Виконавча служба
У 2018 році діти Київщини отримали понад 122 мільйона гривень аліментів PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
03.10.2018 09:27

 

 

З початку року батьки Київщини сплатили власним дітям 122 мільйони 150 тисяч гривень аліментів.

Про це повідомляє Головне територіальне управління юстиції у Київській області.

Водночас завдяки дії першого пакету законів #ЧужихДітейНеБуває державні виконавці області стягнули з боржників понад 57 мільйонів гривень. Крім того, за цей час винесено 5 553 постанови про тимчасове обмеження боржників у праві керування транспортним засобом, у праві користування зброєю та полювання. 5 551 постанова стосується обмеження у праві виїзду за кордон для тих батьків, які мають заборгованість по аліментах. Також 60 осіб залучено до громадських робіт через злісне ухилення від сплати коштів для утримання своїх дітей.

Як відомо, з кінця серпня цього року вступив у дію другий пакет законів #ЧужихДітейНеБуває, яким передбачено ще більше посилення відповідальності для тих батьків, які відмовляються піклуватися про дітей. І перші результати дії нових норм не забарилися: днями Бородянським районним відділом ДВС лише з одного боржника стягнуто 390 тисяч гривень боргу за аліментами.

Управління державної виконавчої служби ГТУЮ у Київській області рекомендує всім батькам, які мають заборгованість зі сплати аліментів, сплатити кошти добровільно!


 
Як повернути гроші після звільнення з роботи за згодою сторін? PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
03.10.2018 09:26

 

 

Консультує Міністр юстиції

 

Пане Міністре, після звільнення за згодою сторін мені не виплатили частину коштів, які я заробив. Що мені робити?

Олександр Іванко

Чи має роботодавець при звільненні виплатити всю суму одразу?

При звільненні працівника виплата всіх сум провадиться в день звільнення. Якщо працівник в цей день не працював – кошти мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред'явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.

В разі спору про розмір сум, належних працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган в усякому випадку повинен в зазначений у цій статті строк виплатити не оспорювану нею суму.

 

Що робити, якщо не дійшли згоди?

Працівник може стягнути нараховану, але не виплачену заробітну плату:

•          в позасудовому порядку;

•          в судовому порядку.

 

Як вирішити спір у позасудовому порядку?

Звернутися із заявою до комісії по трудових спорах (у разі її створення) без обмежень будь-яким строком.

Трудовий спір підлягає розгляду, якщо працівник самостійно або з участю профспілкової організації не врегулював розбіжності при безпосередніх переговорах з власником або уповноваженим ним органом.

Комісія зобов’язана розглянути спір у десятиденний строк з дня подання заяви. Спори повинні розглядатися у присутності працівника, який подав заяву, представників власника або уповноваженого ним органу. Розгляд спору за відсутності працівника допускається лише за його письмовою заявою. За бажанням працівника при розгляді спору від його імені може виступати представник профспілкового органу або за вибором працівника інша особа, в тому числі адвокат.

 

Чи можна оскаржити рішення комісії?

У разі незгоди з рішенням комісії по трудових спорах можна оскаржити її рішення до суду в десятиденний строк з дня вручення виписки з протоколу засідання комісії чи його копії. Пропуск вказаного строку не є підставою відмови у прийнятті заяви. Визнавши причини пропуску поважними, суд може поновити цей строк і розглянути спір по суті. В разі коли пропущений строк не буде поновлено, заява не розглядається, і залишається в силі рішення комісії по трудових спорах.

 

Чи довго чекати виконання рішення комісії?

Рішення комісії по трудових спорах підлягає виконанню у триденний строк після закінченні 10 днів, передбачених на його оскарження.

У разі невиконання власником або уповноваженим ним органом рішення комісії по трудових спорах у встановлений строк  працівникові комісією по трудових спорах підприємства, установи, організації видається посвідчення, що має силу виконавчого листа.

На підставі посвідчення, пред'явленого не пізніше тримісячного строку до органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю, державний виконавець чи приватний виконавець виконує рішення комісії по трудових спорах у примусовому порядку.

Що необхідно знати, щоб звернутися до суду?

Для стягнення заборгованості працівник може звернутися до суду в порядку:

•          наказного провадження (вимога працівника про стягнення нарахованої, але не виплаченої заробітної плати є безспірною);

•          позовного провадження (наявний спір щодо розміру заборгованості з виплати заробітної плати та/або права на її отримання).

 

Яка процедура в рамках наказного провадження?

Судовий наказ може бути видано у разі якщо заявлено вимогу про стягнення нарахованої, але не виплаченої працівнику суми заробітної плати.

Заява про видачу судового наказу подається до суду першої інстанції за місцем розташування підприємства або за місцем реєстрації позивача.

Працівник має право звернутися до суду без обмеження строку.

 

Які документи необхідно подати і скільки це коштує?

Заява подається у письмовій формі та має містити докази:

            перебування заявника у трудових відносинах із боржником (наприклад: засвідчені копії наказу про прийняття на роботу, копія трудової книжки, копія трудового договору між роботодавцем і працівником, довідка з місця роботи тощо);

            підтвердження суми, яка стягується (будь-який належно оформлений документ, що вказує на розмір нарахованої заробітної плати та компенсації за порушення строків її виплати, зокрема, довідка бухгалтерії боржника, розрахунковий лист чи копія платіжної відомості тощо).

При зверненні до суду в порядку наказного провадження з вимогою про стягнення нарахованої, але не виплаченої зарплати судовий збір не сплачується.

 

Як довго чекати рішення?

