надлишково нарахованих сум матеріального забезпечення, що були профінансовані Фондом соціального страхування України, за умови повернення коштів і надання письмового пояснення, Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду не подається. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Якщо страхувальник самостійно виявив помилку при нарахуванні виплат за минулі періоди (за межами діючого бюджетного року), внаслідок якої сума допомоги, що надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, була завищена, страхувальнику необхідно:

1) повернути зазначені кошти на рахунок робочого органу виконавчої дирекції Фонду або його відділення за своїм місцезнаходженням (місцем проживання);

2) письмово листом повідомити відповідний робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення, в якому:

– зазначити суму повернутих коштів, дату їх повернення та копію платіжного документу з відміткою банківської установи про його виконання, а також зазначити за який період повертаються кошти (реквізити заяви-розрахунку або дату нарахування матеріального забезпечення страхувальникам по страхових випадках до 01.01.2011);

– у разі здійснення фінансування видатків на підставі заяви-розрахунку зазначити дані про застрахованих осіб, по яких здійснено зменшення сум профінансованого матеріального забезпечення, а саме: прізвище, ім'я, по батькові застрахованої особи, її номер страхового свідоцтва (ідентифікаційний номер) або серію та/або номер паспорта, серію та номер листка непрацездатності, у разі необхідності, виправлену кількість днів тимчасової непрацездатності та суму матеріального забезпечення;

– зазначити причини зменшення суми матеріального забезпечення (причини, що призвели до невірного розрахунку суми матеріального забезпечення).

Водночас, якщо сума неправомірно використаних страхових коштів на виплату матеріального забезпечення та/або вартість надання соціальних послуг, що підлягають відшкодуванню страхувальником до Фонду, була виявлена за результатами перевірки страхувальника та не повернута до кінця звітного періоду, страхувальник зобов'язаний подати до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду Звіт по заборгованості.

У разі погашення всієї суми заборгованості зі сплати страхових коштів до кінця звітного періоду (останній календарний день останнього місяця кварталу), Звіт по заборгованості до відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду не подається.

Нагадаємо, Звіт по заборгованості за І квартал, І півріччя і 9 місяців має бути поданий не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, Звіт по заборгованості за рік – не пізніше 15 січня року, наступного за звітним роком.

Якщо останній день строку подання Звіту по заборгованості припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем подання Звіту по заборгованості вважається перший після нього робочий день.


 
«Кар’єрні сходи» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.04.2019 06:29

 

 

 

19 квітня 2019 року Бородянською районною філією Київського ОЦЗ спільно з ДПТНЗ «Бородянський професійно-аграрний ліцей» було проведено профорієнтаційний захід Profi-проект «Кар’єрні сходи» та молодіжний фестиваль «Проф Fest Ok». На базі Бородянського професійно-аграрного ліцею,  в цьому заході взяли участь 185 учнів випускних класів загальноосвітніх шкіл району, а саме: Бородянська СЗОШ І-ІІІ ступенів №1, Бородянська СЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Бабинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садочок», Пилиповецька ЗОШ І-ІІ ступенів,  Новокорогодське навчально-виховне об’єднання, Тетерівська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.Н.Сосніної, а також вчителі  та представники 16 вищих навчальних закладів України. Представники: Київського національного економічного університету ім.Б.Грінченка, Інституту спеціального зв`язку та захисту інформації КПІ ім. І.Сікорського, Університету державної фіскальної служби України, Державного університету інфраструктури та технології, Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти», Національного транспортного університету, Київського інституту інтелектуальної власності та права Національного університету «Одеська юридична академія», а також представник місцевого навчального закладу ВП НУБіП України «Немішаївський агротехнічний коледж» вже традиційно презентував свій навчальний заклад для майбутніх абітурієнтів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Захід розпочався з профорієнтаційної розвиваючої Квест-Гри у навчально-виробничих майстернях ліцею для учнів загальноосвітніх шкіл, а саме проведення майстер-класів для майбутніх кухарів-офіціантів, водіїв-механіків та електрозварювальників. Під час майстер-класів учні виготовляли та розмальовували пасхальні крашанки та писанки, випікали та формували кондитерські вироби, плели пасхальні вінки, водили автомобіль та зварювали прості предмети, вчилися водінню на тракторі.