У разі прийняття судом ухвали про відкриття провадження, суд у триденний строк видає судовий наказ по суті заявлених вимог.

Судовий наказ набирає законної сили протягом 3 днів після закінчення десятиденного строку, які виділяються позивачу на подання заяви про відміну ухвали.

На підставі судового наказу стягувач повинен звернутися до державної виконавчої служби з метою його примусового виконання.

Яка процедура звернення у рамках позовного провадження?

У разі наявності спору щодо розміру заборгованості працівник може звернутися з позовною заявою до суду за місцем розташування підприємства чи місцем проживання/перебування позивача без обмеження строків.

Позивачі звільняються від сплати судового збору.

Чи передбачене відшкодування за час затримки розрахунку при звільненні?

Суд стягує на користь працівника середній заробіток за весь період затримки розрахунку. Якщо розрахунок не проведений до розгляду справи – по день постановлення рішення.

Відсутність коштів у роботодавця не виключає його відповідальності.

У разі спору про розмір виплат вимоги про відповідальність за затримку підлягають задоволенню у повному обсязі, якщо спір вирішено на користь позивача.

При частковому задоволенні позову працівника суд визначає розмір відшкодування за час затримки розрахунку з урахуванням спірної суми, на яку той мав право, частки, яку вона становила у заявлених вимогах, істотності цієї частки порівняно із середнім заробітком та інших конкретних обставин справи.

 

Як довго чекати рішення щодо стягнення заробітної плати?

Судове рішення про виплату заробітної плати підлягає негайному виконанню, якщо сума заборгованості не перевищує 1 місяць.

Суд, ухвалюючи рішення, може допустити негайне виконання судового рішення в разі стягнення всієї суми заборгованості із заробітної плати.

 
Особи, що працюють за цивільно-правовим договором, отримали право на матеріальне забезпечення від Фонду соціального страхування PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.05.2018 07:05

 

 

Особи, що працюють на умовах цивільно-правового договору, мають бути в обов’язковому порядку застраховані у Фонді соціального страхування України на випадок тимчасової втрати працездатності. Це дає працівникам право на отримання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

«Відповідно до законодавства, страхуванню у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності підлягають особи, які виконують роботи (надають послуги) на умовах цивільно-правових договорів, на підприємствах, в установах, організаціях будь-якої форми власності та господарювання», – пояснив директор виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Євген Баженков.

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах є листок непрацездатності, виданий відповідним медичним закладом.

Фінансування матеріального забезпечення для осіб, які працюють на умовах цивільно-правового договору, здійснюється на підставі заяви-розрахунку.

Відповідно до роз’яснення Міністерства соціальної політики України, у випадку, коли застрахована особа одночасно здійснює декілька видів діяльності (працює на умовах трудового договору, цивільно-правового договору, є фізичною особою-підприємцем тощо), розрахунок допомоги має здійснюватися окремо за кожним місцем діяльності.

При цьому, обчислення страхового стажу для розрахунку страхових виплат повинне здійснюватися за даними Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.


 
Стан забезпечення потерпілих Київщини технічними та іншими засобами реабілітації і пересування у 2017 році PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
04.05.2018 07:04

 

 

 

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області постійно проводить роботу щодо своєчасного безоплатного забезпечення потерпілих технічними та іншими засобами реабілітації і пересування. На цьому наголосив начальник обласного управління Георгій Галиць.

За його словами, протягом минулого року за рахунок коштів Фонду управління забезпечило технічними та іншими засобами реабілітації 93 потерпілих (в тому числі 62 особи забезпечені протезно-ортопедичними виробами, 24 – милицями та палицями). Витрати на ці цілі становили понад 1,4 млн. гривень. Крім того, ще 10 потерпілих забезпечені колясками на загальну суму майже 140 тис. гривень.

Георгій Галиць відзначив, що управління співпрацювало з Київським казенним експериментальним протезно-ортопедичним підприємством, ТОВ «Центр протезування Едвардс», ТОВ «Український центр реабілітації ветеранів Афганістану», які забезпечили своєчасність та належну якість виготовлення технічних та інших засобів реабілітації для потерпілих.

Він додав, що за минулий рік не було жодного нарікання від потерпілих щодо видачі направлень потерпілим на протезування, інформування їх про підприємства, з якими укладені договори на виготовлення і ремонт технічних засобів (протезів, чохлів для кукс та ортопедичного взуття) та на якість їх виготовлення.

 


 
«Консультує Міністр юстиції України» PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
19.01.2018 09:23

 

Павле Дмитровичу, я багато років займався власним невеликим бізнесом і був оформлений як ФОП. Зараз мені запропонували роботу з нормальною зарплатою. Тому треба якомога швидше ліквідувати свій ФОП. Скажіть як це зараз зробити? Куди звертатися, що потрібно?

Семен Дехтяренко

Куди звернутися для припинення діяльності ФОП?

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати :

·                     виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);

·                     нотаріуси;

·                     акредитовані суб'єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Які підстави для проведення державної реєстрації?

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

·                     документів, які подаються заявником для державної реєстрації;

·                     судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;

·                     рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Яка форма подання документів для державної реєстрації?

1.        Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).

2.        Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz та виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Які документи потрібно?

1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);

2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою - у разі припинення у зв’язку зі смертю;

3) паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;

4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).

 

Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів?

За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця справлення плати не передбачено.

Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток –вихідні та святкові дні.

Що робити після реєстрації?

Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

 

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

 

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.

 

 

 


Сторінка 2 із 3
free pokerfree poker

Статистика відвідувачів

developed byDworld