 

 

В рамках заходу відбулася інформаційно-презентаційна зустріч з представниками вищих навчальних закладів та ЗОШ, роботодавців  району в інформаційно-ресурсному центрі ліцею та презентація Profi-проекту «Кар’єрні сходи» на якому також було вручено подяки за активну участь у заході.

 

 

Відкрив  профорієнтаційний  захід  «Кар’єрні сходи» директор  Бородянської районної філії КОЦЗ – Сергій Колосовський, який привітав всіх присутніх,  особливо молодь, яка стоїть на порозі вибору своєї майбутньої професії, та наголосив дуже уважно і серйозно поставитись до вибору, адже це не просто вибір професії, а вибір  долі та формування себе як успішної особистості.

 

 

Також, з вітальним словом до аудиторії виступив директор ліцею Тетяна Ярмолицька, яка побажала зробити правильний вибір, адже від нього залежить ваше майбутнє та  від Департаменту освіти та науки України нагородила грамотами переможців майстер-класів.

 

 

Від імені відділу освіти Бородянської РДА до присутніх звернулася методист Ольга Галака, яка розповіла про важливість профорієнтаційних заходів для учнівської молоді з метою обрання майбутньої професії.

 

 

В ході заходу відбулась презентація 16 запрошених представників закладів вищої та професійної (професійно-технічної) освіти м.Києва та області.

 

 

Під час проведення Profi-проекту «Кар’єрні сходи» учням було надано роздаткові матеріали навчальних закладів, повідомлено про Дні відкритих дверей цих закладів.

 

 

Користуючись нагодою, хочемо подякувати всім представникам учбових закладів, які взяли участь у даному профорієнтаційному заході, соціальним партнерам, які сприяли організації та проведенні даного заходу.

 

 

 
Уряд затвердив порядок ведення Електронного реєстру лікарняних PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
24.04.2019 06:25

 

 

 

Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності, який дозволить розпочати роботу електронної системи записів про тимчасову непрацездатність, затверджено Кабінетом Міністром України. Документ розроблено фахівцями Фонду соціального страхування України, Міністерства соціальної політики, Міністерства охорони здоров’я, Національної служби здоров’я, Пенсійного фонду України. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Реєстр формується як система накопичення, збереження і використання електронних даних на базі централізованих інформаційних технологій реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до порядку, листок непрацездатності реєструється виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновка, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.

«Реєстр матиме різні рівні доступу, які обмежують відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники, застраховані особи. Однак інформація з реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, період і причину непрацездатності, надається лише тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю, але виключно за період, коли особа перебувала з ним у трудових відносинах. При цьому причина непрацездатності – це не конкретний діагноз, а, наприклад, догляд за дитиною, непов’язана з виробництвом хвороба тощо», – говорить заступник начальника управління страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Реєстр складається із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами на підставі отриманої інформації. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я, суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України та ін.

Дані до реєстру надходять з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.

Як зазначалось, одним із пріоритетних напрямів роботи Фонду соціального страхування України є забезпечення контролю за видатками Фонду на матеріальне забезпечення, упередження нецільового використання коштів і здійснення перевірок обґрунтованості видачі листків непрацездатності.

«Запровадження електронного реєстру дасть можливість отримувати оперативну та достовірну інформацію про видані листки непрацездатності. Це дозволить суттєво збільшити ефективність контролю за використанням коштів Фонду на оплату тимчасової втрати працездатності, а також розвине і зміцнить інформаційно-аналітичний потенціал як закладів охорони здоров’я, так і Фонду», – зазначає заступник начальника управління профілактики страхових випадків виконавчої дирекції ФССУ Марина Біляєва.

Фонд соціального страхування України на підставі листків непрацездатності надає допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по догляду за дитиною або хворим членом родини, допомогу по вагітності та пологах.

 

 


 


Сторінка 7 із 31
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld